Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 července 2016
Celkem je zde 144 lidí (20 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: jakubnovak
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 7
Uživatelů celkem: 36 029
Online návštěvníků
Návštěvníků: 124
Uživatelů: 20
Celkem: 144

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde

Fórum Audi aktuálně:

Audi A6
135
před 3 min
váha (14:16)
Audi A8 | Audi V8
10
před 4 min
Borro (14:16)
Audi A5 | Audi A7
0
před 7 min
grochy (14:13)
Audi A4
0
před 41 min
Itchygrj (13:38)
Prodej Auta
3
před 1h (12:19)
Bentley (13:19)
Audi A4
6
před 1h (11:56)
Babrak77 (12:56)
Audi A6
3
před 1h (11:38)
Kovi (12:38)
Všeobecné
6
před 2h (10:42)
GTHornetGT (11:42)
ostatní
3
před 3h (9:38)
huhu (10:38)

quattro s technologií ultra – pohon všech kol pro budoucnost

kriznik | Úterý, 23.02. 2016 - 12:50:52 , 536 čtenářů
Audi

quattro ultraAudi otvírá novou kapitolu v historii pohonu všech kol quattro. Nové quattro s technologií ultra kombinuje jízdní dynamiku a bezpečnost s vysokou hospodárností, aby byl pohon všech kol připraven na budoucnost. Systém je koncipován pro četné modely Audi s motorem uloženým vpředu podélně. Sériová výroba první varianty bude zahájena v polovině roku 2016 v novém modelu Audi A4 allroad quattro*.

Audi buduje svůj náskok s trvalým pohonem všech kol quattro již více než tři desetiletí. Nyní následuje další velký krok – quattro ve spojení s technologií ultra.

Cílem vývoje systému quattro s technologií ultra byl pohon všech kol s optimalizovanou hospodárností, který se z hlediska trakce a jízdní dynamiky nijak neodlišuje od systémů trvalého pohonu všech kol. Z hlediska spotřeby a emisí CO2 stanoví ve své třídě zcela nová měřítka, a to zejména v podmínkách každodenního provozu. Vývojáři Audi spotřebovali se zkušebními vozidly, vybavenými příslušnou technikou, v průměru o 0,3 litru paliva na 100 kilometrů méně než s konvenčním pohonem všech kol. Zkušební jízdy probíhaly v okolí Ingolstadtu a v normálním provozu.

Na první pohled jsou tyto požadavky sotva slučitelné. Vývojáři Audi však tohoto cíle dosáhli souhrou nově vyvinutých komponentů pohonu všech kol a důmyslné strategie řízení celého systému. Inteligentní řízení pohonu všech kol pracuje totiž předvídavě – pomocí rozsáhlé soustavy senzorů a průběžného vyhodnocování zjištěných dat o jízdní dynamice, stavu vozovky a jízdních vlastnostech hledí vždy dopředu. V důsledku toho je pohon všech kol quattro vždy připraven již v okamžiku, kdy je právě zapotřebí. V běžném provozu s nízkým zatížením bez rizika prokluzu kol využívá nové quattro všechny výhody pohonu předních kol.

Pohon všech kol je deaktivován v situacích, kdy není zapotřebí, zůstává však trvale k dispozici. Potenciální rozdíl ve spotřebě paliva mezi verzemi s pohonem předních kol a trvalým pohonem všech kol lze díky tomu výrazně snížit.

Článek zatím neohodnocen | Komentáře (2)

Fotogalerie Audi aktuálně

Fotografie a6,a3 1 Audi KlubFotografie mix 2 Audi KlubFotografie Tak jde čas 3 Audi KlubFotografie Tak jde čas 4 Audi Klub

Audi RS Q3 performance

kriznik | Čtvrtek, 04.02. 2016 - 23:22:48 , 586 čtenářů
Audi

Audi RS Q3 performance

Vyšší výkon, specifické vnější detaily a exkluzivní paket vnitřní výbavy: To jsou klíčové prvky, s nimiž zaujímá Audi RS Q3 performance* postavení nového vrcholného modelu prémiové značky se čtyřmi kruhy v kompaktním segmentu SUV.

