Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 3 kvě 2025
Celkem je zde 93 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: sikkin7
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 169
Online návštěvníků
Návštěvníků: 93
Uživatelů: 0
Celkem: 93

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

25.04 2013 8:18


Nazdar pánové,

objevil se mi takový zvláštní problém, nevím co s tím:

2.0Tdi, motor BPW, 103 KW 8-mi ventil.

Když startuji studený motor, na brnk chytne bez problémů, i v zimě když bylo -20st.C. Stejně dobře startuje i teď, když je ráno cca 15st.C. Jakmile se to ale ohřeje, má to 90st.C, a hlavně po delší jízdě, někde zastavím a znovu nastartuji, motor jakoby chtěl vyskočit z auta, jakoby se chtěl rozskočit

Všechny ř.j. bez závad, výkon v pořádku, nekouří, vstřiky mi ukazují za tepla maximálně do 0,5 do plusu i mínusu, což by mělo být v pohodě. Baterka nová, startér to nebude, ten točí jak blázen. Těžko to popsat, proto jsem to nahrál, snad z toho něco uslyšíte (lepší na sluchátkách)

Na první pohled to vypadá, jako když u feldy zarezonoval vyfuk, kdyz mu chybela jedna guma )) ale tím to není, jde to přímo seshora od hlavy, od vstřiků...

Kdyby někoho něco napadlo, uvítám jakékoliv nasměrování.


Díky
Naposledy upravil danielkiraly dne 31.10 2022 17:38, celkově upraveno 1 krát. (8% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





25.04 2013 8:18


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2011
Příspěvků: 188 | Témat: 5

25.04 2013 8:45


zdar, až ti to zase udělá odpoj čidlo teploty a zkus nastartovat.
když to chytne hned je to čidlem
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11469 | Témat: 99

25.04 2013 8:47


danielkiraly: 2.0tdi jsou zname spatnym teplym startem.
Nejsem mechos, ale dochazi tam k opotrebeni cehosi - resi se to zvysenim startovaci davky.
Kdo tomu trosku rozumi, bude vedet hned, co udelat. Myslim, ze za 500kc to je vyresene.
Timto bych zacal.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

25.04 2013 8:52


to: Martin - diky, zkusim to
to: tomko222 - neřeší se to pouze u vstřikovacího čerpadla? Tohle je PD ale třeba se pletu....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11469 | Témat: 99

25.04 2013 9:07


danielkiraly: ne, prave specialitka PD.
Fakt zacni tim.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

25.04 2013 9:14


Po tazkom teplom starte ide aky dym z vyfuku?
Neviem ako moc "tazko" to startuje. Pri extremne tazkom starte sa to moze zavzdsusnovat. Zavisi ako skoro po vypnuti sa to snazis startnut.
O kruzky menils ? Kolko km mas ?
Edit:
som si to vypocul - mi to pride ze to startuje v pohode.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

25.04 2013 9:30


Po teplem startu to mirne vyfoukne cerny dym
Naposledy upravil danielkiraly dne 31.10 2022 17:38, celkově upraveno 1 krát. (41% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

25.04 2013 9:38


Tak mas tam velky zasah do motora v podobe vykuchaneho DPF*, tak potom neries podla mna skutocne malu odchylku pri teplom starte.
Osobne bych preveril kedy boli menene O kruzky, a mozna vstreky na diagnostiku.
nahoru

sponzor





25.04 2013 9:38


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11469 | Témat: 99

25.04 2013 9:41


Milos1: ved ho nechaj, nech za 20eur mu niekto zvysi startovaciu davku. Trva to dve minuty.
2.0tdi s tym pri 200tis maju problemy.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

25.04 2013 9:47


Tak neviem mam BLB - a a nakych 300kkm a nak som nepostrehol dlhsi start. To skor AHU, tam sa to prejavilo dost markantne.
Ale oki, neodhovaram ho.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11469 | Témat: 99

25.04 2013 9:50


Milos1: a auto mas od nova a vies, ze to uz nemas zvysene?
Sa len pytam
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

25.04 2013 9:53


tomko222:
Milos1: a auto mas od nova a vies, ze to uz nemas zvysene?
Sa len pytam

dobra otazka, neviem...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

25.04 2013 14:49


danielkiraly:
resis problem ktery neexistuje
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1502 | Témat: 32

25.04 2013 15:31


Mě příjde ,že to na diesela startuje dobře
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

25.04 2013 20:37


probém teplý start jde řešít sw úpravou
na počkání
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

30.04 2013 10:30


Ahoj všem. Kluci, prosím Vás, já u toho svého motoru nemůžu najít to čidlo teploty. Asi jsem blbej nebo já už nevím... Logicky jsem začal kolem termostatu, dále po všech trubkách a hadicích...Nikde. neříkejte mi, že je vzadu pod tandemovým čerpadlem? (

Nemůžete se mi někdo podívat do ELSY? je to 2.0Tdi motor BPW 103Kw, 8-mi ventil

Díky
nahoru

sponzor





30.04 2013 10:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 1

30.04 2013 14:44


Jak jsem to poslouchal tak to startuje normálně.

