Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 28 dubna 2025
Celkem je zde 111 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Salam54574
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 161
Online návštěvníků
Návštěvníků: 104
Uživatelů: 7
Celkem: 111

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.9. 2014
Příspěvků: 15 | Témat: 3

12.10 2014 12:10


Zdravím, přečetl jsem si tu všechny témata spojená s automatickou převodovkou.. a chtěl bych si zeptat na to, co jsem se nedozvěděl, zda je možné za jízdy přepínat z D na S (sportovní jízda) aniž by to mělo vliv na poškození převodovky, potom jaký vliv na převodovku má sekvenční řazení, jestli je tak devastační na převodovku rychlé rozjetí, a nějaké ty vychytávky jak se k tomu chovat.. přečetl jsem si tu nějaký článek, který byl následně schozený příspěvkem, že je z 80sátých let.. nebo, že při zastavení mám z D zatáhnout ruční brzdu, přepnout na N, sundat nohu z brzy, brzda a na P? Díky za info.
nahoru

sponzor





12.10 2014 12:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

12.10 2014 13:46


Čagos, nejdřív gratuluju ke koupi pořádnýho auta!
Tak mezi D a S můžeš během jízdy přepínat kdykoliv se ti zachce,,během jízdy však nikdy nedávej N. Po městě je lepší když si řadíš sám, tenhle tt řadí moc a ve městě je to zbytečný at se neuřadí..tzn dáš páku doprava a jedeš třeba na volantu. Když nebudeš běžně řadit u 7 tisíc, tak to něco vydrží..pokaždý co dáš nohu na plyn ucítíš takový jakoby chytnutí to je Tiptronic*, čim lehčejc tu nohu tam budeš pokládat tim lepší to je, ale to se naučíš sám po chvíli,,nebudou to takový rázy pro tu převodovku.
Prostě když ten plyn budeš nohou hladit tak můžeš jezdit bomby, když na něj budeš dupat bez citu, budeš ho kurvit,,
VŽDY když zastavíš dáš N, zatáhneš ručku a pak dáš teprve P.
Samosebou autu šlápnout až když je pořádně zahřátý, ne teplota vody, ale hlavně teplota oleje..když budeš tohle dodržovat..tak auto bude sloužit.
Je třeba počítat s tim, že to není auto na žádný závodění, je to rychlá limuzína (kombi), který dělá dobře dálnice, ale na okrsky plný zatáček a rozjezdů to opravdu není,,,takže když s tim budeš odpalovat každej semafor do plna, tak nečekej nic dobrýho..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

12.10 2014 13:49


A ještě jsem zapomněl, stejně tak když do auta sedneš, tak nejdřív dáš D a potom až povolíš brzdu..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.9. 2014
Příspěvků: 15 | Témat: 3

12.10 2014 14:01


Aha, díky za info. mám prvního automata tak sem nevěděl jak se k tomu pořádně chodvat atd.. každej taky na internetu tvrdí něco jinýho..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

12.10 2014 14:10


To je jasná věc, žádnej učenej z nebe tajito..
Lepší se zeptat, než zkurvit ne..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.10. 2011
Příspěvků: 129 | Témat: 19

12.10 2014 15:13


zepelin:
VŽDY když zastavíš dáš N, zatáhneš ručku a pak dáš teprve P.


Co je špatně na tom, když zastavím s D, stojím na brzdě, dám P a přitom ručku? Tzn. nepoužiji N?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11463 | Témat: 99

12.10 2014 16:23


U-Sepp: pokud stojis porad na brzde, nic.
Jde o to, aby se prevodovka "nezaprela".

