Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 347 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 344
Uživatelů: 3
Celkem: 347

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

12.05 2009 18:20


uz to je, bolo tam asi o 2dl oleja menej, teraz za studena ide OK ale ked sa zahreje tak ide ako predtym (asi este malo oleja...)

inac olej ktory tam je novy a ma nabehanych 1000km je znova cierny spinavy.........bodaj by pomohla vymena oleja, treba vyplachovaci olej - ale vo vw-predajni mi povedali ze vyplachovaci je este drahsi ako ten origo

takze asi pojde dalsich 200€ hore pi...na novy olej?
nahoru

sponzor





12.05 2009 18:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

12.05 2009 18:20


prosim niekto kto ma 100 percentne funkcny multitronik ?
chcel by som sa opytat ako presne reaguje prevodovka na polohy plynu, ked pridas plyn mierne, prudko....uberies plyn...alebo drzis v jednej polohe ???

kto poradi?

pri miernom pridani plynu (otacky cca 2300) sa auto plynulo rozbieha...potom zacnu stupat aj otacky motora (ak stale drzim plyn v rovnakej polohe)?? alebo otacky su stale rovnake...

a potom pri miernom ubrati plynu klesnu otacky? alebo len auto prestane zrychlovat? citit ze prevodovka preradila (motor prestal tahat) alebo je to absolutne necititelne?

DAKUJEEM
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

15.05 2009 20:48


ciko_pp:
prosim niekto kto ma 100 percentne funkcny multitronik ?
chcel by som sa opytat ako presne reaguje prevodovka na polohy plynu, ked pridas plyn mierne, prudko....uberies plyn...alebo drzis v jednej polohe ???


tak 100%funkcni ho nemam,ale pri prudkym rozjezdu se otacky zastavi mam dojem kolem 3000 (ze by to drzelo ESP*?) a asi kolem 30 km/h jdou vys.kdyz najdes spravnou polohu plynu tak auto zrychluje na konstantnich otackach.Kdyz pridam prudce (ne Kickdown*) tak asi 0,5s premysli a pak podle toho jak moc je zmacklej plyn tak "podradi".podrazuje zrhuba po 1000 ot/min.

Citace:

pri miernom pridani plynu (otacky cca 2300) sa auto plynulo rozbieha...potom zacnu stupat aj otacky motora (ak stale drzim plyn v rovnakej polohe)?? alebo otacky su stale rovnake...


viz nahore
Citace:

a potom pri miernom ubrati plynu klesnu otacky? alebo len auto prestane zrychlovat? citit ze prevodovka preradila (motor prestal tahat) alebo je to absolutne necititelne?


Kdyz se znazim udrzet konstantni rychlost tak otacky drzi,kdyz uberes,hodi nejvyssi kvalt a drzi ho az do volnobehu,pak teprv podradi.jinak o chovani otacek muzes mluvit jen na nejvyssim kvaltu,jinak nevis co ona si tam vymysli ze je nejlepsi zaradit,dyt to ma teoreticky nekonecne stupnu...[/quote]
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

15.05 2009 20:55


hej rozumiem....
myslim ze to ide kazdemu tak ako mne...mam za sebou dlhu cestu a zdalo sa mi ze to ide inak ako pred cestou

ale v kopci sa to chova ako ma

problem je uz len pri rozbiehani do kopca (na volnobeh) jemne cuka s autom

problem2 pri slapnuti na plyn priamo z brzdy s autom sekne

a este jednu otazku - pri rozbiehani z miesta ti svakne nejake rele pod palubovkou?
mne cvaka v kuse kym mam asi 1100otacok...az po pridani plynu prestane cvakat :-/ podla mna by malo svaknut len raz
co?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

15.05 2009 20:56


p.s.dolial som olej ako si pisal - pri 30 stupnoch... voslo tam asi 3-3,5 dl viac...od vtedy do kopceka skube cititelne viac...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

15.05 2009 21:21


ciko_pp:
hej rozumiem....
myslim ze to ide kazdemu tak ako mne...mam za sebou dlhu cestu a zdalo sa mi ze to ide inak ako pred cestou

ale v kopci sa to chova ako ma

problem je uz len pri rozbiehani do kopca (na volnobeh) jemne cuka s autom

problem2 pri slapnuti na plyn priamo z brzdy s autom sekne

a este jednu otazku - pri rozbiehani z miesta ti svakne nejake rele pod palubovkou?
mne cvaka v kuse kym mam asi 1100otacok...az po pridani plynu prestane cvakat :-/ podla mna by malo svaknut len raz
co?


s rozjizdenim do kopce ti neporadim,me uz to na volnobeh netahne,takze to fakt nevim,do kopce to taham pres rucku.A zadny rele pri rozjezdu necvaka,teda aspon sem si nevsim.A z brzdy na plyn mi to cukne taky,ale me to cuka pri rozjezdu skoro furt...

