Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 14 kvě 2024
Celkem je zde 583 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Zigmund
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 446
Online návštěvníků
Návštěvníků: 583
Uživatelů: 0
Celkem: 583

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 43 | Témat: 8

15.01 2014 18:19


Zdravím všechny,

před cca 3. měsícema jsem koupil A6 C5 Avant rv. 97.

Jedná je o 2.5 Tdi V6 110kw s předním náhonem, manuál 6ti kvalt..

Auto jsem kupoval stím, že má najeto 230 tis. km, poté se zjistilo že má cca 700 tis, ikdyž interiér a exteriér vypadá slušně...

Měsíc od koupě začalo v motoru něco rachtat, bavil jsem se o tom s mechošem a ten řikal že to mám "dojezdit" že 2.5 jsou hlučný..Takže jsem jezdil a nyní dojezdil...

Motor se vyndal aby se zjistilo co tomu všechno je a výsledek je..no katastrofální...

Čerpadlo se poslalo na kontrolu a totál k.o.
Vačky vydřené do kulata, polovina vahadel vylámaných.
Písty takový porozteklý nebo jak to mám napsat, kroužky obroušený, upečený.
Turbo vůle jako blázen, v cooleru tak půl litru oleje.
Filtr odvětrání, tak v něm bylo zalepenýho bordelu že to bylo neprůchozí.
Dvouhmota už taky mlátila, po rozdělání jsme se divili že se ještě nerozlítla...

No co už, suma sumárum to dělá pěknej balík, a takový prachy do toho rozhodně nedám.
Na jiné auto nemám a auto potřebuji každý den, musím to levně zprovoznit.
Technická tam je ještě na rok a půl, tak bych to stímto motorem rojezdil.
Mám tam nové brzdy, tlumiče pružiny, přední nápravu a pod.

Jediná možnost je tam dát klasiku 1.9 tdi, která se tam běžně dávala.

Známej zrovna rozprodává A4, myslím rok 95 a nechal by mě motor 1.9 tdi 66kw a vše potřebné, ale nevím co vše je potřeba.navíc nižší spotřeba.
Je mi jedno jak to pojede nebo nepojede, takže nepotřebuju komenty jak to bude líný a pod, kdyžtak bych dal časem turbo z 81kw a chip, až budou lováky..Jsem už zoufalý a auto potřebuju zprovoznit..

CO si o tom myslíte?Pásne motor 1.9 tdi na moji převodovku 2.5 Tdi??Kamarád má bohůžel automat...Co vše je potřeba přeházet?

Díky...
Naposledy upravil Martinix dne 15.01 2014 18:24, celkově upraveno 1 krát. (4% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





15.01 2014 18:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11023 | Témat: 90

15.01 2014 18:22


ja ti sice neporadim, ale budu toto tema sledovat.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14668 | Témat: 52

15.01 2014 18:26


Nesmysl Hele satas má myslím komplet motor 2,5tdi po GO na prodej.
Řešit komplet předělání elektriky a podobně je dost pěknej opruz a ti co to umí si za to patřičně nechaj zaplatit.Je to prostě blbost.
Pokud chces aby ti to auto sloužilo dej mu zdravý srdce a máš zas na 400tis km klid.Těch 45 tis kč co za to chce se vyplatí.
http://audiklub.cz/forum/tema/281317-motor-ake-v6-tdi
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

15.01 2014 21:02


Martinix:


Měsíc od koupě začalo v motoru něco rachtat, bavil jsem se o tom s mechošem a ten řikal že to mám "dojezdit" že 2.5 jsou hlučný..


V první řadě vyměň mechanika...
Jestli ta A4 je pojízdná, tak ji od kámoše vem a jezdi, páč to přehazovat je vražda.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 633 | Témat: 26

16.01 2014 9:43


Před 12 lety nám ukradli na Sk novou A6. 2.5 TDi 110Kw s automatem. Asi za 8 let se auto naslo a byla v ní 1,9 tdi s manualem. takže to určitě jde.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 43 | Témat: 8

19.01 2014 20:39


To jsem přesně nechtěl, rady abych tam strčil motor za 45+montáž za 10 a pod...

Sedne 1.9 na převodovku z 2.5? Co vše se musí z el. přehodit?

BTW: ta A4 má k.o. automat, tak to je taky pasé..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

20.01 2014 8:42


Martinix: dost pravdepodobne budes musiet prehodit cely zvazok elektroinstalacie motora a to je strucne a na rovinu povedane jebacka. ak su komponenty ulozene tak ako u poslednej 80tky, tak najjednoduchsie riesenie bude vybrat pristrojovku a zrejme aj komplet cele kurenie (ano s tym najjednoduchsie som nezartoval). + sa ti moze stat, ze zvazok elektroinstalacie z A4 bude tak kusa kratky, pretoze B-ckova platforma ma RJ trocha inde, ako C-ckova, toz ti moze (nie nutne musi) par desiatok centi na kablovacke konektora RJ chybat.

pri prehodeni motora to moze byt sice 45 za motor a 10 za montaz, ale pri prehadzovani za 1.9tku to celkom kludne moze byt naopak kazdopadne vacsinou R4 motory nezvykli pasovat na prevodovky z R5, takze by som necakal, ze budu pasovat na prevodovky z V6.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

20.01 2014 8:53


už jen to že sem nikdy nevidel C5 z 97 ktera by mela 6kvalt...intos koupi kazdej za 5 jako novej.vymenit to samozrejme pude pokud prehazis uplne vse.....nejspis ale i náboje kvuli poloosám ktere budes muset taky prehodit.drzaky motoru prevařit,komplet svazek a urcite ti nekdo bude muset udelat par veci na zakazku


mechanik je peknej vokurka..mel ti spis rict at to hned prodas aby ten motor nechcip uplne a ty sis aspon moh koupit 1.9tdi ofiko
nahoru

sponzor





20.01 2014 8:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.9. 2013
Příspěvků: 221 | Témat: 0

20.01 2014 10:38


Pokud to nechceš nebo nemůžeš prodat, tak je nejlepší řešení co navrhnul áček a nejspíš i nejlevnější a hlavně bez problémů s legálností.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 43 | Témat: 8

21.01 2014 18:29


Tak jestli to je tak komplikovaný tak na to kácim a prodám to auto na díly a koupím něco jinýho...Nevíte někdo o něčem aspoň trochu ve schopným stavu okolo 50-70 tis? Děkuji..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14668 | Témat: 52

25.01 2014 23:33


Nebo kup tenhle
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6685 | Témat: 72

26.01 2014 1:31


Ide to prehodit, prevodovka pasuje, sle obnasa to strasne vela prace, dielov za dobru cenu od darcu a vela usilia so zapojenim elektriky, vymenou riadiacej jednotky motoru atd. Musel by si prekopat elektriku, motor az po vyfuky atd. Nezmysel. Nemaj velke oci, ze to bude stat malo penazi za diely, realita je ina !
Naposledy upravil lubomt dne 09.02 2014 10:18, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.1. 2014
Příspěvků: 197 | Témat: 36

09.02 2014 0:51


nehodíš to asi na papíry. STK leda přes známé, bez zlegalizování motoru už to neprodáš, a v momentě kdy uděláš bouračku a někdo se v tom začne štrachat, jsi nahranej.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email