Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 5 června 2025
Celkem je zde 224 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: zynx
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 227
Online návštěvníků
Návštěvníků: 220
Uživatelů: 4
Celkem: 224

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.9. 2012
Příspěvků: 72 | Témat: 24

03.08 2014 23:02


Zdar,
může mi prosím někdo podrobně vysvětlit tyto dvě funkce ?
Jacking and Towing mode

Díky.

Audi A6 2006 3.0tdi vzduch. podvozek 165kw
nahoru

sponzor





03.08 2014 23:02


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2014
Příspěvků: 34 | Témat: 3

03.08 2014 23:38


no je to nastavení vzduchového podvozku pro předpokládám výměnu kola a mód pro tažení/vlečení auta. Jestli jsem to dobře pochopil....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 899 | Témat: 32

03.08 2014 23:54


Towing ("vlečný") mód se používá např. při tahání vozejku (a logicky správně asi i při tažení auta), zatímco jacking mode je právě k "vyřazení" autolevelingu pro servisní účely , jinak dokonce údajně hrozí i nějaký poškození ... co jsem pochopil, tak je to (jack mode) v podstatě cypovina od Audi, že ten autoleveling nevyřazuje už vytažení klíčku ze zapalování ... holt Vorsprung no
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.9. 2012
Příspěvků: 72 | Témat: 24

04.08 2014 0:10


díky pánové
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 748 | Témat: 49

04.08 2014 13:29


Towing mode je pouze pro vleceni auta s automatickou převodovkou na lane, s vozejkem to nemá nic spolecneho!

A smi se tahnout jen na kratke vzdalenosti.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

04.08 2014 14:24


nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

04.08 2014 14:24


nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

04.08 2014 14:25


Towing mode je rezim tahania privesu, ak je zapnuty tak:
nemeni vysku vozidla podla rychlosti,
prevodovka skor uzamyka rychlostne stupne, dlhsie drzi v otackach pri stupani a skor podraduje v klesani
upravuje charakteristiku brzd a tlmicov a znizuje hojdanie auta,
vypina zadne senzory a cuvaciu kameru

zdroj:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





04.08 2014 14:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 748 | Témat: 49

04.08 2014 15:00


Pokud mas originalni Audi tazne zarizeni, tak se tohle při pripojeni privesu aktivuje samo.

Zadni senzory se nevypinaji, deaktivuji se pouze dva blize ke stredu vozidla, dva na okraji stále funguji.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 899 | Témat: 32

04.08 2014 16:45


Martinoslav: "tohle" je právě ten tow mode (aspoň pokud máš adaptive susp. - taky origo ) a logicky to je právě pro tahání přívěsu (hlavně v souv. s ad.susp.) důležitější než pro tažení auta na laně a i když s tim nemam zkušenosti (natož s automatama), tak vlivu tohohle módu na aut.převodovku bych věřil spíš v případě tažení vozejku, jak psal MareC3k ... pokud vim, tak (aspoň u Škodovek) se automat smí tahat jen při N, do 50km a 50km/h (čimž neřikam, že Audi nemá "náskok" i v tomhle, ale nevim co dalšího by ten automat udělal*, logický mi to přišlo spíš v souvislosti "nevyplácání" zásobníku a příp. násl. nechtěnýmu klesnutí podvozku při tažení se zdechlym motorem ... )
* - Moožná by mohl nějak umožnit lepší cirkulaci/chlazení oleje, ale spíš bych čekal, že se novější automat vůbec nebude smět tahat na laně (v tom by snad nebylo Audi ani nijak vyjímečný, myslim že některý auta s automatama se nesměj tahat vůbec...)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 748 | Témat: 49

04.08 2014 17:31


Automaty se prave nesmej tahat. Proto je tam ten towing mode, ktery ti to umozni, ale jen na KRATKE vzdalenosti.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 346 | Témat: 15

04.08 2014 18:32


Blbost blbost a blbost, mam origo manual a je to na prives, nie na tahanie.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

04.08 2014 18:43


SnakeSK:

Souhlas - mam to stejne

P.S: presne takto vznikaji bludy,co se siri jako mor
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 748 | Témat: 49

