Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 27 dubna 2025
Celkem je zde 118 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Magls
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 160
Online návštěvníků
Návštěvníků: 116
Uživatelů: 2
Celkem: 118

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

16.10 2010 0:22


turtle_box:
(rozdil byl asi jenom v tom ze S6/S6 plus meli predni a zadni stabilizator),

co to pises za hovna? všechny C4 v Q meli zadni stabik u Q, a predni naprava je stejnau vsech C4 a stabik tam je taky, lišilo se to akorat prumerem stabiku ...
jinak spocitej si kolik v roce 95 stalo 16kovy kolo a kolik 15 kovy ... nehlede na to ze S6 brzdy jsou výrobne X krat dražší ... zacina to kotoucema brzdicema konci tehlicema a jinym systemem brzdovýho posilovače... za vsim hledej penize

BTW: HP2 z S6 taky nejsou zadny zazrak ...
nahoru

sponzor





16.10 2010 0:22


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 186 | Témat: 4

16.10 2010 19:44


cesar: zdarec dával jsem na A6 Allroad O.z.Zimmerman , mám je tam dva měsíce a brzdí to ty origo se mi zvlnily tak jsem vzal na doporučení kámoše O.Z . Jsou lépe chlazené i dobře vypadají pěji ti štastnou ruku při výběru
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

19.10 2010 14:27


tak az to budete menit kupte si kotouce a brzdice a drzaky brzdicu z B6 passata a nebo C5 V6 TDI*.
pokud mas nechlazeny (85kW) musis celou tuto sestavu.pokud mas chlazeny (103kW)tak ti brzdice zustanou tvoje.jen ty drzaky trmenu a kotouce.docela se to zlepsilo.hlavne ty nechlazeny kotouce byly za ty roku uz dost vyhraty na takhle tezkym aute
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

19.10 2010 20:45


Tak, tak...
Taky jsem dal 312mm, je to jen přehození - žádné úpravy.
Zároveň repase zadních brzdičů a nová brzdovka.
Jako není to pořád takové jako v dnešních autech, ale dá se na tu brzdu spolehnout.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

01.03 2014 18:31


Trochu otevřu tuto diskuzi. Sehnal sem si brzdy z A8 dvoupísty na 314 kotouč, otázka sá se sehnat někde ten držák brzdiče? nebo musí být komplet těhlice? Když už bude držák, stačí vyměnit ten náboj? aby šel kotouč někam dát
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

01.03 2014 19:09


Sulda:

co to pises za hovna? všechny C4 v Q meli zadni stabik u Q, a predni naprava je stejnau vsech C4 a stabik tam je taky, lišilo se to akorat prumerem stabiku


Sakra!
Já mám C4 2.8Q BEZ zadního stabilizátoru.Tak jsem si myslel,že stabilizátor mají jen S,neboť je u nich jiný držák...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5247 | Témat: 36

01.03 2014 19:13


SamotZdeny: Takyb am za to,ze moje 2.8Q nemela zadni stabilizator.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

01.03 2014 19:48


bicek: Možná to u 2.8Q byla příplatková výbava.
Víc mě štve,že stabilizátor nejde SNADNO přidat.
Muselo by se svařovat..
nahoru

sponzor





01.03 2014 19:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

02.03 2014 1:00


sqwerk:
Z A8 314mm by podle mého názoru měli být normálně HP2, které se dávali na S6 C4. Takže s držákem budeš muset vyměnit i těhlice.

SamotZdeny:
Na mé 100 C4 2.8Q jsem zadní stabík měl a moc se mi tomu nechce věřit, že by to bylo za příplatek. Co říká ETKA?

foceno zezadu:

Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

02.03 2014 9:03


t_kali: tak to teda dík jako ono to tam fakt nepasuje tak du schánět těhlice
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

03.03 2014 12:06


SamotZdeny: mam skladem komplet drzak vč stabiku, tyček a uchytu k tehlicim fotky dodam na svuj web, výmena je celkem snadna delal jsem to vloni na svoji a slo to i bez demontaže výfuku )

dle posledních zjistení se to davalo na vozidla ze sportovnim podvozkem z výroby takzže cokoliv co melo tvrdsí brka a samo všechny s6
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.7. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 9

04.03 2014 20:09


mal som rovnaky problem pedal gumovi dal som druhu pumpu skotroloval podtlak ci vsetko tesni nova brzdovka vzadu brembo kotuce + textar platnicky repas strmenou a stale to bolo nahovno
stale ako keby guma pod pedalom dnes som dal na predok ate power disk klasika 288mm ate platnicky zmena ak hovado pedal makky brzdi ak slak akurat zabehat este kotuce a bude to uplne pohode kamarat ma c4 benzin a potvrdil ze moje auto je hned citit ze je tazsie ako jeho motor je hold viac pred prednou napravou ale ja si nestazujem dakze jedine co ti mozem doporucit je Ate PD 288mm a Ate platnicky nato mam tie kotuce odskusane mal som ich na golf 4 a tam dostali vela krat zabrat brzdenie s 200km/h na nulu pedal na podlahe kotuce zltne ale stale dobre ten kotuc ma vyfrezovanu drazku ta brusi platnicky takze to brzdi aj ked to dostane zahul ale bacha na chinske kotuce kupuj len v overenom obchode elit atd. aby si nekupil smejd
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

