Dekódováno z 12820 kódů |
0G7 | Tiptronic |
0GG | Exhalační předpis EU4 |
0JJ | Váhová třída "9" pro přední nápravu |
0YH | Váhová třída "8" pro zadní nápravu |
1BA | Odpružení/tlumení, standard |
1DK | Přídavný nápis "SX 20VT" |
1LB | Kotoučové brzdy vpředu |
1N1 | Řízení s posilovačem |
1SA | Bez přídavné spodní ochrany pohonné jednotky |
2K7 | Zesílený nárazník |
3FA | Bez střešního okna (plná střecha) |
3L1 | Mechanické výškové seřizování levého předního sedadla (pravé přední sedadlo bez výškového seřizování) |
3Y0 | Bez stahovací ochranné sluneční clony |
4GF | Vrstvené čelní sklo tónované |
4K4 | Centrální zamykání s dálkovým ovládáním |
4KC | Boční a zadní okna tónovaná |
4R4 | Elektrické ovládání oken s pojistkou proti sevření |
4UE | Airbag pro řidiče a spolujezdce |
4X3 | Boční airbag vpředu a hlavový airbag |
5D1 | Přenášecí frekvence 433,92 až 434,42 MHz |
5MU | Dekorační obložení - hliníkové |
5RU | Vnější zpětné zrcátko vpravo, konvexní (rozšířené zorné pole) |
5SL | Vnější zpětné zrcátko vlevo, asferické |
6XD | Vnější zpětná zrcátka el. nastavitelná, vyhřívaná |
7A0 | Bez přípravy/vestavby CD-měniče |
7K0 | Bez kontroly tlaku v pneumatikách |
7Q0 | Bez navigačního přístroje |
8ED | Bifunkční hlavní světlomety s xenonovou technikou pro pravostranný provoz |
8GU | Alternátor 140A |
8Q3 | S dálkovou regul. polohy světlometu, dynamická, automatická (reguluje se při jízdě) |
8Z5 | Chlazení motoru - provedení 1 |
9Q4 | Multifunkční ukazatel s palubním počítačem |
C8B | Disk z lehké slitiny 6 1/2J x 16 |
D3X | 4-vál. turbodiesel 2,0l/103kW 16V TDI PDAgregát:T9G/TB3/TM0/TP0/TC3/TD3/TQ0 |
E4J | Akční provedení "S line" |
F0A | Žádné zvláštní vozidlo, standardní provedení |
J1D | Baterie 380A (72Ah) |
Q1A | Normální sedadla vpředu |
T00 | 10-vál. zážehový motor 0,0L Agregát: 07B.1 |
U2A | Přístrojová výbava s km/h, rádiohodiny, otáčkoměr a denní počítadlo km |
X1F | Prodejní program ČESKÁ REPUBLIKA |