Nicmene k tomu zapreni se jsem skepticky, v rodine mame automaty od 1992 a rucku jsem zacal pouzivat teprve kolem roku 2008

Nikdy prevodovka neodesla.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

12.10 2014 20:50


Přesně tak, nezapřela je to slovo,, no ona se asi timhle neoddělá, ale určitě víš jaký to je když stojíš v kopci na péčku a pak ho vyndaváš..nic pěknýho ne?
nahoru

sponzor





12.10 2014 20:50


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11463 | Témat: 99

12.10 2014 20:53


zepelin: vsak ja to nerozporuju. Uz to delam, nicmene i kdyz jsem to nedelal, tak se stalo prd..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

12.10 2014 21:15


tomko222:
to že se stane prd taky nerozporuju
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.9. 2014
Příspěvků: 15 | Témat: 3

12.10 2014 21:36


takže je zásada tam hodit tu ručku a je jedno jestli dám N nebo to rovnou hodim z D nebo R..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

12.10 2014 21:48


Zásada nezásada auto by mělo brzdit brzda a ne Převodovka*..

Rozumíš principu, když máš manuál, dáš tam jedničku a to auto se o ní opře a stojí u automatu je to prakticky to samý když dáš to P a auto se opře taky o převodovku a stojí..s tim rozdílem, že u manuálu to vyšlápneš spojkou když chceš odjet..

No zkus si sám jednu věc, zajed si do nějakýho kopce, tam zastav a dej tam P a pust brzdu. Pak znovu zařad D..Potom to samé opakuj, ale až zastavíš zatáhni ručku a dej tam P, pak znovu zařad D a sám uvidíš kudy koza chčije
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.9. 2014
Příspěvků: 15 | Témat: 3

12.10 2014 21:53


jo rozumím tomu a díky za trpělivost )
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

12.10 2014 21:56


nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.9. 2014
Příspěvků: 15 | Témat: 3

12.10 2014 22:08


nemáš náhodou příručku S6 (myslím na navigaci) nebo kde to najdu? koukal sem tady na forech a nenašel jsem to. v autě mám italštinu a to je samé Salutéééé
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

12.10 2014 22:56


bohužel se nedochovala..ale nastavit něco na týhle navigaci, to si radši kup papírovou mapu
nahoru

sponzor





12.10 2014 22:56


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.9. 2014
Příspěvků: 15 | Témat: 3

14.10 2014 20:37


Jo coz tu mam. Ale chtel sem si tam najit i jiny blbosti v pohode.. dikes
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1502 | Témat: 32

14.10 2014 20:56


zepelin:
Zásada nezásada auto by mělo brzdit brzda a ne Převodovka*..

No zkus si sám jednu věc, zajed si do nějakýho kopce, tam zastav a dej tam P a pust brzdu. Pak znovu zařad D..Potom to samé opakuj, ale až zastavíš zatáhni ručku a dej tam P, pak znovu zařad D a sám uvidíš kudy koza chčije


JJ přesně jak píše zepelin.I Kdyby jsi dával P bez brzdy skoro na rovné cestě ,tak když potom dáš D ,tak to v té převodovce nepříjemně lupne.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.10. 2012
Příspěvků: 1098 | Témat: 16

14.10 2014 21:08


Ja mel za to ... teda u starych automatu rok 95 - 2002 ze tam kdyz da clovek P tak vyjede nejaky klinek ktery se zapre o neco nevim co, nechci kecat a tim to stoji a kdyz je to z kopce tak se muze stat ze se ten klinek strihne (urve) a pak ti treba rozseka hydromenic nebo neco vydre. Ale ze trpi jen tato soucastka a nebo to trpi celkove cela prevodovka? Kdyz budem brat samotne stani. Ano kdyz se to pak urve a vleti do prevodovky tak trpi cela prevodovka.

Ja mam automat teprve tri roky ale na rovince jsem vzivote nepouzil rucku ... zastavim stojim na brzde a zaradim P a pohoda. pak pri davani D jsem nikdynepozoroval nejake divne zvuky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2012
Příspěvků: 132 | Témat: 4

14.10 2014 21:20


Něco o automatech bylo ve Světě Motorů a mluvil o tom někdo od firmy Kaps. Taky právě mluvil o jistícím kolíku velikosti malíčku a že by se měla používat parkovací brzda.

