Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 1 června 2024
Celkem je zde 261 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: peet113
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 471
Online návštěvníků
Návštěvníků: 260
Uživatelů: 1
Celkem: 261

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1819 | Témat: 108

29.09 2012 16:55


nad 4500 otacek nestiha tlacit turpo pozadovany tlak, nevite jak by se to dalo řešit? pomohlo by větčí turbo nepo třeba bětčí vstřiky? díky za radu. motor 1.8T v serii měl 140kw
nahoru

sponzor





29.09 2012 16:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

29.09 2012 16:58


SupermanXXX:
nevite jak by se to dalo řešit?

Řadit v nižších otáčkách ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

29.09 2012 17:04


Reklamovat vynikajici chip
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1819 | Témat: 108

29.09 2012 17:40


v nižších otáčkách samozřejmě řadim, na chipu nic spatně neni jede to moc dobře a nežere to jen v těch vysokejch otáčjách by to určitě jelo lépe kdyby to turbo stíhalo. tak jsem chtěl vědět jakym hardwarem to řešit...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 945 | Témat: 6

29.09 2012 18:00


Mohu se zeptat, kde ti dělali chip?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1819 | Témat: 108

29.09 2012 18:04


Michal z chipfora uz mam od nej treti auto a vzdycky spokojenost
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

29.09 2012 18:19


SupermanXXX:
Sorry, dělal jsem si prdel Já tohle nechápu a nikdy nepochopím, tak ať jezdí a je OK.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1819 | Témat: 108

29.09 2012 19:17


jako chipování si nepochopil? sem v tom svez v serii a pak po chipu a jelikož mám s chipováním dobrou zkušenost tak sem do toho šel znovu. Chiptuner rikal rešit to na vyfukove straně, třeba větším katem, neá někdo zkušenost se sportovnim katem?

ještě přikládám log.
nahoru

sponzor





29.09 2012 19:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

05.10 2012 12:38


SupermanXXX:
svody, turbo a vstriky z APX, pak custom soft (na miru tomu vsemu) a mohlo by to fat fajn
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

05.10 2012 14:34


Nechci remcat, ale jestliže turbo nedvá ten tlak který je po čipu nastavený na vyšší hodnotu tak to ten tuner proste posral. Nastavil moc a tubnína tolik nevylačí, jako řešení větší turbíško, i ten výfuk by mohl být možno trochu vysypanej. Jem mi to prostě přijde logické, ale nejspíš se mýlím.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 582 | Témat: 24

05.10 2012 15:10


Hybrid
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1819 | Témat: 108

06.10 2012 20:15


pedro m:
SupermanXXX:
svody, turbo a vstriky z APX, pak custom soft (na miru tomu vsemu) a mohlo by to fat fajn


do ceho se davalo APX ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

09.10 2012 15:16


SupermanXXX:
tt, s3
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1819 | Témat: 108

11.10 2012 23:33


no tak to tam asi turbo nedostanu když mám motor naříč ne? krom toho tt i s3 má turbo K04 a to je jen nepatrně větší to bych si stejně pomohl asi jako výfukem
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

12.10 2012 6:47


SupermanXXX: ty máš K03s ne? K04 je jen o ždibec vetší, ale prblém je že má jiné rozměry na sání i výfuk. Takže k němu by si potřeboval svody a minimalně vyhodit kat a dát trubku.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1819 | Témat: 108

13.10 2012 20:49


jj K03s právě že se mi upgrade na 04ku nevyplatí to už prej raděi upravit ten kat a utlačí to i ta K03s
nahoru

sponzor





13.10 2012 20:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.6. 2011
Příspěvků: 233 | Témat: 26

15.10 2012 15:56


pokud ti to v otackach nejede,tak bych to videl na to,ze nestiha palivova pumpa...cipoval jsem si A4 1.8t a prave me to nejelo kuli slabsi pumpe benzinove;)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

16.10 2012 12:19


SupermanXXX: zábavné téma,turbo má najeto kolik, motor má najeto kolik + jaké jsou na něm úpravy ?
- na obrázku vidím, že očekávanej tlak má být 1930 a skutečnej je 1730 a navíc později ... rozdíl je 10,4 % - ti to padá do nouzového režimu nebo co ?
- k údaji o max. hodnotě váhy vzduchu není zatím co napsat
- jaké hodnoty (HP, Nm, tlak) měli být po úpravě řídící jednotky ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1819 | Témat: 108

