Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 12 června 2025
Celkem je zde 356 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Dezerter33
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 240
Online návštěvníků
Návštěvníků: 356
Uživatelů: 0
Celkem: 356

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

20.09 2013 14:53


Zdravím mám dotaz. Nedávno jsem na mojí A4 B5 1,8 20V ADR* měnil olej a nechával přetěsnit vanu z důvodu úniku oleje... Jenže po výměně olej o5 ubývá a za hodinku/dvě je pod autem tak 10cm louže oleje... trošku jsme nad tím bádali a vypadá to že by to mohlo téct z gufera klikové hřídele. Studuju automechanika a zatím moc praxe není tak prosím o radu jak moc je tato oprava finančně a časově náročná
nahoru

sponzor





20.09 2013 14:53


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.2. 2012
Příspěvků: 156 | Témat: 13

22.09 2013 15:41


ahoj kamoš měl něco podobnýho a teklo mu to u olejového filtru mezi chlazením oleje skus mrknout i tam většinou ta gumička je sežraná nebo stvrdlá
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

22.09 2013 15:47


ježek: díky za radu mrknu na to
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

24.09 2013 5:36


Často to teče mezi motorem a převodovkou,resp. z motoru přes gufero kliky pod setrvačníkem..Co je v tomto případě třeba rozhodit ti asi dojde..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2013
Příspěvků: 161 | Témat: 5

22.10 2013 21:30


Kamaradovy to chcalo z gufera kliky pod rozvodama...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

23.10 2013 12:18


NOVON: pethrd2312: vypadá to na ty gufera (bohužel asi obě :-/ )takže dík moc za pomoc chlapy
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

03.12 2013 15:37


Nechci kvuli dalšímu dotazu zakládat nový vlákno tak se zeptám tady známý mi říkal o nějakým aditivu do oleje který by únik oleje (přes gufera) zmenšil popřípadě odstranil.

Je to pravda?? Kde koupit? Jakého výrobce?

Jestli s tím má někdo zkušenosti prosím o radu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2013
Příspěvků: 161 | Témat: 5

03.12 2013 16:35


Luckys:

Hmmm.... nermyslis ty nahodou tzn.: medovinu? osobne rikam ze NE,protoze je to takovej hustej sajrajt a strasne trva nez jen tak "kluzky" jak by mel byt...jednou jsem si diky medovine zadrel Turbo* a vytrhal jsem si vsechny vlasy z hlavy... podle me :
Udelej radeji gufera...
nahoru

sponzor





03.12 2013 16:35


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.10. 2013
Příspěvků: 31 | Témat: 2

03.12 2013 16:39


No nevim ja ted nechal menit take gufero ale u vacky a prochcavalo to jen kdyz se ohral olej = mel lepsi vizkozitu, byl ridci, takze pokud pripravek dokaze aby to neteklo copak to asi s olejem udela ? Nevim no..logika mi rika ze to pekne zkurvy olej, radsi vymen gufera a mas pokoj.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

04.12 2013 8:29


Jojo, určitě vyměň gufera, není to tak velká investice a budeš mít klid, pokud teda máš v pohodě to odvětrání klikovky, nebo to není těsnění pod hlavou atd. atd. chtělo by to ten motor umýt, nastartovat a koukat odkud teče, když říkáš, že je tam za chvilku taková louže, tak to musí být vidět...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

04.12 2013 9:49


WhySoSad: vzhledem k tomu co jsem si přečetl to je jisté že se budou měnit gufera a vím že to teče hlavně z toho zadního mezi motorem a převodovkou no bohužel já na to doma nemám nářadí a teď před vánocema se mi do toho investovat moc nechce... takže to počká do novýho roku btw dík za názory
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

04.12 2013 10:05


Jojo, tak pokud tě nemrzí nějaká stovka za olej co do toho teď budeš muset dolívat, tak to nehoří
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

