Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 12 června 2025
Celkem je zde 325 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Dezerter33
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 240
Online návštěvníků
Návštěvníků: 324
Uživatelů: 1
Celkem: 325

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.8. 2011
Příspěvků: 110 | Témat: 11

26.01 2013 23:36


Jasny, teplotu jsem mel umyslne na Hi, aby bylo v aute vedro
Ale s teplotou motoru je trosku problem. Posledni dobou me zlobi budik na teplotu motoru. Taky jsem si tu na foru stezoval takze fyzicky jsem na motor nesahal a teplote ted neverim. Na druhou stranku je fakt, ze i pri -13st mi zhaveni svitilo jenom chvilecku (cca 2 sek), takze asi teplejsi byl, kdyz nezhavilo dyl. Ale naskocit to nechtelo a pomerne dlouho tocil starter, nez se to rozskytalo.. Ale to uz jsem drive vysledoval, kdyz to jeste topilo pekne.. Az tentokrat to foukalo studeny, tak nevim, co si zase Allda vymyslel za zavadu..
sponzor





26.01 2013 23:36


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

26.01 2013 23:41


Mam v a4 asi nejaky mensi bufik, takze pri vetsich mrazech to chvili trva. Nicmene pri mrazech -5 a vice jde citit teplto i kdyz zustane nastaveno treba 21c.
Obecne to poustim cca 30-40min predem.

Jinak v nejakem nvodu jsem cetl, ze ta funkce ohrev nebo ventilace(leto) se da prepnout i pomoci dalkace - nejake kombinace tlacitek-tak jestli si to nahodou neprepnul?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.8. 2011
Příspěvků: 110 | Témat: 11

26.01 2013 23:49


DO k tomu nemam
A urcite bezelo topeni, uz podle symbolu na pristrojovce u hodin. U samotnyho vetrani je symbol vetracku, u topeni symbol tech sipek vzhuru. Symbol blikal, jako blika, kdyz to bezi (pri naprogramovani jen sviti), displej climy svitil, na Hi, vetrak bezel, webasto pod habnou hucelo..
A nastaveny jsem to mel na 25 min a k autu prisel po 20 minutach cinnosti. Jeste zkusim dat tomu vic casu, ale mam pocit, ze drive to hralo daleko driv..
Kdyz jsem si tu nedavno stezoval na ten budik teploty motoru, co mi zlobi, nekdo tu nadhodil, ze by to mohl zpusobovat spatnej termostat. Nemohlo by to mit treba souvislost?
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2541 | Témat: 43

27.01 2013 11:50


Mně se telota oleje a vody nezvedne ani po 45 minutách. Ale v autě je teplo a po nastartování jde voda skoro okamžitě nahoru a olej tak po kilometru. Navíc je cítit, že ten motor není studený, chová se mnohem líp.
Tady v té kose nastav minimálně 45 minut.
AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

27.01 2013 11:52


Mr. Death: presne tak teplotu vody to nikdo nebyhoni nahoru, myslim ze to ohreje vodu ale az po par km se dostane do utrob a pak cidlo zaznamena rychleji teplotu...

Cidlo necidlo jde o to ze mas v aute kosu;(
AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

27.01 2013 13:12


No ja by som si najskor v tvojom pripade overil cidlo teploty vody. Ak ti to neukazuje poriadne na budikoch a motor sa ti ohreje v pohode tak ti to len zle ukazuje a tak isto to blbne s webastom, ono si totis tu teplotu vody kotroluje, neviem presne ako ale kontroluje. Ke bezi webasto s vypnutim motorom tak teplota na budikoch sa ti nikdy nedvihne lebo webasto ohrieva iba okruh vody na kurenie, ci ak ti pojde aj 60min ako je max tak sa ti nedvihne rucicka. Na vyhriatie interieru staci aj 20min pri tych -10.
Okruh chladiacej v motore zacne prihrievat az po nastartovani motora, vtedy pomaha skor zohriat motor cim skor a samozrejme si kontroluje teplotu vody a po zohriati vypne webasto.
A este jeden poznatok, to neviem ci je len u mna alebo to tak ma byt, ale ked pustim webasto na 20min a potom pridem k autu a startujem, tak mi nikdy uz nezhavi, v podstate mi nezasvieti kontrolka zhavenia. Asi si mysli ze uz je motor teplejsi
Inac mam tiez Allroada a origo webasto s dialkovym, ake je naobrazku na predoslej strane, ale mam na nom Audi na jednej strane a webasto na druhej a nie BMW
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6782 | Témat: 73

