Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 508 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 504
Uživatelů: 4
Celkem: 508

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.3. 2010
Příspěvků: 1 | Témat: 1

08.03 2010 22:32


dobrý den, mám takovej problém, když jedu víc jak 140km/HOD* a slapu na to, tak se mi vypne Turbo*. Když vypnu motor a zase nastartuju nehlasi mi to zadnou chybu nic a vse zas funguje jak ma.. ale dela mi to jen pri vetsi rychlosti (pri vetsich otáčkách) ale kdyz jezdim po meste a slapu na to jak chci tak se mi to nestane, jen na nejakych rovinkach kde chci zkusit jak to jede tak se mi to stává.. dekuji za rady.
nahoru

sponzor





08.03 2010 22:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

08.03 2010 22:37


Moznosti je vela, bolo to to uz velakrat preberane, zaseknute lopatky, vadny ventil N75, vadne cidlo tlaku vzduchu, vadna vaha vzduchu, netesne podtlakove hadicky, netesna akakolvek ina cast preplnacieho systemu. HOD* to na diagnostiku, inak sa nepohnes. A popozeraj forum, naozaj je tu toho dost
Naposledy upravil hemic dne 08.03 2010 22:42, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

08.03 2010 22:40


Vyčistit Turbo*,zatuhlé klopatky jeto klasika
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

01.09 2010 8:27


Stávalo se mi to samý, padalo do nouzáku při vyšších otáčkách a rychlostech.
Byly to jak píše Drak zatuhlý lopatky turba.
Lopatky se zaseknou na chvíli na maximu, Turbo* tlačí moc (až 2.560), nestačí se zregulovat, dojde k příliš velkýmu tlaku, a řídící jednotka to pošle do nouzáku aby zabránila poškození motoru.

Tenhle jev ještě provází chyba na VAGu "Regulační mez překročena".
Zkoušeli jsme i elektromagnetický ventil N75 - dali jsme nový na zkoušku, ale fungoval správně.
Chyba je v turbu.

Gwynn
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2009
Příspěvků: 16 | Témat: 2

15.05 2011 17:00


Zdar chlapi,kde najdu na A6,2,5 TDI* 2000,čidlo tlaku vzduchu?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

15.05 2011 17:54


na vystupu z intercooleru, prirube...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

26.12 2011 21:27


o ten výkon jsi přišel proto,protože náklápěcí lopatky v turbu (regulují výkon motoru v závislosti na otáčkách) jsou zanesený spalinama a ty lopatky se zaseknou skoro vždy ve větším výkonu a spe se do systému moc neregulovanýho tlaku a auto spadne do nouzovýho režimu. a jak jsi napsal,že po chcípnutí a pak po nastartování to zase jede,tak to je,že při chcípnutí se podtlakem přitáhnou lopatky do výchozí pozice,to dělá každý Turbo*.

utoho turba to vždyck spadne do nouze,ale když znova nastartuješ tak se jednotka restartuje,protože jsou zase všechny hodnoty správný.Turbo* ti omezí jen výkon,pokud není uplně v prdeli.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

26.12 2011 23:21


Tomich2:
o ten výkon jsi přišel proto,protože náklápěcí lopatky v turbu (regulují výkon motoru v závislosti na otáčkách) jsou zanesený spalinama a ty lopatky se zaseknou skoro vždy ve větším výkonu a spe se do systému moc neregulovanýho tlaku a auto spadne do nouzovýho režimu. a jak jsi napsal,že po chcípnutí a pak po nastartování to zase jede,tak to je,že při chcípnutí se podtlakem přitáhnou lopatky do výchozí pozice,to dělá každý Turbo*.

utoho turba to vždyck spadne do nouze,ale když znova nastartuješ tak se jednotka restartuje,protože jsou zase všechny hodnoty správný.Turbo* ti omezí jen výkon,pokud není uplně v prdeli.


