Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 473 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 469
Uživatelů: 4
Celkem: 473

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

14.02 2010 17:04


Chci si koupit Audi A6 rv 11/05 3.0 TDI* a bude mít najeto 117.000 km. Někde jsem četl něco o výměně rozvodů při 120.000.Platí to i pro tento motor? Vždyť má snad rozvodový řetěz a ne řemen. Nebo se pletu? Nerad bych pak něco promeškal.
nahoru

sponzor





14.02 2010 17:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

14.02 2010 17:22


tak tak, je tam retez, ten se nemeni po 120tis...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.12. 2007
Příspěvků: 274 | Témat: 35

14.02 2010 17:23


Retez se nemeni ale je tam klinak, ktery se meni a pritom si nech udelat vodni pumpu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

14.02 2010 18:28


lipo: Aha. Tak to mi nebylo jasný. Můžeš mě prosím odkázat,kde se to řeší právě na 3.0 TDI* motor? Resp. na kolik vyjde tato oprava u Audi, případně v jiných dílech mimo autorizovaný servis.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

14.02 2010 19:58


Pozor pozor,rozvody se mění,řemen myslím po 120 000km + ty mikrodážkovaný.Jináč řetězy by měli být doživotní,což je 300k km,pokud se neposere napínák
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

14.02 2010 20:21


řetězy se prodávají celkem často, takže se asi ty rozvody dělají často
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

14.02 2010 20:34


Meggy:
řetězy se prodávají celkem často, takže se asi ty rozvody dělají často

Aspoň nejsou tak drahé,ale ta práce...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

14.02 2010 21:31


Už jsem je nekolikrát dělal je to megavomrd,motor ven.Pokud má auto víc jak 250 najeto vymenit pro klid duše.A za nejakej ten rok bude nutnost abych si na paletu dosadil taky nejakej motor 3.0 TDI* myslim si že to bude za chvíli stejná pohadka jako 2.5 TDI*.
nahoru

sponzor





14.02 2010 21:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

14.02 2010 21:52


Satas:
Už jsem je nekolikrát dělal je to megavomrd,motor ven.Pokud má auto víc jak 250 najeto vymenit pro klid duše.A za nejakej ten rok bude nutnost abych si na paletu dosadil taky nejakej motor 3.0 TDI* myslim si že to bude za chvíli stejná pohadka jako 2.5 TDI*.

což 3.0TDI tam něco uděláš aspoň na autě i řetězy horkotěžko,samo že nejlíp to jde na motoru venku,ale u A8 apod. 4.0TDi a vejš pokaždý motor ven,i na ten rozvodový řemen.A motor ven je minimálně na dva dny než to rozděláš aby motor šel ven
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

14.02 2010 22:23


tak treba u A4 moji tam na 3.0 neudelas taky nic, tam je to tak nahusteny, ze jedine ven:(
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

15.02 2010 8:37


I u A6 motor ven, vyjde to casove lip jak se s tim mrdat na aute a vyndavat jarmaru.Ono pri 200-300K km je stejne uz potreba motor pretesnit
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

15.02 2010 11:00


váha: No a co teda se vše má měnit při těch 120.000km? A na kolik to zhruba vyjde?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.7. 2009
Příspěvků: 76 | Témat: 4

15.02 2010 11:16


ivoch:
váha: No a co teda se vše má měnit při těch 120.000km? A na kolik to zhruba vyjde?


To by mne taky zajimalo:))
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

15.02 2010 17:51


ivoch:
váha: No a co teda se vše má měnit při těch 120.000km? A na kolik to zhruba vyjde?


pošli VIN*, udělám ti cenu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

15.02 2010 19:13


Meggy: No já to auto ještě nemám. Chci si ho teprve koupit z Německa. Má najeto 117.500 km. Jen se zajímám, co mě čeká při 120.000 km. Aspoň zhruba - na kolik může vyjít ta oprava? Auto bude 3.0 TDI* quattro* Tiptronic*. Vůbec nemám ponětí.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

