Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 487 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 485
Uživatelů: 2
Celkem: 487

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 33 | Témat: 11

25.02 2010 20:35


Ahoj Audiáni,máte někdo zkušenosti s chipováním auta s automatem (s tiptronicem).Mám audi A6 132kW Tiptronic.Jestli to řídící jednotka převodovky při načipování motorové jednotky zvládá bez problémů.

Dík za recenze?

Jean
nahoru

sponzor





25.02 2010 20:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.4. 2008
Příspěvků: 227 | Témat: 12

25.02 2010 20:53


ja sa chystam cipovat multitronic aj ked sa to nedoporucuje.. ale pisal som s chlapkom z MMracing a ze oni upravuju data aj v riadiacej jednotke prevodovky a ze krutak sa skoro ponecha. jedine co nemoze sediet prevodovke po nacipovani je vyssia zataz v podobe krutaku.. takze myslim ze v pohode dotoho. ja idem
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

25.02 2010 23:42


VLADDO: Trošku nechápem tvrdenie že krutak sa ponecha, potom je aký zmysel čipovania? To čo ťa tlačí do sedadla je krutak a nie výkon takže čo z toho že pri 5000 rpm to bude mať o pár kobiliek naviac keď neťaháš za sebou zabrzdený tank??
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

26.02 2010 1:23


Chipování tiptronicu je pěkná ptákovina... Tiptronic řadí podle toč. momentu motoru a při běžném "chipu" není žádná úprava třeba.

Mapy v tiptronicu se mění až při brutálnějších úpravách (větší turbo, vstřiky...) Normálně ne.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

26.02 2010 8:50


flashmajster:
VLADDO: Trošku nechápem tvrdenie že krutak sa ponecha, potom je aký zmysel čipovania? To čo ťa tlačí do sedadla je krutak a nie výkon takže čo z toho že pri 5000 rpm to bude mať o pár kobiliek naviac keď neťaháš za sebou zabrzdený tank??

Přesně jak píšeš,kdyby se nezved kroutak,tak nema chip cenu,vždyt hlavne kvuli tomu se to chipuje. Já mam třeba chip a kroutak mi zvedli asi o 103 Nm a v zahladu jsem měl cca 300 Nm,takže to je docela o dost
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

26.02 2010 11:38


Jen to načipujte, naprosto bez obav ... Tuhle jsem seděl s kolegou u KAPSE a poslouchal ty ceny za kompletní repase.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

26.02 2010 11:48


root:
Jen to načipujte, naprosto bez obav ... Tuhle jsem seděl s kolegou u KAPSE a poslouchal ty ceny za kompletní repase.

Prosimtě ty motory to vydrží,pokud to neni sračka chip nebo vylítanej motor,má rezervy a když to uděláš rozumně,tak je to v poho. maximálně to odnese spojka,když budeš jezdit jak blb. Repase,to se musí dělat snad na všem a drahý je na tohle auto všechno
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

26.02 2010 11:50


toxs:
Proč mluvíš o motoru, chcete si hrát s převodovkou, ne? Vždyť jo, vydrží to ... chvilku určitě
nahoru

sponzor





26.02 2010 11:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

26.02 2010 11:52


root:
toxs:
Proč mluvíš o motoru, chcete si hrát s převodovkou, ne? Vždyť jo, vydrží to ... chvilku určitě

Jo takhle,tys myslel převodovku,o tý nic nevim a ani nevim jestli jí to dělá dobře,takže to máš možná pravdu,ale motor to vydrží v poho.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

26.02 2010 11:54


A nebo když tam někej pičus nahraje pičus čip:-)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

26.02 2010 11:59


jojo motor 2,5TDi hlavne okolo AKE vydrzi brutalni zachazeni a s tim longlife olejem mas beznou udrbu skoro zadarmo
ale jak rikal Kratz tiptronic netreba chipovat pokud uz jsi nevymenil pulku motoru (novy vstriky, novy turbo atd...)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

26.02 2010 12:41


sanysek:
Přesně tak, u 2.5 ropy V6 bych se čipu vůbec nebál ... ten motor je prakticky nesmrtelnej. Tam se s ohromnou rezervou počítá i na tyčince měrky oleje
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

26.02 2010 12:53


root:
sanysek:
Přesně tak, u 2.5 ropy V6 bych se čipu vůbec nebál ... ten motor je prakticky nesmrtelnej. Tam se s ohromnou rezervou počítá i na tyčince měrky oleje

Zkus se informovat jo. Jak jsou ty motory dělaný a pro jakej trh,pak něco říkej
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

