Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 337 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 332
Uživatelů: 5
Celkem: 337

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.4. 2008
Příspěvků: 21 | Témat: 3

15.05 2008 20:48


čau audíni, mám malý dotaz.
Při výměně palivového filtru u A4 1.8T (96) quattro* se musí sundat nádrž, náprava atd nebo je na to nějaká finta???
Předem díky za rady.

P.S. hledal sem na foru ale nenašel jinak bych nový thread nezakládal
nahoru

sponzor





15.05 2008 20:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





15.05 2008 21:35


nevim jak to ma 1.8T,ale na me 1.6 je filtr nad napravou a pristup je uplne v pohode...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 36

15.05 2008 21:42


Dnes jsem ten filtr menil u 1.8T, je to sice jen predokolka, ale myslim ze filtr bude na stejnym miste. Je na pravy strane vzadu, pristup uplne super. Neni vtom zadnej problem.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

15.05 2008 22:37


jj, zo spodu žiadny problém
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.4. 2008
Příspěvků: 21 | Témat: 3

16.05 2008 20:27


no jo ale mechanik mi říkal, že to jednoduše nejde, on je jako kdyby vražený v nadži a nešel vytáthout. Jde o to že je to quattro* (Torsen*) a je to tam jinak řešené než na předokolkách.
nahoru

Anonymní





16.05 2008 20:39


filtr v nadrzi?????
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

16.05 2008 20:49


Bubucci:
no jo ale mechanik mi říkal


tak uz k nemu nejezdi, protoze to je debil
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.4. 2008
Příspěvků: 21 | Témat: 3

17.05 2008 19:39


měl sem to vyfotit, ten filtr neni v nádži, ale ona se kolem něj obepíná, no moc místa tam není. Su s toho jelen bo bych ho s tady tím našim benzínem potřeboval vyměnit, nejbližší Shellku mám 60km
nahoru

sponzor





17.05 2008 19:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.2. 2008
Příspěvků: 95 | Témat: 6

28.05 2008 13:09


Doufam ze se nic nestane kdyz ty hadicky sundam a vymenim filtr (teda myslim kdyz mam benzin v nadrzi)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

28.05 2008 13:35


Jarinek: Tak pozor, v trubkách je tlak. Nejdříve musíš odtlakovat soustavu. Ideální je vyndat pojistku, která je k čerpadlu a nechat motor bežet do doby než motor zhasne.

Potom by jsi měl správně odpojit baterku a následně se vrhnout na výměnu filtru.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.2. 2008
Příspěvků: 95 | Témat: 6

28.05 2008 15:41


aha tak to diky za radu ale ono to stejne nejak nehori, pac jezdim jedine na shellku
nahoru

Anonymní





28.05 2008 17:04


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

29.05 2008 21:35


Petan:
Jarinek: Tak pozor, v trubkách je tlak. Nejdříve musíš odtlakovat soustavu. Ideální je vyndat pojistku, která je k čerpadlu a nechat motor bežet do doby než motor zhasne.

Potom by jsi měl správně odpojit baterku a následně se vrhnout na výměnu filtru.

to se opravdu musi odtlakovat soustava a vypojit baterka??? to ja je copak pod takovym tlakem???dyt ty hadiky maji tak 1cm v prumeru ne???? ja slysel ze staci odpojit hadicky vytece cca 2 decy benalu vymenis a jedes...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

29.05 2008 21:50


Stillman:

to se opravdu musi odtlakovat soustava a vypojit baterka??? to ja je copak pod takovym tlakem???dyt ty hadiky maji tak 1cm v prumeru ne???? ja slysel ze staci odpojit hadicky vytece cca 2 decy benalu vymenis a jedes...


Mal by tam byť tlak cca 2 bary. Ak necheš aby to trošku vyprsklo tak možeš odtlakovať. Ak nie nemusíš.
Osobne som ešte nevidel nikoho kto odpojuje baterku a odtlakováva.
Myslím že ani originál v servis priručke nieje nič o odtlakovaní
ale o vypojení baterky je tam určite. To vieš bezpečnosť nadovšetko.

Ale potom môžu byť zase ďalšie veci spojené s vypojením baterky, že sa pošahá servo na škrtiacu klapku a musíš ísť na VAG robiť základné nastavenie, takže nikto radšej nič nerobí.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

29.05 2008 21:54


Stillman: Tlak v palivové soustavě je podle předpisu 3,5-4 Bary, což je tuším 0.35-0.4Mpa, tak to je docela dost. Najdeš to i v servisním popisu. Je to tak jak jsem psal.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

29.05 2008 22:42


Petan:
Stillman: Tlak v palivové soustavě je podle předpisu 3,5-4 Bary, což je tuším 0.35-0.4Mpa, tak to je docela dost. Najdeš to i v servisním popisu. Je to tak jak jsem psal.


