Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 15 kvě 2025
Celkem je zde 909 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: maxx96
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 200
Online návštěvníků
Návštěvníků: 904
Uživatelů: 5
Celkem: 909

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 58 | Témat: 6

06.02 2013 1:23


Ahojte.
Po kupe A6 rv99, 2,5 TDI* 110kw...
ju davam postupne do kopy. Dnes bol na rade (dorobeny) kablik, ktory viedol krizom cez motor, z konektoru vahy vzduhu a viedol az do spinacej skrinky, kde bol odtrhnuty z toho isteho kabliku na ktorom bolo 12V. Po zaletovani som cakal daky rozdiel. Ale ziadny sa nedostavil.
Tak mi to neslo do hlavy a konektor z vahy vzduchu som odpojil, ako sa to bude chovat. Vysledok bol ziadny!
Bez akejkolvek signalizacie som auto nastartoval a jazdil s nim. Tah malo rovnaky, na trojke isiel v pohode na 4000 otackach.

1, Kua ako je to mozne? Cital som aj na tomto fore, ze auto by malo ist do nudzoveho rezimu atd.
2, Nebude tam spraveny nejaky fake, ktorym by sa ta vaha vzduchu dala obist?
3, Svagor mi hovori ze to taha slabsie ako jeho pegueotik 407 co ma o 10KW menej. Pritom papierovo by som mal byt na tom lepsie.
takze kto, vie ako to mam ja vlastne s tym vykonom.

PS: V autoriz. servise VW mi namerali chybu v snimaci tepltoy nasavaneho vzduchu G42. Ten sa nachadza prave u toho snimaca hmotnosti nasavaneho vzduchu.
PS2: Na 5-pinovom konektore k snimacu vahy, som nameral 2kostru, 2x 5V a 1x 12V.Je to v poriadku?
Diqy za vase rady
Naposledy upravil mirekm dne 06.02 2013 8:12, celkově upraveno 1 krát. (4% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





06.02 2013 1:23


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.6. 2008
Příspěvků: 253 | Témat: 1

06.02 2013 7:57


Ked je v jednotke chyba na váhu vzduchu jednotka používa náhradnú hodnotu v mer.hodnotách 500 mg a auto ide slabšie ako by malo ale ide a ty kedže si to tak kúpil tak to nevieš porovnať s originálom.

Z dobrou váhou to auto ide fakt dobre a ked odpojíš váhu tiež nespadne do núdzáku ale zapíše si náhradnú hodnotu a funguje tak isto ako s tou chybnou váhou ..

Takže kúp novú a kábel zruš..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 58 | Témat: 6

06.02 2013 8:07


Dakujem za odpoved.
ale, preco by som mal ten kabel zrusit?
Ja som pozeral dake schemy tych konektorov vsade bol uvadzany jeden 12V pin.
Dokopy je tam pinov 5.
Bolo by mi vazne pomohlo, keby mi vedel niekto posunut schemu zapojenia mojeho konektoru "1j0973775a" s RJ. Nech mozem tu dovrzanu kabelaz celu preskusat, nech mam istotu.

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7235 | Témat: 19

06.02 2013 8:11


Novou vahu a opravit svazek vahy do rj.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 58 | Témat: 6

06.02 2013 8:28


100% suhlas. Akurat nemam tu schemu, podla ktorej to prerobim/zkontrolujem.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

06.02 2013 13:29


presne tak, pokud vaha vyhodnoti hodnoty vahy ve vztahu k dalsim provoznim hodnotam typu otacky, plnici tlak atd. jako mimo toleranci, nasadi si nahradni hodnotu odpovidajici 500mg...

ad mereni, merit multimetrem muzes pouze neco, referencni napeti, napeti pri volnobehu, zbytek se musi v zatezi pomoci merenych hodnot diag a znalosti hodnot prubehu tlaku...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 58 | Témat: 6

06.02 2013 14:02


OK, pani.
Objednal som tuto vahu.
Snad bude dobra.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


S tymi konektormi som zitil, ze len na jednom by malo byt 5V.
Ja mam 5V nielen na vstupe ,aj na vystupe zo senzora. To je vlastne tych 500mg ktore dodava RJ?
Cize ako nahle RJ zisti ze ma funkcny senzor vahy, nebude dodavat tych 500mg a tym 5V na vystup?

