Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 16 června 2025
Celkem je zde 496 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Bebe007
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 245
Online návštěvníků
Návštěvníků: 496
Uživatelů: 0
Celkem: 496

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

05.09 2010 10:41


Zdravim, po kupe diagnostiky sledujem motor a sporadicky sa mi ukazuje nasledovna chyba, nepozorujem vsak ziadne zle spravanie auta.

Adresa 01 ------------------------------------------------------
Øídící jednotka: 4B0 907 401 P 2
Komponent: G040AG D60
Kódování: 01001
Opravna #: WSC 00000
1 Nalezeny chyby:
00575 - Tlak v sacim potrubi
08-10 - regul.hranice prekrocena - Sporadicky
Readiness: N/A

Kontroloval som podla VIS snimac atmosferickeho a nasavaneho vzduchu a je v tolerancii.

PS: Povodny majitel nechal auto nacipovat.

Mam to nejako riesit, alebo pokial nepozorujem stratu vykonu tak to nechat tak?

Dik!
Naposledy upravil xpapo dne 09.11 2010 8:37, celkově upraveno 3 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





05.09 2010 10:41


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.6. 2008
Příspěvků: 25 | Témat: 6

06.09 2010 10:17


Kouří? Mě to dělala prasklá trubka mezi váhou a turbem.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

06.09 2010 20:02


logy z jizdy udelejte a tam poznate, zda je to ok...pokud je to chiple, tezko se bude hledat ale hranice, kdy ma regulovat....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

08.09 2010 8:10


Lumpiq: Mam diagnostiku iba chvilku, ktore hodnoty je nutne vyniest do grafu, urcite tlak nasavaneho vzduchu, atmosferickeho, otacky motora a dalej??

masakr_cz: Mam Tipronic a ked tomu prislapnem podradim na 3 tak pozorujem v spatnom zrkadle kour, ale to je asi normalne nie? Neviem ci je to podstatne, ale vzdy pri starte vyplyvne z vyfuku na podlahu cierny flek - usadene sadze, mozno je to sposobene nadmernou dymyvostou? Alebo je to tiez normalne pri 2,5TDi?

Dakujem!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

08.09 2010 8:13


Lumpiq: PS: Mam klasiku KKL z VAG-COM*.cz a VAG 304.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

08.09 2010 9:34


Cez google som zistil nasledovne:

Primarne by to chtelo udelat log vagem kanalu 1-3-11 pri jizde kdy se to stane. Pak definitivne budes vedet jestli je ten tlak nizky nebo vyskoky. Pak se uvidi.

Udělej log soubor kanálu 3 a 11, jízda nejlépe do kopce 3tí rychlost od 1200 do 4000ot plný plyn, ve 3000ot uber úplně plyn a znova sešlápni na 100%. A HOD* to sem.

Dalej som nasiel
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

08.09 2010 11:49


Nasiel som aj to iste na tomto fore
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

09.09 2010 9:06


Nech to nekomu, kdo vi co dela, to je moje rada...
nahoru

sponzor





09.09 2010 9:06


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

11.09 2010 21:42


Co myslite, je to zadrhavajuce naklapanie regulacie turba?
Zajtra skusim odobrat tiahlo od podtlakovej regulacie a skusim to prstom.

Moze to robit este nieco ine? Moze to byt vadny ventil N75, ale preco by to potom tak oscilovalo?


Dost to osciluje okolo pozadovanej hodnoty tlaku. Inak Turbo* mi podfukuje, takze cisteniu sa nevyhnem.

Dik!




Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5560 | Témat: 68

11.09 2010 21:57


Netesnost hadic za turbom/turba, netesne podtlakove hacicky, vadna podtlakova banka, zatuhnuta regulacia, zle poskladane Turbo*, vadne cidlo tlaku, vadny N75. Moznosti je kolko chces.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

13.09 2010 11:15


xpapo:
Co myslite, je to zadrhavajuce naklapanie regulacie turba?

Tipuju že to bude právě tohle.. Měl jsem to samý, a bylo to lopatkama turba, který se zasekávaly.
Ventil N75 je často v pořádku, je to na xprocent turbem
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

13.09 2010 13:31


gwynn: Dik!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

14.09 2010 20:55


je potreba nalogovat skutecne a ocekavane hodnoty RJ tlaku, vahy a k tomu otacky, n75....mela by to byt skupina 11 a 3 pokud se z hlavy nepletu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

15.09 2010 18:31




Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

16.09 2010 15:59


na prvni pohled to vypada, ze to reguluje, tlaci jak ma...ale nemam tu log viewer, abych se podival poradne...

jaka je hodnota v tom modrem zubu/maximu (aktualni tlak) cca uprostred? z obrazku to nevyctu...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

16.09 2010 20:25


Lumpiq: Dik za ochotu, je tam hodnota 2326mbar, pozadovana 2009mbar.



