Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 357 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 351
Uživatelů: 6
Celkem: 357

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2007
Příspěvků: 178 | Témat: 41

26.05 2008 21:21


Ahoj lidičky, zajímalo by mne jak vám funguje tato Převodovka*. Začalo mi auto při pomalých rozjezdech škubat, když jedu rychleji, tak většinou vše OK. Co jsem našel ve fóru, většinou vám stačilo vyměnit olej, ale málokdo to chce dělat. Dnes jsem byl u jednoho mechanika zaměřeného na automaty a ten mi řekl, že to v podstatě nemá smysl, že je třeba ještě vyměnit filtr, kvůli žemuž se musí vyndat celá Převodovka* a stejně to většinou nepomáhá, že tam odchází nějaký přední díl a i s výměnou toho jsou problémy. Díky za zkušenosti.
nahoru

sponzor





26.05 2008 21:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

26.05 2008 22:03


A jseš si jistý, že píšeš o Multitronicu a ne o Tiptronicu?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1351 | Témat: 55

26.05 2008 23:11


neni Multitronic* novinka?
nahoru

Anonymní





27.05 2008 7:29


Duli:
Dnes jsem byl u jednoho mechanika zaměřeného na automaty a ten mi řekl, že to v podstatě nemá smysl, že je třeba ještě vyměnit filtr, kvůli žemuž se musí vyndat celá Převodovka* a stejně to většinou nepomáhá, že tam odchází nějaký přední díl a i s výměnou toho jsou problémy. Díky za zkušenosti.


Mechanik zamereny na automaty rika ze to nema smysl a ze se musi vyndat cela prevodovka pri vymene filtru?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2007
Příspěvků: 178 | Témat: 41

27.05 2008 22:18


Sniper: Píšu o multitronicu (bezestupňová automatická Převodovka* na podobném principu variátoru, kde se posouvají kužele, které pohání řetěz - nebo tak nějak, podrobněji to popisují na audi.cz).
Preluder: Novinka to není, ale hlavně se moc nepoužívá. Asi proto, že je to sice hezké svezení, jen šlápneš a vůbec nic necítíš, ale nic levného a kvalitního.
FrantaCech: Že prý tam jsou dva filtříky a kvůli tomu musí celá Převodovka* ven. A to mi řekl,že jen za demontáž chce 9000 Kč, plus 560 Kč za litr oleje, toho je tam 7,5 l, a ten nějaký přední díl, co se mění, ten že stojí 11 000 Kč.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1351 | Témat: 55

28.05 2008 13:53


Ty vole tak to bude pekna palka. znamymu delali prevodovku na a8 2,5tdi a ten za to dal 34 ,ale tam nevim co presne mu delali
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

25.04 2009 15:28


Ahoj
mam ten isty problem, a uz rozobratu prevodovku...mam v prdeli cerpadlo...
nemozes sa opytat toho mechanika presne aky predny diel ma na mysli ??? velmi by si mi pomohol.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

25.04 2009 15:30


uz si si ten olej dal vymenit a pomohlo? pise sa tu ze to niekedy pomoze niekedy len na urcity cas a niekedy vobec. Od jedneho "zberatela" audin som sa dopocul ze aj ked nikdy nebol meneny olej a ty ho vymenis tak zacne prevodovka blbnut....
ozaj neviem, ale chcem to vyriesit aj ja
nahoru

sponzor





25.04 2009 15:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

01.05 2009 17:51


haloo
aku suciastku treba vymenit ?
podla mna su vsetko len bludy...treba menic cerpadlo a vycistit ovladacie ventili, vsetci klamu aby zarobli
ja mam prevodovku s 200tisic km a vo vnutri je vsetko ako nove, vcetne retaze...z max 38,2mm ma po 200tisicoch 37,8...a minimum je 35,2 !
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

02.05 2009 10:32


filtr je zezadu a myslím ež se kvůli tomu musí opravdu sundat Převodovka*
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

02.05 2009 12:41


filter je vo vnutry prevodovky, je integrovany priamo v sacom kosi cerpadla a teda treba rozobrat prevodovku (moze ostat na aute ale tazko sa s tym potom naraba).
pytal som sa DULI-ho aky predny diel mu povedali v tom servise ze treba vymienat...
dakujem
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

