Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 15 června 2025
Celkem je zde 493 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Džejár
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 243
Online návštěvníků
Návštěvníků: 493
Uživatelů: 0
Celkem: 493

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

20.11 2008 16:15


zdravím vsechny Audináky.
Po delsi dobe jsem minuly tyden presel od MB k AUDI (A6-81kW TDI*, sedan, svetle zelena metaliza, najeto 163tis km). Dovezl jsem si to minuly tyden a jese to nemam ani na znackach.
Motor 81kW TDI* jsem si vybral zamerne kvuli nizke spotrebe, kterou bych rad za rozumne penize snizil jeste vic.
Cilem je dostat se ke spotrebe okolo 4 litru.
Mam v planu po chiptuningu predevsim s pomoci zvyseneho kroutaku a zmeny prevodniho pomeru umoznit jet i 160-170 kmh s otackami okolo 2000ot. pokud to je vubec realny.
Jakym zpusobem nejlevneji zmenit prevodni pomer?
a) pridat 6.kvalt (cena, zdroj?)
b) vymneit 5-kvaltovou prevodovku za 6-kvalt (cena, zdroj?)
c) vymenit diferak za jiny z auta XY ??
d) dat vetsi kola? (to se mi moc nechce, bude to vypadat blbe a bude to asi drahe)
e) jine reseni ?

Mate nekdo s timhle konkretni zkusenosti, doporuceni tipy ?

Predem dik
nahoru

sponzor





20.11 2008 16:15


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

20.11 2008 16:18


A6-2000:
zdravím vsechny Audináky.
Po delsi dobe jsem minuly tyden presel od MB k AUDI (A6-81kW TDI*, sedan, svetle zelena metaliza, najeto 163tis km). Dovezl jsem si to minuly tyden a jese to nemam ani na znackach.
Motor 81kW TDI* jsem si vybral zamerne kvuli nizke spotrebe, kterou bych rad za rozumne penize snizil jeste vic.
Cilem je dostat se ke spotrebe okolo 4 litru.
Mam v planu po chiptuningu predevsim s pomoci zvyseneho kroutaku a zmeny prevodniho pomeru umoznit jet i 160-170 kmh s otackami okolo 2000ot. pokud to je vubec realny.
Jakym zpusobem nejlevneji zmenit prevodni pomer?
a) pridat 6.kvalt (cena, zdroj?)
b) vymneit 5-kvaltovou prevodovku za 6-kvalt (cena, zdroj?)
c) vymenit diferak za jiny z auta XY ??
d) dat vetsi kola? (to se mi moc nechce, bude to vypadat blbe a bude to asi drahe)
e) jine reseni ?

Mate nekdo s timhle konkretni zkusenosti, doporuceni tipy ?

Predem dik
možná by pomohlo přestat hulit ....dostat se na 4 litry ?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.7. 2008
Příspěvků: 2122 | Témat: 82

20.11 2008 16:21


Si kupuješ A6 a hledíš na spotřebu? A ještě takovou nesmyslnou????
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.11. 2008
Příspěvků: 95 | Témat: 0

20.11 2008 16:26


valli:
Si kupuješ A6 a hledíš na spotřebu? A ještě takovou nesmyslnou????
To snad nee...prodat A6 a koupit si 1,4TDI 3hrnek to pak bude paráda
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

20.11 2008 16:31


vubec nejde ted o to jestli spotreba s snizi na 4 nebo 4.9 nebo 5.2L/100km apod. je ted uplne jedno.
Hledam doporuceni jak co nejvic zmenit prevodovy pomer a) az e)

P.S. Vysvetleni - sorry, nechtel jsem nikoho urazit, ovsem jelikoz se zajimam o ekologii tak mne zajima i spotreba auta s kterym jezdim. Spotreba nafty u toho auta vsak bude tak jako tak max. 1-1.5L/100km protoze hlavnim palivem bude rostlinny olej.
Cekam ze mi tady ted nekdo doporuci abych chodil pesky nebo na kole....
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.7. 2008
Příspěvků: 2122 | Témat: 82