04.12 2013 11:29


WhySoSad: mno do té doby než to vyměním tak doleju tak 2-3 l oleje což není zas tak hrozný nevíš prosimtě kolik by vyšla výměna? vím že obě gufera jsou cca za 1000,- jen když si představím tu práci s tím tak nevím co by to mohlo stát
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

04.12 2013 12:41


To ti asi přesně neřeknu, já jsem ty gufera nechal měnit během měnění odvětrání klikovky, takže jsem měl svody dole a byl ke všemu dobrej přístup...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

04.12 2013 12:44


WhySoSad: a tak cca nemáš představu?? +- litr třeba nechal bych možná taky vyměnit do odvětrání kliky
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

04.12 2013 13:40


Tak já to měl díly na tu klikovku za nějakých 600, pokud to máš v pohodě a není to užraný nebo úplně steřelý, tak to možná ani nemá smysl měnit/sundávat kvůli tomu svody. Gufero mi měnili jen jedno a bylo to za pár korun a měli to za 40 minut hotový, záleží na tom kolik ti toho budou měnit a co budou potřeba sundat když se k tomu budou dostávat. Takhle to jde těžko odhadnout
nahoru

sponzor





04.12 2013 13:40


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

01.04 2014 23:49


nějak jsem na tady to vlákno zapoměl ale abych osvětlil řešení mého problému...
únik oleje způsobovalo kompletně ztvrdlé těsnění pod olejovým filtrem a jelikož se mi nějak nechtělo do těch gufer na klice tak jsem párkrát umyl motor a pozoroval... nakonec bylo zřejmé že to teče po filtru a tudíž by byla vhodná výměna onoho těsnění

matroš cca za kilo a dvě hodinky práce

mimochodem teď není dlouho pod autem ani kapka oleje a před opravou sem ztratil cca litr na 1500km
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

05.04 2014 17:12


Tak tu mám další problém

Nechci otevírat nové vlákno tak to hodím sem protože to v podstatě souvisí s předešlým problémem.
Dneska jsem rozdělal komplet sání až k hlavě - škrtící klapka celkem zas*aná od oleje, sání kolem škrtící klapky mastné a k mému potěšení hadičky od odvětrávání kliky + to plastový koleno uplně KO a celý od oleje

V té plastové části co je před ŠK je nějaká červená membrána nebo něco v tom smyslu ke které vede hadička odvětrání klikové skříně jenže je tam jaksi navolno a příjde mi trošku pokoucená takže bych se chtěl zeptat jestli tam třeba nemá být nějaká pružinka? Popřípadě na jakém principu to funguje

Předem díky (když tak dodám večer nebo zítra foto)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.6. 2012
Příspěvků: 332 | Témat: 26

05.04 2014 18:09


pokud by teklo gufero i mezi prevodovkou poznal bys to na rozjezdu...ze by klouzala spojka...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

05.04 2014 18:15


Rauly: díky za názor ale gufera jsou v pořádku spíš bych potřeboval jestli víš jak funguje ta membrána v sání co jde od odvětrání klikovky :-\
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

05.04 2014 18:17


Zabraňuje tomu, aby se ti do klikovky dostal přes ten husí krk bordel, žádnej jinej smysl to myslím nemá, měl jsem to komplet užraný a ta membrána tam byla úplně na volno, tak jsem to měnil komplet
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

05.04 2014 18:39


WhySoSad: díky díky asi to taky projistotu vyměním komplet
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

05.04 2014 20:28


Jojo, je to lepší, jak jsem psal nahoře, stojí to kolem 700 stovek, akorát je k tomu naprd přístup...

edit: koukám že to máš rozebraný, tak to už to určitě vyměň

edit2: moje odvětrání vypadalo takhle, komplet užraný, ta membrána je tam vidět zapadená dole, jestli je to teda co myslíš...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