02.05 2009 23:00


Tak tohle tema me taky zajima,dela mi to presne to samy,vymena oleje dost pomohla,ale skube to furt.ne tolik ale skube...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

03.05 2009 19:20


inac v multitroniku sa velmi tazko meni olej
treba tam liat aj vyplachovaci olej lebo samotnym vypustenim oleja nevytecie vsetko

ja mam prevodovku v ktorej menil olej autorizovany servis, a bud sa na to vy...alebo ho zle vypustili, ked som ho vypustal do vylesteneho vedierka, trblietal sa ako farba ciernej metalizy

vdaka tomu odislo cerpadlo

mal som prevodovku rozobratu celu ale chybu som nevidel
preto som sa pytal, co mu povedali ze treba vymenit, ake kolecko ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

06.05 2009 15:25


a este doplnim, v sacom kosi priamo v prevodovke je len penovy filter, potom ide olej cerpadlom cez jemne sitko do jemneho filtra ktory je vpredu pri chladici.

ten vo vnutri podla mna menit neni potrebne, hlavne je vcas menit olej, aby nedoslo ku poskodeniu hydraulickych ventilov.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

06.05 2009 15:29


a okrem toho co znamena skubat pri pomalych rozjadoch?

ked ides na aute s manualnou prevodovkou, na volnobeh...tiez skube
r.j.motora pridava plyn aby mal motor pozadovane otacky, ked ma tak ubera...ale vola v prevodovke a oneskorene "reagovanie" r.j.sposobi seknutie

o to zlozitejsi je cely proces ked sa do toho zatahuje aj automaticka prevodovka
nieto este variator
ci?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

07.05 2009 14:08


kdyz sem auto dostal tak dopredu i dozadu na rovince na volnobeh pomalicku popojizdelo kdyz sem pustil brzdu.a pak kdyz sem pridal se klidne rozjelo.i kdyz sem sel hnez z brzdy na plyn tak se rozjelo plynule.ted uz tahne jen dozadu,na D i na 1 na sekvenci stoji,reaguje az na plyn.A to tak ze kdyz ho zmacknu trochu vic tak asi na 0,5s zabere,pak si to rozmysli (jako kdyby to prudce zmacklo spojku,jen otacky nevyleti,ale proste to tak jako skubne) a pak uz zabere a jede.Jeste to obcas dela po meste,kolem ty 50,kdyz jedu "na volnibeh" a pak lehce pridam tak to skubne taky.Jinyho nic.jeste kdyz na D lehce zvednu otacky (jen tak o 50)tak pak to zacne popojizdet a rozjede se normalne,nemohlo by to treba bejt spatnym nastavenim volnobehu? Jinak je mozny ze tu ted asi 14 dni nebudu tak pak se ozvu.
nahoru

sponzor





07.05 2009 14:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

07.05 2009 14:12


mike8: A co diagnostika, byl jsi s autem na ní? Třeba by mohla něco odhalit. Ono kolem převodovky je hodně elektroniky.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

07.05 2009 14:31


nee,este nebyl,ale souhlasim ze zkusit by to chtelo.Jen sem furt pryc a taky ted zrovna nejni moc penez.Na kolik to tak vyjde,od oka?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

07.05 2009 14:49


mike8: Tak když zajedeš k nějakému garážmistrovi, tak diagnostika pomocí VAGu nebo Bosch stojí kolem 300,-. Alespoň co vím. V autorizovaných servisech je to přirozeně dražší.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

07.05 2009 14:54


No tak to zas neni tak hrozny...A nemas nahodou prehled nekde v kolem hradce kdo to dela?pripadne u tebe by to slo?koukam ze k tobe to nemam tak daleko...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

07.05 2009 15:02


mike8: Máš na výběr buď u mě nebo u Vlasty (místní servisman), který má dílnu v Jirnách u Prahy. On navíc zná dobře i automaty.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

07.05 2009 15:08


Dobra,diky,ja ted odjizdim do madridu tak az se vratim se vam ozvu a uvidime s kym se domluvim.Kazdopadne zatim diky!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