20.11 2008 16:38


Prodej A6 a jezdi na kole,ekologu....
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

20.11 2008 16:38


A6-2000:
vubec nejde ted o to jestli spotreba s snizi na 4 nebo 4.9 nebo 5.2L/100km apod. je ted uplne jedno.
Hledam doporuceni jak co nejvic zmenit prevodovy pomer a) az e)

P.S. Vysvetleni - sorry, nechtel jsem nikoho urazit, ovsem jelikoz se zajimam o ekologii tak mne zajima i spotreba auta s kterym jezdim. Spotreba nafty u toho auta vsak bude tak jako tak max. 1-1.5L/100km protoze hlavnim palivem bude rostlinny olej.
Cekam ze mi tady ted nekdo doporuci abych chodil pesky nebo na kole....

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1351 | Témat: 55

20.11 2008 16:50


170 ti to na 2000ot vazne nepojede
nahoru

sponzor





20.11 2008 16:50


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

20.11 2008 16:56


Co to je jinej diferák a myslíš si, že když dáš větší kola,že bude nižší spotřeba?
A naopak auto s velkejma kolama vypadá dobře...kola dělají auto!
Jestli chceš nízkou spotřebu tak si kup jiný auto a ne Audi A6...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

20.11 2008 17:02


preluder:
170 ti to na 2000ot vazne nepojede


No ze mi to nepojede v seriovem nastaveni to mi je jasny.
Je ovsem otazka kolik to pojede pokud se zvedne kroutak treba na 350NM a zmeni prevodovy pomer !!
No vidim ze zadnou konkretni uzitecnou odpoved na moji konkretni otazku nedostanu a vedou se k tomu jen naprosto obecne debaty..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

20.11 2008 17:08


A6-2000:
zdravím vsechny Audináky.
Po delsi dobe jsem minuly tyden presel od MB k AUDI (A6-81kW TDI*, sedan, svetle zelena metaliza, najeto 163tis km). Dovezl jsem si to minuly tyden a jese to nemam ani na znackach.
Motor 81kW TDI* jsem si vybral zamerne kvuli nizke spotrebe, kterou bych rad za rozumne penize snizil jeste vic.
Cilem je dostat se ke spotrebe okolo 4 litru.
Mam v planu po chiptuningu predevsim s pomoci zvyseneho kroutaku a zmeny prevodniho pomeru umoznit jet i 160-170 kmh s otackami okolo 2000ot. pokud to je vubec realny.
Jakym zpusobem nejlevneji zmenit prevodni pomer?
a) pridat 6.kvalt (cena, zdroj?)
b) vymneit 5-kvaltovou prevodovku za 6-kvalt (cena, zdroj?)
c) vymenit diferak za jiny z auta XY ??
d) dat vetsi kola? (to se mi moc nechce, bude to vypadat blbe a bude to asi drahe)
e) jine reseni ?

Mate nekdo s timhle konkretni zkusenosti, doporuceni tipy ?

Predem dik

Nezob se na mě ,ale tady žádnou konkrétní odpověď nedostaneš,protože žádnou takovouhle EKO úpravu tady nikdo nedělal...A6 neni EKO auto který bude jezdit na olej,tim mu akorát pomůžeš do hrobu!!
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1351 | Témat: 55

20.11 2008 17:29


A6-2000:



Je ovsem otazka kolik to pojede pokud se zvedne kroutak treba na 350NM a zmeni prevodovy pomer !!


nesmysl
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

20.11 2008 17:53


A6-2000: Chlape - ekolog a koupis si takovou lod jako je A6.
Nejvic ekologicky je vratit se na stromy a chodit pesky.

Ale s tema prevodovyma pomerama mas dobrej napad. Taky me uz nekdy pri rozumovani nad pivem napadlo, ze kdyby se k petikvaltu pridala jen sestka s ktera by byla hodne dlouha, ze by se dalo po dalnici jezdit levneji.
Ale kdyby to bylo tak jednoduchy, tak uz by se to tak asi montovalo seriove.
V tech rychlostech uz hodne dela odpor vzduchu a tak.
Mozna by to ani nesvedcilo motoru - prat se s takovym odporem v nizkych otackach.
A i tak by ta uprava byla dost draha - za jeji cenu bys asi par roku jezdil.