04.08 2014 18:56


Blbost, blbost a blbost Zkus si tahnout auto s automatem a neaktivovat tenhle rezim
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

04.08 2014 19:16


Martinoslav:

Kurna chlape,donutil jsi me jit pro manual

Nicmen plati ,co jsem psal a take SnakeSK

Opravdu potom vznikaji "forove" bludy
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 899 | Témat: 32

04.08 2014 19:36


to jste to kluci teda objasnili ...
Když už nic víc (novýho spíš nic ), aspoň byste mohli konkretizovat, co přesně je blbost a co blud, ať nejste spoluviníci ... i když se o automaty nezajímam, mohl by to pro pořádek někdo uvést na pravou míru - třeba lubo?
A jak je to teda s tažením auta se zdechlym motorem a autolevelingem? Tam je to jedno? Nebo přes ten jacking? Co ten zásobník? (nekoukal jsem ani co je zač, ale po jeho vyprázdnění to může jen upouštět, když to bez spuštěnýho motoru nesepne Kompresor* ...)
nahoru

sponzor





04.08 2014 19:36


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2014
Příspěvků: 34 | Témat: 3

04.08 2014 20:08


NO nevím jak u Audi, ale mě bylo vždy řečeno, že auto s automatem se tahat nesmí, jen takové ty krátké nájezdy na odtahovku a manipulace v servisu na režim "N". Na tom se asi shodneme.

Se vzduch podvozkem v manuálu nemám tušení.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

04.08 2014 20:31


O.k.

Vleceni vozidla s automat. prevodovkou

1-uvolnit parkovaci brzdu
2-zvolit polohu N volici paky
3-dodrzet max.rychlost 50km/h
4-dodrzet max. vzdalenost vleceni 50km. nepracuje cerpadlo oleje v prevodovce....



Rezim zvedani

Je nutne davat napr. pri vymene kola.....



Provoz s privesem

Aktivuje se bud rucne....nebo automaticky pri pripojeni privesu (zasuvky)...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 346 | Témat: 15

05.08 2014 0:05


Martinoslav:
Blbost, blbost a blbost Zkus si tahnout auto s automatem a neaktivovat tenhle rezim


Neviem kde v prdeli si ty zobral tento vymysel, moju A8 som nikdy netahal, a ani nikdy nebudem, napriek tomu ze "sa to moze". Tahal som A6 3.0 BiTDI, kde je 8HP prevodovka, predstav si, tiez mala Towing a Jacking mode, a dal som neutral, kluc do jednotky aby sla elektrika (a servo), a bolo to. Ziadny mod som nepustal, manual hovori ze toto je mod s privesom, nie ked je vozidlo tahane, to ze je to krasna slovna hracka a ty si to pochopil tak, to nie je moj problem. Manual k A8 mam v CZ jazyku (origo), nemam preco si vymyslat, z internetovych "bojov" som uz davno vyrastol. Co ale neznesiem je, ze niekto nieco pocul, alebo ma taky dojem, a ide to hlasat ako pravdu, nemas pravdu. Superb s DSG*, A8 D2 o tomto mode tiez nepocula, a oba su automaty, D2 dokonca generaciu/dve dopredu prevodovky rovnakeho vyrobcu. Viac ti k tomu nemam co napisat.

Jacking Mode - mod na zdvihanie auta, kedy sa vypina leveling podvozku (aby sa nesfukol mech).

Towing Mode - v pripade origo Trailer Hitch option kodu, sa aktivuje automaticky, vypina Dynamic Mode, pritvrdzuje zadne mechy, vypina zadne senzory, v pripade RVC vybavy odstranuje jej ciary na parkovanie.

Finis, bodka. Pekny vecer.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 748 | Témat: 49

05.08 2014 10:34


Ty vole, chlapi, nechcete trosku sklidnit hormon? Kdyz nejde o zivot, tak jde o hov*o, ne?? Proc hned zacinate utocit jak maly kluci?? Diskuse je od toho, aby se diskutovalo. Nerozcilujte se hned.

Denodenne potkavam tri prdele blbcu, sem chodim, protoze vim, ze jsou tady rozumni lide - nebo jsem si to aspon dosud myslel. Tak se hned sakra nechovejte jak kdyby vam nekdo pichnul jehlu do prdele.... Na svete je prece krasne a dneska je hezky....

