Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 12 června 2025
Celkem je zde 356 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Dezerter33
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 240
Online návštěvníků
Návštěvníků: 356
Uživatelů: 0
Celkem: 356

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011

20.09 2013 14:53

Zdravím mám dotaz. Nedávno jsem na mojí A4 B5 1,8 20V ADR* měnil olej a nechával přetěsnit vanu z důvodu úniku oleje... Jenže po výměně olej o5 ubývá a za hodinku/dvě je pod autem tak 10cm louže oleje... trošku jsme nad tím bádali a vypadá to že by to mohlo téct z gufera klikové hřídele. Studuju automechanika a zatím moc praxe není tak prosím o radu jak moc je tato oprava finančně a časově náročná

sponzor

20.09 2013 14:53

reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.2. 2012

22.09 2013 15:41

ahoj kamoš měl něco podobnýho a teklo mu to u olejového filtru mezi chlazením oleje skus mrknout i tam většinou ta gumička je sežraná nebo stvrdlá

AK batole
AK batole

Muž

22.09 2013 15:47

ježek: díky za radu mrknu na to

AK fanatik
AK fanatik

Registrace: 4.12. 2007

24.09 2013 5:36

Často to teče mezi motorem a převodovkou,resp. z motoru přes gufero kliky pod setrvačníkem..Co je v tomto případě třeba rozhodit ti asi dojde..

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2013

22.10 2013 21:30

Kamaradovy to chcalo z gufera kliky pod rozvodama...

AK batole
AK batole

Muž

23.10 2013 12:18

NOVON: pethrd2312: vypadá to na ty gufera (bohužel asi obě :-/ )takže dík moc za pomoc chlapy

AK batole
AK batole

Muž

03.12 2013 15:37