16.10 2012 19:09


ma to najeto necelejch 130tis. jedina uprava je chip. do nouzaku to nepada. chip je tam na 230koni ale ty tam nebudou dokud to turbo nutlaci do nouzaku to nespafne ale je citit ze to s otackama uz tolik netahne.za 14 dni bych mel mit pujceny KN filtr. takovej ten hribek. kdyz to nepomuze pokusim se tam casem nacpat katalizator z tt cka. jazdopadne budu rad za kazdou radu....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

16.10 2012 19:13


hříbek tam ani nedávej, ten to pohřbí
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1819 | Témat: 108

16.10 2012 19:18


ale na zkousku zjistim jestli neni problem v propustnosti sani. btw proc by to pohrbil? jako maf?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

16.10 2012 19:23


hodně se psalo o tom, že tyhle hříbky + turbo je špatná kombinace, hlavně v létě ti tam půjde hodně horkej vzduch
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1819 | Témat: 108

16.10 2012 19:37


no tak v pripade ze by hribek pomohl a ja se pro nej rozhodl. bude se to muset upravit tak aby nesal teplo od motoru... potteboval bych ale vedet co mam upravit aby to turbo utlacilo. sani? vyfuk? turbo? vstriky? co bude mit nejvetsi vliv a zaroven to bude jeste cenove efektivni.... auto jede moc dobre ale proste premejdlim ze bych ten vrsek doladil
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

17.10 2012 8:23


SupermanXXX:
ma to najeto necelejch 130tis. jedina uprava je chip. do nouzaku to nepada. chip je tam na 230koni ... casem nacpat katalizator z tt cka ...


- v tom případě jsou hodnoty z logu OK :
1) při najetejch 130 tis. km, ti motor 100 % požadovaného výkonu neudělá ani náhodou => těch 100 % - 10,4 % = 89,6 % je hodně dobrej výsledek
2) váha vzduchu by měla dávat max. něco okolo 180 g/s (ty máš o cca 11,7 % míň)
3) maximum turba K03s je 220 HP, což bude tlak cca 0,85 bar -> těch 230 HP bude spíš přání úpravce
4) na TTčku je turbo K04 a při sériovém maximálním výkonu 225 HP má být tlak turba 0,9 bar
5) ty máš dle VAGu požadovaný tlak 0,93 a to je +/- OK ... tvůj úpravce rozhodně nic "neposral", jak napsal nějakej chytrák přede mnou
6) co bude ještě "cenově efektivní" je pouze na tobě, ale katalyzátor z TTčka to určitě nebude, je dvojitej a stojí skoro 30 000,- Kč (za tu cenu bys mohl mít vyměněné turbo za nové)
7) a co dělat ? ... začít ojeté díly měnit + můžeš nechat vyčistit škrtící klapku, vyleštit kanály atd. ... přímé sání (hříbek ) si klidně kup, ale hodil by s k němu větší IC, nová váha vzduchu, novej BOV a už se peníze kutálej pryč
nahoru

sponzor





17.10 2012 8:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1819 | Témat: 108

17.10 2012 19:03


diky Frostiku, K03s dokaže utlačit to samy co K04 v serii tim se si dost jistej protože vim že turbina ma stejne rozměry lopatek v saní a ve výfuku jsou o 1mm menší, jestliže jde k04 až ke 270 konim proč by nešla K03s na 230 koní,přidávám log jak to vypadá v nižších otáčkách, ve 3tisicich dava turbo 1.25 baru což je dle meho luxusní hodnota. uprávce říkal že 230 koní tam bude v ideálním případě a při použití vysoko oktanoveho paliva. taky si myslim že upravce nic neposral protože mi upravuje auta od pradavna :)IC tam mám dva tak to musí stačit a ten kat z ttčka bych koupil ze zbořka a ne novej nejsem blázen nebo bych ho sehnal z cupry ta ma taky 165kw. dam se potom log se hříbkem. díky za konzultaci

tady ještě dnešní video že to docela hezky jede ve strednich otackach i 4ku,5ku,6ku.


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.12. 2012
Příspěvků: 83 | Témat: 18

28.01 2013 19:42


Odfuk turba?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email