Nové Audi RS Q3 performance je po modelech RS 6 Avant performance* a RS 7 Sportback performance* třetím členem rodiny modelů RS performance. Za tyto vysokovýkonné modely nese odpovědnost quattro GmbH, sportovní dceřiná společnost AUDI AG.

Článek zatím neohodnocen | Přidat první komentář

Zcela nová výzva: Audi lunar quattro

kriznik | Neděle, 17.01. 2016 - 08:00:00 , 526 čtenářů
Audi

Audi lunar quattroAudi přijalo zcela novou výzvu: misi na Měsíc. Společnost podporuje skupinu berlínských inženýrů Part-Time Scientists v soutěži „Google Lunar XPRIZE“. Kosmická soutěž oslovuje inženýry a podnikatele po celém světě a je dotována částkou cca 30 milionů USD. Audi podává expedici na Měsíc pomocnou ruku v podobě odborných znalostí – a vozidla Audi lunar quattro.

Tým, který chce zvítězit, musí být z 90 procent financován ze soukromých zdrojů a dopravit na Měsíc automatizované vozidlo. Pravidla soutěže požadují, aby měsíční vozidlo překonalo na Měsíci vzdálenost minimálně půl kilometru a odeslalo na Zemi fotografie a videa ve vysokém rozlišení. Terénní vozidlo musí kromě toho odstartovat nejpozději v roce 2017 do vesmíru na palubě nosné rakety a překonat více než 380 000 kilometrů až na Měsíc. Cesta potrvá pět dní a podle kalkulací týmu Part-Time Scientists bude stát přibližně 24 milionů EUR. Cílová oblast se nachází severně od rovníku Měsíce nedaleko místa přistání poslední měsíční mise NASA s lidskou posádkou (Apollo 17) z roku 1972. V tomto regionu kolísají teploty v rozsahu až 300 °C. Pokud zde svítí Slunce, rozpálí se tato oblast až na 120 °C kvůli chybějící atmosféře.

Part-Time Scientists se sídlem v Berlíně, které Audi podporuje, jsou jediní účastníci z Německa. V dosavadním průběhu soutěže byl jejich prototyp měsíčního vozidla již vyznamenán dvěma oceněními za průkopnická řešení (tzv. Milestone Prizes). Porota odměnila těmito oceněními s celkovou dotací 750 000 dolarů vývoj měsíčního vozidla a jeho optických systémů. Berlínští výzkumníci pokračovali ve zdokonalování svého měsíčního vozidla a uskutečnili rozsáhlé testy, mimo jiné v rakouských Alpách a na ostrově Tenerife.
 

Článek zatím neohodnocen | Komentáře (2)

sportovní SUV Audi h-tron quattro concept

kriznik | Sobota, 16.01. 2016 - 08:00:00 , 566 čtenářů
Audi

Audi h-tron quattro conceptZnačka se čtyřmi kruhy vystavuje na autosalonu NAIAS 2016 v Detroitu koncepční studii Audi h-tron quattro concept, sportovní SUV, které využívá jako zdroj energie vodík. Studie kombinuje velmi účinné palivové články s výkonem až 110 kW a akumulátor, který krátkodobě poskytuje dodatečné zvýšení výkonu o 100 kW. Technologie palivových článků Audi umožňuje trvale udržitelnou mobilitu se sportovními jízdními výkony, které jsou pro tuto značku charakteristické.

Audi h-tron quattro concept spotřebuje pouze jeden kilogram vodíku na 100 kilometrů. Naplnění nádrží trvá jen čtyři minuty a jedna náplň nádrží vystačí k ujetí až 600 kilometrů. Velký podíl na vrcholné úrovni hospodárnosti má vytříbený aerodynamický design s hodnotou cx = 0,27.

Audi učiní již v roce 2017 další velký krok novou generací luxusní limuzíny A8, která zavede do sériové výroby novou techniku pro autonomní jízdu a parkování. Ukázkou této budoucnosti je nová technická studie.
 

