Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 15 června 2025
Celkem je zde 598 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Bebe007
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 245
Online návštěvníků
Návštěvníků: 596
Uživatelů: 2
Celkem: 598

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

02.01 2009 23:43


Narazil jsem u "konkurence" na velmi zajimave vlakno. Jak je vidno audi prostě neumi udelat diesel (vyjma 1.9TDi R4 a 2.5TDi R5)

K těm vyzdvyhovanym 3.0TDi: strýc už na švestce měnil po 150tkm všechny vstřiky, takže, taky nic moc ...

http://www.||vacuum||/forum.php?prispevek=39283
nahoru

sponzor





02.01 2009 23:43


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

03.01 2009 8:35


co jsem slysel od uzivatelu a servisaku tak best je 1,9tdi...

ostatni je sracka.. vyssi spotreba, drazsi provoz ohledne nahradnich dilu a nespolehlivost..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

03.01 2009 9:05


3.0 TDI jsem měl........a to že jsem se ho rychle zbavil mělo nějaké opodstatnění. Jinak pravdou zůstává že nejlepší dehťák od koncernu zůstává 1.9 .........
nahoru

Anonymní





03.01 2009 9:40


diesle su obecne podla mna dost zlozitejsie motory a vela sa tam toho kazi... bmw ma takisto problemy s dieselami, aj mercedes,aj opel nie je to len o audi.. doby neznicitelnych hladkych mercedesackych dieselov su uz prec a co je najhorsie ze tie diesele sa uz davaju vsade a najst peknu A6tku s V6 benzinakom je fakt problem..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2653 | Témat: 82

03.01 2009 9:47


azmodan: Nemáš pravdu, pořád i A6tek v benzínu s V6tkou je dost. Já jednu taky mám. Při dnešních cenách ropy si myslím, že lidi pomalu začínají upřednostňovat benzín než diesel. Pravdu máš, že diesely jsou o něco složitější, ale taky provoz docela drahý a náhr.díly jsou dražší.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

03.01 2009 17:53


honzabas:

Ze by? Ja si dovolim oponovat. Provoz Dieslu je minimalne o 1,50,- na Km nizsi nez Benzin. A to prosim neni z me hlavy..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

03.01 2009 17:57


vlasta:

Povez proc? Ja na 3.0 TDI jeste neslysel ani popel kritiky!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2653 | Témat: 82

03.01 2009 18:18


mikejn: To máš samozřejmě pravdu, ovšem já jsem tím provozem to myslel všeobecně tak, že když si spočítáš, že za
1: nafta je dneska dražší než benzín (když nemáš přísun)
2: olej je na diesela dražší
3: náhr.díly když se něco posere jsou dražší

Suma sumárum mi ten provoz přijde prostě dražší.
Ale jinak s tebou souhlasím.
nahoru

sponzor





03.01 2009 18:18


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

03.01 2009 18:24


mikejn:
Už jsem to psal. Všechny vstřiky KO. Cena opravy je novej motor do S3
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

03.01 2009 19:01


root:

No a je to plosnej pruser jako jsou turba u 2,0 TDI nebo se to hold strejdovi podelalo a uz zadnej podobnej pripad?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

03.01 2009 19:12


mikejn:
Abych Ti pravdu řekl, moc podobných případů jsem neregistroval.
Skutečností, ale asi zůstává, že strejda na tom má (na to jak je to auto mladý) ohromnej nájezd.
Vlasta nám snad řekne víc, taky mě to celkem zajímá
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

03.01 2009 19:30


to ze odchazeji commonrailove vstrikovace neni nic neobvykleho,to ze odchazi vysokotlake pumpy take nic neobvykleho a je uplne jedno jestli tam mas system delphi nebo bosch
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

03.01 2009 19:33


vlasta:
A proč jsi tomu zamával Ty? Si pamatuju, že's spíš bojoval o to, aby'ses do toho auta dostal, než že by's nadával na agregát
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

03.01 2009 19:39


Tak tak, ja ked som kupoval bal som sa spotreby po meste u tych 2,4 a 2,8.
Teraz by som ich bral skor ako diesel. Od pradavna bol benz. motor menej nachylny na vady ako dieselovy. A asi to bude aj pravda. Som tu dost dlho ale este vobec alebo zriedka som sa stretol ze by sa niekomu dokaslal benzinovy motor s hocijakou vadou. Diesel to je tu cerpadlo tu zhavice tu toto a tamto. Je to nekonecny pribeh.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

