Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 1 kvě 2025
Celkem je zde 93 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: DomDomin
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 49 167
Online návštěvníků
Návštěvníků: 91
Uživatelů: 2
Celkem: 93

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.2. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 1

13.02 2013 21:52


Ahojte som tu novy mam stary passat B5 81kw tdi 1,9 po motorovej stranke som s nim spokojny aj priestorovo ale odradza ma od neho uz ta naprava ktoru treba casto menit. Poskuloval som po nete po nejakom novom tatosovi Zapacilo sa mi AUDI A6 pozeral som od roku 2007 neviem kedy sa zacali vyrabat tie typy ci 2004 alebo 2005 neviem.
Takze paci sa mi tento typ A6 no nasiel som mnozstvo recenzii ale len ako recenzuju nove a rad by som pocul aj poznatky od uzivatelou audi A6
Neviem sa totiz rozhodnut medzi kubaturami
niekde citam ze 2,5 su kazove a 2,7 najviac vydarene a 3 litre priemer
co s napravami ci su spolahlive a tak
Za prispevky vopred dakujem
nahoru

sponzor





13.02 2013 21:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

14.02 2013 14:51


derobo: Ahoj, vitaj na Audiklube

No podľa toho, čo popisuješ máš na mysli A6 C6 (označovanú aj ako 4F).
Čo sa týka motorizácie, sa tam 2.5TDI už nedávala. Z motorov tam bol ten 2.7 TDi alebo 3.0 TDi. Osobne by som už bral ten 3 liter, podobná spotreba a aj servis, ale ide lepšie.

A čo sa týka náprav, tak tam Ťa asi moc nepoteším, každá Audina má viacprvkovú prednú nápravu, takže keď sa opotrebuje, tak tá výmena je celkom mastná. Ale nemyslím si, že by tie nápravy boli sami od seba nejaké extra náchylné. Ale keď sa opotrebuje (čo je pri určitom nájazde bežné) a ľudia potom šetria a nedajú tam originálnu sadu ramien, ale nejaké lacné šmejdy, tak to potom odcházda po kratšom čase.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.11. 2009
Příspěvků: 147 | Témat: 10

14.02 2013 15:05


Jaký motor
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Rozdíly v motoru
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Na co si dát pozor
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Co jde vše dodělat
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


A kdyby jsi náhodou třeba měnit sedačky
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.2. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 1

14.02 2013 21:07


ďakujem za privítanie hm takže s nápravami je to asi tak ako to mam teraz na passate dal som ho do servisu asi pred 2 rokmi a dali mi tam nápravu nejakú starline ci co to bolo behom 2 rokov sa vybila a musel som dat teraz novu ktora ma uz stala sama o sebe 800 eur nejaka nemecka tma alebo tak nejak sa volala teraz cakam kolko vydrzi. Pasaka but predam alebo necham manzelke
z tych oznaceni som trosku mimo heheh ale to nevadi naucim sa ich
takze lepsia verzia je ten 3 liter a ak by niekto mohol by mi este vysvetlit ktore modely su vydarenejsie a ktorym sa radsej vyhybat pozeral som uz aj a4 a tie su velkostou ako pasat sa mi zda ci sa mylim ???
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

15.02 2013 7:59


derobo: No neviem ako Passat B5, ale celkovo by Passat B5.5 a B6 mal byť o niečo málo väčší (niečo medzi A4 a A6). Neviem to isto, ale kamarát ma minule o tom presviedčal, ale neoveroval som si to.

Tak presne o tomto som písal, že sa tam dá lacná sada a potom to odchádza a ľudia nadávajú na auto ako také, ale chyba je inde...
A čo sa týka Starlin-u tak to synonymom nekvality, je základom na tvorbu vtipov, takže to sa ani nediv a odteraz už len ruky preč od neho.

No pokiaľ chceš A6 C6 s 3.0TDi, tak myslím nejaké veľké rozdiely v modeloch nenahľadáš.

A čo sa týka A4, to s tou veľkosťou tosž záleží od toho, na čo auto chceš a tiež akých si telesných rozmerov. Ale mne osobne A4 rozmerovo úplne s prehľadom vyhovuje.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.2. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 1

21.02 2013 21:14


hehehe mam 100 kilo zivej vahy no pozeram pozeram tak ani taka 4 4 nie je zla a rozmyslam nad rocnikom od 2009 su velmi pekne
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11469 | Témat: 99

21.02 2013 21:57


derobo: navravy na passate b5(5.5) sa zivotnostou s a6 4f porovnavat nedaju.

Prve klepkania sa objavuju okolo 200 tis km, ja som za 300tis km nemel na naprave nic.
Ta naprava je strasne vydarena.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email