26.02 2010 12:59


Protože jestli mi chceš říct,že tam žádná rezerva neni,ani pro to,aby sis rozumně zvýšil výkon a to auto šlo líp od nízkejch otáček,tak asi fakt nevíš co píšeš. Víš vůbec jak jsou ty řídící jednotky navrhnutý. A proč třeba A4 B6Q má 132kW a já s předohrabem měl jen 114kw a ty motory jsou skoro shodný,proč by těch 114kw nemohlo vydržet těch 132kw???
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

26.02 2010 12:59


toxs: to nam radsi rekni ty... co si myslis o motoru 2,5TDi AKE...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

26.02 2010 13:00


toxs: prave to "skoro shodny" rozhoduje
nahoru

sponzor





26.02 2010 13:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

26.02 2010 13:01


sanysek:
toxs: to nam radsi rekni ty... co si myslis o motoru 2,5TDi AKE...

AKE motor nemam a neznam,ale pokud si četl předchozí příspěvek,tak se psalo o 2,5 ropa ve V6,to pokud dobře chápu je spousty a spousty motorů,třeba i můj AYM
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

26.02 2010 13:04


toxs:
Další elitní strojní inženýr a ke všemu motorář, hmm. Nestačím se divit kolik bejvalejch šéfkontruktérů Audi se tady na fóru vyskytuje
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

26.02 2010 13:04


Nechci vám skákat do konverzace, na růta bych měl taky připomínku, ale kašlu na ni, ale radši poprosím pány toxs, sanysek a root, aby přestali s tímto tématem, popřípadě řešili jenom chip. Protože tohle je zase rozjeté na 10 stránkový offtopic o spolehlivosti 2.5TDi a těch tady máme dost
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

26.02 2010 13:05


sanysek:
toxs: prave to "skoro shodny" rozhoduje

Vždyť je to hovadina,má to silnější turbo,co jsem čet,ale jinak je to shodný,nechápu co pořád máte proti chipu. ono kdyby všichni nejezdili k nějakýmu maníkovi do garáže,kde nahrává jeden sw do všeho,pak to oddělá auto a je to. Pak všichni že chip je hnus atd. Kdyby jste si připlatili a šli do autorizovanýho chipu se zárukou,tak by tyhle ohlasi nebyli. řekni mi třeba ty konkrétně co máš proti chipu,jaký máš zkušenosti,že ho nedoporučuješ??? tipnul bych,že si ho nikdy neměl
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

26.02 2010 13:09


sTeblo:
A já bych Tě zase poprosil, aby's to tak šíleně nežral.
Tazatel se ptal jestli může nachipovat převodovku - kromě faktu, že je to kravina dostal docela jasnou odpověď, že to není ani dobrej nápad.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

26.02 2010 13:14


root:
toxs:
Další elitní strojní inženýr a ke všemu motorář, hmm. Nestačím se divit kolik bejvalejch šéfkontruktérů Audi se tady na fóru vyskytuje

Dobře roote,nechci se s tebou hádat a je pravda že by to bylo na dlouho. Jen jsem chtěl říct,že ten motor rezervu má,pokud neni vylítanej a staráš se o něj,uděláš rozumnej chip a budeš se k němu chovat jak máš,tak budeš spokojenej. Neni to z mojí hlavy a nejsem žádnej inženýr,ale kdybys mi řek že nemá rezervu,tak bys lhal sám sobě. Mam už dlouhá léta známýho v audi a právě než jsem dělal chip,tak jsem se ho na to ptal. Vysvětlil mi že je to určený pro více zemí,kde jsou různé limity a to podle emisí,objemu,výkonu atd a tutíž aby se mohlo prodávat všude a prošlo,tak musí bejt vše dost ořezaný,toť vše. A sorry,jsem tvrdohlavej:)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

26.02 2010 13:14


sTeblo:
Jo, viděl - jebky nekupuju - zbytek si člověk může přečíst tady a je to skutečně obsáhlý čtení. Jinak šup a změnit název topicu, protože "Chiptuning Tiptronicu" není evidentně (pokud Ti dám za pravdu) adekvátní obsahu dotazu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

26.02 2010 13:16


toxs: to se pletes... chip mam, od Dieselpoweru, coz je takovej ten garazmistr, o nejaky zaruce nebyla rec, nechapu ani jak by mohl davat zaruku na auto kterymu ma najeto dveste a je osm let stary..
sel jsem tam kvuli tomu aby mi upravil RJ po jednom takovym mistrovi ktery se v RJ hrabal... nesel jsem si tam pro vykon, nizsi spotrebu...
ale mezi tim co se v tom vsem hrabal a zkousel tak jsme vedli debatu... a chipovani tiptronicu zminoval nekde za patnacti dalsima vecma...

