Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 prosince 2025
Celkem je zde 1664 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Corn
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 49 496
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1664
Uživatelů: 0
Celkem: 1664

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

15.12 2009 0:10


Dneska jsem strávil 12 hodin u Reeshy na dílně, kde jsme řešili výkon mého samohybu, který je jaksi povážlivě nižší, než by měl být.

Motor AKE, r.v. 2002, najeto 255 tis. - podpořeno vyplněnou serviskou a slovy Vlasty, který to auto už několik let zná.

- Turbo* měněné teď v létě
- všechny vstřiky fungl nové (origo BOSCH, montáž Vlasta)
- nový vzduchový a naftový filtr


Závady:

- hydroměnič napůl KO (pod 2000 ot. pěkně vibruje - hlavně za studena), nad tuhle hranici je to ok

- zatuhlá regulace turba (hlavně ke konci chodu)

- hodně velké rozdíly mezi vstřikovanou dávkou do jednolivých válců - za studena špičkově až 3,6 mg, za tepla cca 2,5 mg. Tato zvýšená dávka "putuje" mezi jednotlivými válci - nedá se říct, že by zlobil nějaký konkrétní. => Toto je pravděpodobně tím hydroměničem - vždycky když s tím motoru "cukne", tak se to ECU* snaží korigovat změněnou dávkou paliva - a válec na který to zrovna vyjde ji má zvednutou.


------------------


Po prvním načtení jsme zjistili nějaký podivný chip a na brzdě naměřili 156 PS. Trochu málo na 180 tku... Po nahrání originál softu 153 PS. Zjišťujeme prdlé těsnění u sání - opraveno. Reesha následně nahrává svoje mapy a přizpůsobuje je autu... Odbrzděno 169 PS / 375 Nm.. Dumáme čím to sakra je... Zkoušíme vyměnit čerpadlo za fungl nové, jestli to není tím. Odbrzděno 175 PS / 380 Nm - staré čerpadlo tedy dělá pokles 6 koní. Stále ale nejsme ani na sériovém výkonu a to ani s chipem.

Takže čím to sakra je???


-------------------

Teorie:

- špatně nastavené rozvody (nepatrně). PRO: Při výměně čerpadla bylo zjištěno, že je je v autorizáku udělali pěkně fušersky (omlácné řemenice, rysky tam, kde nemají být...) Pokud při výměně rozvoďáku nearetovali vačky, můžou být rozvody maličko šouplé... PROTI: Při provozu se ovšem nic neprojevuje.

- vadný hydroměnič klade větší odpor, což se odrazí na nižším naměřeném výkonu. PROTI: Při dosažení max. otáček se na brzdě ale vyřadí na neutrál a podle dotáčení kol se zjistí veškeré přítomné odpory. Pokud tedy hydroměnič klade vyšší odpor i na neutrál (jako že asi ano), bude sice nižší výkon na kolech, ale ten vypočtený na klice to nijak neovlivní.

- na nějakém válci je problém (např. prasklý píst nebo tak něco) - PRO: velké rozdíly mezi dávkou paliva - PROTI: Rozdíly se stěhujou mezi válcema. NAvíc by se to projevovalo i jinak.

- motor má špatný tlaky - PRO: Má najeto 255 tis. - PROTI: 255 tis snad není na tenhle motor zas tolik. To má snad každý stejně starý auto s V6 TDI*...

- zacpané katy - žádné pro a nebo proti, tonoucí se stébla chytá. Raděj mi preventivně vykuchat katy...
nahoru

sponzor





15.12 2009 0:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

15.12 2009 0:11


Co si o tom myslíte?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

15.12 2009 12:19


Čau Kratzi, tak v tomhle případě to asi vypadá na zapeklitější problém.. Předpokládám že jste zkoušeli diagnostiku za jízdy, a dívali se na základní hodnoty, jako kolik mg dává váha vzduchu, kolik tlačí Turbo* atd.. Je váha nová? O tý ses nezmiňoval. A tu regulaci turba jste opravili? Divim s že po chipu to přihodilo jen 16 koní, mělo by to přidat o dost víc..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.6. 2007
Příspěvků: 21 | Témat: 2

15.12 2009 12:48


mam stejne motor, takze si dokazu predstavit jaka je lahoda resit tyhle veci. uz jsem do toho taky neco nasypal

ale k tobe - jak pise kolega nademnou chce to projet bloky hodnot (vaha, Turbo*), aby si to vyloucil. jak se dela asi vis.

