Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 351 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 349
Uživatelů: 2
Celkem: 351

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2014
Příspěvků: 97 | Témat: 24

24.01 2015 11:55


Ja proste kupoval canbus a koupyl jsem 6kusu a na kazdu my to hlasilo ze tam nemam zarovku, pisu pro SPZ ledky... tak nastesti jsem to dal vevnitr.... ale proc to hlasi nevim...
sponzor





24.01 2015 11:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.11. 2014
Příspěvků: 231 | Témat: 3

24.01 2015 11:59


Dovla (24.01 2015 11:55) orig :
Ja proste kupoval canbus a koupyl jsem 6kusu a na kazdu my to hlasilo ze tam nemam zarovku, pisu pro SPZ ledky... tak nastesti jsem to dal vevnitr.... ale proc to hlasi nevim...


Kurna ta B7ka je nejaka "zmlsana" ja daval do SPZ pred tejdnem a vsechno v cajku
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

24.01 2015 12:11


Jo je zmlsaná to můžu jen potvrdit ale jak jí dáš dostatečný odpor tak je to OK.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.2. 2010
Příspěvků: 461 | Témat: 60

24.01 2015 18:13


mně naštěstí zatím nehlasí závadu zatím bez problému.
AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1328 | Témat: 1

24.01 2015 18:18


mirek22:
Aby si to nezakřiknul Než se ke mě stavíš aby si neblikal jak vánoční stromeček.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.2. 2010
Příspěvků: 461 | Témat: 60

24.01 2015 18:27


Jak budou blbnout tak je zabalím a zase odešlu na reklamaci už to neřeším .
AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1328 | Témat: 1

24.01 2015 18:46


mirek22:
Jasne
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.9. 2013
Příspěvků: 29 | Témat: 3

25.01 2015 16:09


LED* A6 avant a SPZ A4 B8 , upravena elektrika a nehlasia chyby
sponzor





25.01 2015 16:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.12. 2009
Příspěvků: 23 | Témat: 0

05.03 2015 16:32


Zdarec, takze jeste nikdo nenasel spolehlive LED* svetla na B7ku?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.3. 2015
Příspěvků: 58 | Témat: 8

11.05 2015 21:37


Kdyby se nekdo takovy nasel, byl bych moc vdecny
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.11. 2014
Příspěvků: 231 | Témat: 3

12.05 2015 21:44


Tak po cca po pul roce pouzivani jen zarovek jsem se na to vysral a koupil cely svetylka
B7 je zmlsana, ale B8 taky

Kupoval jsem tyhle...

http://shop.einparts.cz/Osvetleni-SPZ-AUDI-A4-B8-2008-2009-d436.htm

a faktem je, ze to sviti jako krava
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.3. 2015
Příspěvků: 58 | Témat: 8

28.05 2015 8:59


Co byste rekli na toto?

http://www.autodilyjimo.cz/zadni-svetla-audi-a4-b7-combi-LED*-04-08-cervenobile-p3025
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

03.02 2016 22:52


Také se mi zachtělo LED* lamp podobným A6 nebo novějším generacím A4. Zvažoval jsem překopání původních světel za pomoci vsazení modulů z A6, jenže to znamenalo shánět příslušné lampy, rozřezat je i ty své, výsledek nejistý, i když viděl jsem pár fotek, kde to bylo povedené, nicméně naskytly se náhle Dectane za přijatelnou cenu s porouchanou elektronikou (zeslabený svit nějaké části obrysu nebo brzdovky), tak jsem neváhal. Světla jsem zezadu rozřezal, elektroniku opravil, předělal, vyměnil LED* v blinkrech a krajním obrysu za výkonnější a jelikož jsem viděl fotky a videa, kde je zjevný spatný svit lamp do boku, přidal jsem ještě po třech LED* na bok, svit obrysu částí lamp v pátých dveřích jsem zesílil výměnou příslušných rezistorů v elektronice, s výsledkem jsem celkem spokojen, jediné co mi vadí a zjistil jsem příliš pozdě je skutečnost, že couvací světla oproti původním jsou, co se týče osvitu ve tmě, nedostatečná, vědět to dříve (když jsem to měl rozdělané), nějak bych to vyřešil, teď už se mi do toho hrabat nechce, dal jsem tam tedy pouze místo klasických žárovek LED* žárovky, které vpředu v denních svítily daleko více než žárovka klasická, ale v couvačce to moc nepomohlo. Jak jste u zmiňovaly občasné chybové hlášky o prasklé žárovce, domnívám se, že slabina je konektor připojení rezistoru, který zvyšuje proudový odběr, aby zmátl řídící jednotku, konektory jsem zatím vyčistil a promazal vazelínou, pokud to začne hlásit chyby, konektor ucvaknu, připájím to natvrdo a zaizoluju.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.3. 2015
Příspěvků: 58 | Témat: 8

09.10 2016 21:26


Nemate nekdo zkusenost s timto konkretnim typem? Uvazuji o koupi. Za info diky.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2014
Příspěvků: 97 | Témat: 24

07.12 2016 18:13


Ahojte. Me uz zadni svetla trosku tmavy a uz nevyada to jak nove. Tak jsem uvazoval si poridit LED*... ma to vubec cenu jit do toho?

neco co jesem nasel je toto
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 505 | Témat: 28

15.12 2016 0:22


Zdar, dával jsem do celé A6c6f4 2010 ledky, interiér bez čas busu, exteriér je citlivý na odpory, ale vše mi svítí víc jak rok.

