Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 334 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 330
Uživatelů: 4
Celkem: 334

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 21 | Témat: 4

11.02 2010 18:03


Několikrát jsem při zastavení ucítil z výdechů klimy spálený olej, ale než jsem zastavil a obešel auto/zvedl kapotu tak nic. Dnes jsem konečně trefil správný okamžik a jemně se kouřilo na spolujezdcově straně motoru u stěny kabiny. Napadlo mě netěsné ventilové víko, ale má ještě někdo tip co by mohlo být příčinou, než to v tomhle hnusném počasí začnu řešit?
thx za rady

Vyřešení dotazu:
Takže vyřešeno - jak napsal Jaris, trošku to slintalo přes víka a hodně přes tu záslepku pod ním (pravá hlava z pohledu řidiče). Spravil to silikon a preventivně vyměněny obě těsnění ventilových vík.
Naposledy upravil mic dne 20.02 2010 9:27, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





11.02 2010 18:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

11.02 2010 18:33


to by mohlo být a ukapávat na svody-ale to všechno je vidět-rozdekluj to a uvidíš
Naposledy upravil trupsy9 dne 11.02 2010 18:33, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

11.02 2010 18:33


Ale kolega ... quattro* 2.8V6, Tiptronic* ... co se dívám na fotku (http://audiklub.cz/garaz&mode=view_gallery_ite [zkrácená url]) tak také volnoběh nízko (zatím jsem nikde nezjistil, zda je to normální) a také to mírně čmoudíkuje na straně spolujezdce ... tak kdo na to první přijde, tomu druhému to řekne, OK?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.10. 2009
Příspěvků: 46 | Témat: 5

11.02 2010 19:26


Vyber fajku zo sviecky ci tam nie je olej , mne robi to iste a otacky tak isto , ale tesnenie je pravdepodobe budem to riesit teraz cez vikend
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

11.02 2010 19:28


Javim: Já teda kluci nevim, jak je to u 2.8 ale celkově 6válce mívaj volnoběh kolem 650+-. Rozhodně míň jak 4válce. A to ukapávání a páření, to může být fakt u svodů a to bych řešil teda rychle.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

11.02 2010 19:35


taky jsem si to o tom volnoběhu myslel, ale potřeboval jsem to slyšet
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.10. 2009
Příspěvků: 46 | Témat: 5

11.02 2010 19:50


HMMM a neporadis kde sa nachadza palivovy filter ten moj problem z otackamy je problem z palivom
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

11.02 2010 20:03


Javim: volnoběh mám stejnej...takhle je to asi normální
A olej mi taky občas smrdí....zatim jsem to nijak neřešil,protože pod autem loužička nebyla...
nahoru

sponzor





11.02 2010 20:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

11.02 2010 20:11


m.i.v.:

nějak málo to dobíjí ne ?

Dobrý postřeh ... toho jsem si nevšiml ... nicméně mě to naštěstí dobíjí OK
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 177 | Témat: 44

11.02 2010 20:25


Ahoj nevim jestli to pomuze, ale ja mel a6 c5 sedan 2.8 quattro* a taky mi nejdrive kapal trochu olej pak to zacinalo vic a vic smrdet. Jako spalenym olejem a nekonec jsem zjistil pri otevrene kapote, ze mi jde maly kour jakoby za motorem na strane spolujezdce jsou tam takovy dve hadice gumovy a jedna ta spodni byla praskla a z toho to kapalo na vyfuk a sel ten smrad do kabiny ja tam dal pak zahradni se svorkama a byl klid. Nekdo rikal, ze to mam pak radsi sehnat origo.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

11.02 2010 20:48


STORMY: vím o co jde,mrknu na to,dík
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 21 | Témat: 4

12.02 2010 15:49


m.i.v.:

-
nějak málo to dobíjí ne ?


