Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 1 kvě 2025
Celkem je zde 100 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: DomDomin
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 49 167
Online návštěvníků
Návštěvníků: 98
Uživatelů: 2
Celkem: 100

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2012
Příspěvků: 111 | Témat: 23

06.03 2013 20:54


Zdravim všechny. chci se zeptat, jestli, když ubejvá chl. kapalina a nikde to není vidět, že by to utíkalo ani bílej kouř není, tak jestli stačí jen vyměnit těsnění pod hlavou a bude to ok ? poradí někdo ?
nahoru

sponzor





06.03 2013 20:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

08.03 2013 19:30


Primarne by ses mel zamerit na to, kam ta kapalina mizi. Pokud mas olej ve vode nebo naopak bilou emulzi zespoda vicka oleje, tak to muze byt tesnenim, ale taky ti muze utikat nekde hadicema napriklad na motor, kde se pak vypari.

Zalezi jakou rychlosti ubyva, pokud to trva delsi dobu, tak to muze nekde jen "ukapavat" a stihne se to odparit nebo pripadne to zustava na spodnim krytu motoru a na zemi to nemusi byt videt.

Pokud by kapalina mizela rychle a pod autem by to nebylo videt, tak je tam vetsi pravdepodobnost toho tesneni.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2012
Příspěvků: 111 | Témat: 23

10.03 2013 15:35


Nikde nic není vidět a žádnou bílou emulzi ani bílej kouř to nedělá. zkoušel jsem i umejt motor a stejně jsem to pak nikde neviděl. Jako může se to hned odpařit, ale fakt neviím kudy by to teklo. A navíc, kdyby byla v hadici díra, tak ten tlak by to nejspíš roztrhal. Je to po výměně Rozvodů a vodní pumpy atd... Ale dík za odpověď Hawkeye
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2011
Příspěvků: 24 | Témat: 1

10.03 2013 15:39


Pri 2.0 16V TDI* by som skôr tipol prasknutú hlavu ako tesnenie.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.6. 2012
Příspěvků: 332 | Témat: 26

10.03 2013 15:46


ano pokud je to 2.0 16v 103 kw tesneni to nebude...a bude to na 100% hlava klasicka koncernova chyba
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11469 | Témat: 99

10.03 2013 15:53


No u mne to byla hadicka.. Takze nejaky na 100procent asi ne.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2012
Příspěvků: 111 | Témat: 23

10.03 2013 16:00


No nezbejvá mě nic jinýho, než to dát na zvedák a podivat se na hadičky, chladič a vodní pumpu. Doufám, že to ta hlava nebude. Vyřešil to někdo tím těsněním ?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

10.03 2013 20:42


Podle me nejlepsi budes mit zajet nekam, kde maj tlakovou zkousku a zkusit to natlakovat. Podle toho poznas spolehlive kudy to jde.

Jak rikaji ostatni muze to byt jak dira v hadici, tak i tesneni a nebo ta hlava. Je fakt, ze 2.0 TDI* 16v na to docela dost trpi.
nahoru

sponzor





10.03 2013 20:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2012
Příspěvků: 111 | Témat: 23

11.03 2013 14:28


Na tlakové zkoušce jsem to měl do druhýho dne a nikde nic. ale než někam hrábnu tak chci vyzkoušet všechno kolem. Jinak nevíte někdo pro jistotu, za jakou cenu se pohybujou hlavy válců na můj typ motoru BKD 2.0 TDI* 16V r.v. 2004 ?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

11.03 2013 20:45


Hlava valcu od Elitu cca 20.000, osazena bud elit za 25.137,- a nebo ET ENFINETEAM 25.022,-

To jsou ale ceny normalne jak to maj na netu, tak by to tu pres nekoho slo vzit mozna s nejakou slevou.

Navic jsem kouknul jen do elitu, tak mozna jinde je za lepsi cenu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2012
Příspěvků: 111 | Témat: 23

12.03 2013 10:34


To jsou teda rakety za to. a z vrakáče to je asi risk co ?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

13.03 2013 19:12


Z vrakace bych rek ze je to asi podobnej risk, jako kdybys to zkousel opravit doma pomoci vterinovyho lepidla...