Citace:

p.s.dolial som olej ako si pisal - pri 30 stupnoch... voslo tam asi 3-3,5 dl viac...od vtedy do kopceka skube cititelne viac...


Ja psal ze to je z elsy,muze to bejt jinak,je to nezarucena informace.Ale na druhou stranu proc by to tam psaly kdyz to tak bej nema,ze jo...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

15.05 2009 22:30



tak neviem potom ako to dolievat
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

15.05 2009 22:32


jo,hochu je to boj
nahoru

sponzor





15.05 2009 22:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

16.05 2009 10:59


asi budem skusat...prilejem tam este zo 2 dl oleja....
a potom budem po troske spustat, kym nepojde dobre
kto vie ako sa ma kontrolovat ta hladina oleja...

a mozno este skusim vypustit olej a prefiltrovat ho cez nejaky papier, alebo cez nejaky filter

ma najazdenych cca1500 km a je uz dost spinavy
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.12. 2008
Příspěvků: 188 | Témat: 42

23.05 2009 8:08


no jak vas tak posloucham tak mam temer stejny problem.. me ale cuka jen kdyz se zahreje. VAG mam a pise mi to sporadickou chybu napajeni + cidlo vstupni/vystupni hridel + nekdy chyba CANu.. spis bych to videl nekde v elektrice ale .. heldej to v aute kde je 10km dratu .....

P.S. Pokud mas podle me po 1tkm znova cerny olej, tak je tam nekde neco mechanicky opotrebene - tzn ze ladenim vysky oleje to nespravis.. neco se ti tam uz pridrelo a ted se odira a cerni olej
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.12. 2008
Příspěvků: 73 | Témat: 2

23.05 2009 8:19


ciko_pp:
asi budem skusat...prilejem tam este zo 2 dl oleja....
a potom budem po troske spustat, kym nepojde dobre
kto vie ako sa ma kontrolovat ta hladina oleja...

a mozno este skusim vypustit olej a prefiltrovat ho cez nejaky papier, alebo cez nejaky filter

ma najazdenych cca1500 km a je uz dost spinavy


kua nešetři na oleji, prolej tama více oleje, klidně ho ještě 2x vypusť, nebo to nech propláchnout.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

23.05 2009 12:32


do pi... ved s takym olejom aj ked setris tak nesetris...

cela napln ma stala 270eur

a viac oleja tam nesmie byt, ani menej, musi byt presne
a preto potrebujem presny navod ako sa to ma robit
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

23.05 2009 13:10


ciko_pp:
cela napln ma stala 270eur

cos tam lil za olej???
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

23.05 2009 17:05


original olej do multitroniku vw-audi.... nahrada nejestvuje
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

23.05 2009 17:07


inac...
skusal som dolievat a vypustat po troske oleja...
stale sa to chova cudne hned po zmene hladiny oleja - o par hodin (motor vychladne) zasa ide ako predtym, bezohladu na to kolko tam toho oleja je...

cize trosku do kopceka poskubkava - pri "plazeni"

inak ide ok

cize zalezi na tej hladine oleja ? alebo nieeeee ??? ((
p.s.vadi mi ze to poskubkuje
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.12. 2008
Příspěvků: 188 | Témat: 42

23.05 2009 18:05


clovece jak te tak posloucham, mozna si vyresil muj problem.... me to cuka za tepla coz by mohlo znamenat ze je tam moc oleje... vyzkousim trochu ho odlit a uvidim

prosimte co za orech potrebuju na otevreni nalevaciho a vypousteciho otvoru PLS.. At s tim nejedu na zvedak zbytecne.. dik
nahoru

sponzor





23.05 2009 18:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

23.05 2009 20:43


nalievacia sruba je IMBUS myslim ze 10mm
alebo 12mm....

skor 10mm imbus

a este ti treba plochy srubovak na zhodenie spodneho krytu pod prevodovkou

ma sa to kontrolovat ked ma prevodovka 30 stupnov, ale neviem to na 100percent...preto som pytal poradit chcel by som to tam naliat presne ako tam ma byt
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

23.05 2009 23:37


tahle Převodovka* není stavěná na nějaký pokusy!
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

23.05 2009 23:50


Rob:
tahle Převodovka* není stavěná na nějaký pokusy!


souhlas,ja bych s tim takhle neexperimentoval.BTW.byl sem s tim u Vlasty na diagnostice a napsalo to chybu Chyba adaptace spojky,apdaptacni mez dosazena.Psal sem do kapse,ale chtej to videt.Za vyndani prevodovky 5tis,oprava podle rozsahu poskozeni 20-60tis (vse bez dane)...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