Hmmm, ta schema bude problem vsak?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2829 | Témat: 181

06.02 2013 14:57


mirekm:
Hmmm, ta schema bude problem vsak?


schemu tu mas ale chce to napojit a logovat


v scheme B30
nahoru

sponzor





06.02 2013 14:57


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 58 | Témat: 6

06.02 2013 15:10


Ty si pan!
Masaker jaka schema. Akurat ze nerozumiem tomu pojmu logovat .
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2829 | Témat: 181

06.02 2013 15:24


ok mas VAG (VCDS)?

ak si mal odpojenu vahu bude zapisana zavada v ECU*

treba ju zmazat a spavil live LOG z vahy vzduchu

myslim kanal 3 v motore 01

ako tu
Přímý odkaz na youtube video


tam vidiet v policku 2 poziadavka ECU* a policko 3 ti ukazuje kolko dava naozaj

a podla toho zistic ci je vaha OK alebo v ....

enjoy

edit: od 35 sec vidis ze tam tlac plny plyn a poziadavka MAF* ide az k 800mg/str ale chudatka vaha dava len 500-600 ale nemusi to byt sposobene len vahou !!!
neraz to je aj turbom ale je tu toho habadej na pocitanie tak enjoy
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.6. 2008
Příspěvků: 253 | Témat: 1

06.02 2013 19:47


Práve že tá trojka messwert je na váhu skoro na sto percent pokial to nehádže do nudzaku a je to bez chýb ked je problém inde tak merané hodnoty turba tiež požadovaná vs skutočná a dalšie indície ..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 58 | Témat: 6

07.02 2013 20:22


Ahojte.
Takze senzor som vybral precistil, zalozil naspat a isiel na diagnostiku....

Posielam vam ukazky z testovania.
Pripominam ze sa jedna o A6, 2,5 TDI*, 110kW
Chcem sa vas opytat, ci namerane hodnoty su ok.

1, Meranie je na mieste v neutrale, bez pridavania plynu.

Náhled, klikni pro zvětšení.


2, Meranie je na mieste s plynom na otackach 3500/min

Náhled, klikni pro zvětšení.


3, Meranie je za jazdy s 3. prevodovym stupnom na 3666/min

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2829 | Témat: 181

07.02 2013 20:36


mirekm:

Chcem sa vas opytat, ci namerane hodnoty su ok.


ak je nova podla mna by mohla davat aj trochu viac

ale bol by vhodny dat sem LOG z tej jazdy

Vaha vzduch vasinov od 1500ot kopiruje poziadavku ECU* ale pri konci 3500ot a vyssie zacina stracat

a to nie je vidiet z obrazkov


btw? staru si vyhodil alebo?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 58 | Témat: 6

07.02 2013 20:49


No praveze toto je ta stara. Pisal som, ze "Takze senzor som vybral precistil, zalozil naspat a isiel na diagnostiku...."
Vsimol som si na nej ze bola vyrobena v 5mes 2007, cize je relativne nova, a zda sa ze funkcna.


Tlak turba je OK?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2829 | Témat: 181

07.02 2013 22:33


mirekm:
OK, pani.
Objednal som tuto vahu.
Snad bude dobra.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


lebo pred tym si pisal toto tak som z toho jelen

OK ak je stara aj tak podla mna dava malo

Turbo* je OK

hlavne by to chcelo ten LOG aby bolo vidiet cely priebeh od zaciatku do konca

napr tu mas z nasej 2.7TDI

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 58 | Témat: 6

07.02 2013 22:48


Ehm, pravdu mas. Je to o nieco malo.
popravde, cele toto tu riesim, koli jednemu sprostemu nefunkcnemu ASR*.
Fakt nechapem preco svieti na pristrojovke a nefunguje, ked ABS* nesvieti a funguje pekne.

-Spinac som pozrel a vyskusal ho ten je ok.
-Potom som dostal typ a zdal sa mi byt logicky, a to -
Zkontrolovat vykon motora, ktory mozno nezodpoveda standartu a tym padom nevie ABS* sensor spolupracovat s vykonom a teda znefunkcni ASR*.

Zda sa vsak, ze ani tymto to nieje.
Na VAGu mi to nevyhadzuje ziadne chyby. I ked som sa dnes docital ze ABS* treba VAGom NEJAKO testovat za jazdy, co sme my nerobili

Hmmm...
nahoru

sponzor





07.02 2013 22:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2829 | Témat: 181

08.02 2013 9:26


Definitivne je cele auto bez zavad?
Kazdy kanal?
ale svieti len ASR* na pristrojovke?
a co sa stane ked vypnes a zapnes ESP*?
co pise na DOTE?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 58 | Témat: 6

08.02 2013 9:59


urgi:
Definitivne je cele auto bez zavad?
Kazdy kanal?
ale svieti len ASR* na pristrojovke?
a co sa stane ked vypnes a zapnes ESP*?
co pise na DOTE?


Kazdy jeden kanal bez zavad, presne ako pises.
Svieti len ASR*.
ESP* nemam, mam len tlacidlo ASR*. To ked zapnem/vypnem nerobi to absolutne nic.
Na dote ziadne upozornenie.