To byla nějaká chvilková arytmie altíku - normálně je tam víc.
A co se týče volnoběhu, je to foceno při zařazené rychlosti (pokud se tak tomu u automatu dá říct), a to pak jdou otáčky vždy trochu dolů.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 217 | Témat: 21

12.02 2010 17:17


Ahoj, já tohle momentálně řeším. Buď je to z ventilového víka, nebo kousek pod ním. Prý z nějakého domečku. Nečastěji to bývá těsnění. To samé jsem měl na levém bloku motoru ze předu ( z pohledu řidiče ) . Ale 6V má bloky zrcadlově obrácené, takže u spolujezdce je to ze zadní strany. V úterý to vezu do servisu, tak dám, když tak vědět. Kape to totiž na svody a stačí malá kapička a smrdí to jak v rafinérce. Když oddeklujete spodní kryt motoru a vjedete na (jámu , zvedák ), tak je to vidět. Ještě to můžou být simerinky ale většinou to je těsnění.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 21 | Témat: 4

20.02 2010 9:26


Takže vyřešeno - jak napsal Jaris, trošku to slintalo přes víka a hodně přes tu záslepku pod ním (pravá hlava z pohledu řidiče). Spravil to silikon a preventivně vyměněny obě těsnění ventilových vík.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

20.02 2010 14:37


anla:
HMMM a neporadis kde sa nachadza palivovy filter ten moj problem z otackamy je problem z palivom

Palivový filtr je váleček, hned vedle motoru,na pravé straně,asi 90x180mm.Stojí kolem 600.Napiš Meggy mu,má dobré ceny.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 33 | Témat: 7

28.02 2010 9:09


m.i.v.:

-
nějak málo to dobíjí ne ?


To bude tím, že je venku 32,5°C, a stopro bude mít zaplou klimu. Když se zapne chladič klimi na plný výkon, tak mi dobíjení klesá ke 12V. A ten brutální zvuk
nahoru

sponzor





28.02 2010 9:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 217 | Témat: 21

28.02 2010 11:45


mic:
Několikrát jsem při zastavení ucítil z výdechů klimy spálený olej, ale než jsem zastavil a obešel auto/zvedl kapotu tak nic. Dnes jsem konečně trefil správný okamžik a jemně se kouřilo na spolujezdcově straně motoru u stěny kabiny. Napadlo mě netěsné ventilové víko, ale má ještě někdo tip co by mohlo být příčinou, než to v tomhle hnusném počasí začnu řešit?
thx za rady

Vyřešení dotazu:
Takže vyřešeno - jak napsal Jaris, trošku to slintalo přes víka a hodně přes tu záslepku pod ním (pravá hlava z pohledu řidiče). Spravil to silikon a preventivně vyměněny obě těsnění ventilových vík.


Prosímtě, jen by mě zajmalo, na kolik tě to vyšlo? Čeká mě to tenhle týden a taky pravá část, jen abych měl přehled. (Sám bych to asi nezvládl)

Dík
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

28.02 2010 11:56


Kuva mám to samé... Hned se na to jdu mrknout... v autě smrad jak svině a jednou mi to v létě zakouřilo tak silně, že jsem stál u auta s hasičákem (nevěděl jsem co to je)
Jen se ještě zeptám, jde to vidět i když se kouknu jen zhora do motoru? nebo musím na zvedák? sám to dělat nebudu, jen bych se mrkl jestli to je ono... diky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 217 | Témat: 21

28.02 2010 15:04


MarkA6:
Kuva mám to samé... Hned se na to jdu mrknout... v autě smrad jak svině a jednou mi to v létě zakouřilo tak silně, že jsem stál u auta s hasičákem (nevěděl jsem co to je)
Jen se ještě zeptám, jde to vidět i když se kouknu jen zhora do motoru? nebo musím na zvedák? sám to dělat nebudu, jen bych se mrkl jestli to je ono... diky


U mě to z vrchu vypadalo úplně v pořádku, ale když jsme to zkoukli ze zvedáku, tak až pak bylo vidět, že to teče někde pod víkem.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 21 | Témat: 4

