Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 19 kvě 2024
Celkem je zde 201 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ChilldaPlaya
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 48 452
Online návštěvníků
Návštěvníků: 199
Uživatelů: 2
Celkem: 201

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1819 | Témat: 108

17.07 2013 15:01


ahoj jen jsem se chtěl s vámi podělit se závadama které mi daly celkem zabrat třeba vám toěkdy pomůže. Příběh je so podehrával na mé A4 B6 1.8T.

situace 1: motor škube kolem 3tisíc otáček při plném plynu, někdy je VAG čistej někdy vyhodí chybu vynechaného zapalování na různých válcích. po nalogování tlaku turba bylo vidět že Turbo* tlačí ve 3tisicich 1.5 baru, což je trochu moc závada byla ve špatném ventilu N75. po výměně ventilu OK.

situace 2: motor zase škube ve 3tisicích otáčkách a plném zatížení,někdy je VAG čistej někdy vyhodí chybu vynechaného zapalování na 1. válci. po přehození zapalovací cívky na druhý válec hlasil VAG vynechaného zapalování na 2. válci. po výměně zapalovací cívky viz obrázek vše OK

situace 3: ve vagu chyba malá učinost katalizátoru. závada byla ve špatém relé ventilátoru sekundárního vzduchu. to je ta chujovina co běží 60s po studeném startu a zní jak vysavač relé se nachází v motorovém prostoru pod ŘJ. po výměně relétka OK. pasovalo tam relé z felicie se špatným relém se obvod spínal a foukal vzduch do katu i když k tomu jednotka nedala pokyn....

zdar náskoku díky technice )
nahoru

sponzor





17.07 2013 15:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 609 | Témat: 44

17.07 2013 15:06


se máš, že se ti povedlo všechno škubání vyřešit. Já to vozím po servisech a nikde neví/neumí/mění věci, co s tím nemají nic společnýho
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1819 | Témat: 108

17.07 2013 22:07


jj proto se snazim na vsechno prijit sam. ani nechco vedet kolik by me stalo nez by na to v audi prisli, jestli vubec...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.1. 2012
Příspěvků: 113 | Témat: 2

19.07 2013 11:54


Nebolo by dobre to nejak nechat hore? Aby sa tema nestratila. Alebo?

Mne to celkom pomohloo tom n75, bo tiez vsimam, ze budik mi ukazuje tlak 1.1 a pritom slabo ide auto. Taze vymenim n75 a uvidime.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1819 | Témat: 108

20.07 2013 10:51


taky bacha na unik tlaku okolo n75, když bude netěsnost mezi WG a tlakem z turba bude se to chovat stejně jako špatná n75ka. je to jednoduchý otestovat, stačí vyhodit n75ku a propojit WG plechovku a vystup tlaku turba napřIMO* hadičkou, pak to pojede teda spis nepojede jako atmosfera ideální je to jeste pak nalogovat. jestli to pojede pořád dobře je tam unik...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.3. 2009
Příspěvků: 308 | Témat: 15

20.07 2013 17:44


čoveče s tím tlakem jsi si jistý? Podle toho, co jsem našet v ELSE u 110KW AWT píšou tlak 1,5-1,6 bar při plném kotli na trojku na 2500 Rpm a 1,7-1,8 u motoru AWM.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

20.07 2013 18:27


Není to nějak moc ?! AEB tlačí 0,8 v serii . To co má to AWM za T že to má stejně kW a tlačí jednou tolik ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.1. 2012
Příspěvků: 113 | Témat: 2

20.07 2013 19:49


Ja som bol v tom, ze stock AEB tlaci 0.6.

Nemam etku ale neni to nahodou hodnota tlaku turba spolu s atmosferickym tlakom? Tak by to aj pasovalo, atmosfericky tlak 1 a pretlak 0.6 az 0.8. Keby fukalo 1.6 a 1.8baru tak tam ma trosku brutalnejsie kone
nahoru

sponzor





20.07 2013 19:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1819 | Témat: 108

20.07 2013 20:18


jj je to s atmoferickym tlakem, 1.8T BEX 140Kw mi tlacil v serii kolem 0.6baru ted 1.2. tedy v serii 1.6 a po chipu 2.2
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email