06.04 2014 2:00


WhySoSad: joooo to je přesně ono ale proti tomu mojemu si to měl relativně 100% stav já mám rozežranou tu hadičku co vedla od toho kolena na dvou místech tak že to drželo tak na 5 mm a to koleno po celé délce prasklé jakoby v tom sváru toho plastu no když sem to viděl tak se mi chtělo brečet

a k té membráně sem myslel tu co je přímo jakoby v sání před škrtící klapkou v tom vyústění té hadičky odvětrání kliky... předpokládám že je ovládaná podtlakem ale mám ji nějak pomuchlanou a rozhodně nevypadá že by tam tak měla být
nahoru

sponzor





06.04 2014 2:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

06.04 2014 11:39


WhySoSad: prosimtě to odvětrávání si objednával přímo v autorizáku?? Meggy mi psal že to jde sehnat jen origo a to čekám že si za kus plastu a dvě hadičky řeknou tak 2000,- minimálně

edit: Přidávám foto té membrány co sem myslel... je to ta část sáni před škrtící klapkou a ta membránka je uvnitř a podle mě asi ovládaná podtlakem. Nevíš prosimtě jak to má správně fungovat??
Naposledy upravil Luckys dne 06.04 2014 15:02, celkově upraveno 1 krát. (39% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

06.04 2014 12:00


Vydrž, mrknu se ti

Tak cenu ani kterej konkrétní to byl díl asi nenajdu, kupoval jsem to ale myslím přes kelly za nějakých 700, ale teď to tam nemůžu najít. Bylo to na facelift, kde je ten díl trochu jinej a měla by vydržet mnohem víc a padne tam úplně v pohodě. Ale ať hledám jak hledám nikde nemůžu tu druhovýrobu najít, asi budeš muset do origo...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

06.04 2014 12:45


WhySoSad: no toho sem se bál :-X zkusím ještě pohledat na googlu a když nic tak si zítra udělám výlet do autorizáku

edit: ještě přikládám fotku toho mého odvětrávání ... nějak sem doteď nevěřil co se dokáže stát s gumovou hadičkou... když ji zmáčknu tak je to jak nějaká žvýkačka
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 585 | Témat: 8

06.04 2014 16:35


Všechny tyto díly se dají koupit jen v autorizáku.Plastové koleno stojí 800 Kč + těsnící kroužek 80 kč (obojí ceny v Porsche Plzeň,což jsou banditi...).U hadice počítej s cenou cca 450 Kč.Ta část sacího potrubí z fotky slouží jako odlučovač oleje z klikové skříně.Já mám tento díl trochu kratší (model 1999 předfacelift)a žádnou membránu jsem tam nenašel.Jen jsem ten odlučovač propláchl benzínem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

06.04 2014 16:53


Luboš75: Díky moc za info. Každopádně mi celkem dělá starost ta červená membránka, vyndal sem ji... očistil a příjde mi že chodí pěkně jen si nejsem jistej správnou funkcí tudíž se ptám :-\ v podstatě si myslím že kdyby byl v sání podtlak při zvýšení otáček motoru měla by uzavřít ten přívod od klikovky aby to necucalo olej ale byl bych radši kdyby mi to potvrdil někdo zkušenější


edit: prosim tě jak si dlouho čekal na ty díly a jakou formou byla dodávka popř. vyzvednutí. Díky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 585 | Témat: 8

06.04 2014 20:06


Díly byly většinou do druhého dne a vyzvedával jsem je osobně.Kromě té hadice,která se ti trhá jako žvýkačka,jsem totiž postupem času měnil to odvětrání kliky celé.Takže mne to zatím stálo přes 1700 Kč a mám ještě původní tu hadici z tvé fotky.
Já si nejsem jistý,jestli tam ta membrána vůbec patří ( jasně...kde by se tam pak vzala).Holt záleží na roku výroby.Ale není mi jasné kde by měla být.Jestli v tom sacím hrdle,nebo v přírubě na motoru pod tím plastovým kolenem.Až půjdeš objednat origo díly,nech si v Etce ukázat,kam to patří.

Díly by ti měl sehnat jakýkoli prodejce VW/Seat/Audi/Škoda.
U Škody to není pravidlo,ale u VW ti to seženou určitě.Passaty mají stejné motory a některé další díly.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email