Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 6 kvě 2024
Celkem je zde 245 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: havrilko
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 434
Online návštěvníků
Návštěvníků: 245
Uživatelů: 0
Celkem: 245

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

09.06 2013 21:40


Už dlouho si hraju s myšlenkou koupit nějakou hezkou Audi 90 quattro s pětiválcem a nandat do toho motor z S2 2.2 Turbo, 169kw . Nedělal ste někdo nákej podobnej projekt atd? Vim že finančně to bude dost náročný,ale to bych asi ani moc neřešil.....spíš mi jde o technickou stránku věci,vim,že 2.2 Turbo s elektrikou,převodovkou a kardanem vyjde na dost,ale jak je to s implantací do vozu?
nahoru

sponzor





09.06 2013 21:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

09.06 2013 23:00


Narveš tam i V8, v tom problém není ... Pokud to chceš na závody nebo tak něco budiž, pokud na normální ježdění po cestě, tak je to podle mě akorát zbytečná ztráta času a hlavně peněz... Cenu pak bude mít akorát pro tebe a "normální" použitelnost na obyčejné veřejné silnice nula akorát zařve další auto
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2012
Příspěvků: 300 | Témat: 2

09.06 2013 23:57


ja by som šiel do toho
také auto si už nepostaví bárskto,ale audi "srdcař"...
na ceste s tým bude omnoho väčšia zábava,uplná obyčajná škatula a keď tomu človek prišlapne tak 3/4 áut nechá za sebou....
ak s anebojíš tých peňazí,choď do toho
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

10.06 2013 0:01


To narvi do B4 Quattro a budeš mít repliku S2 sedana.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

10.06 2013 1:26


epo: Audi srdcař, nechá 90-ku žít ... To je sice pravda, ale na cestu tě s tím ani vůbec nepustí, stačí nějaký přestupek, trochu na to upozornit a auto krom toho, že neprojde technickou, tak se nebude moci provozovat, a hůř, když se to zjistí při nehodě, tím pádem za všechno, i to co si neudělal, může majitel tkaového auta a pojištovna se leda zasměje... Za ty peníze, co do přestavby vložíš, nepočítaje práce a ještě ta 90-ka k tomu, si dokážeš pořídit auto, které ten motor má od přírody
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

10.06 2013 5:53


mno mě jde hlavně o to,že 90tka B3 se mi líbí mnohem víc,než 80tka B4,proto takovejhla nápad S tou legalizací by snad zas až takovej problém nebyl si myslim...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

10.06 2013 9:14


Lucas: mysliet znamena hovno vediet za tazky kopec prachov by sa to dalo schvalit ako individualna stavba vozu, co znamena homologacne skusky za strasny kopec penazi. ale v cechach to aspon principialne ide. na slovensku na to neexistuje vykonavacia vyhlaska, takze je to mozne len teoreticky. preto sa aj K1 attacky homologovali v cechach a na slovensko reimportovali.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2012
Příspěvků: 300 | Témat: 2

10.06 2013 10:38


tak zase 90b3 až taká škoda nebude na tento účel

no ale k veci,za tie peniaze s takým motorom si kupiš jedine s2 coupe......c4 už neni ono,oproti 90ke je to velká ťažká krava....

zásadná otázka znie,aký je rozpočet?
nahoru

sponzor





10.06 2013 10:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

10.06 2013 12:36


Jde to zlegalizovat, ale musi se to udelat tak, jak by to melo byt, coz znamena mnoho financi navrch. Krom toho budes cekat ze dva roky nez ti to po tech testech atd schvali a to jeste s nejistym vysledkem... Nejde o to jen loupnout tam motor a elektriku a pojdme si hrat na zavodniky, u takoveho motoru se to auto musi prestavet komplet cele od motoru, prevodovky az po brzdy a zaveseni, aby ti to auto bylo pouzitelne aspon trochu jako serie s timto motorem, melo podobne jizdni vlastnosti, bezpecnost atd a samozrejme aby ti to schvalili, par let budes schanet dily, makat od rana do vécera, rvat do toho pytle s prachama, cekat na nejake schvaleni a pak zjsitis, proc vlastne? A ze jsi za to mohl mit original auto a pekne vysperkovane...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

10.06 2013 18:41


violr: a proc ne...me se libila myslenka treba do doutnika 2.3 20v motor. a proc? protoze tam nebyl, ale mohl bych to legalne provozovat bez zkousek...je to simple, nemam v TP zapsany typ motoru, jen obsah a to stylem 2,4 a vykon, coz stejne nikdo nezjisti bez brzdy. udelat STK neni problem
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

10.06 2013 22:02


dobře no,tak 20V by tam mohl bejt bez nákejch obštrukcí ...tot moje otázka,dá se 20ventil načipovat,dát mu třeba jiný vstřiky,atd?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

10.06 2013 23:09


Zlegalizovat do de celkem rychle.Ve Vídni.Jenom musí výkonu motoru odpovídat brzdy a kvalita všech úprav.Tady od nás tam jeden vozil stavby tříkolek.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

11.06 2013 10:42


90ku 2,3 20v si můžeš normálně koupit
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email