24.05 2009 10:31


joj boze... ja som mal prevodovku rozobratu do srubky

vsetko je OK, mozno tam je este nejaky bordel...

a nech tu uz niekto konecne napise ako presne sa dolieva ten OLEJ....zajtra asi budem volat do audi praha...tam mi to hadam povedia spravne
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.12. 2008
Příspěvků: 188 | Témat: 42

24.05 2009 17:08


mike8:


souhlas,ja bych s tim takhle neexperimentoval.BTW.byl sem s tim u Vlasty na diagnostice a napsalo to chybu Chyba adaptace spojky,apdaptacni mez dosazena.Psal sem do kapse,ale chtej to videt.Za vyndani prevodovky 5tis,oprava podle rozsahu poskozeni 20-60tis (vse bez dane)...


pokud mas jeste sestilamelovou tak je to ono... pri opravach a nebo jeste v zarukach v nemecku se menili za sedmilamelovou
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

24.05 2009 19:32


LeeBa:


pokud mas jeste sestilamelovou tak je to ono... pri opravach a nebo jeste v zarukach v nemecku se menili za sedmilamelovou


co je ono?ta cena?Je to cesky auto,pocitam ze se v tom jeste nikdo nehrabal...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

24.05 2009 20:22


ach ach ach...musel som si to samozrejme zistit sam...takze :

1. pri zacati kontroly oleja ma mat prevodovka menej ako 30 stupnov

2. zaradime "P" (prevodovka nesmie byt v nudzovom rezime, resp.vymazeme poruchy

3. nastartujeme motor a nechame bezat na volnobeh

4. odsrubujeme srubu plnenia prevodovky a dolejeme olej (aby pretekal)

5. nechame prevodovku zahriat na teplotu 35-45stupnov
ideal 40 - nikdy nie viac ako 40!

6. pri danej teplote (40stupnov) nechame olej cez kontrolnu srubku pretiest
-uroven oleja je spravna, ked pretecie male mnozstvo oleja

7. zatiahneme srubku

teplotu kontrolujeme pocitacom (VAG) - teplota prevodoveho oleja
zajtra ideme nato
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

24.05 2009 20:35


p.s.
v audi boli asi slaby inzinieri...35-45 stupnov

podla mojich skusenosti 10 stupnovy rozdiel je asi 1,5-2dl

co na funkcii "plazenia" pri pohynani moze mat vplyv

zajtra to skusim a napisem ako to dopadlo
nahoru

sponzor





24.05 2009 20:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

24.05 2009 20:47


p.s.2
zabudol som ze auto musi byt vodorovne, a pisu tam ze musi byt vypnuta klima aj vytápění
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.4. 2008
Příspěvků: 227 | Témat: 12

25.05 2009 8:15


ako dalsi clen s multitronicom sa pripajam s problemom sklbania prevodovky.
Naposledy upravil VLADDO dne 10.11 2010 17:57, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

25.05 2009 18:54


VLADDO:
ako dalsi clen s multitronicom sa pripajam s problemom sklbania prevodovky. menil sa mi tam olej a odvtedy to zacalo, ale mam pocit ze az po dlhsej jazde, cize uz ked je asi olej teply. dovtedy to nic nerobilo. cize ak dobre citam je tam asi vela oleja? inak je to dost hnusní pocit.. idem s krizovatky a len hrk sek ratata... najprv som myslel ze to robi protipreklzovy na prechode, ale je to prevodovka


no a robili ti to v servise....
treba skontrolovat hladinu toho oleja... v servisoch su tupci, dnes som sa bol este pytat len tak informativne, a oni vraj nikdy nemenia filter prevodovky

tak samozrejme ze tu kazdy nadava ze po 200tisic km je prevodovka KO
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.12. 2008
Příspěvků: 188 | Témat: 42

26.05 2009 19:27


ciko_pp:


no a robili ti to v servise....
treba skontrolovat hladinu toho oleja... v servisoch su tupci, dnes som sa bol este pytat len tak informativne, a oni vraj nikdy nemenia filter prevodovky

tak samozrejme ze tu kazdy nadava ze po 200tisic km je prevodovka KO



to tu radsi moc nerikej .. nemaj to tu radi ... )[/b]
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

26.05 2009 19:51


ciko_pp: ano, ve vetsine servisu jsou opravdu tupci - co se tyce multitronicu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

26.05 2009 22:35


ja viem, mna tu vseobecne nemaju radi...

davam rozne temy a potom nadavam ze co mi kto za hluposti odpisuje

ale tto nevadi, aspon sa "vyrozpravam"....aj ked niekedy mi to ide na nervy
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email