Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 4 června 2025
Celkem je zde 158 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Marek M.
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 224
Online návštěvníků
Návštěvníků: 154
Uživatelů: 4
Celkem: 158

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

31.01 2013 10:57


Ahoj, po rocnim uzivani 2.8 FSI 154 kW jsem se rozhodl, ze pujdu do neceho silnejsiho a qattro.Dlouho jsem premyslel nad S6 s desetivalcem, ale myslim, ze na to mam jeste cas a pridam valce jenom 2. Ale co koupit, rocnik 2005, nebo zacatek 2006 s 246 kW, nebo uz FSI 257 kW? Da se sehnat peknej kousek MPi se servisni historii do 150 000, nebo i min, nebo si priplatit a jit do FSI a rocnik kolem 2008 a vys? Nekdo radi tak, nekdo tak. Co se tyce spotreby, vim, ze u osmivalce takoveho objemu to nema velky smysl resit, ale co se tyce napr. udaju na spritmonitor.de, tak tam je rozdil zhruba 2 litru ve prospech FSI. A hodne lidi radi, kdyz sezenes peknou MPi, se serviskou, no proste ok, vem radsi MPi. Mas moznost, opakuji moznost to dat do plynu. A motor je prece jenom asi spolehlivejsi.Jezdim jenom delsi trasy, 70 procent dalnice, zbytek okresky, mesto vubec, jenom, co se vymotam z Prahy. Takze co? Dekuji.
nahoru

sponzor





31.01 2013 10:57


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 112 | Témat: 9

31.01 2013 19:37


taky mě láká tahle motorizace ... možnost dát to do plynu je velký plus .
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

31.01 2013 19:43


...FSI lze taky předělat na LPG
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

31.01 2013 20:00


Pokud chceš jezdit na Na95 tak fsi, pokud na lpg tak jedině MPi.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11496 | Témat: 100

01.02 2013 1:25


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Cenovka jde..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

01.02 2013 7:15


Zatim dik, asi pujdu do MPi a musi to byt avant, neco si priplatim a koupim s co nejmensim najezdem z Nemecka, jak jasem psal, daji se sehnat kousky i kolem nebo malo nad 100 tis. A LPG, kdyz tak, tak si ho dam namontovat sam a tady
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
. Mam na neho ty nejleposi reference. Je sice drazsi, ale radsi si priplatim a dal by jsem tam urcite PRINS VSI. Je fakt, ze do ted jsem nenajel moc, jenze ted budu muset jezdit vic a bude to kolem 20 000 do roka, mozna neco malo vic. A tam je to znat. Jel jsem kousek s Jeep cheroke 5.7 V8 Hemi s LPG od fy. Prins a musim rict, ze jsem cumel. Neni poznat, ze to jede na LPG. Vubec.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

11.05 2013 21:24


Zjistuji, ze A6 4.2 od roku vyroby 2005 se neda za dobre peníze pekna sehnat. Ani v Nemecku jsem fakt nic nenasel. Verze MPI 246kW jsou strasne drahe taky, rocnik 2005 a nekdy začátek roku 2006 když jsou k svetu jsou za 16 000 Euro a kolikrat i vic. Auta s cenovkami kolem 12-14 tisíc Eur jsou většinou nehezke, svetle sede interiéry, no nevypadaji fakt nic moc.
A verze FSI 257kW to je kapitola sama pro sebe, rocniky 2006-2007 když jsou hezke tak 18 000 a vic, spis ke 20 tisicum.
V Nemecku jsou tyto auta fakt drahe. Takhle, peníze na to jsou, ale fakt nevim, jestli ma smysl za auto stare zhruba 7 let davat 400 a vic tisic, protože i po sebelepsi peci je to u nas téměř neprodejne.
Jsou tady dve 4,2 - ky, jedna MPI a jedna FSI a podle mne budou na inzeratu donekonečna. A co sleduji pul roku S6-ky, tak se u nas na S-auto neprodala ani jedna jedina. Tak fakt nevim, jestli nekoupit diesela. To pak alespon někdo koupi, když to hezky vypada a clovek se o to stara.
Toto jsou dve auta, co se mi libi a za jako tak dobrou cenu, ale i tak se mi to zda moc, když vemu dovoz, prihlaseni a něco vrazit do toho. Fakt nevim.

A6 246 kW -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


A6 FSI 257 kW -http://www.autoscout24.cz/Details.aspx?id=231979582&cd=635032924330000000&asrc=st
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 748 | Témat: 49

11.05 2013 22:55


U FSI musis myslet na rozvody, MPI ma jen retez, takze co se servisu tyce, mmenis v podstate jen olej.... Podle me je to dost velke plus pro MPI. Osobne si ten motor nemuzu vynachvalit. Ma krasny zvuk, skvele jede a dlouhodobou spotrebu mam 11.9 litru. Ale je pravda, ze jich je malo a clovek musi hledat...
nahoru

sponzor





11.05 2013 22:55


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 344 | Témat: 21

12.05 2013 0:26


ja to nechapu! A6 4,2 jsou desne drahy, ale paradoxne je nikdo nechce a prodavaji se treba i pres rok a pul!
Asi bych vzal naftu. Ja byl taky zapalenej do A6 4,2 a uvazoval jsem ji dat do plynu...
Nakonec jsem zapojil mozek, koupil 2009 naftu. Ted jsem ji po pul roce a najetech 40tkm prodaval, podal ksem inzerat na sauto a do 14 dnu od podani si auto kupec odvazel. Ted mam zase naftu, 2010 a verim tomu, ze za pul roku bude auto zase do mesice prodany.
To 4,2 bych musel jezdit az do samyho zhltnuti.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 748 | Témat: 49

12.05 2013 8:20


Ja to taky nechapu Prumerna spotreba oproti TDI neni zase o moc vetsi a pritom mas u 4.2ky prakticky minimalni servisni naklady. To, co u 3.0 TDI usetris na palivu, pak beztak soupnes do servisu... A to nemluvim o jizde, ktera se s TDI neda vubec porovnavat....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

12.05 2013 10:24


Co se tyca spotreby, ze po dlouhem zkoumani, cteni, telefonovani a psani si s majiteli těchto aut jsem zjistil toto.