Napred si asi fakt radsi nejak zjisti kam ta voda mizi, nekde se objevit musi. Bud bude stoupat hladina oleje, nekde bude videt, ze se odparuje nebo tak neco. Neni mozny aby mizela jen tak do nikam. Bylo by zbytecny sundavat hlavu, kdyby to nebylo tim a naopak by nebylo moudry s tim moc jezdit pokud to hlava je.

Ale podle me pokud by to byla praskla hlava tak by se to auto melo prehrivat, coz ti podle me nedela.

No nebudu tu varit z vody, tohle chce opravdu nejakyho specialistu na TDIcka, kterej s tim ma zkusenosti a to ja nejsem, takze spis jen tak davam rady co jsem sam zatim pochytil
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2012
Příspěvků: 111 | Témat: 23

14.03 2013 8:09


Já jsem si to myslel, že to bude z vrakáče na 2 věci, ale zeptat se musim nepřehřejvá se to, krásně drží teplotu. olej na normálu, žádnej bílej kouř, nikde to není vidět, že by to utikalo. motor necuká, nehlásí žádnou závadu ani na diagnostice přímo na Audi. Takže to jen takovej výtažek. Já osobně bych se přiklonil buď na to těsnění pod hlavou anebo nějaká hadička. Jediná věc,k terá mě příjde divná, že to začalo dělat po nových rozvodech. Na těch už mám najeto 40 000 km. oleje a filtry měnim pravidelně. fakt nic nenechávám náhodě ale s tímhle si fakt nevim rady. jinak všechno si na autě snažim dělat sám, až teda na nějaký motorový části.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 8

14.03 2013 8:48


jak rychle se ti to ztraci a jak to startuje napr. po 12ti a vic hodinovem stani?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.9. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 14

14.03 2013 9:16


Pokud ti to žačalo dělat po rozvodech, tak bych to viděl na vodní pumpu. Buď je nějaká nekvalitní nebo na pytel udělaná. Řeším teď stejný problém.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2012
Příspěvků: 111 | Témat: 23

14.03 2013 9:38


Tak co se týče startování, tak to je po 12 hodinách docela v pohodě, ale idealní taky není, to musim uznat. hlavně častější nastartování je třeba až na 3 otočení startéru, což mě dost štve. Jinak co se týká tý vodní pumpy, tak ta by měla bejt nová i s rozvodama. jestli mě automechanik višulil, tak si ho podám, protože svoje auto mám strašně rád a nic nenechávám náhodě. to by mě teda fakt vytočilo na maximum. Jak poznám, že je v špatná vodní pumpa ? to jde zjistit jen výměnou nebo i jinak ? dík za nápad
nahoru

sponzor





14.03 2013 9:38


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 8

14.03 2013 9:49


A jak to toci to prvni druhy otoceni? Jako kdyz je horsi baterka?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2012
Příspěvků: 111 | Témat: 23

14.03 2013 10:15


No tak točí to tak nějak normálně rychle, ale stejně mě to štve. mělo by to jít na první otočení. tohle ale nedělá při prvnim nastartování, ale tak při druhym a dalším. když to vychladne, tak je to ok. Jinak baterku jsem kvůli tomu kupoval novou BOSH 77čku startovací napětí 780. úplně nová baterka. nevim čim to je.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11469 | Témat: 99

14.03 2013 10:22


Dufy: zvysit startovaci davku, 2.0tdi jsou tim vyhlaseny. Za studena na brink, za tepla problem.

Ja mel jeste utahany starter- vymeneno a super.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2012
Příspěvků: 111 | Témat: 23

14.03 2013 11:23


Takže myslíš, že když vyměnim startér, tak to vždycky pujde na 1 otočení ? to by bylo super. jinak dolejhací plíšek na startéru jsem vyměnil, takže tim to bejt nemůže
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 8

14.03 2013 20:15


Teply starty resi pridani startovaci davky. Dle meho nazoru te nemine sundani hlavy a tlakova zkouska. Tesneni to nebude, neslysel jsem nikdy o spatnem tesneni na BKD, vzdy hlava.

Kouri to bile pri studenem motoru, napr kdyz po 500m jizdy zastavis a nechas to bezet? Porad jsi nam nerekl, jak moc ta voda mizi?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email