Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 18 listopadu 2025
Celkem je zde 1005 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: KERHA88
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 455
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1004
Uživatelů: 1
Celkem: 1005

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

28.01 2009 17:00


Taky se vám teď během zimy, když je venku pod nulou občas sama zapne Klimatizace* i když máte teplotu uvnitř nastavenou třeba na 20 stupňů?
Zrovna včera se mi to během jízdy stalo dvakrát, jen náhodou jsem si všiml, že mi na displeji klimy svítí hvězdička, tak ji vypnu a tak za 15 minut je tam zas - pak už dala pokoj - proč to dělá?
nahoru

sponzor





28.01 2009 17:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

28.01 2009 17:10


myslíš na maxidotu v přítrojovce?
nebo jakou hvězdičku myslíš?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

28.01 2009 17:13


ma C4ku a tam na klime je vlocka:)
ale nevim jakej to ma algoritmus spinani...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2653 | Témat: 82

28.01 2009 17:17


Meggy: Myslí přímo na panelu Klimatizace*. Je to ten první panel klimy u audin a ta hvězdička je vlevo dole v rohu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

28.01 2009 17:27


jojo, myslel jsem symbol vločky u C4 (a ne hvězdičky ) na panelu klimy - zobrazuje se dole v rohu na dipleji, když je zapnutá Klimatizace* (Kompresor*)

napadlo mě, jestli třeba nechce jen vysoušet vzduch, ale jak by na to ta klima přišla?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

28.01 2009 17:29


chicon:
Chce, jsou tam cidla vlhkosti
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

28.01 2009 18:22


root:
chicon:
Chce, jsou tam cidla vlhkosti


no tak to potom jo, myslel jsem si, že je tam jen čidlo teploty... musím se mrknout do ETKY
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

28.01 2009 18:30


ahaaa...to neznám
nahoru

sponzor





28.01 2009 18:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

28.01 2009 18:41


root: hehe, to jako fakt? A ja debil to vzdycky vypnu. A pak se divim, ze prijdu k auto a je okno omrzle zevnitr
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

28.01 2009 19:04


Klimatizace* krom ochlazovani odlucuje vlhkost ze vzduchu proudiciho do auta..
proto ti pod autem v lete kape ta voda co ale neni z chladice ale odloucena ze vzduchu a srazici se na vyparniku a odvedena mimo auto..
proto v zime kdyz si zapnes rychle rozmrazeni predniho okna tak se ti muze zapnout klima a nebo kdyz si uzavres privod vzduchu do auta...
o cidle na vlhkost nevim ale logicky to ridici jednotka klimy musi nejak vedet kdy zapnout a kdy neni treba... takze nas rooot ma zase pravdu:)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2653 | Témat: 82

28.01 2009 19:33


sTeblo:
root: hehe, to jako fakt? A ja debil to vzdycky vypnu. A pak se divim, ze prijdu k auto a je okno omrzle zevnitr
na tohle to ale nemá vliv
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

28.01 2009 20:32


zamrzaj ti okna zevnitr? to znaci ze jsi dobytek a chtelo by to zasrany okno zevnitr umyt
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

28.01 2009 20:53


zákeřný dotaz: jak v zimě používáte klimu. Mám na mysli tlačítka ECON a AUTO... já třeba AUTO nepoužívám vůbec a jen pomocí ECON vypínám a zapínám klimu dle mlžení... je to tak správně?
A jak je to s namáháním klimy, když přes ni topím. je to stejné jako v létě?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.12. 2008
Příspěvků: 259 | Témat: 25

28.01 2009 21:12


vencaa6:
zákeřný dotaz: jak v zimě používáte klimu. Mám na mysli tlačítka ECON a AUTO... já třeba AUTO nepoužívám vůbec a jen pomocí ECON vypínám a zapínám klimu dle mlžení... je to tak správně?
A jak je to s namáháním klimy, když přes ni topím. je to stejné jako v létě?



nekde sem tu vycet,ze to neni dobry mit na econu ze se to nekomu pres zimu klima nerozjede,proto jedu porad na auto,ale treba delam chybu nevim:-)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