03.01 2009 20:40


vlasta:

neni toho zrovna malo na nove motory..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

03.01 2009 20:56


Hmm a stojí to takovejch peněz. No jsem zvědav na to, jak sousedka bude časem povídat o tomhle motoru. Má totiž letošní model Audi 2.0Tdi, tak jsem zvědav, jak jí bude šlapat.
nahoru

sponzor





03.01 2009 20:56


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

03.01 2009 21:14


no podle mně nejlepší motory které se kdy udělaly jsou 1.9ky všeobecně a 2.2ky u Hondy. Ten systém CR ikdyž se vstřikovačema Bosch se prej hodně osvědčil.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

03.01 2009 21:17


viz me prispevky zde -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Pockejme si par let, az ty "nove" diesely kluci z koncernu vyladí
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

03.01 2009 21:19


Petan:
Hmm a stojí to takovejch peněz. No jsem zvědav na to, jak sousedka bude časem povídat o tomhle motoru. Má totiž letošní model Audi 2.0Tdi, tak jsem zvědav, jak jí bude šlapat.


Podle těch informací co jsem četl měla obrovské problémy právě ta první generace 2.0TDi. Pak se to zlepšilo, ale pořád nic moc
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

03.01 2009 21:24


jak bych to vyřešil takto....http://www.autoweb.cz/autoweb-tv/237
neřešme naftové motory,ale diesel vs. benzín
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

03.01 2009 21:40


Siki: Ale tohle téma je 1.9TDi versus 2.0 TDi, takže to nebudeme měnit. Ano?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

03.01 2009 21:50


root:
Jiz jsem tady psal, ze tatovo Pasat CC (stari 3.11.2008) ma najeto 2.000 Km a turbo paaaa. Jestli Audi nema jinou technologii, tak problem setrvava
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

04.01 2009 9:49


to že jsem se nemohl do auta dostat jsem řešil pořád.....new majitel to rešil už jen asi 5x. mě dorazilo když odešel CR vstřikovač....po týdnu další 2......pak začala chcát vysokotlaká pumpa. A to mělo najeto 32000km.Jsem najezdil skoro víc do servisu na garance jak pro osobní potřebu. Teď má najeto 90 a už má vstřiky všechny nové, komplet novou el.instalaci,dostalo to nové turbo a byl 3x přetěsněn vysokotlak. Nějak se mě nechce věřit tomu že jsem měl kliku na špatnej kus......
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

04.01 2009 9:58


vlasta:
to že jsem se nemohl do auta dostat jsem řešil pořád.....new majitel to rešil už jen asi 5x. mě dorazilo když odešel CR vstřikovač....po týdnu další 2......pak začala chcát vysokotlaká pumpa. A to mělo najeto 32000km.Jsem najezdil skoro víc do servisu na garance jak pro osobní potřebu. Teď má najeto 90 a už má vstřiky všechny nové, komplet novou el.instalaci,dostalo to nové turbo a byl 3x přetěsněn vysokotlak. Nějak se mě nechce věřit tomu že jsem měl kliku na špatnej kus......


asi montag auto
nahoru

sponzor





04.01 2009 9:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

04.01 2009 16:16


vlasta:
Tak to je sila!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 1103 | Témat: 10

04.01 2009 17:59


root:
Narazil jsem u "konkurence" na velmi zajimave vlakno. Jak je vidno audi prostě neumi udelat diesel (vyjma 1.9TDi R4 a 2.5TDi R5)

K těm vyzdvyhovanym 3.0TDi: strýc už na švestce měnil po 150tkm všechny vstřiky, takže, taky nic moc ...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


jo tohle téma jsem taky četl a hodně mě to překvapilo, uvažoval jsem, že svojí šestku vyměnim za A6 C6 Avant právě s 2.0TDI, ale tohle mě od něj odradilo
nahoru

Anonymní





04.01 2009 18:41


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

07.01 2009 18:58


arc:
a co slabší motor ten nové 1,9 tdi 77kW? taky shit nebo je to spolehlivy?


na nej sem jeste zadne zasadni negativa neslysel, krom toho ze ten vykon je nic moc a strasne to chrochta
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

21.01 2009 22:06


známej má Q7 3.0TDI a po 15tkm si vzalo litr oleje...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

21.01 2009 22:26


vencaa6:
Tak to je super, ja mam litr tak na 3 tydny
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email