PS: Nedlubej to toho když to je ok....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

30.04 2013 17:26


Jak píše Vaša jde to řešit SW úpravou.
U mnoha aut je to startérem,sice se zdá že točí dost rychle,ale nedosahuje nastavených otáček a musí točit déle aby daly vstřiky naftu na start. No a řeší se to buď výměnou startéru nebo tou úpravou SW že se sníží požadované otáčky na start a auto pak chytne hned, a nebo se tam nahrává SW podobnej motorům s automatickejma převodovkama který mají ty požadovaný startovací otáčky taky nižší a auto pak "tolik neřeší" to že má startér o malinko nižší otáčky.
Kdybys chtěl tak zavolej a řeknu ti jak to je případně to známej taky dokáže upravit 721 843 315
A nebo někdy ale to málokdy pomůže zvýšit tu startovací dávku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.3. 2013
Příspěvků: 84 | Témat: 4

02.05 2013 17:20


Nemám sice s timhle autem zkušenosti,ale nemohl by to byt jen silentblok motoru..?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

03.05 2013 13:30


Tak vyměneny pro jistotu žhavičky i teplotní čidlo. Problém stejný. S tím silentblokem je to dobrý nápad, když je motor teplý, víc se chvěje při startování. Koukal jsem na to a skutečně je v hájí (ten přední)

Zkusím vyměnit a napíšu.

Díky všem
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.3. 2013
Příspěvků: 84 | Témat: 4

03.05 2013 15:22


Když je motor ohřátej,tak s ním je i silentblok teplem změknutej a proto to mlátí..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

03.05 2013 18:36


No pokud myslíš ten přední silentblok pod rozvodama tak ten určitě nezměkne natolik aby ti pod kapotou skákal motor jak kdyby chtěl ven
A to že má trochu vůli je skoro "normální" má to každý druhý auto s takhle uloženým motorem a nic tam neskáče, ale chtělo by to vidět na živo co to dělá,takhle se to blbě zjišťuje...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 1

04.05 2013 9:04


Tak při vypnutí motoru když se zatřepe (že se celý motor zachvěje - tudududúdůůů) že to cítíš až v interieru. Tak to může dělat levý silentblok motoru (levý - z pohledu řidiče) ten je elektronický - vede do něj káblik. Jak je unavený - nebo třeba vykazuje netěsnost (fialová kapalina na něm).... tak tím pádem nesplnuje svou fůnkci. Tak ho zkus vyměnit - tím nic nezkazíš.

PS: Akorát není jeden z nejlevnějších. 8E0199379BF = 3046 Kč
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.11. 2009
Příspěvků: 5 | Témat: 2

04.05 2013 9:48


Ahoj podobný problém jsem řešil na 1.9TDI PD...můj názor je že máš špatný těsnění na vstřikách..takže doporučuju si nechat vyndat vstřiky,vyčistit ultrazvukovou pračkou a přetěsnit,seřídit a pak by měl být klid...takhle jsem to měl já a teď mám pokoj
nahoru

sponzor





04.05 2013 9:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

06.05 2013 10:37


Ty vstřiky dávají logiku. Ty kroužky stojí prd akorát, sám bych se do toho nepouštěl. Najde se někdo z Prahy, kdo by byl ochoten vyndat vstřiky, vyčistit, přetěsnit?

A pokud by to bylo možný, chtěl bych být u toho.

Díky
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

06.05 2013 11:58


To su tie uz spominane O kruzky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.10. 2009
Příspěvků: 211 | Témat: 36

07.05 2013 14:10


No vždyť jo. Chci to pretesnit, ale nějak se nikomu nechce Někdo z Prahy nebo okolí?

Diky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11469 | Témat: 99

07.05 2013 14:18


Ja bych udelal tucsoftovou upravu. Starter uz neni novej a nedava takove obratky.
Ale klidne vymen silenbloky, krouzky, i vstriky.
Pak zjistis, ze te to misto 500kc stalo 20tisic.

No, dej pak vedet.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

07.05 2013 18:52


nejlepší pěkně ROZ*...at motor za pár tisíc a pak to teprve nechat opravit
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.11. 2009
Příspěvků: 5 | Témat: 2

07.05 2013 19:39


danielkiraly: jsem z LBC tak jestli by se ti chtělo se můžem domluvit..dělal jsem si to sám a nebylo to tak těžký ale musíš věďet co a jak...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email