28.02 2010 18:42


Jaris: Těsnění pod jedno víko cca 900,-Kč
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

01.03 2010 19:36


Mic: dělal sis to samodomo a nebo servis a mezitím kávička?
Jde mi o to, zda očekávat nějakou záludnost nebo se do toho pustit sám ... prostory a vybavení není problém, spíše jse o zkušenosti
Na B4ce jsem si to v klidu oddekloval sám a problém žádný ... ale V6 je trochu o něčem jiném
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 21 | Témat: 4

03.03 2010 18:47


Javim: Já jsem při koupi tohoto auta na veškerou údržbu zanevřel
Než shánět všechno speciální nářadí, tak to raději přenechávám zkušenějším a vybavenějším. Navíc jsem přišel o garáž.
Takže mi to dělal můj serviceman, ale o žádné zradě nic neříkal - akorát je u té záslepky trochu těsno.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 217 | Témat: 21

01.04 2010 17:30


mic:
Javim: Já jsem při koupi tohoto auta na veškerou údržbu zanevřel
Než shánět všechno speciální nářadí, tak to raději přenechávám zkušenějším a vybavenějším. Navíc jsem přišel o garáž.
Takže mi to dělal můj serviceman, ale o žádné zradě nic neříkal - akorát je u té záslepky trochu těsno.


Prosímtě, včera mě taky přetěsňoval pravou část motoru. Prý kvůli tomu musel sundat vačky a řekl si za to 3000 Kč. Což se mě zdá dost.
Co si o tom myslíte?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

01.04 2010 20:19


Jaris:


Prosímtě, včera mě taky přetěsňoval pravou část motoru. Prý kvůli tomu musel sundat vačky a řekl si za to 3000 Kč. Což se mě zdá dost.
Co si o tom myslíte?

To je jasné, měnil i gufera na vačkách tak proto...
nahoru

sponzor





01.04 2010 20:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 217 | Témat: 21

01.04 2010 21:33


jizan.com:

To je jasné, měnil i gufera na vačkách tak proto...


Gufera prý neměnil, teklo to z nějakého těsnění od vaček.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

01.04 2010 22:05


Jaris:


Gufera prý neměnil, teklo to z nějakého těsnění od vaček.

Tak že by kuchal rozvody aby se dostal k vačkám to chápu...ale žádné jiné těsnění není nějak vidno v etce..Když si spočteš ten čas co na tom strávil...ty 3tis to bylo s matrošem nebo jen za práci?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 217 | Témat: 21

02.04 2010 8:58


jizan.com:

Tak že by kuchal rozvody aby se dostal k vačkám to chápu...ale žádné jiné těsnění není nějak vidno v etce..Když si spočteš ten čas co na tom strávil...ty 3tis to bylo s matrošem nebo jen za práci?


Cena komplet a rozvody tedy neměnil. Nechal mě tam ty původní. Poprvé byli dělány ve 180 000 a mám najeto 225 000. No prý by to normálně dělal za 10 000 ale že se známe tak 4000 i s technickou. Já vůbec netušil, že je to tak náročné.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

02.04 2010 18:31


Jaris:


Cena komplet a rozvody tedy neměnil. Nechal mě tam ty původní. Poprvé byli dělány ve 180 000 a mám najeto 225 000. No prý by to normálně dělal za 10 000 ale že se známe tak 4000 i s technickou. Já vůbec netušil, že je to tak náročné.

řek bych skoro že to dělal v klidu za hubički, záleží na kolik vyšel matroš. Vyplatí se udělat obě víka a všechna těsnění naráz. Myslím žes to měl za dobrou cenu hodně.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 217 | Témat: 21

02.04 2010 19:55


jizan.com:

řek bych skoro že to dělal v klidu za hubički, záleží na kolik vyšel matroš. Vyplatí se udělat obě víka a všechna těsnění naráz. Myslím žes to měl za dobrou cenu hodně.


Ok.
Díky za odpoveď
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email