a je dost divny ze v lete jak pises je delany Turbo*, a pak na konci zas uvadis - zatuhlá regulace turba (hlavně ke konci chodu) . to nejde moc dohromady
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

15.12 2009 12:51


Váha je OK. Zatuhlá regulace turba způsobuje "hrby" v průběhu toč. momentu, ale na max. výkon vliv nemá - aspoň podle Reeshi...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

15.12 2009 12:56


Kratz: tak to jsem na tom docela dobre ja z toho samyho mista odjel z 182 konma po podobne operaci
ale me reesha doporucil novy vstriky a kontrolu vackovych hrideli...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.6. 2007
Příspěvků: 21 | Témat: 2

15.12 2009 12:59


ok, ale jestli je Turbo* novy nebo po repasi, tak by ta regulace mela jit krasne plynule. vliv to mit muze.

ja resil slabej vykon odspodu, nakonec sem prisel na to ze EGR* netesnilo, takze sem ho zaslepil a je klid.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

15.12 2009 17:26


Graf z brzdy je tady. Spodní linky jsou sériový soft, horní Reeshův...

nahoru

sponzor





15.12 2009 17:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

15.12 2009 20:48


gwynn: tady vahu neres, je tu bezproblemova hitachi a je v poradku.
Kratz: na neutral ti zadnej odpor menic neklade, resp ho nepoznas podle dotaceni kol. Kuchni ty katy, pri 250ti je realna moznost ze uz budou vydechly...
on napul mrtvej menic sezere pomerne hodne vykonu, znam to z meho auta. Po jeho vymene jsem myslel ze me nekdo pridal pod kapotu dalsi tri valce..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

15.12 2009 21:48


vlasta: Na ten hydroměnič mě přived Reesha, ale sám si nebyl jistej jak to vlastně je...

BTW: Začínám mít podezření na rozvody. Reesha měl prej nedavno na dílně nějakou 1.9, taky malinko šouplý rozvody. Na chodu nic nebylo poznat, ale nemohli to ani za boha dostat na sériovej výkon... Zní mi to až nezdravě podobně. No nic, po novým roce se zastavím a mrknem na ně, jak jsme se domluvali. Pak začnu řešit další věci... Já tomu nakonec přijdu na kloub!
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

15.12 2009 22:14


Tak už mi to s tím měničem vysvětlili...

Citace:
kedze to nie je nove ale starsie auto,tak prevodovka je uz dost zodrata,takze hydromenic nekladie vacsi odpor,ale praveze mensi. Olejove cerpadlo tlaci olej do hydromenica,ale kedze su uz lopatky opotrebene,tak olejove cerpadlo pokial sa mu da musi tlacit do neho viac oleja aby dosiahol pozadovany vykon a tym sa viac opotrebuva a nici.Je to uzavrety kolobeh,kde vsetko so vsetkym v prevodovke suvisi.Takze odpor vacsi nekladie,len neprenesie vykon .Ked je uz moc zodraty,tak samozrejme uz nemoze preniest tolko vykonu cez olej,pretoze ma opotrebovane lopatky. na lopatkach sa vytvoria coraz vacsie priehlbiny a tym padom je lopatka mensia a tak tlaci menej oleja /ked si pozriete obrazky rozobrateho konvertora-menica,tam pekne vidno lopatky,samozrejme neposkodeneho menica/ V podstate je menic olejove akoby Turbo*.V menici je takisto prenosova trecia lamela,ktora sa tiez casom zoderie, vid obrazok s lamelou po okraji menica /samozrejme je vo vnutri/


V lednu jdu do novýho. Každopádně... Jestli tam ani s novým měničem, vyčištěným turbem a kuchnutýma katama nebudu mít aspoň tovární výkon, tak to auto asi schodím ze skály!!!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7263 | Témat: 19

15.12 2009 22:35


Pokud budou šoupnutý rozvody i o pul mm třeba za ryskou už to blbě časuje apropo pokud je tam proveden rozvod fixou opet tak vše spatně že...,TD tam je pul roku nové pokud puvodní vstřiky nebyli zcela v cajku muže to bejt zakarbonovaný to naklápění,ale i díky tomu hydromeniči že třeba nepřenáší sílu jakou má tak muže řj motoru a tiptroniku v zavislosti na sobě Turbo* regulovat ve výkonu.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

15.12 2009 22:54


Satas: Rozvody dělali u Tésárka v Šestajovicích. Vřele doporučuju... Všechno počmáraný fixama, náhony na vačkách omlácený kladivem, jak to dávali dolů. Údajně měnili vzduchovej filtr - včera jsme z toho vytáhli úplnou briketu. Nakopat do koulí toho mechanika...

