Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 28 kvě 2024
Celkem je zde 654 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Olejnička
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 459
Online návštěvníků
Návštěvníků: 654
Uživatelů: 0
Celkem: 654

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 43 | Témat: 8

05.03 2010 20:04


Zdravim,měl bych pár otázek...chtěl bych si pořídit Audi A8,chci naftu 2.5 TDi 110kw,jenže to je dost poruchovej motor,už jsem se o tom něco načet.Napadlo mě-co koupit nějakou s vadným motorem nebo bez motoru a sehnat 1.9TDi PD ASZ 96kw a překopat to?Dalo by se to nebo je to úplná blbost?Ještě doplním že bych to chtěl s TipTronikem.Jistě Vás napadne že to bude moc slabý na tak velký a těžký auto-stačil by chip+pár úprav a 120kw by neměl být problém.Vím že v superbu ten motor jede fakt pěkně(série 96kw) tak si myslím že by to mohlo stačit....teď je otázka jestli by to šlo spasovat ten motor s ostatnímy částmy auta...díky za vaše názory a rady
nahoru

sponzor





05.03 2010 20:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

05.03 2010 20:06


Martinix:
Ahoj vítej na klubu.

Ale hned na úvod Tě trošku opravím, vlákno "Vtip pro dnešní den ... " je v jiné sekci.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 30.5. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 3

05.03 2010 20:19


Martinix:
nejsem si jist,jestli jsou vůbec A8 110kw.sériovky mají jen 132kw,ne?a neblbni,ono samo o sobě A8 2,5 TDI je slabota.když už A8,tak jedině 3,3 TDI a výše.
root má s tím vláknem pravdu....
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

05.03 2010 20:49


co tam dostat dve 1,2HTP vedle sebe?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

05.03 2010 20:53


Martinix: Dávat úplně jiný motor do auta je absolutní nesmysl. Takže blbost! A další věc A8 je opravdu auto na pořádný motor, takže 3.0 a výš!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 13.12. 2008
Příspěvků: 2560 | Témat: 32

05.03 2010 21:05


Martinix:
Zdravim,měl bych pár otázek...chtěl bych si pořídit Audi A8,chci naftu 2.5 TDi 110kw,jenže to je dost poruchovej motor,už jsem se o tom něco načet.Napadlo mě-co koupit nějakou s vadným motorem nebo bez motoru a sehnat 1.9TDi PD ASZ 96kw a překopat to?Dalo by se to nebo je to úplná blbost?Ještě doplním že bych to chtěl s TipTronikem.Jistě Vás napadne že to bude moc slabý na tak velký a těžký auto-stačil by chip+pár úprav a 120kw by neměl být problém.Vím že v superbu ten motor jede fakt pěkně(série 96kw) tak si myslím že by to mohlo stačit....teď je otázka jestli by to šlo spasovat ten motor s ostatnímy částmy auta...díky za vaše názory a rady
Mel jsem moznost ridit A8 2.5 132kw tdi tiptronic a muzu rict,ze to fakt nejede.Superb sice disponuje 96kwaty,ale je podstatne lehci nez A8 a to je hlinikova.Je to trosku jina liga.Tohle fakt neskousej,kup toho superba,nebo pasatta kdyz chces 1.9 Tdi.Nehlede na to,ze by ti tu prestavbu asi nikdo neschvalil,i kdyz v nasem bananistanu....zalezi jen na obalce.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

07.03 2010 2:21


A co 1,6D?

Martinix: Né, fakt je to blbost. To si šoupni do 4.2 plyn a bude klid.
Nebo 3.0 naftu ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 43 | Témat: 8

10.03 2010 7:54


jn je to blbost díky za vaše názory:)
nahoru

sponzor





10.03 2010 7:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

10.03 2010 9:51


Já vim že "downsizing" dneska frčí, ale co je moc, to je moc A8 1.9TDi - to jenom řekneš a člověk z toho má husinu Ale máš bod za to, že takovejhle nápad tu ještě opravdu nikdo neměl.. Na A8 je 4.2 246kW ideální..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

10.03 2010 16:31


Tak to je zatim nejlepsi joke za posledni mesic todle:)))
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2010
Příspěvků: 102 | Témat: 3

10.03 2010 16:53


GL
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1351 | Témat: 55

10.03 2010 16:56


Lumpiq:
Tak to je zatim nejlepsi joke za posledni mesic todle:)))