05.03 2014 10:26


jinak k učinnosti uz se zacinaji objevovat trhliny v podtlakovem posilovaci brzd a pak to taky brzdi jak když to nebrzdí :-/
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

05.03 2014 14:27


Tak pokud sem pochopil správně při přechodu na HP2 jsou nutný těhlece z S6 asi teda i poloosy a ty brzdy moc peněz to je lepší brzdit o auto před sebou
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

05.03 2014 17:33


poloosy zustavaji stejny ) kupodivu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

05.03 2014 19:35


Sulda: konečně si mě potěšil aspon s něčim
nahoru

sponzor





05.03 2014 19:35


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

05.03 2014 21:16


Sulda: Díky za nabídku,ale zatím to řešit nebudu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 2

26.03 2014 21:01


KaCzaba:
tak az to budete menit kupte si kotouce a brzdice a drzaky brzdicu z B6 passata a nebo C5 V6 TDI*.
pokud mas nechlazeny (85kW) musis celou tuto sestavu.pokud mas chlazeny (103kW)tak ti brzdice zustanou tvoje.jen ty drzaky trmenu a kotouce.docela se to zlepsilo.hlavne ty nechlazeny kotouce byly za ty roku uz dost vyhraty na takhle tezkym aute
tak z passata b6 jsou drzaky prednich brzdicu uplne k Hov..! Jsou uplne jine a na c4 nejdou 12kilek vyhozene zbytecne !!!!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.7. 2009
Příspěvků: 52 | Témat: 2

27.03 2014 0:58


No jenom k tomu zadnimu stabilizatoru - ja ho tam fakt nemam, takze asi se daval jenom pro auta se sportovnim podvozkem a pro S4/S6...

Co se tyka brzd: HP2 bych tam urcite nedaval - je to nesmysl, kdyz uz tak uz Da se sehnat 4-pistove Brembo a ten drzak nechat udelat + kotouc od 320mm a to vse za celkem slusne prachy. Ale pak dalsi problem bude ze standartni posilovac nemuze tolik kapaliny protlacit pro tak velky trmen, a vzdy budete mit pedal jako kdyby desticky tam nebyli, coz je docela spatne A tim padem musi se tam dat dvoumembranovy posilovac brzd s hlavnim valcem treba od A8, nebo A6 4B. Dal pak zadni brzdy - minimalne trmen (ten pist tam je 43mm oproti 38mm standart), drzak a ventilovany disk od S4/S6 269x20 - pro quattro* se to vse jenom prehodi, ale musi se dat podlozka asi 4mm pod drzak (alternativne muzete pouzit 4A0615601B bez podlozek, ale tech disku jako safranu - special edition Audi 100 Avant quattro* 2.6 V6 pro Norsko). Osobne mam nainstalovane zatim jenom zadni brzdy od S4/S6 (standartni jsem spalil ve Vysokych Tatrech ), vyvevu jsem kontroloval a kdyz jsem-tam zaklepe tak ten podtlak je tam OK -0.8 Bar...stale ale to auto nebrzdilo tak jak melo, vymenil jsem jeste nejaky vakuovy ventil mezi posilovacem a EGR* - taky to nepomohlo. No a nakonec jsem vymenil EGR* a byl jsem hodne prekvapeny, jak to auto zacalo brzdit - problem byl v tom, ze membrana EGR* ventila byla utrzena a tam se ztratil ten podtlak Ted nebudu rikat, ze to auto brzdi jako RS6, ale brzdi docela dobre.

Takze kdo furt ma problem s brzdy na vznetovem 5-ti valci, at zkusi zkontrolovat jestli se podtlak neztraci nekdy (treba EGR* s najezdem, ktery tady vetsina lidi ma muze byt uz KO), pak elektromagneticky ventil na vzduchovem filtru, ten zpetny ventil mezi posilovacem a EGR*, trubky, vyvevu (podle mne minimalne -0.5 Bar podtlak musi tam byt), no proste vsechno co se tyka podtlaku. Kdyz tam date jeste zadni brzdy od S6, asi se presvedcite, ze to auto muze take brzdit
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 2

27.03 2014 14:45


Takze ted me prisly drzaky na 312mm z c5 2.5tdi r.v 2002 a na c4 take nejdou roztec sroubu na tehlici je uplne jinde na brzdic je stejna at me nekdo rekne kde je chyba nebo z tech co tvrdi ze to tam jde tak at sem daj fotky pac mam doma drzaky trmenu passata b6 a audi c5 2.5 TDI* a k uplnemu H....! Jedine ceho jsem docilil je - 2400 z penezenky ven + nove kotouce 312mm za 3800 takze suma sumarum vyhodil jsem 6200kc a k uplnemu hovnu!!f
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.7. 2009
Příspěvků: 52 | Témat: 2