A k tomu kroutaku - i kdyz si ho chiptuningem nechas zvednout, tak se ti zvedne spis ve vyssich otackach podle me (krivka bude strmejsi) - takze to sice pojede lip,ale budes to muset vic tocit.
Asi se zadnym chiptuningem nepodari zvednout kroutak v celym otackovym spektru a k tomu jeste snizit spotrebu.

Pokud chces jezdit levne a v Audi, tak co treba takova A2 v nizkoobjemovym dieselu?
Nebo fabia 1.9 SDI* - kamarad s ni jezdi prumer pod 5.
Ty by si chtel se stejnym objemem a turbem v aute ktery je skoro o pul tuny tezsi jezdit jeste levneji - to je vazne k smichu - nediv se, ze si misto odpovedi sklidil jen posmech.
Ono do ekologa si kazdej rad rejpne
Sam asi vis, co je takovej prumernej zelenej aktivista zac
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

20.11 2008 18:03


To je fakt nápad narvať 30-50 za úpravu aby som mal o 0,5l menšiu spotrebu, kedy sa ti to vráti??..Daj tie prachy radšej neakej eko nadácii urobíš lepší skutok. :hm:ono jazdiť na olej tiež nepôjde bez úprav.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

20.11 2008 18:45


No takze prevodovku by ti mozno vedeli urobit tu:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


1.Nad 120km/h rastie odpor Cx druhou mocninou!!!
2.160 km/h na 2000 ot/min by islo, ale pri 2000 ot/min by ti to tam aj po chipe valilo tolko nafty (aby to prekonalo ten odpor), ze by si mal spotrebu 9-12 litrov. Technicky aj chipom je to mozne,ale spotrebu ti to neznizi.
3.Nechapem naco si si kupil taku velku lod ked chces jazdit pod 5 litrov a este na repkovy olej....To si si mal kupit hybrid alebo elektromobil
5.fabia SDI*,1,9 SDI*, po rozumnom chipe dokaze jazdit okolo 4 litrov.(znami ma nieco podobne a jazdi od 3,8 az do 4,2)
6.Kup si volkswagen lupo 3L, a mas po probleme.


Technicky je mozne co si napisal, no spotrebu ti to nezvisi, a to co do tej prestavby a chipu zainvestujes sa ti nevrati nikdy(budes musiet jazdit minimalne 100 000 km/ rocne aby sa ti to vratilo)
Na spotrebu 4L su ine auta a nie A6, co vazi skoro 1,5 tony a je velka ako lod.
Skus nieco mensie ,tam to je realnejsie...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

20.11 2008 19:19


A6-2000:
Ahoj, vítej na klubu.

Jako vtip je to celkem slušné. Osobně nevěřím, že to co jsi napsal jsi myslel vážně.

Pokud však ano:
- chiptuzing NIKDY, slovy NIKDY nesníží spotřebu a zároveň zvýší výkon a zároveň sníží emise. Zákon o zachováni energie bohužel platí i pro ekology
- NIKDY, slovy NIKDY nenajdeš lepší převodový poměr, než ten, kterým převodovku obdařil výrobce. Převodovka*, která by umožňovala letět 170km/h při 2000^-1 není dost dobře zkonstruovatelná. Doporučuji si najít jakým momentem působí 81kW TDI* při výše zmíněných otáčkách a zkusit si spočítat pár prvních soukolí.
- nerozumím snaze vyměnit diferák
- větší průměr kol naopak spotřebu zvedá
- Převodovka* se dá jistě vyměnit z 96kW verze, ale se stávajícím výkonem to bude o ničem.
nahoru

sponzor





20.11 2008 19:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

20.11 2008 19:36


Rob:

Nezob se na mě ,ale tady žádnou konkrétní odpověď nedostaneš,protože žádnou takovouhle EKO úpravu tady nikdo nedělal...A6 neni EKO auto který bude jezdit na olej,tim mu akorát pomůžeš do hrobu!!


