Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 4 prosince 2016
Celkem je zde 160 lidí (15 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Mikee1983
Uživatelů dnes: 7
Uživatelů včera: 8
Uživatelů celkem: 37 244
Online návštěvníků
Návštěvníků: 145
Uživatelů: 15
Celkem: 160

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde

Fórum Audi aktuálně:

Audi A6
2
před 1 min
jiri2 (15:17)
O autech vážně i nevážně
3
před 25 min
bergi95 (14:53)
Všeobecné
0
před 1h (13:39)
blbecek69 (13:39)
Koupě Auta
0
před 1h (13:24)
R.P. (13:24)
Audi A6
69
před 2h (13:08)
Raptile (13:08)
Prodej Disky/Pneumatiky
0
před 4h (10:53)
a.t.b (10:53)
Audi A6
29
před 4h (10:36)
Rohlik (10:36)
O autech vážně i nevážně
0
před 4h (10:35)
Grysty (10:35)
Koupě Auta
7
před 4h (10:19)
Evok (10:19)
Audi A8 | Audi V8
14
před 5h (10:03)
Isachs (10:03)

Nové Audi R8 Spyder V10: Premiéra v New Yorku

kriznik | Středa, 23.03. 2016 - 22:37:50 , 610 čtenářů
Audi

Audi R8 Spyder 2017

  • Motor V10 s výkonem 397 kW (540 k), z 0 na 100 km/h za 3,6 sekundy
  • Novinka: systém řízení jízdní dynamiky s režimem Performance
  • O 50 procent vyšší tuhost prostorového rámu Audi Space Frame

Audi představuje na mezinárodním autosalonu v New Yorku nový otevřený vysokovýkonný sportovní vůz. Nové Audi R8 Spyder* s atmosféricky plněným motorem V10 kombinuje pozoruhodné jízdní výkony s fascinací z jízdy s větrem ve vlasech. Nejvyšší výkon desetiválce 397 kW (540 k) umožňuje zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,6 sekundy a jízdu nejvyšší rychlostí 318 km/h. Markantní design a highendové technologie dokládají koncentrované kompetence prémiové značky.

„Atmosféricky plněný motor 5.2 FSI v novém modelu Audi R8 Spyder je zdrojem ryzích emocí díky spontánním reakcím na pohyby pedálu plynu, neutuchající touze po vysokých otáčkách a nenapodobitelnému zvuku,“ říká Dr.-Ing. Stefan Knirsch, člen představenstva, zodpovědný za technický vývoj. „V porovnání s R8 Coupé* lze nyní zvuk motoru v otevřeném vysokovýkonném sportovním vozu prožívat ještě intenzivněji.“

Článek zatím neohodnocen | Přidat první komentář

Fotogalerie Audi aktuálně

Fotografie mix 1 Audi KlubFotografie Audi A3 8P 2 Audi KlubFotografie Audi A3 8P 3 Audi KlubFotografie Audi A3 8P 4 Audi Klub

Audi SQ7 TDI

kriznik | Čtvrtek, 03.03. 2016 - 19:00:19 , 890 čtenářů
Audi

Audi SQ7

  • První model S v rámci modelové řady Audi Q7
  • Světová novinka: elektricky poháněné dmychadlo
  • Další novinky Audi: výkonná dílčí elektrická síť 48 V a elektromechanický systém pro aktivní stabilizaci bočního náklonu

Nové Audi SQ7 TDI* je s výkonem 320 kW (435 k) a točivým momentem 900 N.m nejvýkonnějším vznětovým SUV na trhu. Také v mnoha dalších technických oblastech je v porovnání se svými konkurenty na absolutním vrcholu. Nově vyvinutý motor 4.0 TDI používá jako světovou novinku elektricky poháněné dmychadlo, které umožňuje modelu SQ7 TDI vynikající výkony při rozjezdu. Průměrná spotřeba paliva přitom činí 7,4 l/100 km.

„Po zavedení úspěšného modelu SQ5* přinášíme koncept modelu S se vznětovým motorem i do modelové řady Q7. SQ7 TDI s motorem V8 TDI dosahuje hodnot spotřeby paliva šestiválce. Nové technické řešení elektricky poháněného dmychadla v modelu SQ7 TDI je světovou premiérou v tomto segmentu. Audi tak opět dokazuje svůj Náskok díky technice,“ říká Dr. Stefan Knirsch, člen představenstva Audi, zodpovědný za technický vývoj.

Článek zatím neohodnocen | Přidat první komentář

Opona se zvedá... nové Audi Q2

kriznik | Středa, 02.03. 2016 - 22:22:14 , 927 čtenářů
Audi

Audi Q2

  • Kompaktní SUV s emocionálním, výrazným designem a vysokou funkčností
  • Informační, zábavní a asistenční systémy z vyšší třídy
  • Motory od 85 kW (116 k) do 140 kW (190 k), pohon quattro

„Pro Audi Q2 jsme vyvinuli vysloveně geometrický designérský styl se specifickými stylistickými prvky. Do rodiny modelů Q tak přináší originální charakter,“ říká šéfdesignér Audi Marc Lichte.