čéče nevim ale kolega to už asi před nějakým tim pátkem pořešil
nahoru

sponzor





26.12 2011 23:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2011
Příspěvků: 39 | Témat: 0

28.12 2011 20:57


Ahoj,

jen moje zkušenost, kterou jsem s tím měl...
Měl jsem úplně ten samý problém, jak popisuješ. Jak jsem tamu přitnul, tak to spadlo do nouzáku a po opětovném nastartování ok. Taky jsem pročítal fórum a hledal a četl co s tím. Už jsem chtěl vytahovat Turbo* a že jej vyčistím s kamarádem. Ale naštěstí jsme přišli na to, že jak vede hadice z turba do intercooleru (když se postavíš před auto, tak je Turbo* po levé straně a taková hadice většího průměru je svedena dolů do trubky, která ja vedena spodem za nárazníkem), tak jsem tam měl spodní sponu, která drží hadici na trubku úplně volnou a jen tak tam plandala. Dotáhli jsme to a je to OK. Těmi vibracemi se asi spona uvolnila a to dělalo tu paseku. Zkus projít ještě ty spoje, jestli Ti to opravdu všude drží tak jak má. Je to zatím to nejjednoduchší co můžeš udělat a pak to popřípadě vyloučit... Přeji hodně zdaru a dej vědět, jak jsi dopadl! Držím pěsti!
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

29.12 2011 8:02


zaprve se Turbo* nespina neni na elektrinu.
Typuji ze se ti zasekava regulace.

to co se ti deje je padani do nouzaku. Jedes chces výkon auto jako kdyby umre. Bez diagnostiky kabel dnes stoji ale 500 vag si stahnes . Neudelas nic.


TIm ze ti to spadlo do nouzaku mas v RJ chybove hlaseni typuji regulacni mez prekrocena nebo podkrocena.

Budes pravdepdobne cistit Turbo* . A o tom cisteni a zpetnym namontovani si neco precti. Neni to jen vyndat vosmrdlat to hadrou a vratit zpet.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.1. 2013
Příspěvků: 147 | Témat: 14

01.08 2013 12:53


Mě to dělala prasklá hadice mezi coolerem a turbem, sehnal jsem a a vyměnil za novou a vše v pořádku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.3. 2014
Příspěvků: 20 | Témat: 1

26.08 2014 14:14


Kluci taky mam ten samej problem do 140km/h uplne v poradku ale kdyz na to slapnu a chci predjizdet na dalnici tak je to mrtvy a Vag mi hazi chybu 000575- Chyba tlaku v sani. Hadicky meneny, hadice zkontrolovany, cidlo tlaku vymeneny, EGR* zaslepenej, tak zeby to byl ten elektromagneticky ventil? N 75? Diky za info.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

26.08 2014 14:43


Boysii: Turbo* si cistil kedy?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.3. 2014
Příspěvků: 20 | Témat: 1

26.08 2014 14:51


Tak to netusim kedy bolo naposled cistene auto mam kratko. A ked tak nejaky dobry navod na rozobranie a cistenie? Musim ho rozpulit ci nie?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

26.08 2014 15:07


Boysii:
doma bych do toho fakt nelozil, nechej to profikum
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.3. 2014
Příspěvků: 20 | Témat: 1

26.08 2014 15:24


To je jasny kdyz ho musim pulit a to musim tak to radeji necham nekomu co to uz delal ale stejne nejbliz mne je to v Jablonci nad Nisou a chtej za to 3 litry coz je celkem dost. Ale asi mi nic jinyho nezbejva . A nebo kdyby nekdo vedel o nekom v blizkosti MB a levnejsim tak bych byl jenom rad.
nahoru

sponzor





26.08 2014 15:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

26.08 2014 15:36


vacsina ludi to Turbo* s domacimi natrojmi ani nevymontuje, nieto este rozoberie. 3tis nie je vela
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.3. 2014
Příspěvků: 20 | Témat: 1

26.08 2014 15:41


ako neni vela ale dost ale niekde na inym fore som nasiel ze niekto riesil ten isty problem a mal v prdely len elektromagneticky ventil ze autodata urcuju odpor 25-45ohm a jemu to ukazovalo 16 a mne to ukazuje 18,4 tak ci to nebude len tym ventilom hmmm to uz su posledne 2 veci ktore by to mohli robit snad
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