Článek zatím neohodnocen | Přidat první komentář

Nové Audi A4 allroad quattro

kriznik | Pátek, 15.01. 2016 - 08:00:00 , 1076 čtenářů
Audi

Audi A4 Allroad 2016

Nové Audi A4 allroad quattro* je nejvýraznější podobou modelu A4. Kombinuje extrovertní, individuální design s maximální funkčností. Je dokonalým partnerem v jakékoli situaci díky sériově dodávanému pohonu všech kol quattro ve spojení s výkonnými a hospodárnými agregáty.

Vnější design

Nové Audi A4 allroad quattro* sjíždí z montážní linky s vyšší světlou výškou a vzhledem, z něhož vyzařuje silný charakter. Na odiv dává markantně zašpičatělou příď s originálním nárazníkem a specifickými otvory pro přívod vzduchu. Prostorově tvarovanou masku chladiče Singleframe zdobí vertikální chromované lamely, zatímco robustní panely chránící spodní část vozu a zadní difuzor jsou v odstínu stříbrná Selenit. Výrazně rozšířené podběhy kol a zadní nárazník jsou matně šedé nebo na přání lakované v barvě karoserie, která může být v odstínu hnědá Argus, stříbrná Floret, bílá Glacier, šedá Manhattan nebo černá Mythos. Celkem je pro nový model A4 allroad quattro na výběr 14 barev karoserie.

Světlomety s markantně zalomenou linií spodního okraje se vyznačují nezaměnitelným světelným designem. Světlovod, který tvoří dva ostré úhly, zajišťuje funkci světel pro denní svícení – a na horním okraji světlometu – ukazatelů směru. Sériová výbava zahrnuje světlomety Xenon plus. Audi navíc nabízí světlomety LED s dynamickými ukazateli směru vzadu a světlomety Matrix LED včetně kompletní sady dynamických ukazatelů směru. Ve vrcholné verzi je vůz navíc vybaven funkcí odcloňování dopravních značek, která zaručuje řidiči optimální čitelnost dopravních značek za všech okolností.

Linie střechy začíná brzy opět klesat a přechází do velmi skloněných střešních sloupků D. Sériově dodávané podélné střešní nosiče jsou černé a v rámci na přání dodávaného hliníkového exteriérového paketu dodávají profilu vozu ještě intenzivnější výraz společně s okenními ozdobnými lištami a prahy. Vnější zpětná zrcátka jsou umístěna na dveřích pod spodní linií bočních oken, nápisy „allroad“ zdobí přední blatníky, zadní víko a přední prahové lišty.

Díky důkladně propracovanému konceptu odhlučnění a nejrůznějším aerodynamickým řešením boduje A4 allroad quattro akustickým komfortem na úrovni vyšší třídy. Aerodynamicky optimalizovaná záď nese střešní spoiler s bočními aerodynamickými plochami. Výfuková soustava má v závislosti na motoru jednu nebo dvě větve, které ústí do dvojité koncovky (TDI) nebo dvou samostatných koncovek (TFSI).

Nové Audi A4 allroad quattro se svou délkou 4750 milimetrů a šířkou 1842 milimetrů podobá modelu A4 Avant*, z jehož techniky vychází. Výška je 1493 milimetrů, rozvor 2818 milimetrů.

Článek zatím neohodnocen | Přidat první komentář
352 článků (71 stránek, 5 článků na stránku) [ 2 | 3 | 4 ]
Přejít na:
Anketa
Líbila se ventilAKce vol.9 2016?
Jasně!
Průměr
Nic moc
Online chat
Kalendář
červenec 2016
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
Partneři
Sháníte levné povinné ručení? ePojištění.cz je tím pravým místem.
Robeko diagnostika
Podpořte nás!
Líbí se vám tento web? Přidejte si odkaz na váše stránky.

Audi Klub - Vše o Audi
kód na stránku:


Audi Klub
kód na stránku:


Děkujeme!
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2011 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email