Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 27 dubna 2024
Celkem je zde 165 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: laus
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 422
Online návštěvníků
Návštěvníků: 161
Uživatelů: 4
Celkem: 165

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
Anonymní





23.12 2009 20:04


vencaa6: No kdo říká, že nemůže bejt sportovní? Mám v plánu kompletní úpravu dieselpower, kterou má kamarád na Oct I tdi 66kW a má tam odbržděnějch 206hp a s tím se dá jezdit sportovně . Ale tak nejde jen o to, ale můj podvozek co tam mám je úplně totálně v pr.., to auto se houpe strašně a já nemám rád, když jedu do zatáčky a auto se naklání, mám divnej pocit, takže bych chtěl zkusit ten podvozek a myslim že s tim budu spokojenej . Zase jinej kámoš si koupil stavitelnej podvozek na G 4, jel jsem v tom a moc se mi to líbí, tak proto..

rozděleno z diskuze
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
by vencaa6
nahoru

sponzor





23.12 2009 20:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

23.12 2009 20:07


z 66kw 206 hp? muheheeeeee. kolik má ten motor pak životnost? 30tkm? 40? velice dobře on...

kucíííí dělejte jak umíte... ale nechápu jednu věc, proč si nekoupíš rovnou S3?
nahoru

Anonymní





23.12 2009 20:14


přesně tak . Je to stejnej motor jako je 81kw.. Těch 206hp má udělanejch myslim jenom vstřikama, turbem, intercoolerem, jednotkou a má vyhozenou váhu vzduchu.. No a životnost to má cca podobnou při pečlivějším servise . Jednomu klukovi z dieselpower drží pašík se stejným motorem udělanej na 232hp už asi 200tis km a to má najeto někde 720 tis, TDI sou prostě bezedný motory .
A proč nekoupim S3?
No tak jasně že bych jí chtěl, ale když si propočítám provozní náklady na benzín + na quattro (když budu brát v úvahu, že se něco podělá), tak se mi to tdi vyplatí víc a quattro bych stejnak využil jenom v zimě, kdy mi teď dost chybí
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

23.12 2009 20:14


Hmm, tak chápal bych, že když budu mít motor se 180 koníky, a uvažoval bych o chipu, tak že bych si dal na auto nějaký sportovní podvozek. Ale dávat sportovní podvozek na auto s motorem s 81kW mě přijde zbytečnost.

Proč o tom píšu? Protože znám pár lidí, co mají A3 s motorem 180 koníků se sportovním podvozkem a chtějí dávat zpět normální podvozek, protože podvozek je moc tvrdý.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

23.12 2009 20:15


Naposledy upravil bull dne 23.12 2009 20:18, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

23.12 2009 20:17


Lummar: a teď tu o červené karkulce...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

23.12 2009 20:18


vencaa6: Jsou Vánoce, tak těch pohádek možná bude víc.
nahoru

Anonymní





23.12 2009 20:31


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
. V sérii 115hp, ale je to PD, najdu ten můj motor..
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
- Oct I AGR 66kW

Stačí?
nahoru

sponzor





23.12 2009 20:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

23.12 2009 20:32


Lummar: v poho. já chtěl jen znát důvody co tě k tomu vedou...
nahoru

Anonymní





23.12 2009 20:33


Petan: Přesně tak.. Kámoš co si ho koupil na G4 se svezl v tom mým autě, vylezl a nechápal jak v tom můžu jezdit a mě se v tom jeho jezdilo fakt luxusně a ten JOM stavitelnej se dá sehnat za necelejch 6tis, tak to bych do toho byl ochotnej možná investovat, když to zlepší jízdní vlastnosti a všechno..
nahoru

Anonymní





23.12 2009 20:36


vencaa6: Jasně . No hlavně mě k tomu vede to, že chci z tohohle auta udělat motorově něco jinýho, než sou ostatní TDI a stabilita tomu musí taky odpovídat.. Koupil bych si nový auto, ale teď jsem v takový blbý životní situaci, že by se na něj sehnali prachy těžko a mohl bych prodat tohle, ale to bych koupil něco a musel bych do toho cpát prachy jako do tohohle a na týhle A3 sem nechal vyměnit snad všechno krom podvozku, takže proto si to chci chvilku nechat.. Neopravoval jsem to pro nějakýho novýho majitele, kterej by se pyšnil tim, jakej neudělal suprovej kup
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

23.12 2009 22:11


Tak ten Vas ,,sportovni,, podvozek si je treba moc dobre premyslet....
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

24.12 2009 2:37


dva modi si tu pisou sem tam .. a co to takhle presunout ? ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.6. 2007
Příspěvků: 601 | Témat: 10

24.12 2009 9:07


Sportovni podvozek neni nikdy o tom ze motor musi mit 200koni , vzdy musi byt podvozek lepsi nez vykon vozu , a Diesel je dobra volba pro upravu ,je tesky , neohrabany , na takove S3 nepoznas upravy za 20-50t ,ale u serioveho TDi rozdil bude uz od 10t.
nahoru

Anonymní





24.12 2009 9:47


barenst: Konečně správnej názor .
Taky mě napadlo, když nejde k sobě nízkej výkon + sportovní naladění, tak jakej smysl by měla Fabia RS 1. generace?
Ten rozdíl výkonu oproti mýmu sériovýmu TDI 81kW je tam neznatelnej..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

24.12 2009 10:20


2Pix:
dva modi si tu pisou sem tam .. a co to takhle presunout ? ...