27.01 2013 13:51


Nemas pravdu, pri plnohodnotnom webaste zohrieva aj motor a interier, aj ked motor nebezi. Na to je tam 4-cestny ventil a cerpadlo, ktore nie su standardne len pri prihreve motora
AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

27.01 2013 14:14


Tak mozno na tom daco bude. To by vysvetlovalo preco mi potom pri starte nezhavi. Ale aj ked ho nechas bezat hodinu tak teplota sa ti nedvihne.
sponzor





27.01 2013 14:14


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2541 | Témat: 43

27.01 2013 14:35


Nevím, co všechno to ohřívá, ale po zahřátí Webastem se olej odlepí od 60 zhruba po kilometru. Bez Webasta na té samé trase nejdřív po pěti. Navíc to trochu ohřeje i převodovku, jde mnohem líp řadit.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6782 | Témat: 73

27.01 2013 14:42


Prevodovku za stojata s vypnutym motorom neohreje.ale pri nastartovani cez vymennik tepla voda ohreje prevodovy olej /
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.8. 2011
Příspěvků: 110 | Témat: 11

28.01 2013 5:38


Tak dneska rano jsem nastavil 30 min. Po asi 10 min provozu webasta jsem zkontroloval stav. Ventilator foukal, na displejich Hi, pod motorem z vejfuku teplo.... Ale vzduch z ventilace studenej. Ale ohral se.. Dal jsem ofuk jen na sklo a po cca 15 min uz to jakztakz hralo, snih na okne tal a po ty pulhodine uvnitr teplo..
Pred nastartovanim svitilo zhaveni, jako u teplyho motoru, jenom chvilicku - takovy jenom probliknuti.. Ale starter tocil a tocil. Trosku jsem se za Alldika zastydel. Nakonec chytil, ale za studena chyta mnohem lip, kdyz si pozhavi..
Takze webasto topi, jen mu to trva dyl, nez jsem myslel, ze by melo. A to byl dneska jen asi stupen pod nulou.. Holt nastaveni 15min a min nema asi valny vyznam a 20 je na vlaznej ofuk..
AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

28.01 2013 7:21


Majkl78: jaky mas model bufiki?
Ja mam dodelavany v A4 T70 (tusim) a bude nejaky mensi, ptotoze v A6 4F je tovarni bufet a hreje mnohem silneji a rychleji...

S tim tocenim-pozor na baterku, webasto je pro slabsi baterky cucak!
AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

28.01 2013 8:10


Chlapy ja mam na Vas jeden dotaz. Ked sa zapne webasto po nastaveni alebo zapnuti cez dialku tak pri hodinkach blika kontrolka ako uz bolo spominane vyssie.
Ale ak ho nezapnete a sadnete do studeneho auta a po nastartovani sa zapne webasto samo aby sa motor skor zohrial tak vam ta ikonka blika tiez??? Mohol by mi to niekto odsledovat. Ja v poslednej dome sledujem ze mi ta kontrolka blika iba ked ho zapnem ja a ked sa zapne po nastaveni cez casovac. Ale pokial sa zapne samo po nastartovani studeneho motora tak pocujem ze ide, aj cerpadielko cvaka ale ikonka uz neblika ziadna. Teraz neviem ci ma alebo nie, neviem ci je to chyba alebo to tak ma bejt.