Samozrejme som aj skusal funkcionalitu ASR*, no nieje to chyba len svetielka ale skutocne nefunguje.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2829 | Témat: 181

08.02 2013 10:16


tak jedine je vypinac spatny alebo nieco na trase

tak ako ked ho vypnes

auto bez zavad ASR* vypnute

zmerat vypinac , ci je ok aj ci do neho ide stava a potom von

(more uzatvat aj kostru) chce to schemu

to je jedina mozna pricina ze je vypnute a signalizuje

a od kedy to robi?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2829 | Témat: 181

08.02 2013 10:28


tak tu mas

S212 cez poistku F7 a potom do pristrojovky

len to skontrolovat skusit vybrat poisku atd atd

pekny den
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 58 | Témat: 6

08.02 2013 10:45


Ufff, obavam sa, ze toto nebude dobra cesta.
Pretoze, spinac sme skontrolovali ako prvy. Kabelaz k nemu je tiez dobra.
No ale keby aj nebola. Tak ASR* preddsa nemoze koli tomu svietit uz pri prepnuti kluca do druhej polohy.
To tlacidlo je impulzne, nie prepinacie. To znamena ze pokial nedam autu impulz na vypnutie ASR* musi fungovat.
Neviem ci rozumies tomu co som sa snazil napisat.

Od kedy?
Ja som to auto kupil pred nedavnom, aleee ta ziarovka na pristrojovke je uz dost oslabena oproti ostatnym zltym. Cize tato porucha je uz dlhodoba.
A preto sa obavam ze to bude ZKURVENA chyba, na ktoru bude velmi tazko prist.
Ale chytam sa kazdej slamky, pokial ma aspon trochu logiku.

Tvoju pomoc si veeeelmi vazim! Dakujem

edit:> Niekto mi pisal, ze chyba bude medzi RJ ABS* a budikami alebo v budikoch.
Skutocne nemam poznatky alebo schemu o tom, ze ASR* spolupracuje s budikami. Okrem singalizacie svetielka.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2829 | Témat: 181

08.02 2013 11:12


ved na scheme to mas
poiska - vypinac - budiky- ABS* jednotka
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 58 | Témat: 6

08.02 2013 11:46


Jasne uz rozumiem.
No ano, ma to uz teraz logiku.
Tym padom, az by som mohol poprosit o schemu budikov, aby som to mal uz na komplet.
na zaklade tychto dvoch schem chubu MUSIM uz najst.

Vopred dakujem.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2829 | Témat: 181

08.02 2013 12:09


tu to mas ale podla mna bude asi ABS* jednotka vadna

vsetky koncernove jednotky bi mali ukoncovat obvod uzatvorenim kostry

a tvoj pripad asi je ze ABS* jednotka ma ASR* vypnute lebo je nieco v nej spalene

skusil by som odpojit pin ao riadiacej jednotky ABS* svetielko by malo zhasnut
nahoru

sponzor





08.02 2013 12:09


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 58 | Témat: 6

08.02 2013 12:12


Schvilku mi trva kym porozumiem tych schemam a vobec co tu pisete. Pre mna su to vsetko nove veci. Tak pardon ze sa niekedy vyjadrujem amatersky, ci davam stupidne otazky. ))

Aleee nerozumiem tomu, aky pin mas na mysli.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

08.02 2013 13:07


mirekm:
Schvilku mi trva kym porozumiem tych schemam a vobec co tu pisete. Pre mna su to vsetko nove veci. Tak pardon ze sa niekedy vyjadrujem amatersky, ci davam stupidne otazky. ))

Aleee nerozumiem tomu, aky pin mas na mysli.


Do pi*i šteker!

-ka-
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 58 | Témat: 6

08.02 2013 13:14


Karlito3:


Do pi*i šteker!

-ka-


Pici, tak idem ten steker z tamat odjebat!
Uz som si nastudoval tu vymrdanu poistku, bude to trapenie po 14r ju vytahovat
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

08.02 2013 13:44


mirekm:


Pici, tak idem ten steker z tamat odjebat!
Uz som si nastudoval tu vymrdanu poistku, bude to trapenie po 14r ju vytahovat


No vidíš, boha jeho, keď sa na Teba hovorí správnym žargónom, tak sa s tým nejebeš ako ko*ot.

-ka-
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2829 | Témat: 181

08.02 2013 13:52


PURE SLOVAKIAN - trosku ucty k jazyku
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 58 | Témat: 6

08.02 2013 14:25


Karlito3:


No vidíš, boha jeho, keď sa na Teba hovorí správnym žargónom, tak sa s tým nejebeš ako ko*ot.


:DDDD

urgi:
skusil by som odpojit pin ao riadiacej jednotky ABS** svetielko by malo zhasnut


Takze som to skusil a ano, svetielko zhaslo, no pribudlo svetielko ABS*.
Bol to blazeny pocit ked som nevidel to trafene ASR*!

Ok, tak co z toho testu vyplyva, ze chyba bude predsa len v RJ ABS*?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email