At uz mam pravdu ja nebo SnakeSK, tak je to prece uuuuuuuplne jedno.....

Takze peace, jo?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

05.08 2014 10:51


Martinoslav:


At uz mam pravdu ja nebo SnakeSK, tak je to prece uuuuuuuplne jedno.....



Hmmmmmmm,pak teda nechapu vubec nic
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11496 | Témat: 100

05.08 2014 11:36


Martinoslav: pravdu ma snake. Ty siris nesmysly.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 748 | Témat: 49

05.08 2014 12:57


Dobre, tak sirim nesmysly

Ale furt si myslim, ze je uplne k hov*u, kdyz si tady budeme zvysovat krevni tlak...

Jedna stara poucka pravi, neberte zivot prilis vazne, stejne z nej nevyvaznete zivi...

Takze asi tak
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

05.08 2014 13:30


Martinoslav:

Kurna chlape!
Tady nejde vuuubec o nejakej hormon a uz vubec ne o tlak

Jen se ti tu snazime rict,co dana vec znamena! A ne ze se tu bude sirit JPP (jedna pani povidala). Chapes?

Pokud napises toto,cituji -
Martinoslav:
Blbost, blbost a blbost Zkus si tahnout auto s automatem a neaktivovat tenhle rezim


Tak siris pikacuovinu jak hrom Atd....
nahoru

sponzor





05.08 2014 13:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 748 | Témat: 49

05.08 2014 14:30


patper: jedna věc je sirit pikacovinu, a druha na nekoho uplne zbytecne zacit utocit, nemyslis? Nerikam, zes to byl ty, ale SnakeSK zacal kolem sebe kopat naprosto zbytecne....

Vzdyt od toho je prece diskuse, ne? Když jsem uvedl nepresnou informaci, jste tady od toho, abyste uvedli korektni info.

Stále si stojim za tim, ze automatickou převodovku nesmís tahat na lane - a pokud ji chces tahnout, tak smis jen na velmi kratke vzdalenosti, protože ji jinak znicis.

A pokud resite vlastnost jednoho tlačítka, který je tam zrejme uplne zbytecne, protože se stejne rezim tazeni aktivuje sam ve chvili, kdy vlek pripojis, tak prece není důvod utocit jako smyslu zbavenych.

SnakeSK asi musí mit poradny vredy v zaludku.... Snejku, zkus si nejdriv zchladit hlavu, nez zacnes něco psat. Dost často se tady na foru s nekym dohadujes a je to naprosto zbytecny.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

05.08 2014 15:06


Hmmmm,uz me to opravdu s tebou neba...sve jsem rekl,napsal a to je vlastni zkusenost!

Pokud beres,ze te nekdo opravi a ty meles furt dokola svoje,tak to nema cenu,akorat je me lito tech lidi,co si to prectou a napr. pri tazeni budou delat tve rady.... Tot Vse
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 748 | Témat: 49

05.08 2014 15:13


Vy tady snad něco hulite nebo co....? To je fakt takovej problém diskutovat nez zacnu nekoho urazet? - nemluvim o tobe, ale precti si příspěvek Snejka - ten byl fakt uplne mimo....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 346 | Témat: 15

05.08 2014 16:50


Mimo bol tvoj nezmysel ktory si pisal a nevies si ani uznat chybu, ale hlavne ze ja utocim a DAS* mi minuskovu karmu, dobre ty .
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 748 | Témat: 49

05.08 2014 16:55


Snejku, ty jsi jak maly dite... Uz chapu, proc se tady s tebou kazdy hada....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 346 | Témat: 15

05.08 2014 17:10


Kto sa so mnou kedy hadal? Proste si napisal sprostost, a isiel si kazdeho presviedcat ze to tak neni, miesto toho aby si napisal ze si napisal blbost, si to zahral do outu ze ved je uplne jedno kto ma pravdu.

Uber zo svojich dojmov (aj v towing mode, aj v tom ze kazdy sa so mnou hada, nikdy som tu konflikt nemal, akurat tak s jednou mrdkou co predavala stocene auto a lump+ja sme mu na to dosli).

Viac nemam co povedat, nech sa vyjadria ostatni
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email