Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 334 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 326
Uživatelů: 8
Celkem: 334

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

01.03 2010 17:57


Rozhodl jsem se repasovat napínací kladku klínového řemene, protože cena za novou není zrovna malá. Oprava spočívala ve výměně ložiska kladky. Přikládám pár fotek bohužel jen z mobilu, ale pro ilustraci snad postačí.
nahoru

sponzor





01.03 2010 17:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

01.03 2010 18:00


Dodám, že ložisko vyšlo na 35Kč s DPH a práce trvala něco přes hodinu.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

01.03 2010 18:04


To je sice hezký, ale měl bys tam dopsat, že je potřeba k výmněně původního ložiska, použít rychloběžné nelze tam fláknout ložisko za pár kaček, dále bacha na nýty!!! pochybuji že jsi schopen použít správné nýty aby to drželo a nepovolilo se to. Já už to dělal jsem strojař tak jsem si myslel že to spravím taky, použil jsem ocelové nýty, bohužel nevydrželi, normálně se střihli, takže vůbec nedoporučuji.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

01.03 2010 18:05


Ty šrouby nedoporučuji vůbec ty se ti střihnou po pár km
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

01.03 2010 18:08


radar354: Použil jsem obyčejné ložisko, uvidíme jak dlouho vydrží. Místo nýtů jsou tam šrouby M5 roznýtované přes matku. rychloběžné 6203 nebylo v našem malém městě skladem, tak jsem to rysknul.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

01.03 2010 18:15


rakyroky:
Tak to kontroluj, já to poprvé udělal zrovna tak, pak jsem dal víc peněz a koupil to co sem si myslel že by mělo stačit, bohužel ani ty ocelové nýty to neudrželi.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

01.03 2010 18:20


radar354: No uvidíme, kdyžtak doplním. Střihnout se to může až v případě, ře se nýty uvolní a tohle je dotažený fakt fest a rozklepaný. Ale vyvolal jsi ve mě tedy notnou dávku nejistoty.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

01.03 2010 18:27


rakyroky:
Tak to věřím, já si byl taky jistej že to nepovolí, bohužel šrouby se střihli docela dost rychle, nýty se nestřihly, ale zničili ten plech co se s nima nýtuje (máš to na obrázku 068) ty dírky měli skoro cm ovalitu když jsem to vyděl tak jsem s tím šlahnul a koupil druhou kladku na AAT stojí 3500kč na AEL je dražší, ale o kolik to nevím. Já si nejsem jistý ale to ložisko (samotnou kladku bez napínáku) mám možná doma náhradní.
nahoru

sponzor





01.03 2010 18:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

01.03 2010 18:35


radar354: Pri odvrtavani tech nytu mi ale neprislo, ze by byli nejak moc tvrdy, vrtak do nich zajel jak do masla. O tom strihu bych skoro v tomhle pripade pochyboval (ale verim zkusenejsimu) spis se jeste poohlidnu po nejakym lepsim skf. Asi je hodne dulezity dodrzet polohu dilu, protoze je to jen plech a je na sebe uz nejak vzajemne zprohybanej a kdyz to sedne jinak, tak ta stycna plocha muze byt mensi a v tom pripade to povoli a strihne.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

01.03 2010 18:40


rakyroky:
Je pravda že odvrtat šli dobře, no uvydíš mě se to teda střihlo a dělal jsem to stejně jak ty, poznačil jsem si jak to k sobě patří aby to sedlo a stejně to šlo do kytek.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

01.03 2010 20:01


Otázne je možno aká bola tvrdosť skrutiek. Ak by si použil najsilnejší materiál tuším 12.9 tak neexistuje aby niečo povolilo.
A nevidím tam dôvod aby to bolo namáhané na strih, jedine že by to bolo vyosené.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

01.03 2010 20:10


flashmajster: Srouby jsou tusim obyc 8.8 ale porad mi prijdou pevnejsi nez ty nyty co tam byli.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

01.03 2010 20:15


flashmajster:
Nenech se mílit jdou do toho pěkný rany při startu a akcereraci kdybys vyděl tu kladku jak vypadala když byla z nýtovaná pevnostním nýtem, tak by ses divil, škoda že jsem to tenkrát nenafotil.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

01.03 2010 20:45


Tak keď to išlo v pohode odvrtať tak to asi nebol moc pevnostný nit.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

01.03 2010 20:50


flashmajster:
Ten původní šel odvrtat já tam pak dal pevnostní, ten zůstal celí ale plech na kladkách byl v pr....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

01.03 2010 20:56


Veď som písal, že ak to nieje vyosené tak to nieje moc namáhané na strih. A v tvojom prípade to bolo asi ako vajce tak pravdepodobne preto, každopádne už s tým nič nevyriešime
nahoru

sponzor





01.03 2010 20:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

01.03 2010 20:59


flashmajster:
A jak bych to asi vyosil?? ložisko sedne přesně do vnitř bez vůlí, a zapadne přesně na čep, nejde to vyosit!!
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

01.03 2010 21:20


radar354:
flashmajster:
A jak bych to asi vyosil?? ložisko sedne přesně do vnitř bez vůlí, a zapadne přesně na čep, nejde to vyosit!!