A este k tym startom, uz ako som pisal vyssie tak ked pustim webasto do predu aby mi vykuril a potom idem startovat, tak je to tiez bieda a nezhavi to uz. Mam VARTA Silver 100Ah a 830A startovaci prud, starter po repase a stale je to bieda. Vacsia baterka mi tam uz nevojde tak teraz neviem ci to ma byt tak alebo nie.
Majkl78: ty mas aku baterku a kolko rokov uz ma?
AK batole
AK batole


Registrace: 28.8. 2009
Příspěvků: 119 | Témat: 8

28.01 2013 8:37


makoneo:
Ale ak ho nezapnete a sadnete do studeneho auta a po nastartovani sa zapne webasto samo aby sa motor skor zohrial tak vam ta ikonka blika tiez???


Ne, žádná indikace (A6, 4F)
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.8. 2011
Příspěvků: 110 | Témat: 11

28.01 2013 11:56


makoneo:
Ikonka mi blika stejne, jako tobe. Jen kdyz ho zapnu primo nebo nacasuji. Ze se spina samo, jako podpora ohrevu motoru ani nevim, ale mel jsem stejne podezreni..

Baterku tam mam 95Ah/800A a je tam od puvodniho majitele. Auto mam dva roky. A jak jsem tu cetl ve vlakne, tykajiciho se baterky a budiku, ze kdyz je baterka spatna, pri startovani sleze budik i pod 8V (brano orientacne), tak mne pri zatezi starterem cca kolem 10V (ale to nejspis moc neznamena)

Jo a starty to ma "skodovacky" jenom v tom pripade, ze je to predehraty od webasta. Studenej motor nazhavi a nakoci hned, teplej motor taky bez problemu.
AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

28.01 2013 12:22


Tak to som rad ze je ta kontrolka blika iba v tedy, uz som si zacinal mysliet ze sa objavuje daka chyba.
Inac s tymi startami je u mna to iste a neviem ako to vyriesit, uz som spravil aj repas starteru a stale to iste. Daco v tom musi byt len prist na to preco je tomu tak.
sponzor





28.01 2013 12:22


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2541 | Témat: 43

28.01 2013 12:52


Pokud můžeš nastavit 15 minut, tak asi nemáš originál zástavbu, protože na budíkách můžu nastavit minimálně 30 minut. Menší hodnoty šlo nastavovat pouze na Webasto hodinách, minimum bylo 10 minut.
Při těchto teplotách nemá smysl nastavovat míň jak těch 30 minut. To se neohřeje vůbec nic. Já teď běžně jedu na 45 minut.
Navíc pokud to není originál, tak tam může být menší jako třeba ThermoTop E.
AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

28.01 2013 13:06


Ja to nastavujem cez menu pri rucke a zobrazuje sa mi to na maxidote, cize origo to asi bude, ak tato poznamka sla na man
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6782 | Témat: 73

28.01 2013 13:12


mam origo zastavbu Termotop V a ide nastavit minimalne 15min. Priamo cez MMI*. Dokonca prednastavene casovanie je 15min. Takze je to OK. Casovace su tam 3.(TIMER)
AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

28.01 2013 13:30


15min je aj u mna min. Ked odpojim baterku a zapojim na novo tak su oba rezimy nastavene na 15min, cize to minimum
AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.1. 2013
Příspěvků: 20 | Témat: 5

28.01 2013 17:46


...tesim sa tejto debate...
Na A6 avant 4f 2010 3.0 TDI** s origo Webasto mam problem, ze motor ostava uplne studeny, interier sa perfektne vykuri uz za 15minut.

Ohrev motoru o ktory mi ide som vyriesil (barbarsky) tak, ze som vytiahol konektor z prepinacieho vodneho elektroventilu nad Webastom, takze sa voda z kurenia nevracia priamo do Webasta, ale ide dlhsou cestou cez motor a ohrieva ho.

Docital som sa ale, ze MMI*** v casti ovladania kurenia moze obsahovat polozky "Vratane ohrevu motora" a tiez "Predohrev motora"

Velmi by ma zaujimalo ako by sa tieto polozky dali aktivovat. Nevie mi niekto poradit s upgrade MMI** 3G, alebo so zmenou hodnoty niektoreho kanalu cez VAG, ktora sposobi doplnenie spominanych poloziek do menu v MMI**?