26.08 2014 16:01


moze byt vadny aj ten ventil, pomocou testu akcnych clenov sa da vyskusat, v akom rozsahu sa hybu lopatky, podla toho mozes tipnut, ci je regulacia zatuhnuta, alebo nie
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.3. 2014
Příspěvků: 20 | Témat: 1

26.08 2014 17:04


a ako urobim ten test? jak zistim ci je zatuhnuta alebo nie jak sa to ma hybat? ked som mal dole vyfuk tak som akurat skusal ci nema volu oska a nema ale lopatky som neskusal
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

27.08 2014 7:45


Pomocou VAG
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.3. 2014
Příspěvků: 20 | Témat: 1

28.08 2014 20:05


Neda se asi nejak obejit ten ventil co?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.4. 2012
Příspěvků: 131 | Témat: 13

29.08 2014 7:48


Mal som rovnaky problem a pomohlo toto :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Konkretne na obrazku je moje Turbo*.
poznam dalsich ludi ktory mali rovnaky problem a taktiez im pomohlo vycistenie turba a jemne zbrusenie regulacie.

Trosku zrucnejsi majster to vycisti doma sam bez problemov. Mne to trvalo 3 dni s vybratim, vycistenim a nahodenim. Cistil som to grilpurom.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.3. 2014
Příspěvků: 20 | Témat: 1

29.08 2014 18:57


Pekna prace a jak si cistil vrtulky? nevadi jemny smirgel? a lopatky si cistil jak? skus mi popisat jak si to cistil aby som sa vyvaroval pripadnemu poskodeniu lopatiek alebo vrtuliet na co nema siahat a na co mozem diky moc
nahoru

sponzor





29.08 2014 18:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.4. 2012
Příspěvků: 131 | Témat: 13

29.08 2014 20:37


Cistil som to kefkou na riad nesmies to cistit drotennou koli ryham hned by sa v nich zacal usadzovat karrbon. Ako cistic som pouzil spominany grilpur minul som cca 0,7l. polial som to pockal 20 minut a cistil zase polial. pockal a tak dalej az kym to nebolo ciste. Lopatky nebrus to je vsetko vyvazene nastavene. Ocistis ich s kefkou. v pohode.. Jedine co som brusil je regulacia a to na skle s 800 a 1000 smirglom na ktory som vylial vodu. Zbrusil som to cca o desatinu. Pri skladani som vsetko namastil syntetyckim olejom. cistil som aj EGR*. a sanie rovnakym sposobom.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.3. 2014
Příspěvků: 20 | Témat: 1

29.08 2014 23:36


A ten vencek z lopatkami si cestil asi z oboch stran ze? Pockam kym sa vycasi a pustim sa do toho snad sa mi to podari a bude vsetko OK pre istotu si spravim fotodokumentaciu aby som na nic nezabudol a aby som vedel jak to presne poskladat naspat
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.4. 2012
Příspěvků: 131 | Témat: 13

30.08 2014 8:01


Regulaciu brus iba zospodutake ako keby slzicky su to.pytaj sa kludne keby nieco zlozit to nieje tazke. ked mi tocas dovoli spravim navod a DAM* to sem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.3. 2014
Příspěvků: 20 | Témat: 1

30.08 2014 8:40


Super urcite DAM* vediet ked sa do toho pustim. A cim si ho nahrieval aby povolil ten fen? Kazdy mi hovori bud autogenom alebo to hodit na gril alebo platnu na sporaku ale kamos co to robil autogenom tak mu to popraskalo tak to asi skusim na rozpalenom grile heh snad to povolim
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.3. 2014
Příspěvků: 20 | Témat: 1

04.09 2014 20:36


Tak od zajtra mi zacina trapenie z cistenim turba a zohnal som ultrazvukovu cisticku takze sa mozno nebudem trapit z cistenim rucne heh len dufam ze ho rozpulim hhe
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

05.09 2014 9:28


casto treba obal nahriat, aby slo rozobrat
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email