Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 září 2024
Celkem je zde 941 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tranzzik
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 707
Online návštěvníků
Návštěvníků: 939
Uživatelů: 2
Celkem: 941

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

24.05 2013 20:14


Chlopi,jak poznám,že nefunguje regulátor tlaku paliva na liště??Dneska jsem odpojil podtlak,zaslepil a při jízdě jsem nepoznal žádný rozdíl od zapojeného stavu..Tak mi to nějak vrtá hlavou...no,..
nahoru

sponzor





24.05 2013 20:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2011
Příspěvků: 412 | Témat: 14

25.05 2013 9:13


Tak výkon by mal poklesnúť a štartovať by to malo horšie.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2281 | Témat: 26

25.05 2013 9:23


myslim, ze rozdiel v regulacii tlaku je pre teba taky subtilny, ze ho asi tazko spozorujes. ale vacsinou ak sa dosere, tak zo spiatocky nejde ziaden benzin.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

25.05 2013 9:38


NOVON: Regulátor udržuje předepsaný tlak na vstřikovací liště tak, aby vstřiky měly dostatek zásoby benzínu o patřičném tlaku pro daný vstřik. ( o zásobu se stará čerpadlo - litrážní výkon ) Hodnota tlaku může různě kolísat podle potřeby ŘJ, ale hlavní je doba vstřiku - různé množství paliva.
Pokud je regulátor tlaku v háji, většinou neudrží předepsaný tlak a vsřikování pak do motoru málo rozprašuje benzín o menším množství.

Občas se taky stane, že některý jouza namontuje nějaké čerpadlo, které má menší tlak, než hodnota regulátoru, pak to nejede.

Nech si znměřit tlak na vstřikovací liště. Nevím, kolik má mít to tvoje ohřívátko vody, ale MPI* 2.3 20v měl cca 3,5 baru, což elektronickým vstřikům stačí, mechanická stříkačka mívá od 5 ti barů.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

25.05 2013 10:31


SNIPER: Čerpadlo bych měl mít 4 barové a tlak na liště by měl být 3,5 barů s připojeným podtlakem a s odpojeným podtlakem 4 bary..Chci to auto celé prověřit,bo to vypadá na zásahy nějakého "bastlomága"..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

25.05 2013 10:58


Jo tak že pokud jede motor ve vysokých otáčkách pod plynem,tak ten podtlak regulátor zavře a nepouští benál do zpátečky,aby byl dostatečný tlak na liště??
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2281 | Témat: 26

25.05 2013 11:15


ano
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

25.05 2013 11:19


Aha..tak že čím větší podtlak v sání-klapka zavřená,tak tím menší tlak na liště...A naopak..Tak už je mi to jasné..
nahoru

sponzor





25.05 2013 11:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

25.05 2013 23:03


NOVON:
Aha..tak že čím větší podtlak v sání-klapka zavřená,tak tím menší tlak na liště...A naopak..Tak už je mi to jasné..

Nejemom to. Tlak a litráž jsou dva termíny, které spolu korespondují.
Bohatost se ovlivňuje především délkou vstřiku ( litráží )

Prostě jedna vlatnost kapaliny nemůže být bez té druhé a opačně...

A fungovat musí obě dvě, aby to jelo a z auta bylo dělo
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

26.05 2013 7:12


Řeším právě špatné startování u toho "francouzkého výtvoru" co má žena..Začneš startovat bez plynu-chytne hned,ale chcípne..Startuješ s plynem,tak to déle točí,ale chytne a už nechcípne..Čerpadlo se zdá být o.k,bo to jinak jede normálně..Připadá mi to,jakoby "padal" benzín podobně jako u dieslu..Když totiž 3x zapnu a vypnu zapalování před startem a nechám 3x natlačit čerpadlo,tak to nastartuje normálně..Je možné,že by tam byl právě vadný ten regulátor tlaku na liště?Všimnul jsem si,že se z něj ozývá divné syčení,jak před startem,tak i když běží motor..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2281 | Témat: 26

26.05 2013 9:03


mozno. nema to aj nieco na sposob zasobnika tlaku u Jetronicov? mohla by v nom byt derava membrana, alebo nieco...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

26.05 2013 13:34


ventYl:
mozno. nema to aj nieco na sposob zasobnika tlaku u Jetronicov? mohla by v nom byt derava membrana, alebo nieco...
No v podstatě asi lišta funguje jako zásobník paliva..Napadá mě jestli ten regulátor tlaku nefunguje při vypnutí motoru jako zpětná klapka..Vypneš motor,zavřou se vstřiky i regulátor tlaku a ten nedovolí podtlakem v liště padání benzínu..Napadá mě ještě,že ten regulátor dokonale netěsní mezi přívodní a vratnou větví,tak že si to přes tu zpátečku nasaje vzduch a protože je rail výše než nádrž,tak se palivo vrátí zpět do nádrže...Kua nevím co řešit dříve,jestli Megana nebo Audi..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2281 | Témat: 26

27.05 2013 8:16


regulator ma isty prahovy tlak, pri ktorom sa uplne zavrie. ten musi udrzat radovo desiatky minut az hodiny. ak by nasaval vzduch, tak je bezpodmienecne zly.

rail moze byt zasobnik objemu, ale nie tlaku. kedze kvapalina je nestlacitelna, tak v momente prveho vstreku sa tlak strati. jetronicy maju v nadrzi zasobnik s membranou a pruzinou do ktoreho sa natlaci palivo ako do darlingu, takze system udrzi tlak aj ked si cerpadlo na chvilu cucne vzduchu.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

27.05 2013 19:48


Mě taky poslední dobou auto hůř startuje, někdy musím několikrát otočit klíčkem, aby natlačilo dost benzínu, ale vždycky jsem nastartoval.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2011
Příspěvků: 412 | Témat: 14

27.05 2013 19:52


Satan Coupe: teple či studené?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2281 | Témat: 26

27.05 2013 20:11


palivovy filter?
nahoru

sponzor





27.05 2013 20:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email