Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 508 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 504
Uživatelů: 4
Celkem: 508

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.5. 2008
Příspěvků: 42 | Témat: 21

26.05 2008 16:25


Caute,
neporadi mi niekto? Mam problem s teplotou motora. Pri vypnutej klimatizacii je 70 stupnov po zapnuti klimatizacie sa zvysi na 90 stupnov. Kde je problem?
Diky Pista
nahoru

sponzor





26.05 2008 16:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

26.05 2008 16:45


Ahoj Pisto.
Vyplň si auto v garáži, ať víme o co jde.
Kdyby jsi zadal do "hledat" vpravo nahoře "teplota motoru", našlo by ti to spoustu odkazů na příslušná témata. Tam se většinou dozvíš odpověď předtím, než přispěješ, případně přispěj tam.
Netřeba zakládat nové téma.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

26.05 2008 21:27


Bunda:
Ahoj Pisto.
Vyplň si auto v garáži, ať víme o co jde.
Kdyby jsi zadal do "hledat" vpravo nahoře "teplota motoru", našlo by ti to spoustu odkazů na příslušná témata. Tam se většinou dozvíš odpověď předtím, než přispěješ, případně přispěj tam.
Netřeba zakládat nové téma.

Je tady novej,tak co?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

27.05 2008 1:39


Jsem řekl něco špatně? Nadávat budu, až to udělá zas
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.11. 2008
Příspěvků: 5 | Témat: 1

05.11 2008 20:06


také mám problémy s teplotou už asi rok.pomalu se ohřívá ale často mi z 90 spdne na 60 ale jede pořád stejně,.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

05.11 2008 20:19


termostat...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.11. 2008
Příspěvků: 5 | Témat: 1

05.11 2008 20:23


to si myslím taky dokonce ho rok mám v kufru ale každej mechanik se vymlouvá že je to hrozně práce a je to nepřístupné.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

05.11 2008 20:45


josef hausner: Tak to mají machanici pravdu, že u motorů V6 se to špatně vyměňuje a u některých motorů je někdy nutné sundat rozvodový řemen. Vůbec se jim nedivím. Některá práce na autech AUDI je fakt oprus.

I když i to tu pár lidí rozporovalo a řeklo, že se dá termostat vyměnit i bez sundání rozvodů. Obecně platí, že vyměnit termostat na 1.8T je to jednodušší než na 2.2-2.8.
nahoru

sponzor





05.11 2008 20:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.11. 2008
Příspěvků: 5 | Témat: 1

05.11 2008 20:59


díky zatím to nechám nebot mám podstatnější probléy.a to prasklé zadní péro,mrtvej a už vykuchanej kat,chroupající levý kloub poloosy.jezdím taxi a mám už najeto 340000 km tak se nemužu divit.aspon že jezdím na plyn.na STK* jsem ale dnes prošel.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

05.11 2008 23:01


Aby si si nezavaril na problém lebo sa podchladením lubia praskať hlavy dokonca aj bloky motora, prípadne to odnesie iba tesnenie. Je tam veľký rozdiel tepla narp. hore je to vrelé a dole studené a naraz sa to pustí a už máš zarobené. Nehovorím že to nevydrží ale možné to je, tak bacha.

Robota je to tak na cca 8 hodín. Celý predok dole, a potom podľa motora, možno rozvody dole, možno nie. A tam niekde bude termostat. A zase poskladať.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

06.11 2008 17:46


Taky mě to čeká Petan: troufnul by si na to?
nahoru

Anonymní





06.11 2008 18:45


No nevím já včera vyměnil termostat a je novej na termostatu bylo 87 stupnů
vyjedu změsta jedu si 110km a s 90 stupnů klesne na 70 stupnů vjedu do města a zase je na 90 stupních tak teda nevím co stím je to ten samej problém co předtím
.A ještě dotaz dá se termostat třeba otočit že by byl špatně danej.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

06.11 2008 20:39


milk:

Čital som aj tu že niekto dával až 3 tí kus čo kúpil. Najlepšie je ho vyskúšať-zavariť ako uhorky ,či funguje ako má.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

06.11 2008 20:45


a dáváš tam kopr?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

06.11 2008 20:47


jarajede: aj chren a cibulu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

06.11 2008 20:50


hmmmm, pán je gurmán!
nahoru

sponzor





06.11 2008 20:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





06.11 2008 20:52


Tak jsem to tady pročetl a taky jsem zjistil jestli to není čidlama.Ty se taky musí měnit
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.11 2008 21:09


Rob:
Taky mě to čeká Petan: troufnul by si na to?


Tad nejde o troufání, ale udělat to. Vem si, že prakticky chci začít s drobnýmm servisem, a nebylo by profesionální kývnout na něco, co není jednoduché. Chtěl bych dělat věci, které autorizované servisy nědělají nebo odfláknou a za lepší ceny.

