Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 29 kvě 2025
Celkem je zde 82 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Elleran
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 217
Online návštěvníků
Návštěvníků: 81
Uživatelů: 1
Celkem: 82

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 691 | Témat: 25

25.12 2012 16:20


ahoj nedávno jsem byl v servisu na výměnu oleje a kamarád tam zrovna měl OII 1.9tdi zadřenou na klice a s utrženou ojnicí. po chvilce debatování říkal,že by nikdy nešel do 1.9tdi PD,že to tu má každou chvíly . prý chyba výrobce co dělal ojnice .co o tom víte vy? a vaše názory? pokud se to tady už někde řešilo,tak se omlouvám,ale nic jsem nenašel
nahoru

sponzor





25.12 2012 16:20


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

25.12 2012 16:24


kamarad keca z hladu.Je to jen otazka servisu.jezdi mi sem taxik se sharanem 1,9 TDI* pd a ma na tacho 630t.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 691 | Témat: 25

25.12 2012 16:29


ta OctavieII měla nalítáno něco přez 200tis sousedovy se taky posrala už na 130tis ,ale vždy slyším jen o Octavii2 . ted jsem vyhledal jiné nazáry na VW foru tam píšou ,že se jedná více méně o typ motoru BXE. já mam tedy BLS snad je lepší?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.4. 2012
Příspěvků: 382 | Témat: 22

25.12 2012 16:56


Kamarád je trochu mimo, ale to nevadí jinak je možný že motory 1.9 TDI* PD má v servisu často, ale to může být množstvím aut které jezdí v čr s touto motorizací prostě podle mě je to u nás nejrožšířenější motor (ale i tak si myslím, že ten motor je držák).
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2012
Příspěvků: 196 | Témat: 10

25.12 2012 17:03


z mých zkušeností s prodejem motorů. Stejně tak se prodává BXE , BLS a i BMM...Je to prostě otazka kusu. A chování lidí k autu...Jinak mám na skladě BXE kterej má najeto 345tis a je porad v kondici..Takže asi tak
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2862 | Témat: 37

25.12 2012 17:36


LukasNajman:
z mých zkušeností s prodejem motorů. Stejně tak se prodává BXE , BLS a i BMM...Je to prostě otazka kusu. A chování lidí k autu...Jinak mám na skladě BXE kterej má najeto 345tis a je porad v kondici..Takže asi tak

Tak BMM je 2.0TDI a to je kapitola sama pro sebe,i kdžy z 2.0TDI je BMM asi nejlepší z tria BMM/BKD/BMP...Co se týká BXE tak to je nejpovedenější 1,9TDI,akorát jak tam píšou že tam měli nějaký výrobní problém kolem roku 2008.BLS odchází vačka(mají jinou proti BXE)Prostě a jendoduše jsou to dnes všechno sráče no
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14859 | Témat: 53

25.12 2012 17:45


Ty utrhaný ojnice jsou problém a ve spojením s čipem taktéž oblíbený nešvar a to tomu odpovídá.
Mám doma ještě OII 2.0TDI 16V PD BKD rok 05 kde praskaly hlavy jak na běžícím pásu.Vše původní jen se k tomu musí umět člověk chovat.Pak to vydrží.
nahoru

sponzor





25.12 2012 17:45


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

25.12 2012 17:49


Měl jsem 1,9Tdi 81kw v A6 avantu, nalítáno k 500000km a za celou dobu jeden jediněj průser - odešla váha vzduchu a pak se zaneslo Turbo* (repas cca za 5000)... A janak nic, vůbec nic neodešlo, jen jsem lítal a lítal....
Tedy ten kamarád asi fakt měl hlad
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

25.12 2012 17:55


IvanLBC: ty si měl starou poctivou rotačku tady se baví o motorech s PD Vstřikování*m, tak nezaměňovat za staré poctivé rotačky.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 691 | Témat: 25

25.12 2012 18:01


jeto spíš ,tedy kus od kusu . a jak se člověk chová k autu. když ho načipuju a budu mu dávat zabrat ,tak je jasný ,že se dřív nebo později něco posere.já to mam čiplý myslím si ,že od dost dobrého úpravce(kluci z LBC ho budou znát) ale nehoním to sem tam to protáhnu,ale jsem spíš opatrný + pravidelný servis. dá se třeba nák předejíd nebo tomu trochu pomoci aby se nic podobného nestalo viz můj motor BLS (vačka)?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14859 | Témat: 53

25.12 2012 18:10


martin51253: Chovej se k tomu jako běloch to je jeden z důležitejch faktorů co ovlivňuje životnost.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 691 | Témat: 25

25.12 2012 18:21


áček:
martin51253: Chovej se k tomu jako běloch to je jeden z důležitejch faktorů co ovlivňuje životnost.
auto mam jako mazla,na blbnutí jsem měl jinou raketu sice čip je asi na 100kw ,ale byl jsem poučen aje dělaný na míru za jízdy na můj styl jízdy.


právě mě ted poslední dobou každý děsí co jsem si vybral za motor atd. takové ty keci místních garáž mistrů
Naposledy upravil martin51253 dne 25.12 2012 20:00, celkově upraveno 1 krát. (18% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14859 | Témat: 53