Cez skryte menu som to skusal a nenasiel som sposob.
Vdaka za kazdu radu...
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6782 | Témat: 73

28.01 2013 18:11


Upgrade MMI* 3G HDD Ti urobim, mam posledny firmware koniec r.2012. Daval som ho do svojej r.2009
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2012
Příspěvků: 307 | Témat: 47

27.10 2013 22:08


ahojte jak je to s origo webastem prvni ohřeje interier ale motor podlemě zustane studeny jak to vlastne ma fungovat pokud tam neni porucha dik pavel
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

27.10 2013 22:30


paja a6: přesně naopak, až má chladící kapalina určitou teplotu tak se sepne ventilátor a fouká to dovnitř do kabiny.
sponzor





27.10 2013 22:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2012
Příspěvků: 307 | Témat: 47

31.10 2013 23:07


jizan.com prosimte viš to určite protože mě to interier ohřeje ihned a moter je studeny jak psi čumak i po45min a teplota kapaliny motoru nejde nahoru vubec budik se ani nehne a blok motoru studeny jak je upevneno webasto jsou tam ventyly jak je to snema kdy webasto jede oteviraji či zaviraji jsou tam dva ktery je ktery dik pavel
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6782 | Témat: 73

31.10 2013 23:17


Je tam tak 4-cestny, jeden vyvod je zapchaty. Ten Ti podla mna nezopina alebo neotvara okruh do motora, takze preto sa nezohreje
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2012
Příspěvků: 307 | Témat: 47

01.11 2013 23:41


ahoj tak dneska jsem mrknul na 4cestny ventyl je jak novy a vevnitř ani smitko řikam jak nove zavi a otevira po elektro strance taky ok ale na tom ventilu nejsou obsanezeny všechny hadice z pohledu zepředu vyvody vrchni jsou napojeny a spodni jen ten jeden ten levý pohled zepředu na ten ventyl a ten pravy je tam origo gumova zaslepka tam bude zakopany pes en 4 vyvod kam ma vest dik pavel
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6782 | Témat: 73

02.11 2013 0:05


nie, ten 4 vyvod ma byt original zaslepeny. Inak mam už firmware MMI* 3G HDD pre r.2013
AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

12.11 2013 10:49


Chlapi jsou nejake parametry aby webasto topilo?
Na A6 4F 3.0TDI org. webasto, loni jelo vse ok a letos rika otec ze to zapina dalkacem a nic. Zkusil jsem to jak jsem byl u nej a hned to jelo...

Nicmene, rika ze to sepne jako by ventilaci v kabine, ale nesepne cerpadlo, ohrev, ani se nekouri z pod auta jak by melo atd.

Nedavno jsem si myslel, ze je venku jeste teplo, ale ted uz to je jinak...

Napada Vas tedy mozna pricina?
Diky.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.7. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 9

12.11 2013 11:18


Najlepsie vykuchat webasto von napojit si ho nastole a vyskusat zavady najcastesie su zly zhavic komu webasto nabehne chvylu ide a potom sa vypne ale nezohreje tak je problem vo vodnom cerpadle nerostoci vodu kotol sa zohreje a vypne aby sa neprehrial dalej zle podavacie cerpadlo paliva a ak bolo webasto montovane original tak byva zvlast bateria ktora ho napaja ak nema dostatocne napetie nezopne bufik akurat riesim svoje webasto nabehlo asik takym stilom ze zavrcal vetrak a nic a niekedy islo nemam to chut riesit takze druhy kotol ten sa da na bazosi pomerne lacno kupit ostatne komponenty treba premerat zacat budikmi ci pri zapnuti cvaknu a poslu inpuls ako ano su dobre potom postupovat dalej najcastesie je problem ze zaoxiduje riadiaca jednotka tu treba otvorit a premerat ci ide do neho stava ak su budiky dobre a do webasta ide stava tak je najcastejse riadiaca jednotka v haji je to tazke laborovanie hlavne treba hlavne premerat co je v haji alebo natvrdo pripojit na 12v zacat tym cerpadlom podavacim pozor treba tukat po pluse cerpadlo je elektromagneticke takze treba len rychlo prikladat kabel o plus aby cvakalo nie drzat je to tazko vysvetlovat treba vyselektovat co je dobre a co zle
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email