Při normalni jizde je ten rozdil u MPI oproti TDi tak zhruba 3 litry, mozna 4. Ale když na to slapnes, rozdil se rapidne zvetsuje, tam je to uz 5 a vice litru. Jeden nemec z Mnichova co dela s moji pritelkyni ma A6 FSI 2009 257kW a jezdi do práce denne zhruba 110 km tam a 110 zpet. A spotřebu ma 10,8 dlouhodobou, sice jezdi spis poklidne, ale ze by se loudal, to vůbec. FSI zerou zhruba o 2 litry min. Aspon mi to tak vychazi a to nejen z tohoto jednoho auta.
A vychazi to zhruba tak i na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
- kde spotreby 4.2 MPI zacinaji zhruba na 14-plus litrech a FSI 12-plus litrech.

Ale co vim taky, ze na dalku se da i s MPI 4.2 jet bez problemu za 11. A ne az tak pomalu.
Ja s moji 2.8 FSI a predohrabem a manuálem mam dlouhodobou 9.3 a to nejedu pomalu, spise naopak. Když budu chtit, tak dalku pojedu bez problemu klidnou jizdou za 8.5. A po D1 na tempomat neusetrim ani nahodou. Nohou mam spotřebu o mnoho lepsi. Po rovinách to je jina.
Taky jsem jel do do Trencina za 11,1 ale to byla nedele rano a vyjizdel jsem v pul pate z Prahy a za 2.47 hod. jsem byl na miste.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 748 | Témat: 49

12.05 2013 11:42


Spotrebu ti muzu uvest zcela realnou a klidne se prijed presvedcit.... Dalky jezdi moje MPI bez problemu za cca 9,5 litru. Dlouhodobou mam prave ted pod 12 litru. Litr plus nebo minus u tohoto motoru vubec neres, proti TDI si take uvedom, ze ma o vic nez sto koni vic. Ta spotreba se zkratka neda porovnavat. Znovu opakuji, ze nezanedbatelnou polozkou u FSI je vymena rozvodu, kvuli ktere musi motor ven. A rozvody nestoji 3000.

Kdyz na to slapnes, tak si ten motor vezme 20+ litru, ale jizda proti TDI je nekde uplne jinde.... Zadne vstriky, zadne rozvody.... Proste jen jezdis....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

12.05 2013 12:29


Martinoslav:
Spotrebu ti muzu uvest zcela realnou a klidne se prijed presvedcit.... Dalky jezdi moje MPI bez problemu za cca 9,5 litru. Dlouhodobou mam prave ted pod 12 litru. Litr plus nebo minus u tohoto motoru vubec neres, proti TDI si take uvedom, ze ma o vic nez sto koni vic. Ta spotreba se zkratka neda porovnavat. Znovu opakuji, ze nezanedbatelnou polozkou u FSI je vymena rozvodu, kvuli ktere musi motor ven. A rozvody nestoji 3000.

Kdyz na to slapnes, tak si ten motor vezme 20+ litru, ale jizda proti TDI je nekde uplne jinde.... Zadne vstriky, zadne rozvody.... Proste jen jezdis....



plus nove sirokopasmove lambdy po 180 tisicich, coz je taky investice solidni, novy ventil/snimac pro kontrolu krouticiho momentu (kazda druha ho ma ko), kompresor sekundarniho vzduchu a hadice (casty problem D3) a ses na cene servisu TDI....

nene, u novejsich benzinu je servis financne stejny jako u TDI
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 748 | Témat: 49

12.05 2013 13:48


Nestras Takhle by se u kazdeho z motoru dalo pokracovat do nekonecna... V principu si myslim, ze 4,2 je proti TDI nesmrtelny motor...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 344 | Témat: 21

12.05 2013 13:56


u MPI se taky delaji rozvody. Kdyz jsem projizdel 4,2 MPI, najeto skutecne 150tkm, tak uz pri startu chrastily. A vychazi udajne na 80tkc...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 137 | Témat: 17

12.05 2013 14:27


roti:
u MPI se taky delaji rozvody. Kdyz jsem projizdel 4,2 MPI, najeto skutecne 150tkm, tak uz pri startu chrastily. A vychazi udajne na 80tkc...




--------------------------------------------------------------------------------


Zerling: to tě chtějí asi trochu vožebračit

no vybral sis dobrej, ale drahej motor

ale není to tak strašný, spočítal jsem to celé na cca 14-15tis v OE dílech, máme tam celkem rozumnou slevu

potřebuješ:
napínák řetězu 1700,-
napínák řetězu 1700,-
řetěz střed nahoře 1550,-
řetěz vlevo 1550,-
řetěz vpravo 1550,-
řetěz střed dole 1560,-
napínák řetězu 850,-
lišta vodíví vlevo 360,-
lišta vodící střed dole 360,-
napínák řetězu 1100,-
lišta vodící vpravo 500,-
lišta vodící střed nahoře 770,-
lišta vodící 250,-
lišta vodící 250,-

ceny orientační pro dnešek vč.DPH

Zase tak hrozné to není. Za vse i s praci dal 22 000 Kc.
nahoru

sponzor





12.05 2013 14:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email