o co ti jde chipovat motor nebo prevodovku?

sTeblo: vidis pomalicku se vracime k tematu, jenom jsme si tu potrebovali par veci vyjasnit...
nahoru

sponzor





26.02 2010 13:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

26.02 2010 13:18


toxs:
Vždyť se nikdo nehádá, startujete jako papírový čerti. Si tu se sanysek: trošku rejpnem a hned se to tu mění ve flame.

Chipujte si co chcete a jak chcete, můj názor je všeobecně známej, ale nemyslím si, že tady je místo proto ho obhajovat
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

26.02 2010 13:18


root: a to je prave ono....jinak predchozi prispevek jsem smazal, narazku na tebe jsem si rozmyslel a doufal, ze si ji nevsimnes Nechci se hadat. V prispevku dale to tazatel popsal vcelku slusne, proto jsem neresil nazev topic, ale budiz, zmenim ho.
Co se tyce "jebky", ja bych tak jednoznacny nebyl. Jednu "jebku" jsme meli doma a z toho co vim, novy majitel si na ni nemuze stezovat....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

26.02 2010 13:19


sanysek:
toxs: to se pletes... chip mam, od Dieselpoweru, coz je takovej ten garazmistr, o nejaky zaruce nebyla rec, nechapu ani jak by mohl davat zaruku na auto kterymu ma najeto dveste a je osm let stary..
sel jsem tam kvuli tomu aby mi upravil RJ po jednom takovym mistrovi ktery se v RJ hrabal... nesel jsem si tam pro vykon, nizsi spotrebu...
ale mezi tim co se v tom vsem hrabal a zkousel tak jsme vedli debatu... a chipovani tiptronicu zminoval nekde za patnacti dalsima vecma...

o co ti jde chipovat motor nebo prevodovku?

sTeblo: vidis pomalicku se vracime k tematu, jenom jsme si tu potrebovali par veci vyjasnit...


Já se bavil o chipování motoru v závislosti na rootovo příspěvek,nýbrž jsem psal,že tý převodovce nerozumim. Takže o převodovce musí poradit někdo znalej,ale už se tu psalo,že to taky vydrží
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

26.02 2010 13:22


Děcka ... četli jste vůbec ten původní dotaz pořádně? Zcela jasně se tam Jean ptá, zda při načipování motorové jednotky nebude ŘJ tiptronicu zmatená ... tedy čipování ŘJ TT jste si vymysleli sami
Ale jinak nemám co bych k tématu dodal ... mám sice TT, ale nemám chip a ani o to nestojím
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

26.02 2010 13:24


sTeblo:
root: a to je prave ono....jinak predchozi prispevek jsem smazal, narazku na tebe jsem si rozmyslel a doufal, ze si ji nevsimnes Nechci se hadat. V prispevku dale to tazatel popsal vcelku slusne, proto jsem neresil nazev topic, ale budiz, zmenim ho.
Co se tyce "jebky", ja bych tak jednoznacny nebyl. Jednu "jebku" jsme meli doma a z toho co vim, novy majitel si na ni nemuze stezovat....


Ono je to tak,že každej si obhajuje co má,proto jsou dohady,kdyby se vyráběli jenom 2,5tdi,tak máme všichni ten nejlepší motor a zase by jsme se přeli o volantu a o barvě,takže to nemá cenu. Mě jen mrzí,že tady někdo tvrdí že každá 2,5 je sráč,přitom spousta človíčků jí má krásnou,zachovalou a spolehlivější než některé jiné motory
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

26.02 2010 13:29


Javim:
Děcka ... četli jste vůbec ten původní dotaz pořádně? Zcela jasně se tam Jean ptá, zda při načipování motorové jednotky nebude ŘJ tiptronicu zmatená ... tedy čipování ŘJ TT jste si vymysleli sami
Ale jinak nemám co bych k tématu dodal ... mám sice TT, ale nemám chip a ani o to nestojím

protože máš dost silný auto,navíc benzín pokud se nepletu. Nafta ve 2,5 je hrozně ale hrozně mrtvá v nízkejch otáčkach,proto ten chip. přestože je B7 2.0 slabší,tak jsem tam nikdy o chipu neuvažoval,ale ve 2,5 to prostě muselo bejt:)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email