27.03 2014 15:28


protoze jsi zrejme koupil drzak od A6 od roku >= 2001 - tam tehlice byla hlinikova, a kvuli tomu se zmenil ten drzak...Urcite existoval drzak, ktery tam pasuje - treba brzdy TT a A6 2.5TDI V6. Zase davat tam 312mm kotouce a ten drzak je k nicemu - kdyz neco resit, tak davat tam poradne brzdy, protoze ucinek od 312mm kotouce sotva poznate v praxe a nove kotouce, drzaky a popr. desticky stoji docela dost. Tohle ma smysl jen kdyz musis menit kotouce, a nekdo, kdo ma vrakoviste ti da drzaky zdarma, nebo za symbolickou cenu Tzn smysl to nema
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 2

27.03 2014 16:08


Jenze kdyz ti tady napise nekdo ze drzaky jdou pouzit z passata B6 ktery se vyraby od roku 2005 a vis a pak ti napise audi c5 2.5 TDI* a ani z jednoho to tam nejde tak ses potom hodne zklamany a o nasrani ani nemluvim. Ted mam doma 2 pary drzaku na brzdice a nepouziji ani jedny. Proste priste si DAM* vetsi pozor nez se zas budu ridit radama nejakych expertu tady na klubu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

27.03 2014 16:56


turtle_box:
protoze jsi zrejme koupil drzak od A6 od roku >= 2001 - tam tehlice byla hlinikova, a kvuli tomu se zmenil ten drzak...Urcite existoval drzak, ktery tam pasuje - treba brzdy TT a A6 2.5TDI V6. Zase davat tam 312mm kotouce a ten drzak je k nicemu - kdyz neco resit, tak davat tam poradne brzdy, protoze ucinek od 312mm kotouce sotva poznate v praxe a nove kotouce, drzaky a popr. desticky stoji docela dost. Tohle ma smysl jen kdyz musis menit kotouce, a nekdo, kdo ma vrakoviste ti da drzaky zdarma, nebo za symbolickou cenu Tzn smysl to nema


presne tak, rozdil 312 / 288 brzd je velmi ale velmi zanedbatelny.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.4. 2009
Příspěvků: 5 | Témat: 1

03.04 2014 23:19


Ještě k brzdám na c4 minulý týden jsem si pořídil na vrakáči třmeny + kotouče z passata b 5,5 r.v. 2003 312mm a perfektně na 100vku pasovaly akorád že už tam nejdou 15tky kola a vo moc líp to nebrzdilo tak sem je hned vrátil
nahoru

sponzor





03.04 2014 23:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5247 | Témat: 36

04.04 2014 6:32


To vam ty brzdy vazne prijdou tak hrozny?
U 2.8ky C4 mi neprisly az tak nejhorsi.To auto urcite nebrzdilo hur nez jednickova octavka nebo dvojkovej megane.Nemluvim o ucinku posilovace,kterej je treba u toho meganu nesmyslnej, ale o zaslapnuti brzd, kdyz je potreba prudce zpomalit.
Neni to okruhovy auto, ale na okruhu selzou brzy i Skovy brzdy.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2011
Příspěvků: 188 | Témat: 5

04.04 2014 8:27


je to mlácení prázdné slámy. mám c4 2,5tdi a brzdí skvěle
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.7. 2009
Příspěvků: 52 | Témat: 2

05.04 2014 2:00


mozna nekomu to staci - asi zavisi jak clovek s tim autem jezdi...Mne treba jak jsem jiz psal kompletne selhali zadni brzdy ve Vysokych Tatrech - no neventilovany kotouc 245x10 je uplne na hovno, zvlast na quattro*. I kdyz vsechno funguje jak ma (predpokladam ze tak asi 80% C4 nemaji brzdovou soustavu v poradku - bud vyveva je v haji, nebo trubky, nebo podtlakovy ventil, nebo EGR* pres ktery ten podtlak se ztraci, nebo posilovac brzd, hlavni valec, zadni trmeny) C4 s tezkym 5-ti valcem nema zazracne brzdy...proste takove "nic moc".
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

07.04 2014 15:13


No sice dávám dvoupísty a kotouč 314x30, ale předtim to taky pěkně brzdělo. A když letim dlouho z kopce je prostě motor brake ne? Ten pětiválec vždy brzdim motor + brzda, kdo to pálíte čistě na pedálu plný železa tak vám to asi fakt moc nebrzdí
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

13.07 2014 17:44


Tak dopasovány brzdy HP2 a kotouč 314x30 a musim říct porod a samej problém, od těhlic atd a samozřejmě nenedáte kolo menší jak 16 palců a ET nad 40

Kdyby někdo chtěl mám jedny brzdiče navíc


Náhled, klikni pro zvětšení.



Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5247 | Témat: 36

13.07 2014 19:37


sqwerk: A jak jsi to tam pasoval?S6 tehlice?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email