Značka Audi odhalila na Ženevském autosalonu nové Audi Q2*. Kompaktní SUV je městským typem pro všední den i volný čas, který kombinuje progresivní design s vysokou funkčností. Konektivita, informační, zábavní a asistenční systémy dosahují úrovně vyšší třídy.

Článek zatím neohodnocen | Přidat první komentář

Nové modely Audi S4 Limuzína a S4 Avant

kriznik | Pátek, 26.02. 2016 - 10:39:23 , 690 čtenářů
Audi

Audi S4 Avant 2016

  • Nově vyvinutý motor V6 přeplňovaný turbodmychadlem: 260 kW (354 k)
  • Vyšší hospodárnost: sportovnější charakter s nižší spotřebou paliva
  • Pohon quattro: pro zážitky z dynamické jízdy s precizní ovladatelností

Nové modely Audi S4 Limuzína* a Audi S4 Avant* zvyšují svůj náskok v čele pelotonu svými skvělými výkony a příkladnou hospodárností, což dokládají hodnoty zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,7 sekundy a spotřeby paliva necelých 7,4 litru na 100 km. Jejich nově vyvinutý motor V6 s přeplňováním turbodmychadlem dosahuje nejvyššího výkonu 260 kW (354 k). Výbavu završují nová řešení v oblasti konektivity a asistenčních systémů. Audi přináší do střední třídy mnoho technologií ze segmentu velkých luxusních vozů.

Článek zatím neohodnocen | Přidat první komentář

quattro s technologií ultra – pohon všech kol pro budoucnost

kriznik | Úterý, 23.02. 2016 - 12:50:52 , 658 čtenářů
Audi

quattro ultraAudi otvírá novou kapitolu v historii pohonu všech kol quattro. Nové quattro s technologií ultra kombinuje jízdní dynamiku a bezpečnost s vysokou hospodárností, aby byl pohon všech kol připraven na budoucnost. Systém je koncipován pro četné modely Audi s motorem uloženým vpředu podélně. Sériová výroba první varianty bude zahájena v polovině roku 2016 v novém modelu Audi A4 allroad quattro*.

Audi buduje svůj náskok s trvalým pohonem všech kol quattro již více než tři desetiletí. Nyní následuje další velký krok – quattro ve spojení s technologií ultra.

Cílem vývoje systému quattro s technologií ultra byl pohon všech kol s optimalizovanou hospodárností, který se z hlediska trakce a jízdní dynamiky nijak neodlišuje od systémů trvalého pohonu všech kol. Z hlediska spotřeby a emisí CO2 stanoví ve své třídě zcela nová měřítka, a to zejména v podmínkách každodenního provozu. Vývojáři Audi spotřebovali se zkušebními vozidly, vybavenými příslušnou technikou, v průměru o 0,3 litru paliva na 100 kilometrů méně než s konvenčním pohonem všech kol. Zkušební jízdy probíhaly v okolí Ingolstadtu a v normálním provozu.

Na první pohled jsou tyto požadavky sotva slučitelné. Vývojáři Audi však tohoto cíle dosáhli souhrou nově vyvinutých komponentů pohonu všech kol a důmyslné strategie řízení celého systému. Inteligentní řízení pohonu všech kol pracuje totiž předvídavě – pomocí rozsáhlé soustavy senzorů a průběžného vyhodnocování zjištěných dat o jízdní dynamice, stavu vozovky a jízdních vlastnostech hledí vždy dopředu. V důsledku toho je pohon všech kol quattro vždy připraven již v okamžiku, kdy je právě zapotřebí. V běžném provozu s nízkým zatížením bez rizika prokluzu kol využívá nové quattro všechny výhody pohonu předních kol.

Pohon všech kol je deaktivován v situacích, kdy není zapotřebí, zůstává však trvale k dispozici. Potenciální rozdíl ve spotřebě paliva mezi verzemi s pohonem předních kol a trvalým pohonem všech kol lze díky tomu výrazně snížit.

Článek zatím neohodnocen | Komentáře (2)
356 článků (72 stránek, 5 článků na stránku) [ 2 | 3 | 4 ]
Přejít na:
Anketa
Líbila se ventilAKce vol.9 2016?
Jasně!
Průměr
Nic moc
Online chat
Nikdo online
Kalendář: 2 akce
prosinec 2016
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
31.12 2046
31.12 2046
Partneři
Sháníte levné povinné ručení? ePojištění.cz je tím pravým místem.
Robeko diagnostika
Podpořte nás!
Líbí se vám tento web? Přidejte si odkaz na váše stránky.

Audi Klub - Vše o Audi
kód na stránku:


Audi Klub
kód na stránku:


Děkujeme!
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2011 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email