Každopádně... Rozvody nechám zkontrolovat, novej měnič, vyčisit to Turbo* a pro sichr asi i vykuchat katy. Pak šupem k Reeshovi na brzdu a běda jestli tam nebude aspoň 200 PS...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2862 | Témat: 37

16.12 2009 8:54


Kratz:
Satas: Rozvody dělali u Tésárka v Šestajovicích. Vřele doporučuju... Všechno počmáraný fixama, náhony na vačkách omlácený kladivem, jak to dávali dolů. Údajně měnili vzduchovej filtr - včera jsme z toho vytáhli úplnou briketu. Nakopat do koulí toho mechanika...

Každopádně... Rozvody nechám zkontrolovat, novej měnič, vyčisit to Turbo* a pro sichr asi i vykuchat katy. Pak šupem k Reeshovi na brzdu a běda jestli tam nebude aspoň 200 PS...

Celej problém taky může být v tom vzduchovým filtru...to je dost důležitý element
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 365 | Témat: 80

16.12 2009 9:05


váha:

Celej problém taky může být v tom vzduchovým filtru...to je dost důležitý element


Jak říká jeden kamarád. Dejte si igelitku na hlavu a běžte se proběhnout....
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

16.12 2009 9:07


to každopádně a kouknul bych jestli těsní EGR*. Novej měnič se určitě vyplatí.
nahoru

sponzor





16.12 2009 9:07


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2862 | Témat: 37

16.12 2009 12:09


Satan Coupe:
to každopádně a kouknul bych jestli těsní EGR*. Novej měnič se určitě vyplatí.

To se vyplatí ale musíš mít hodně peněz
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7263 | Témat: 19

16.12 2009 13:00


váha:

Celej problém taky může být v tom vzduchovým filtru...to je dost důležitý element
Ano filtr pokud je jako briketa určitě to mu nepomuže,to projed bez nej tu chvíli a uvidíš,já dávam K-N do V6 a to je jiný kafe.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

16.12 2009 13:21


AD filtr:

Však píšu, že jme dali novej... Odbrzděno se starým i s novým a rozdíl NULA. To potvrzuje, že turbomotor si natáhne vzduchu kolik potřebuje a odpor filtru moc nehraje roli.

AD EGR*: Prej ho zaslepili u Tesárka, ale těm sráčům už nevěřím ani NOS* mezi očima... Nechám to zkontrolovat.

Jinak prej dávali i novej kabinovej větrák. A teď začíná hučet - cca po roce. Asi se tam vypravím s železnou tyčí v ruce...

Novej měnič koštuje cca 15 tis. Žádná láce...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

16.12 2009 17:35


Kratz: dneska jsem tam byl, starymu jsem to rekl a celkem nevericne koulel ocima.....potreboval bych starou spz - tu s tim eSkem
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

16.12 2009 17:47


vlasta: 5S49913. Až uvidíš ty rozvody, tak budeš taky koulet... Prasárna největší!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

17.12 2009 9:58


ty tlaky jsou dost prqvdepodobne...vyndejte zhavky a zmerte je....budes se divit, ale videl jsem odne dvaapulek s tlakama ko...staci jeden valec a je to...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

17.12 2009 22:34


Lumpiq: Nestraš. Jeden válec to nebude, to by korekce dávky paliva tak nependlovala... To už by musely bejt tlaky všude celkově slabý. Ale po 250 tisících?

No ale pro sichr je změřit nechám, tím nic nezkazím...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2013
Příspěvků: 60 | Témat: 5

01.07 2015 20:23


Chlapci nechci zakládat další těma jo, řekne mi někdo kolik dokáže natlacit Turbo* když auto nalozim ? Mam budik na tlak turba a když sem jezdil tak mi to obas ukazalo i 1,5baru a ted najednou se nedostanu asi na 1 bar, budik mam napojeny přímo na potrubí. Předem diky.
nahoru

sponzor





01.07 2015 20:23


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email