úhel pohledu jestli to patří tam či tam...

ale abys měl klidné spaní a štědrý den...
nahoru

sponzor





24.12 2009 10:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

24.12 2009 11:28


Taky nevidim důvod proč nedat sportovní povozek. Ale musí člověk zvážit kam s tim jezdí, protože snížení 60/40 už je místama hodně, já měl takhle sníženou B5 podvozkem H&R a neřek bych že to bylo nepohodlný nebo tvrdý, jen prostě moc nízký, Lummar: A taky sem tam měl 1.9 TDI, když chce mít někdo rozežranou 1.8T tak ať si jí má, já jezdil s podobným výkonem za 6-7 litrů. A kdo tu chce tvrdit že 1.8 T je daleko živější jak ta nafta. tak pravdu nemá je to prostě jinej motor a má jiný vlastnosti ale když se postaví proti sobě tak neni velkej rozdíl. Teda je, ve spotřebě.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

24.12 2009 13:04


vencaa6:
úhel pohledu jestli to patří tam či tam...


zadnej uhel pohledu, je to technickej dotaz? je, vy ste z toho udelali filozofickou debatu o ziti a neziti brouka dieselovicskeho

jinak musim souhlasit s tim, ze diesel je tezkej a neohrabanej a tam "zesportovani" jen a jen prospeje ... a je uplne jedno jestli ma tech poniku 100 nebo 200 ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

24.12 2009 13:12


2Pix: hele, nemusíš mně vykat...

deejayvenca: o které 1.9TDI se prosím tě bavíš?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

24.12 2009 13:19


vencaa6: AFN, já se s tebou o tom dál bavit nebudu je vidět že si zarytej benzíňák. si jezdi dál benzínem nikdo tě do nafty nenutí. každej ať si jezdí tim co mu vyhovuje. )
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

24.12 2009 13:22



Přímý odkaz na youtube video


Nepřijde mi že by měl benzín nějak navrch sice RSo je 2.0 ale ..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

24.12 2009 13:24


Lummar: sem rád že se mnou někdo souhlasí
nahoru

Anonymní





24.12 2009 13:25


deejayvenca: Heh, dobře mu naložil.. A o tom to je, že ty kdo maj benziňáka si nedokážou připustit, že by si je dalo nějaký TDI, ale když se snažej honit s nějakým autem, tomu začouděj saze z vejfuku a je pryč, tak koukaj jak blázni a řikaj si, že to bylo určitě 3.0tdi, nebo tak něco
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

24.12 2009 13:28


to je přesný no Benzíňáci si myslí buhví co maj za raketu já byl taky takovej v 18 ti sem si koupil kadeta GSI a jak mě sralo když mi nafťák natr prdel s poloviční spotřebou, moje příští auto bylo TDI místo toho do nebe falešně vychvalovat benzínový motory. Nafťák má zkrátka větší účinnost, to říká fyzika a na tom žádnej chytrák nic nezmění
nahoru

sponzor





24.12 2009 13:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

24.12 2009 13:29


deejayvenca: Lummar: kucí bavme se o sérii... těch vašich 81kw vs. 110kw pojede stejně dle vás jo? ale jděte vy brepty...

ale jsou ty vánoce, pohádek je málo... rád si poslechnu další...

kdyby jsi srovnával 96kw vs. 110kw, což můžu na vlastní kůži srovnat, tak toto by se porovnávat dalo... ale i tak bude mít benzín nahoru...

každopádně se tady s váma nebudu přít, protože toto je topic o něčem jiném, nafty vs. benzín už tady bylo dost...

a pro vaši informaci, teď sice jezdím v benzínu(teda resp. LPG , ale proti naftě nemám nic...

běžte si svoje Diesl ego léčit jinam...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

24.12 2009 13:31


já nemam žádný diesel ego ale když někdo řekne že z naftovýho auta se nedá udělat "sportovní" tak jenom zbytečně rejpe a nenapsali sme že setejně ale skoro stejně. Ano 1.8T ujela naftě o délku auta na 400 m , to je velice slušnej výkon
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

24.12 2009 13:35


deejayvenca: jo tak ty jsi mluvil o 400m? tak to jsi měl říct rovnou... já třeba nemluvil o vzdálenosti, ale o zrychlení dejme tomu do 150, pak už to bude o kurevský parník... protože to tvoje tdi udělá hr, hr, hr a pak konec... protože krouťák pitcho voe došel, kdežto benzín se teprva dostal do formy....

končím debatu...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

24.12 2009 13:36


končíš? tak to poď zkusit
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

24.12 2009 13:39


zasa sa meraju pindiky ?

A ake to vykonove verzie by sa tu mali porovnavat, mam v tom celkom chaos
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

24.12 2009 13:41


SCORPION: Tady nejde o porovnávání výkonovejch verzí ale o tvrzení že nafový auto je blbost dávat sportovní podvozek protože neni dostatečně sportovní motor
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email