Tak tady o tom sami píšou
http://www.kaps.cz/kaps-ve-svete-motoru-aktuality-1324
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1502 | Témat: 32

14.10 2014 21:28


Bazmous: Asi jsem to napsal špatně.Párkrát jsem parkoval v místě ,které se mírně svažuje a tím,že jsem zastavil a dal P bez brzdy mělo auto ještě nějakou vůli a popojelo do brzdy.
Potom když jsem dával D ,tak to luplo.
Teď mám po kompletním repasu převodovky,tak už nic takového nezkouším a rovnou dávám brzdu,takže nevím jestli by v tom luplo nebo ne.

Jinak nedávno jsem jel se známým co si koupil prvního automata a při dojíždění autem kdy brzdil ,ale auto ještě dojíždělo vrazil P .Tos měl vidět jak jsme se opřeli do pásu Chtěl bych vědět jestli takový počin poškodil nebo poškozuje převodovku,protože to bylo opravdu nepříjemné.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.10. 2011
Příspěvků: 129 | Témat: 19

14.10 2014 21:31


Díky Nolfe za odkaz.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1502 | Témat: 32

14.10 2014 21:35


Nolf: Dobrej odkaz.Už jsem ho tu viděl,ale zapomněl na něj
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.10. 2012
Příspěvků: 1098 | Témat: 16

14.10 2014 21:36


Nolf: no me hned zarazil druhej bod ze muzu davat N kdyz jedu z kopce a pak zaradit D ... t teda cumim
nahoru

sponzor





14.10 2014 21:36


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.4. 2012
Příspěvků: 132 | Témat: 4

14.10 2014 22:04


Tak zabejvá se opravama převodovek a práci potřebuje ne ?
Netvrdil že má pravdu a nic než pravdu . . .
Tak ale mohl by o nich hodně vědět no.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

14.10 2014 22:34


To mi připomíná ten vtip
Příde chlápek do servisu a povídá, šefe odešla mi Převodovka*, nevadí opravíme,,
za týden zase přijde,,šéfe zase to odešlo, nevadí opravíme povídá zase mechanik,,
za tejden zase přijde,,šefe zase to kleklo povídá, mechanik to je divný, no nic zase opravíme,,
za další tejden opět celá situace znovu..mechanik povídá chlape zatracená to neni možný co s tim děláte? Jak s tim jezdíte?
Řízek povídá - no nic šefe jedu nomálně jedna, dva, tři, čtyři, pět a R jako raketa ne?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

14.10 2014 23:21


zepelin:
Po městě je lepší když si řadíš sám, tenhle tt řadí moc a ve městě je to zbytečný at se neuřadí.


Nejsem si jistej že používáni sekvence nějak prospěje životnosti převodovky, každopádně tvé doporučení popírá smysl automatu jako takového.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

15.10 2014 8:16


Poznam manika v renaulte, ten s automatom jazdi system rozbeh - neutral ( D-N ) este aj na dialnici. Zatial auto jazdi.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

15.10 2014 8:20


plno lidi s automatem vyrazuje. nicemu to nevadi i kdyz je to divny:)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

15.10 2014 8:52


Xoník:

tak trochu logicky uvažuj a počítej..když dáš déčko a rozjíždíš se každou chvíli tak zjistíš, že Převodovka* tam nakope během chvíle skoro všechny kvalty..přitom by stačilo jet třeba jen na dvojku..už tomu rozumíš?
(dohromady po jízdě by jsi napočítal, že Převodovka* řadila třeba 500 krát za jízdu, se sekvencí třeba jen 100 krát)
Právě pro tyhle účely byly dřív starší automaty kde byly volby 2,3,4,D,N,R,P, tam si hodil trojku a víc to prostě neřadilo víš..

A jestli ti to přijde nenormální, tak jezdi jak jsi zvyklej a neřeš..

Milos1:

takovejch lidí znám spoustu, většinou to funguje na starších automatech (těm lidem je to jedno a ty starý automaty nejsou tak sofistikovaný, takže to taky zkousnou)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email