28.01 2009 21:44


...má být zaplé AUTO-za první-náplň klimy taky klimu maže a tím zabraňuje korozi systému-za druhé se klima sama spíná i díky tomu,že jsou tam čidla vnitřní teploty-myslím že asi 3 a ty když vyhodnotí,že v autě je malinko horko,tak Kompresor* zapnou-to samé se stane,když do auta i při mínus 5 ven, praží slunko a prohřívá interiér.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.12. 2008
Příspěvků: 259 | Témat: 25

28.01 2009 22:14


trupsy9:
...má být zaplé AUTO-za první-náplň klimy taky klimu maže a tím zabraňuje korozi systému-za druhé se klima sama spíná i díky tomu,že jsou tam čidla vnitřní teploty-myslím že asi 3 a ty když vyhodnotí,že v autě je malinko horko,tak Kompresor* zapnou-to samé se stane,když do auta i při mínus 5 ven, praží slunko a prohřívá interiér.



jojo,tak sem se nespletl,akorat by me zajimalo proc tam soudruzi teda delali e-con?
nahoru

sponzor





28.01 2009 22:14


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

28.01 2009 22:19


to je proto,že když třeba táhneš vozí s 1,5 tunou do kopce,aby Ti to neubíralo výkon-klima bere až 10-15% výkonu motoru při zapnutém kompresoru
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

28.01 2009 22:20


Tlačítko ECON vyřadí z funkce Kompresor* klimy, takže se nespíná, proto ECON, protože je to tkz. ekonomický provoz, menší spotřeba atd. Nemusíš v zimě jezdit na AUTO, můžeš klidně jezdit na ECON, vlastně i v létě, ale je dobré čas od času klimu zapnout tak aby se sepnul Kompresor* a prohnal směs systémem, protože jak už tu někdo psal, tak kromě toho, že chladí, tak celý systém maže. Jinak při zmáčknutí tlačítka rychlého odrosení čelního skla se Kompresor* automaticky spíná, protože kromě toho, že chladí, tak i vysušuje proudící vzduch do auta, nesepne se jen při nízkých záporných teplotách kvůli bezpečnosti, kdyby náhodou směs ztuhla aby nedošlo k poškození kompresoru.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.12. 2008
Příspěvků: 259 | Témat: 25

28.01 2009 22:29


červík:
diky moc,takze staci obcas sepnout odroseni skla aby se prohnal a je to?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

28.01 2009 22:35


trupsy9: haha to my chces povedat ze ked mam 170KW tak mi zobere 20kw klima?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

28.01 2009 22:43


néénéé-psal jsem až 10-15% výkonu-třeba v autě s 55kW je to znatelné-v Tvém to ani nepostřehneš
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2008
Příspěvků: 597 | Témat: 68

28.01 2009 22:45


hmm celkom zaujimava tema ja jazdim na ECON v zime stale takze zajtra rano to trocha premazem a v lete bude asi lepsie jazdit na auto predpokladam
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

28.01 2009 22:46


Jojo, třeba Fabie 1.2 HTP může buď jezdit, nebo chladit, ale obojí ten motor neutáhne. Ten klimakompresůrek velikosti motorku na ostřikovače vesele používají jako motorovou brzdu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

29.01 2009 7:41


Ahoj, mam A6 C5 alebo aj 4B, a ja mam opacny problem.Proste chcem v zime pustit klimu(aj ked je vonku 5 stupnov) aby som aspon prehnal chladivo systemom(vid prispevky hore o mazani atd.) zial mne to stale ide na ECON a ked to prepnem na rezim AUTO tak ten sa pusti tak na 5 sekund a znova sa to prepne do rezimu ECON alebo mi stale svieti ECON aj AUTO spolu.Proste sa mi neda pustit klimatizacia v zime.Proste rezim AUTO mi v zime nefunguje / nejde.(mal som to aj na diagnostike a ziadna chyba sa neukazala.) Pytal som sa znamich ake maju skusenosti a hovorili ze podobne je na tom aj PASSAT, ze sa tam tiez akosi manualne neda v zime pustit rezim AUTO. Moze to byt tym, ze napriklad pod 6 stupnov vonkajsej teploty ide iba ECON(kurenie) a klima je vyradena, alebo to mam dojebkane?
nahoru

sponzor





29.01 2009 7:41


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

29.01 2009 8:15


morituning: já taky jezdím na ECON, ale občas se mně v zimě mlží okna, tak to ECON vypínám. je to většinou, když najednou vlezou do auta 4 lidi a funí jak jezevci.

