Dekódováno z 12820 kódů |
0G1 | Ruční řazení-řadící páka |
0JK | Váhová třída "10" pro přední nápravu |
0YM | Váhová třída "12" pro zadní nápravu |
1BA | Odpružení/tlumení, standard |
1KP | Kotoučové brzdy zadní |
1LT | Kotoučové brzdy vpředu |
1N1 | Řízení s posilovačem |
1SA | Bez přídavné spodní ochrany pohonné jednotky |
2K7 | Zesílený nárazník |
2ZQ | Kožený multifunkční volant s airbagem |
3FA | Bez střešního okna (plná střecha) |
3NZ | Zadní sedadlo nedělené, opěradlo dělené a sklopné |
3Y0 | Bez stahovací ochranné sluneční clony |
4GF | Vrstvené čelní sklo tónované |
4K4 | Centrální zamykání s dálkovým ovládáním |
4R4 | Elektrické ovládání oken s pojistkou proti sevření |
4UE | Airbag pro řidiče a spolujezdce |
4X3 | Boční airbag vpředu a hlavový airbag |
5D1 | Přenášecí frekvence 433,92 až 434,42 MHz |
5MU | Dekorační obložení - hliníkové |
5RU | Vnější zpětné zrcátko vpravo, konvexní (rozšířené zorné pole) |
5SL | Vnější zpětné zrcátko vlevo, asferické |
6XD | Vnější zpětná zrcátka el. nastavitelná, vyhřívaná |
7A0 | Bez přípravy/vestavby CD-měniče |
7GG | Exhalační předpis EU4 DPF |
7K0 | Bez kontroly tlaku v pneumatikách |
7Q0 | Bez navigačního přístroje |
7X1 | Pomocné parkovací zařízení |
8ED | Bifunkční hlavní světlomety s xenonovou technikou pro pravostranný provoz |
8GU | Alternátor 140A |
8Q3 | S dálkovou regul. polohy světlometu, dynamická, automatická (reguluje se při jízdě) |
8Z5 | Chlazení motoru - provedení 1 |
9Q2 | Multifunkční ukazatel |
C8F | Disk z lehké slitiny 7 1/2J x 17 |
D0M | 4-vál. turbodiesel 2,0l/125kW TDI PD 16VAgregát: TB3/T9G/TN0/TQ0 |
E4J | Akční provedení "S line" |
F0A | Žádné zvláštní vozidlo, standardní provedení |
J1D | Baterie 380A (72Ah) |
Q1A | Normální sedadla vpředu |
TQ0 | 4-vál. diesel 2,0L Agregát: 03G.D |
U2A | Přístrojová výbava s km/h, rádiohodiny, otáčkoměr a denní počítadlo km |
X1F | Prodejní program ČESKÁ REPUBLIKA |