Další byl Vw jetta 2006, ta si nechala líbit až ty samé jako a6. Běžné, stejně jako a6, nechtěla.

Ale a4 b7 je nejhorší. Tam hlásí odpor i doposud používané. Objednal jsem tedy ledky na doporučení od Číňana s integrovanými dvěma odpory pod silikonovou bužírkou a už s tím jezdí. Jedině spz ještě čekám.

Nyní mi přišli i náhrady za klasiky žárovky blinkrů a brzdovek s obrysovkama s canbus integrovanými odpory. Pokud bude vše fungovat, dám tu link.
sponzor





15.12 2016 0:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

15.12 2016 16:06


Včera jsem se pustil do těch slabých couvaček, lampy jsem osadil tímto:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Byly sice moc dlouhé, aby se do lamp vešly, ale pokrátil jsem je a na funkci to nemělo vliv. Nyní to svítí o poznání lépe, ale přijde mi, že sériové lampy svítily stejně více. V pravé lampě mi pak při zpětné montáži začal blbnout obrys a brzda (klasická hláška o prasklé žárovce), nejprve jsem myslel, že jsem tam něco po..., ale pak jsem přišel na to, že je tam vyoxidovaný konektor u rezistoru mimo lampu, zajímavé je, že to začalo zlobit, když jsem na tu lampu hrábnul, aniž bych jakkoliv manipuloval s tímto konektorem. No došlo na to, že jsem konektor ucvakl, vodiče jsem natvrdo připájel a spoj zaizoloval smršťovackou.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 505 | Témat: 28

15.12 2016 16:21


Doufám, žes nezapomněl pd ty LED* chipy dát kus hliníku... přesně tyto mi vzplály v Peugeotu 306 break a řeknu ti, že je fakt super pocit vidět v zrcátku dýmící světlo...
Taky jsem si říkal, přece necouvám půl hodiny. Ale když zastavíš, vypneš motor a necháš světla...

Edit: chladiče jsi tam nedal, jak se dívám na fotky montáže na Ali Btw, nechtěl bys mi poslat odkaz na ty pulzní rezistory k ledkám z montáže? Stačí i SZ. Dík.


Ladin (15.12 2016 16:06) orig :
Včera jsem se pustil do těch slabých couvaček, lampy jsem osadil tímto:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Byly sice moc dlouhé, aby se do lamp vešly, ale pokrátil jsem je a na funkci to nemělo vliv. Nyní to svítí o poznání lépe, ale přijde mi, že sériové lampy svítily stejně více. V pravé lampě mi pak při zpětné montáži začal blbnout obrys a brzda (klasická hláška o prasklé žárovce), nejprve jsem myslel, že jsem tam něco po..., ale pak jsem přišel na to, že je tam vyoxidovaný konektor u rezistoru mimo lampu, zajímavé je, že to začalo zlobit, když jsem na tu lampu hrábnul, aniž bych jakkoliv manipuloval s tímto konektorem. No došlo na to, že jsem konektor ucvakl, vodiče jsem natvrdo připájel a spoj zaizoloval smršťovackou.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

16.12 2016 15:27


Issue: Nestraš Jj nedal jsem tam žádný další chladič, páč jsem si říkal, že couvačky nesvítí obvykle déle než 30s a do té doby se to nezahřeje. Tak snad mi to nevzplane. Když vypnu motor, tako to téměř nesvítí, je tam příliš malé napětí, když to nedobíjí Jediné co jsem tam dal jsou ty drivery.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

To by měly být oni. Jj na Ali jsem vlastně dával obrázky, páč to je jen pár kliknutí na mobil, myslel jsem, že dám nějaké i sem, ale to se potřebuji dostat k pc.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 505 | Témat: 28

17.12 2016 20:53


Takže to jsou stabilizátory a ne canbus rezistory?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

20.12 2016 11:57


Jj presne tak. Na ochcani CAN tam mam keramicky rezistoty, ted si nejsem jisty wattazi, ale asi 20 Ohm/ 20 Watt, ale je to na hrane, lepsi by bylo okolo 15 Ohmu.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 505 | Témat: 28

20.12 2016 14:08


Pokud tomu teda správně rozumím, tak tam máš stablizátor, aby ti to evypálilo LED* chip. Na can máš pak keramický odpor, který obejde CAN. Ten se v útrobách auta tedy taky hřeje?