Nevadi tak budu prvni no.
Co jsem se dival sem http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/3-Audi/22 [zkrácená url]

takze v seriovem stavu lze s A6 1.9 TDI* 81kW jezdit bez problemu mezi 5.5-6L kdo tomu neveri at se podiva na odkaz vyse. Predchozi majitel resp. majitelka auta ktere jsem koupil dojel nekolikrat na jednu nadrz na velmi DLOUHE strece celkem az 1300km coz si asi kazdy umi spocitat sam.

Z mercedesu je zname, ze lze zvysenim kroutaku a zmenou prevodoveho pomeru napriklad vymenou celeho diferaku snizit spotrebu o 1.5-2L.
Tudiz jedine o co mne jde je neco podobneho aplikovat u A6.
Jinak svoje dobre duvody proc jsem si poridil konkrente A6 a ne A2 ci neco jineho tudiz takoveto rady jsou mi skutecne k nicemu.

Je fakt ze spotreba 4L bude s timhle autem asi o neco slozitejsi nez s mensimi z koncernu VW ovsem dostat se po uprave bezpecne pod 5L by melo byt naprosto realne.

Rozpocet ?
chiptuning 5-9tis ?
6.kvalt prevodovka 12tis?
+ prace


neni to samozrejme malo, proto se ptam na konkretni doporuceni a tipy a zkusenosti. ovsem podle vseho se neceho takovyho tady nedockam (spis na chiptuningovym foru)

O tom ze se chiptuningem spotreba snizit da, snad ani neni zapotrebi diskutovat....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

20.11 2008 19:42


A6-2000:
Ano dá, ale zároveň se zvýšením emisí. Takže budeš jezdi za míň, ale budou Ti z výfuku padat brikety.

Chlape, chlape ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

20.11 2008 19:42


bicek:
A6-2000: CTaky me uz nekdy pri rozumovani nad pivem napadlo, ze kdyby se k petikvaltu pridala jen sestka s ktera by byla hodne dlouha, ze by se dalo po dalnici jezdit levneji.
Ale kdyby to bylo tak jednoduchy, tak uz by se to tak asi montovalo seriove.
V tech rychlostech uz hodne dela odpor vzduchu a tak.
Mozna by to ani nesvedcilo motoru - prat se s takovym odporem v nizkych otackach.
A i tak by ta uprava byla dost draha - za jeji cenu bys asi par roku jezdil.
A k tomu kroutaku - i kdyz si ho chiptuningem nechas zvednout, tak se ti zvedne spis ve vyssich otackach podle me (krivka bude strmejsi) - takze to sice pojede lip,ale budes to muset vic tocit.
Asi se zadnym chiptuningem nepodari zvednout kroutak v celym otackovym spektru a k tomu jeste snizit spotrebu.


To s pridanim 6-tky + zvednutim vykonu zrealizovalo vic lidi, vim vsak jen o mercedesu a nevidim duvod proc by to nemelo fungovat u Audiny.
Ze se seriove nemontuje dost veci i kdyz jsou dobry snad vedi vsichni a nikdo to nebere jako nejaky argument.
Jezdit pod-otackove motoru TDI* vubec nevadi pokud ho nebudes vylozene DUSIT ale pouze lehce "polechtavat".
Kroutak se da zvednout vicemene na zakazku (ale neumi to kazdej)
Naposledy upravil A6-2000 dne 20.11 2008 19:56, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2006
Příspěvků: 368 | Témat: 3

20.11 2008 19:49


Pro cestování vyšší ustálenou rychlostí jsou větší kola úspornější protože motor míň točí (větší kola nemusí být automaticky širší)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

20.11 2008 19:51


kesy:
Jistě, ale vona ve městě hold furt platí ta padesátka ...