a v létě na AUTO taky nejezdím. jen zapínám a vypínám ECON dle toho, jak su zpocený na řiti
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

29.01 2009 9:21


Majkl Iverson: Ano přesně tak.
Mippi: Klima by měla být jištěná aby při nízkých teplotách vyloučila sepnutí kompresoru z důvodu jeho ochrany kdyby náhodou směs ztuhla. Zkus s tím zajet někde do vytopené garáže a pak to zapnout na AUTO a uvidíš. Teď přesně nevím jestli ta hranice toho jištěné je +5°C, nebo -5°C.
Ten výkon u slabších motorů je hodně znát, uvědomte si, že Kompresor* na klimě vytváří tlak v kapalině, takže má i pěkný odpor při chodu a prostě to musí být někde znát. Vždyť i spuštění velkého ventilátoru chlazení na viskospojce sníží výkon motoru a zvýší jeho spotřebu. To je všechno fyzika přátelé.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

29.01 2009 9:26


Asi velmi zaujimava otazka: Preco jednoducho nejazdite s AUTO ale na ECON
Setrite deci paliva na 100 km alebo co
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

29.01 2009 9:30


SCORPION: palivo ne, ale Kompresor*...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

29.01 2009 9:33


Mippi:
Ahoj, mam A6 C5 alebo aj 4B, a ja mam opacny problem.Proste chcem v zime pustit klimu(aj ked je vonku 5 stupnov) aby som aspon prehnal chladivo systemom(vid prispevky hore o mazani atd.) zial mne to stale ide na ECON a ked to prepnem na rezim AUTO tak ten sa pusti tak na 5 sekund a znova sa to prepne do rezimu ECON alebo mi stale svieti ECON aj AUTO spolu.Proste sa mi neda pustit klimatizacia v zime.Proste rezim AUTO mi v zime nefunguje / nejde.(mal som to aj na diagnostike a ziadna chyba sa neukazala.) Pytal som sa znamich ake maju skusenosti a hovorili ze podobne je na tom aj PASSAT, ze sa tam tiez akosi manualne neda v zime pustit rezim AUTO. Moze to byt tym, ze napriklad pod 6 stupnov vonkajsej teploty ide iba ECON(kurenie) a klima je vyradena, alebo to mam dojebkane?


Klimatizace* funguje na principu odparovani. Tzn Kompresor* stlaci chladivo asi na 16bar (ten tlak nevim jiste) - tim se smes velmi ohreje. Takto ohrata smes jde dopredu do chladice a ochladi se na teplotu okoli auta. Potom se pres ventil nebo kalibrovanou trysku vstrikuje do výparníku, kde je normální tlak. Zatíco při stlačování se plyn ohřívá, při rozpínání se ochlazuje. Čili ve výparníku se plyn rozpíná - ochlazuje a chlazuje stěny a tím vzduch proudící do kabiny.

Z vyse uvedeneho je videt, ze plyn neni ochlazen na nejakou teplotu, ale o nejakou teplotu. Proto pokud je venku mene nez 5°C, tak se Kompresor* nesepne, ptoroze pri naslednem rozpinani plynu by doslo k poklesu teploty tak nizko, ze by to cele zamrzlo.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

29.01 2009 9:34


vencaa6:
SCORPION: palivo ne, ale Kompresor*...
dobry dovod, ale na co ty bude ked ho nepouzivas ani v lete ani v zime
skusim aj ja jazdit s ECON a uvidim ake to bude. Od kedy mam auto som to este ani nestlacil
Kedy je lepsie vyuzivat ECON? Asi v zime ze?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email