Neviem
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

01.03 2010 21:31


Prisahal by som že to musí vydržať,ja by som to ešte pred montážou a nýtovaním zlepil lepidlom na ložiska a potom znytoval.

V katalogu sú uvedené max. točky treba to pozrieť,predpokladám že také ložisko aj v základnom vyhotovení udrží tak cca 10 tis. ot.

Som zvedavý čo to bude robiť. Pokial je to pekne spravené a nemá to volu nemalo by sa to strihnúť.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 7

01.03 2010 22:23


Taky se přidám do diskuze. Dělal jsem to samé na AEL. Koupil jsem ložisko SKF za cca 200,- Kč. Jestli rychloběžné nevím, ale dostal jsem podle čísla to samé. Nýty ocelové a nevidím důvod ke střihu - řemen pohání obě půlky kladky stejně. Už to tam běhá pár tisíc, tak to schválně omrknu.

Když už jsme u rozvodech drážkového řemene, tak se chci zeptat, jak je uložena hřídel větráku s viskospojkou? Je to v hliníku, zatím jsem to moc nezkoumal. Jaký je na viskospojce závit a kolik stojí nová? Přemýšlím o její výměně, ale nějak mi nejde povolit, nevim jak jí pořádně zafixovat..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

02.03 2010 8:39


Jiz jsem nekolikrat obdobne veci delal.Vzdy jsem nyty nahradil pevnostnimi srouby a dodnes to ve vsech autech beha bez sebemensiho problemu.Je pravdou ze pouzivam rychlobezna loziska - to jsem opomnel rakyrokymu rict,ale myslim ze i tohle lozisko to ustoji,byt ne na veky.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

02.03 2010 12:22


jj, šrouby 12,9 vydržej hodně, 8,8 je proti tomu bláto. Nějakej debil nám teď dokonce do práce nakoupil 5,6 - katastrofa.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

02.03 2010 14:27


Satan Coupe:
jj, šrouby 12,9 vydržej hodně, 8,8 je proti tomu bláto. Nějakej debil nám teď dokonce do práce nakoupil 5,6 - katastrofa.


8,8 je dobrá je to bežný štandart ,horšie je to s maticami ,majú velké nábehové hrany a potom málo závitu ,trebars teraz som kúpil 12-tky a tie majú len tri cele závyty.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

02.03 2010 14:42


vlasta:
Je pravdou ze pouzivam rychlobezna loziska - to jsem opomnel rakyrokymu rict,ale myslim ze i tohle lozisko to ustoji,byt ne na veky.


Ja jsem o tom premyslel tam dat nejaky lepsi lozisko, ale tohle bylo hned a za par korun. Po te debate co se tu dnes rozvynula, jsem pro jistotu privezl z Plzne nejaky specialni 6203 RS doporuceny prodavacem ve znackovym obchode SKF. Tak si to jeste projistotu zopaknu Nic mene na tom levnym jsem najel uz 250km a pohoda.
nahoru

sponzor





02.03 2010 14:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

02.03 2010 15:00


Hold asi jsem měl smůlu že se mi to dva krát vysypalo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 225 | Témat: 22

02.03 2010 18:09


No nevím jestli vůbec psát jak jsem to dělal já nedávno

Měnil jsem ložisko v altíku a tlumič vibrací a když už jsem měl tu kladku venku nezdálo se mi už to ložisko moc, trochu bylo slyšet tak jsem ho taky vyměnil.
Nýty jsem neodvrtával ale vytloukl ložisko ven a dal nové a zaklepal zpět ten lem. Trochu partyzánština ale od vánoc to zajím drží.....klep klep na dřevo
Jednou jsem to už projistotu nekdy začátkem února kontroloval....vyndal napínák ven a zkoušel jestli je to OK.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.10. 2008
Příspěvků: 105 | Témat: 15

02.03 2010 18:47


tak ja se přidam ,dělam to už x let na Giv a oct a podobně ,daval jse tam nyty a rozklepal ,a protože to je drbačka ,spravně rozklepat nyt ,potřebuješ ,utahovak ,kopyto a rozjebavač ,tak už použivam taky šrouby 8,8 a musim řict že cca 20 kladek běha jako za mlada ,ložisko vždy skf normal ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

02.03 2010 19:58


lontree: Kdyz to takhle rozpertlujes, tak mi nerikej, ze ta kladka nehazi? Nevim kolik to muze v tomhle miste tocit, ale pri 4tis ot. motoru bych typoval neco pres 10tis na kladce.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

02.03 2010 20:04


pokud mu to bude vybrovat, může to mít následky v podobě strhaných klínků, nebo odcházejících jiných ložisek.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 225 | Témat: 22

02.03 2010 22:42


No kupodivu to nehází...právě protože jsem měl z toho obavy co to udělá jsem to po pár tis. km vyndal ven a zkoušel a zatím ok. Jinak, dá se koupit někde jen samotná ta rolka nová? Co to stojí?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email