Rozum do hrsti pánové.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

20.11 2008 19:54


Ty vole tak to je dobrej joke ))

Takhle jsem se nezasmál od dob co chtěl někdo přestavovat babetu na LPG*...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

20.11 2008 19:59


root:
A6-2000:
Ano dá, ale zároveň se zvýšením emisí. Takže budeš jezdi za míň, ale budou Ti z výfuku padat brikety.

Chlape, chlape ...


Proč myslíš? Z principu jsou emise odvozený od spotřeby, a když snížíš spotřebu, proč by se měly zvednout? A pokud byl chiptuning kvalitní, tak jsem neviděl že by se vinou toho chipu zvedla kouřivost.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

20.11 2008 20:01


A6-2000: To,že se dá jezdit s 1.9 za 5L ti tady nido nebere...znám borce,který měl s oktávkou průměr 4,5 jen že ta je o něco lehčí....
nahoru

sponzor





20.11 2008 20:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

20.11 2008 20:08


Xoník:


Proč myslíš? Z principu jsou emise odvozený od spotřeby, a když snížíš spotřebu, proč by se měly zvednout? A pokud byl chiptuning kvalitní, tak jsem neviděl že by se vinou toho chipu zvedla kouřivost.


Nemyslím vím

A co na to odbornik?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

20.11 2008 20:24


root:


Nemyslím vím

A co na to odbornik?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


No nechám se rád poučit čím to je...

DFENS je dobrej, ale to je tak aby se člověk nenudil, z toho se nic nedozvíš.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

20.11 2008 20:29


Xoník:


No nechám se rád poučit čím to je...

DFENS je dobrej, ale to je tak aby se člověk nenudil, z toho se nic nedozvíš.


100% souhlas, DFENS je super na pobaveni.
Napriklad ty jeho clanky o "bazarnickych zmrdech jsou naprosto neprekonatelny"

Kdyz jsem se rozhodoval pro A6, tak jsem si ji nejdriv sel do jednoho autobazaru v Praze prohlidnout a na zkusebni jizdu.
Ten typek v tom bazaru mne hned pripomel clanky squelyho DFENse.
Ovsem jako zdroj pouzitelnych praktickych ci dokonce odbornych informaci ten server skutecne brat nelze....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

20.11 2008 20:43


Xoník: A6-2000:
Tak na základní školu jsme chodili všichni, že?
Takže co nám říká zákon zachování energie (ZZE)?

"Celková mechanická energie izolované soustavy těles při mechanickém ději zůstává konstantní."

Je to docela jednoduché, platí určitý vztah:
Evs = Evy * u, kde: Evs je vstupní energie, Evy je výstupní energie, u je koeficient účinnosti.

Můžete mi vysvětlit, jak snížíte Evs, zvýšíte Evy aniž by'ste ovlivnili u? Nelze.

u lze ovlivnit jedině tak, že zefektivním spalování paliva. Mám tyto možnosti z pozice chiptuzera?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

20.11 2008 20:48


root:
Xoník: A6-2000:
Tak na základní školu jsme chodili všichni, že?
Takže co nám říká zákon zachování energie (ZZE)?

"Celková mechanická energie izolované soustavy těles při mechanickém ději zůstává konstantní."

Je to docela jednoduché, platí určitý vztah:
Evs = Evy * u, kde: Evs je vstupní energie, Evy je výstupní energie, u je koeficient účinnosti.

Můžete mi vysvětlit, jak snížíte Evs, zvýšíte Evy aniž by'ste ovlivnili u? Nelze.

u lze ovlivnit jedině tak, že zefektivním spalování paliva. Mám tyto možnosti z pozice chiptuzera?


Samozřejmě že máš. Chiptuning nedělají jenom manící ve stodole jak je líčí dfens(byť jich je samozřejmě velká většina, a popsal to dobře), ale i plně profesionální firmy, a v poslední době především samotný automobilky, a tam se takových výsledků dá dosáhnout.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

20.11 2008 20:50


Xoník:
Jak? U dieslu, nechám se poučit
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email