15.02 2010 20:00


ivoch: tak až budeš mít káru tak se ozvi
nahoru

sponzor





15.02 2010 20:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

15.02 2010 20:56


Meggy: A proč je tak důležité znát VIN* auta? Nechci to vyčíslit přesně. To se tak liší kus od kusu?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

15.02 2010 21:12


ivoch: protože vše co dělám, dělám pořádně a přesně

pokud chceš odhad tak se podívej na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
, najdi si díly co bys chtěl měnit a odečti cca 30% a budeš vědět cenu přeze mě
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

16.02 2010 6:36


Meggy: No a o to jde - nevím přesně, co se má měnit. Proto se tady ptám a zjišťuju to. Zatím mi nikdo na mou otázku (které díly se mají při 120.000 km měnit) neodpověděl.


@ll: Najde se někdo, kdo mi dá seriózní a jasnou odpověď, co se má teda měnit?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

16.02 2010 7:49


ivoch: no vidíš, chceš něco vědět přesně, ale potřebná data k upřesnění nemáš

co zvednout telefon a zavolat do servisu audi, určitě ti řeknou co by se mělo podle manuálu měnit

já se ti na to podívám až budu mít čas
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

16.02 2010 10:39


Meggy: Volal jsem teda do Audi a řekli, že se v podstatě při 120.000 nemusí nic měnit, prom běžných věcí - vzduchový filtr, palivový filtr, pylový filtr. Takže žádná vodní pumpa, jak někdo psal výše, žádný klínový řemen. Takže to je v pohodě
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.7. 2009
Příspěvků: 76 | Témat: 4

16.02 2010 14:18


ivoch:
Meggy: Volal jsem teda do Audi a řekli, že se v podstatě při 120.000 nemusí nic měnit, prom běžných věcí - vzduchový filtr, palivový filtr, pylový filtr. Takže žádná vodní pumpa, jak někdo psal výše, žádný klínový řemen. Takže to je v pohodě


Mam radost s Tebou:)) Koupil sem si to same auto a mam najeto neco prez stovku, tak sem byl trochu neklidnej. Ale potvrdils mi co mi rek kamarad, ze tam se nic nemeni krom filtru a oleju. Preju dobreuj kup!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

16.02 2010 14:19


kiril: Taky mi bylo divný, že už při 120.000 by se toho muselo tolik měnit. Máme klid teda já budu mít klid. Doufám, že už za týden bude doma!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.7. 2009
Příspěvků: 76 | Témat: 4

16.02 2010 15:16


Ivoch-

ja ji mam uz nekoli9k mesicu tusim a zadne problemy. Muzu jen doporucit. Mel sem problem s xenonem, ze tam byla fake vybojka na 6000K do modra, ale po vymene(obou) za origo parada:)) At Ti pak taky dobre slouzi!
nahoru

sponzor





16.02 2010 15:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

16.02 2010 17:46


určitě se tam bude měnit drážkový řemen a kladky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

16.02 2010 18:59


Meggy: Jako klíňák? V servise Audi mi řekli, že se mění nejdříve ve 160.000 km. Záleží na posouzení technikem. Ale o výměně klíňáku ve 120.000 ještě nikdy neslyšel.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

16.02 2010 21:44


tak ono něni v podstatě třeba měnit nic,vodní pumpa je přECI* nesrmtelná,řemeny jsou nesmrtelný,řetězový rozvody taky...ale pak když se něco stane tak lidi čumí jak puci a všichni kolem jsou největší kret... protože jim to nikdo neřekl
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

16.02 2010 21:58


váha: v podstate neni potreba ani menit olej,filtry.....a tak
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

17.02 2010 6:09


@ll: Kluci já nevím, proč měnit něco, co normálně funguje. Snad má Audi svoje interní předpisy. Ví, co se má kdy měnit, apod. Pokud Audi servis tvrdí, že se to měnit nemá, nic nikde nevykazuje chybu, tak proč do toho cpát prachy?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

17.02 2010 6:58


ja menim rovno motory, co sa budem srat s nejakymi remenmi
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email