Já našel na Ali přímo LCR článek, který je řízený jedním tranzistorem, a obejde CAN bez spotřeby tepelné energie, ale už to neumím najít. Blbec jsem si to smazal z Orders.
Naposledy upravil Issue dne 20.12 2016 18:22, celkově upraveno 1 krát. (5% původního příspěvku)
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

20.12 2016 15:12


Nevěděl jsem, zda má ten čip s LED* nějak řešeno omezení proudu, aby se při připojení napájení LED* nespálily, proto jsem tam raději dal ten napaječ nebo jak se tomu nadává. Problematiku LED* diod místo žárovek a potažmo s tím související oblbnutí CAN BUS se řešilo víceméně zde:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Na přiloženém obrázku je vidět, jaký tam mám odpor (rezistor), ten červeně označený je tam přidaný kvůli zpátečce a ty zeleně jsou původní od výrobce pro obrys a brzdu (myslím, že se to moc nehřeje, zpátečka svítí stejně jen chvíli).
Když tam dáš takový:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

mělo by to být OK, kdybys chtěl, aby to méně topilo, dej paralelně dva tyhle:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

20.12 2016 15:32


Ještě k tomuhle: "Já našel na Ali přímo LCR článek, který je řízený jedním tranzistorem, a obejde CAN bez spotřeby energie, ale už to neumím najít. Blbec jsem si to smazal z Orders."

Já těmto věcem moc nevěřím, prostě je zapotřebí docílit stejného nebo přibližně stejného proudového odběru jako mají původní žárovky, aby CAN BUS neremcal. Je víceméně jedno jakým způsobem to vyřešíš (zda rezistorem, žárovkou nebo tím, co uvádíš), nicméně se domnívám, že vždy bude vedlejším produktem teplo, zkrátka proud, která součástkou proteče se musí proměnit v nějakou jinou energii (tedy teplo), je celkem fuk, zda tam topí rezistor nebo tranzistor, výsledek je stejný, pokud použiješ rezistor s dostatečnou Wattáží, není teplota, na kterou se ohřeje, nikterak dramatická. Jak tyhle čínský serepetičky znám, píšou tam CAN BUS, ale stejně to bude mít odběr příliš nízký, aby to nezobrazovalo info o prasklé žárovce.
sponzor





20.12 2016 15:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 505 | Témat: 28

20.12 2016 18:15


Ladin: díky za obrázky a odkazy. Fórum mám pročtené poměrně dobře. V zásadě s tebou souhlasím až na to teplo, které nemusí být výsledkem vždy, ale stačí i jiná energie

Pokud dostatečně zvýšíš napětí pomocí pulzního měniče a následně spálíš malý proud, ale celkově stejný výkon, přičemž při vysokém napětí a nízkém proudu toto umíš "pálit" s nízkou tepelnou ztrátou, nezahřeješ tak moc spotřebič a dosáhneš nízkých tepelných ztrát při stejném výkonu. Ten bazmek z Ali jsem rozebíral a jsou tam 2 rezistory, kondík a dvě cívky. Možná se ten příkon pálí např. elektro-magnetem při vysokém a pulzně řízeném napětí, převedeném na střídavinu.

Stejným způsobem fungují i dráty vysokého napětí, kdy se nezahřívají díky vysokému napětí a nízkému proudu, přičemž ztráta na nich stejně je, ale nižší (bez tepla), než kdyby jsi přenášel na dlouhou vzdálenost napětí nižší.

Každopárně nechci si dávat kamkoli odpory a ledky dávám všem jen s chladiči díky mým osobním negativním zkušenostem.

Každopádně více takových lidí na fóru bych uvítal
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

21.12 2016 13:41


NZ. Nepovažuji se za žádného, kdo ví jakého odborníka, na tyto aplikace si vystačím se základními znalostmi elektrotechniky Nebudu se s tebou příst, svým způsobem máš pravdu, chápu, to co popisuješ. Jednou jsem se pustil (na jiném autě) do denních světel z dálkových (tak jako to mají myslím i nějaké Audiny) za pomoci PWM modulace, snížení svitu žárovek v lampách, výsledek byl takový, že to vydávalo dost nepříjemný vysokofrekvenční tón a výkonový tranzistor neskutečně topil, proto jsem to dal k ledu a vykašlal se na to. Ne, že byl to nějak přímo souviselo s tím, co popisuješ, ale chci tím jen říci, čím složitější aplikace, tím horší, není nad obyčejný klasický rezistor, který v tomto případě splní potřebný účel (tedy ochcaní CAN BUS). Vzhledem k tvé negativní zkušenosti chápu tvé obavy, ale potom bych doporučil rezistory výkonově jak tomu zjednodušeně říkám Wattáží předimenzovat a nemůže to udělat nic. Dát třeba 3 nebo 4 ks 20W paralelně, ve výsledku je to pouze o několik desítek korun dražší a náročnější na prostor, kterého je v útrobách automobilu dostatek a topit to téměř nebude. Také jde o vhodný způsob umístění, klasická žárovka také topí a mnohem více než správně zvolený rezistor, ale vhledem k tomu, že se žárovka rozpálenou baňkou ničeho nedotýká, nic se nestane.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email