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 43 | Témat: 8

11.03 2010 21:41


Tak když tam dávali 2.5TDi 110kw tak proč by 1.9 TDi 96kw upravená+chipnutá na 130kw měla mít problém?????nepotřeboval bych letadlo,taky by to jelo,když to jede v serii v superbu pěkně a superb jestli má 1400-1500kg?a audi A8 s tímhle motorem tak 1700 si myslim,to je rozdíl jen cca 200kg+ten chipnutej motor by si stim poradil,měl by krouťák cca tak 400Nm...což je dost
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

11.03 2010 21:47


Martinix:
Jedinej SuperB, kterej trochu jede je nová 3.6V6 a kdysi dávno trošku jela 2.8V6 ... Ale neexistuje SuperB s naftovým motorem, který jak říkáš "jede" ve smyslu je schopen vyvinout nějakou uspokojivou akceleraci.

Nicméně dopředného a občas i rovnoměrně zrychleného pohybu by to asi schopné bylo
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1351 | Témat: 55

11.03 2010 21:51


root: on to asi vazne mysli vazne
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

11.03 2010 21:53


preluder:
Jenže já mám taky máslo na hlavě, chtěl jsem osmu ve 2.8, ach já bláhový .. a že jsem se hádal, že by to jelo
nahoru

sponzor





11.03 2010 21:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

11.03 2010 21:56


Martinix: jenze vona ta osma s tim dehtem 2.5 nikterak zazracne nejede,spis podprumerne. Minimoturek 1.9 TDI s tim bude mit vic nez hardwork......ty poslys - kdyz uz mas takovehle zachvevy kreativity,nechces svuj zajem obratit k necemu vhodnejsimu nez k vlajkove lodi audi????? myslim ze takovy trabant s motorem tdi pd by byl daleko originalnejsi nez ta A8
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1351 | Témat: 55

11.03 2010 21:58


vlasta: a vnem uz by to sakra jelo
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

11.03 2010 21:59


Ten Trabant mě fakt dostal
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

11.03 2010 22:17


za cenu té přestavby by jsi ten motor opravil
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 43 | Témat: 8

11.03 2010 22:33


Dave_S2-2.5TDi 110kw je špatnej motor,poruchovej,nejede,žere
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1351 | Témat: 55

11.03 2010 22:38


Martinix: ja mam 110 kw. sice jsem do ni kilo nasypal,ale ted si jen jezdim a po chipu to jede krasne a nezere
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

11.03 2010 22:44


root:
Martinix:
Jedinej SuperB, kterej trochu jede je nová 3.6V6 a kdysi dávno trošku jela 2.8V6 ... Ale neexistuje SuperB s naftovým motorem, který jak říkáš "jede" ve smyslu je schopen vyvinout nějakou uspokojivou akceleraci.
Když to bereš takhle tak tvoje A6 jede taky jen velice průměrně..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

11.03 2010 22:52


Kovi:
Tak jak říkáš, je to strašně těžké auto
nahoru

sponzor





11.03 2010 22:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22151 | Témat: 587

11.03 2010 23:01


tohle mě nepřestane bavit...
hláška tohle "jede"

každej jak Andreti
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

11.03 2010 23:04


No ta "trošku jedoucí" superbída 2.8 v manuálu má stovku za 8 sec
nahoru

AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 11.3. 2010
Příspěvků: 22 | Témat: 1

11.03 2010 23:07


Martinix: Dobrej vtip!!!! Kup si superb a nalep si na něj čtyři kruhy, budeš s tím mít míň práce "pojede" a já nebudu naštvaná....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

11.03 2010 23:11


Kovi:
Ná, já v automatu pod osm. Z toho se ale přece nedá vyvodit, že to jede. Motorkáři se s tím fakt honit nedaj.

Do 100, dobře 120ti ještě tu dvoutunovou mrchu donutíš k nějaký ty skoro i jako akceleraci, i když podřazuje jako divá. Ale nad 140 se to na pružný zrychlení moc nechytá :-/

Taková S6, tu bych rád zkusil
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.3. 2010
Příspěvků: 43 | Témat: 8

12.03 2010 7:02


blondílek-nechci superba!Já sem kruhovej,jen přemejšlím že postoupím o level:)A8 je dobrá kára,máte pravdu že v 4.2 to je nejlepší volba ale "kdo to má furt platit"???.....žere jak tank a sporáka nechci....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

12.03 2010 7:58


root:
preluder:
Jenže já mám taky máslo na hlavě, chtěl jsem osmu ve 2.8, ach já bláhový .. a že jsem se hádal, že by to jelo


nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email