25.12 2012 18:25


martin51253:
Neber to tak vážně ze života stejně živej nevyvázněš
To bys do toho auta nesměl ani sednout aby se to náhodou nerozbilo
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 691 | Témat: 25

25.12 2012 18:34


áček:
martin51253:
Neber to tak vážně ze života stejně živej nevyvázněš
To bys do toho auta nesměl ani sednout aby se to náhodou nerozbilo
a automechanici by neměly co dělat co se má stát stane se musim našetřit na 3.0Tdi ten je snad lepší
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.6. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 6

25.12 2012 18:36


IvanLBC: Ivane jen pro info, jak jela ta 81kw v té A6ce?
nahoru

sponzor





25.12 2012 18:36


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14859 | Témat: 53

25.12 2012 18:37


martin51253:
a automechanici by neměly co dělat co se má stát stane se musim našetřit na 3.0Tdi ten je snad lepší

Tak 3.0 TDI* je ještě větší pokladnička to si asi nepomůžeš (alespoň podle místních odborníků)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

25.12 2012 18:44


no jinak kdyby sis měl vybírat podle místních odborníků, tak leda 4,2 V8, jiný motory jsou sráče
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 691 | Témat: 25

25.12 2012 18:50


nebo MHD
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 691 | Témat: 25

25.12 2012 18:54


áček: vždyť ty máš taky 3.0tdi
ono je v dnešní době asi úplně jedno co koupíš za auto (motor) automobilky to mají udělané aby se ti auto po 5ti letech rozesralo a ty si běžel pro nové. a hlavně kupoval díly. kam by furt a hlavně komu prodávaly auta kdyby ti vydržely 30let.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14859 | Témat: 53

25.12 2012 18:55


martin51253: To se taky může rozbít ale jednu výhodu to má nemusíš to platit ty
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 691 | Témat: 25

25.12 2012 18:56


rocky33:
IvanLBC: ty si měl starou poctivou rotačku tady se baví o motorech s PD Vstřikování*m, tak nezaměňovat za staré poctivé rotačky.
to má brácha v seatu toledu a jen kvůly tomu motoru to nechce prodat a jíd do novějšího. má 300tis a jen normální údržba.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14859 | Témat: 53

25.12 2012 18:57


martin51253: Jj mám pokladničku a koukal si do garáže a na investice?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 691 | Témat: 25

25.12 2012 18:58


áček:
martin51253: To se taky může rozbít ale jednu výhodu to má nemusíš to platit ty
ale mrzni někde na zastávce s partou důchodců
nahoru

sponzor





25.12 2012 18:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

25.12 2012 19:49


peeeetr:
IvanLBC: Ivane jen pro info, jak jela ta 81kw v té A6ce?


Já byl spokojenej, přECI* jen už jsem ji měl starší, po vyblbnutí, ale po pravdě jsem nikdy ani jako mladej moc s autama neblbnul, mě to nic neříkalo...
Když byla naložená, tak to trochu znát bylo, že je to línější, ale jakmile se dostala do otáček tak to letělo slušně... pár pokut za rychlost jsem bohužel taky poplatil, ale chovalo se to slušně, kultivovaně, jenom si předla.
V tý době jsem měl ještě jeep 5,2l, to byla trochu jiná liga...

Teď mám zase 1,9, dokonce jenom se 66kw, ale přijde mi to i na tak velikou krabici jako je touran taky dostatečný. Je to sice línější, ale primárně u mě už nejde o výkon, akceleraci, krouťák... jsem spokojenej když se dostanu spolehlivě z bodu A do bodu B a nic moc mě to nestojí.

Kdybych měl porovnat spotřebu, tak u tý A6 v 1,9 81kw a teď u tourana s 66kw mi přijde že je spotřeba hodně podobná, motá se to stále kolem 4,5-5,5 litru na 100, jen teď u tourana přes zimu jsem těsně pod 6 litry, ale to je hlavně tím, že tu krabici přes zimu vytopit je docela záhul, v podstatě bez bufiku byl byl nahranej... a ten si přECI* jen něco vezme.

Motoricky bych si tipnul, že moc velkej rozdíl v nich nebude, ale to je jenom u mě o pocitech, pro mě jsou auta jenom jako spotřební věc, nerozumím jim a ani se o to nesnažím - dokud to jede, neřeším, když je třeba, sjedu ke kámošovi a ten už ví co a jak...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.6. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 6

25.12 2012 22:11


V pohodě díky. Já osobně jsem v tom jednou jel. Je to už hodně dlouho a nepamatuju si, jaký jsem z toho měl pocit. Brácha má možnost jednu teďka koupit, tak jsem zvědavej co od toho čekat. Možná bych to s ním vyměnil. Mockrát díky za podrobné info.

Hoj Hoj
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 691 | Témat: 25

12.01 2013 13:34


áček:
martin51253: Jj mám pokladničku a koukal si do garáže a na investice?
jo koukal ,ale na motoru máš běžnou investici -spíš ten zbytek okolo asi budeš fajnšmekr
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14859 | Témat: 53

12.01 2013 14:25


martin51253: Však neboj ono to všechno postupně přijde
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email