Na doplnenie:
Tlak 4 bary je pri spustenom motore. Pri vypnutom je polovičný cca 2bary teda pri studenom motore. A pri vypnutom teplom cca 2,5-3 bary.
nahoru

sponzor





29.05 2008 22:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

29.05 2008 23:00


flashmajster:


Na doplnenie:
Tlak 4 bary je pri spustenom motore. Pri vypnutom je polovičný cca 2bary teda pri studenom motore. A pri vypnutom teplom cca 2,5-3 bary.

tak to je slusnej tlak.....ale taky sem prave nikdy neslysel ze by nekdo delal takove opatreni.....kazdopadne dobre vedet ze to umi pekne vystriknout....a dobry vzit si monterky....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.2. 2008
Příspěvků: 95 | Témat: 6

29.05 2008 23:13


tak jsem z toho jelen...muzu to vymenit bez toho odtlakovani, nebo ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

29.05 2008 23:15


jasně. jen budeš pobryndanej... baterku bych asi neodpojoval, ale určitě chcípnul motor a pro jistotu u toho nekouřil.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.1. 2007
Příspěvků: 200 | Témat: 20

31.05 2008 13:11


HOŠI .. čo je s tým keď sa odpojí bateria? Ja som odpájal veľa krát, ale teraz som si všimol že to nespomínate v zlom, čo je s tým spojené?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.2. 2008
Příspěvků: 95 | Témat: 6

31.05 2008 16:12


jarajede:
jasně. jen budeš pobryndanej... baterku bych asi neodpojoval, ale určitě chcípnul motor a pro jistotu u toho nekouřil.


kdyz mi to nenatece do piva, tak je mi to fuk
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

01.06 2008 1:33


crky:
HOŠI .. čo je s tým keď sa odpojí bateria? Ja som odpájal veľa krát, ale teraz som si všimol že to nespomínate v zlom, čo je s tým spojené?


Len to že RJ maju "chybu" pri ktorej stratia nastavenie škrtiacej klapky a potom blbne volnobeh a auto musi ist na VAG. Prejavuje sa to skoro na všetkým modeloch ktoré maju Motronic. Toto sa stane po vypojení baterky na min cca 1 HOD*.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

01.06 2008 19:58


flashmajster: To je pravda. Proto je na našem fóru návod na formátování řídící jednotky pro oba typy.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

07.07 2008 21:00


kluci mam dotaz....na 1.8 rv 97 sou dva druhy filtru jeden ma 140 mm prumer 74 a prumer koncovek na hadicky 8 mm....a je filtr treba dlouhy 154 prumer 74,5 coz si myslim ze je jedno jakou ma delku a nebo prumer ale asi je priorita tech 8mm prumer na ty hadicky????? zdali se nepletu???
nahoru

sponzor





07.07 2008 21:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.2. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 0

14.02 2012 21:33


Chtel bych upozornit, ze novy palivovy filtr davame napusteny palivem a ne prazdny, protoze cerpadlo se nam maze naftou a ono dostane ranu, ja nerikam ze odejde a uz vubec ze hned, ale kdyz to neprezije, coz je 50:50 tak se casem zacne zhorsovat ... stejny duvod, proc nezkousime, kolik ze nam to vlastne jede, nez nam fakt dojde palivo ... za 1-2 roky vitej v servise ....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2013
Příspěvků: 2 | Témat: 1

20.07 2013 16:23


Kriznik:


tak uz k nemu nejezdi, protoze to je debil


Debil to rozhodně není na QUATTRU je opravdu v nadrži!!ma i jinou koncovku.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

20.07 2013 19:33


Není v nádrži.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2013
Příspěvků: 217 | Témat: 11

27.02 2015 7:24


Čau kluci, jak často (po kolika km) se mění palivovej filtr u nafťáků. Mám A4 B8 2,0 TDI* CAGA. A kde ten filtr najdu na mém auti?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

27.02 2015 8:06


Pod přední kapotou mezi motorem a přepážkou. Válec, jdou do něj 4 hadice a z toho dvě hadice jsou na sebe napojené jako průchozí. Výměna neni složitá, nezapomeň do něj nalít naftu co se jenom vleze. Interval výměny podle km ti neřeknu, nevím ho. Ale výměna 1x do roka určitě neuškodí s tou naší kvalitní naftou...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2013
Příspěvků: 217 | Témat: 11

27.02 2015 10:44


A jakou značku a kde koupit?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email