Uploaded with ImageShack.us
nahoru

sponzor





16.09 2010 20:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

16.09 2010 20:36


Spatne Ti to reguluje. N75 je v cajku, videl bych to na zatuhle lopatky - klasicka zavada.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

17.09 2010 7:50


vlasta: To je ten lepsi pripad, pretoze Turbo* musi von, uz mi zacina tak fucat, ze niekedy ked stojim, tak mi taha do kurenia dym z turba a vsetko okolo zacina byt riadne zacmudene.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

17.09 2010 7:50


Inak dakujem Vsetkym za rady.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

20.09 2010 9:39


2326 je jeste v ramci mezi, protoze pak zareagoval na N75 fyzicky...spis i myslim, ze jen pomaleji reguluje, ale reguluje...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

08.11 2010 8:52


Ahoj,

tak Turbo* vycistene (ale aj pred cistenim isla regulacia lahko), podtlakove hadicky skontrolovane, chyba vsak stale pretrvava .

Kde este moze byt chyba? Napadlo ma ci napr. nie su zaoxidovane kontakty na cidle plniciho tlaku za intercoolerom, pripadne zlomene kabely.

Ako by ste doporucili dalej postupovat? Inak skontroloval som hadicu zo vzduchoveho filtra a tu gumenu spojku za turbom, ostatne hadice som nekontroloval. Moze byt chyba tam?

Dalej este spomeniem, ze na vzduchovom filtry mam prasknuty obal na strane sania - pred vlozkou filtru (ta spodna polovica, nie ta kde je vaha - tam sa nachadza aj podtlakova hadicka). Povodny majitel sa to snazil opravit spajkovackou, ale prasklo to, tak som pouzil dvojzlozkove a drzi.

Prikladam obrazky z cistenia turba 2,5 AFB.



Tu je vyznacena chyba, pre ktoru mi Turbo* podfukovalo...





nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

10.11 2010 11:37


Moze tuto chybu sposobovat aj zle nastaveny predvstrik (povstrik)??

Teraz ho mam tusim na 1,8...co je v norme
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

24.11 2010 11:15


xpapo: -1,8 BTDC , jakmile je 1.8 tak je to spatne...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

01.03 2011 17:01






Ahoj,

tak vymenena vaha - na grafe je vidiet, ze davala malo. Chyba sa vsak stale objavuje, a tlak stale osciluje.
Pri diagnostike kanalu cislo 11 je posledna hodnota Duty cycle. Neviete poradit, ci to odpoveda signalu ktory riadi N9(7)5??

Ide mi o to, ze mne zodpoveda krivka tlaku krivke tej poslednej hodnoty (duty cycle), z coho vyplyva, ze N75 tlak reguluje...

Alebo sa mylim??

Dik!
nahoru

sponzor





01.03 2011 17:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.11. 2010
Příspěvků: 23 | Témat: 3

06.03 2011 9:18


Ahoj, ja na mé A6 C5 mám velice podobný průběh od turba a váhy vzduchu. Mohl by sem někdo dát log turba+váhy jak by to mělo vypadat, pokud je vše v pořádku?
Ty sporadické chyby v regulaci určitě mají na svědomí ty špičky nad očekávaným maximem průběhu turba. V zatížení mi Turbo* vyběhne až na 2560mbar a přitom očekávaná hodnota je jen něco okolo 2280mbar. Pokud tam zůstane přes nějakou tolerantní dobu tak auto padne do nouzáku. Nevíte někdo jestli to třeba nemá také souvislost s "načipováním"? Nejsem si vůbec vědom jestli se o to předchozí majitel nepokoušel a auto by mělo být tedy prý na základu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

06.03 2011 17:51


Icik: U mna je to urcite chipnute, spravil to predchadzajuci majitel na 180koni..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

07.03 2011 18:02


Mám dotaz, čo može vvydávať zvláštny odfukujúco šuchotavý zvuk od turba , robí to po ubratí plynu z plnej palby, nerobí to vždy , na mieste pri pridávaní plynu to nerobí. Dík.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

07.03 2011 18:05


MUFTY: Něco takovéhoto? Nejvíc je to slyšet 0:20-0:30
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

07.03 2011 21:11


fichtl500:
MUFTY: Něco takovéhoto? Nejvíc je to slyšet 0:20-0:30
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Skor nie ako áno ,na mieste po pridaní a ubratí ide normálne vtedy sa s toho nič neozýva.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.8. 2009
Příspěvků: 90 | Témat: 37

09.03 2011 20:59


mě to dlá naprosto to samé...při ubrání plynu z tahu třeba jen při přeřazení(podotýkám že z hodně plynu) to chvilinku jakoby zarachotí...skoro jako když se tam něco dotáčí nebo co...nedokážu to přesně specifikovat...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email