Osobně jsem viděl jednu výměnu, kdy se musela sundat komplet přední maska, která se odsunula stranou, aby jsi měl přístup k rozvodům. No není to zrovna na V6 nebo TT jednoduché. TT je ještě složitější než cokoliv jiného.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.9. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 8

06.11 2008 21:10


zdravimmm. mne sa motor zohreje normalne - ukazuje 90C , ked chodim po meste, aj mimo (tak okolo 100km/h)tak mam normalnu teplotu 90C, ale ked vyjidem na dialnicu a idem rychlejsie tak mi teplota klesne na 83C - 85C a stale tak drzi....pripravit sa na skoru vymenu termostatu, alebo to moze byt nieco ine? dikk
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.11 2008 21:12


milk: Možné je vše. I čidlo může být vadné. Samozřejmě je těžké diagnostikovat cokoliv kolem motoru. Chce to odhad a zkušenosti. Někdy je to opravdu velice těžké.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.11 2008 21:15


olap331: Tak to máš zrovna asi smůlu, protože tam máš asi termostat s nížší teplotou otevření termostatu. Tedy pokud ti již někdo termostat měnil.
nahoru

Anonymní





06.11 2008 21:40


jj ted jsem se díval jsou tam dvě čidla jedno 2 pin a druhé 4 pin,doufám že tam nic jiného není teda
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.11 2008 22:01


milk: To je podle roku výroby. Některé modely mají 4pinová čidla a některá 2pinová čidla. Pokud si nejsi jist, tak je to problém. Jo a liší se to barvou, některá mají čídla modrá a některá zelená. AUDI je docela dobrá džungle a někdy i já se v tom ztrácím, a to je co říct.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.9. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 8

07.11 2008 7:53


Petan:
olap331: Tak to máš zrovna asi smůlu, protože tam máš asi termostat s nížší teplotou otevření termostatu. Tedy pokud ti již někdo termostat měnil.

termostat posledny rok nikto nemenil, a ta teplota mi zacala blbnut posledny mesiac
nahoru

sponzor





07.11 2008 7:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

07.11 2008 18:33


Ludia šup šup na VAG. Obyčajne tam býva buď 2x senzor alebo jeden dvojitý senzor. Jeden býva pre palubnú dosku a druhý pre riadiacu jednotku motora. Cez vag si pozrite hodnoty namerané na jednom a druhom senzore. Ak bydu rovnaké tak potom je velka pravdepodobnosť že je KO termostat / pumpa / víčko. Ak by tam boli rozdiely, čidlá sa dajú premerať multimetrom.
nahoru

Anonymní





07.11 2008 22:34


flashmajster:
Ludia šup šup na VAG. Obyčajne tam býva buď 2x senzor alebo jeden dvojitý senzor. Jeden býva pre palubnú dosku a druhý pre riadiacu jednotku motora. Cez vag si pozrite hodnoty namerané na jednom a druhom senzore. Ak bydu rovnaké tak potom je velka pravdepodobnosť že je KO termostat / pumpa / víčko. Ak by tam boli rozdiely, čidlá sa dajú premerať multimetrom.

kolik musí mít hodnoty multimetrem
jinak vag nic nepíše nemá test členů
jinak 4 pin je k budíku to mám zjištěno asi to koupím a vyměním
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

08.11 2008 0:33


milk: Neviem kto ti to skúšal cez Vag ale také základné veci ako teplota by mala ísť určite.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

08.11 2008 21:28


Pánové, takže dnes jsem vyměnil termostat a chladící kapalinu a teplota drží na 90°C. Práce je pakárna, kapalina snad nebyla měněná hodně dlouho, protože kapalina měla barvu rzi, ale nakonec to dopadlo dobře.

No a výsledek? Spotřeba klesla a dostupnost v km se zvýšila. Takže teplota je klíč k úspěchu a je nutné se tomu věnovat..

Jo a dal jsem tam doporučeného WAHLERA, což je prvovýroba. Sice stojí cca 640Kč, ale stojí to za to.

olap331: Mě to také začlo z ničeho nic.
nahoru

Anonymní





09.11 2008 13:58


No nevím zase tady na AK rady jako prase ,ale nikdo neví nic!!!!takže dík a poradím si sám teda
Naposledy upravil milk dne 10.11 2008 7:57, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

09.11 2008 18:29


milk:
No nevím zase tady na AK rady jako prase ,ale nikdo neví nic!!!!takže dík a poradím si sám teda


milk: Co si stěžuješ a prudíš. Hlavně vlastně nevíme, co máš v profilu za model. A to, co je napsáno v příspěvcí ti nestačí? Myslím, že je to napsáno přesně a dostatečně. Myslím, že jsem to tam napsal dostatečně přesně.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
7
21.Leden 2023 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email