07.05 2009 16:28


mne to robilo podobne somariny, nechcelo sa rozbehnut..musel som pridat plyn a naraz zabralo az zdochlo...a niekedy akoby smykala spojka (vybehli otacky)

az uplne rozbilo cerpadlo v prevodovke

opravene vymenou cerpadla s celym blokom ventilov, pravdepodobne pridrety niektory ventil a tlacilo az rozbilo cerpadlo ...alebo to bolo len tym cerpadlom
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

09.05 2009 16:31


aha,zajimavy...na kolik te to prislo?
nahoru

sponzor





09.05 2009 16:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

09.05 2009 20:20


nove stoji 1350€, zohnal som pouzivane za 225€ (mozno macka vo vreci, uvidime kolko vydrzi)

a komplet vymena oleja : olej v prev. - 205€
olej v difer.- 55€
este mi treba filter- 80€

zatial som filter nemenil, bude treba a potom este raz skontrolovat hladinu oleja
ale neviem pri akej teplote sa ma kontrolovat olej, kto vie nech napise
pri nastartovanom motore a pri akej teplote prevodovky(motora) sa ma kontrolovat olej?
DAKUJEM

p.s.niekto mi hovoril ze pri 40stupnov, len ci to je pravda
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

09.05 2009 20:26


l Převodovka* se nesmí nacházet v režimu nouzového běhu.
l Umístěte vozidlo na zvedací plošinu nebo nad montážní jámu tak, aby vozidlo bylo v absolutně vodorovné poloze.
l Výfuková/výfukové hadice zapojeného výfukového odsávacího zařízení připojena/y.
l Motor běží na volnoběh.
l Klimatizace* a topení musejí být vypnuté.
l Je připojen diagnostický, měřicí a informační systém -VAS 5051B-, zvolena vlastní diagnostika vozidla a systém vozidla „02 - Elektronika převodovky“.
l Teplota ATF* nesmí být na začátku kontroly vyšší než 30 °C, popřípadě je nutné nejdříve nechat převodovku ochladit.
Poznámkat Výška hladiny ATF* se mění s teplotou ATF*.
t Kontrola výšky hladiny ATF* při příliš nízké teplotě ATF* má za následek přeplnění kapalinou.
t Kontrola hladiny ATF* při příliš vysoké teplotě ATF* má za následek nedostatečné naplnění kapalinou.
t Přeplnění stejně jako nedostatečné naplnění nepříznivě ovlivňuje funkci převodovky.
t Teplota kapaliny ATF* se odečítá na diagnostickém, měřicím a informačním systému -VAS 5051B-.


zas trocha elsy,sam nevim neporadim
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

09.05 2009 21:53


noo, cize pri kontrole ma mat prevodovka 30 stupnov, alebo menej ako 30 (na zaciatku) cize v priebehu merania cca 30

dobre som pochopil?

takze som to mal ok, len v audi servise mi mechanik povedal ze ma byt prevodovka tepla aspon 40 stupnov....
tak som nechal zohriat a tak kontroloval, cize teraz mam maloooooo

ok, dakujem
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

09.05 2009 22:06


No ja to pochopil tak ze olej musi mit PRESNE 3O stupnu.Abys nenalil moc nebo malo(teplota hejbe s objemem)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

10.05 2009 12:59


hej 30
tak somar z audi servisu mi povedal ze 40 stupnov...tak mi asi 2 deci oleja vytiekli... cize mam malo
dik
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

11.05 2009 17:54


dnes som na to pozeral z pocitacom
ale.....
prevodovka ani pii... nema menej ako 50 stupnov, aj ked auto stalo pol dna, motor mal nejakych 40 stupnov (trosicku sa pohla rucicka) a prevodovku pozeram cez pc a 50 stupnov

neviem ci to zle u kazuje ci co

p.s.nekonecny problem s multitronikom...podla mna je jeden jediny problem - spinavy olej poskodi proporcionalne hydraulicke ventlilky a preto to zrejme blbne

ale co s tou hladinou oleja, je to naozaj take citlive? myslim ze je to jedno, musi tam byt nejaka regulacia, tak ci mam par deci viac ci menej vadi ?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email