Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 336 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 333
Uživatelů: 3
Celkem: 336

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

05.01 2009 22:27


quattro99:


v zakladnej verzii by si obehol tak akurat dutnika 85kw, ale k ziadnej normalne slapajucej 2.5V6tdi by si si ani neprivonal zozadu


tak to těžko anežko. nečipnutá 1.8T vs. 2,5 TDI 110kw má stejné parametry zrychlení z nuly na sto... otázkou je, jak to bude s pružností během jízdy...
nahoru

sponzor





05.01 2009 22:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

05.01 2009 22:36


vencaa6:


tak to těžko anežko. nečipnutá 1.8T vs. 2,5 TDI 110kw má stejné parametry zrychlení z nuly na sto... otázkou je, jak to bude s pružností během jízdy...

jak uz tu dakto pisal kw niesu vsetko, uz len krutiaci momet je ovela vacsi a 6valcov ma tiez daco navrch oproti4 valcu, ja osobne som kludne sfukol s 2.5tdi110kw passata 1.8t 132kw, je to aj o soferovi ale s kludom som ho zobral, mali sme trasu dlhu 10km startovali sme na rovine vedla seba a uz tam som mu usiel
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

05.01 2009 22:38


quattro99: asi to bylo vemeno...

s 1.8T když chceš závodit, tak nesmíš nechat spadnout otáčky pod 4 tisíce.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

05.01 2009 22:42


neje az take vemeno je taky mensi pirat, auta sme si aj vymenili ale moja 2.5 slapala aj tak lepsie, neviem ci si to uz dakedy takto skusal ale hovorim za seba, vo vyssich rychlostiach to bolo jednoznacne
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

05.01 2009 22:46


quattro99: co je to menší pirát? relativní pojem...

já se nechci hádat. neměl jsem možnost to srovnat. jen jsem se podíval na papírové zrychlení 0-100. samo ale to neznačí vůbec nic. ta 2,5 bude v reálu asi trošku pružnější. ale to umí být i 1.8, ale musíš ji hodně točit.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

05.01 2009 23:02


vencaa6:
quattro99: co je to menší pirát? relativní pojem...

já se nechci hádat. neměl jsem možnost to srovnat. jen jsem se podíval na papírové zrychlení 0-100. samo ale to neznačí vůbec nic. ta 2,5 bude v reálu asi trošku pružnější. ale to umí být i 1.8, ale musíš ji hodně točit.


mensi pirat znamena to, ze memoze vidiet nikoho pred sebou ani zasebou, a je preto ochotny jazdit na hranici, no ja sa tiez nehadam lebo tak isto nieje motor ako motor, no myslim si, ze keby boli tie 2.5V6 urobene lepsie, tak by to bola asi najlepsia volba, ja som stym motorom spotrebou a vykonom spokojny, nemenil by som za iny, mozno za 132kw ale inac nie
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

05.01 2009 23:05


quattro99:
Ajé další děsně velkej Alonzo s turboropou Nic ve zlém brachu ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

05.01 2009 23:16


root:
quattro99:
Ajé další děsně velkej Alonzo s turboropou Nic ve zlém brachu ...

ja pirat niesom aj ked ma kamarati zaneho povazuju, pisal som o kamaratovi ze je pirat, ja jazdim hlavne dlhe trasy a to by som ako pirat asi vela nenajazdil, ked treba tak nieje problem ist az za hranice fyziky ale inac jazdim normalne, na svoj vek som toho odjazdil az az bez vacsich problemov a nehody
nahoru

sponzor





05.01 2009 23:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

06.01 2009 13:59


root: nechci tady prudit,ale stejně bych si to někdy s tebou chtěl vyzkoušet!!!
1.9TDi 85kW vs. 1.8 96? říkám,turbo dělá hodně Martine:-)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

06.01 2009 14:08


quattro99:

jak uz tu dakto pisal kw niesu vsetko, uz len krutiaci momet je ovela vacsi a 6valcov ma tiez daco navrch oproti4 valcu, ja osobne som kludne sfukol s 2.5tdi110kw passata 1.8t 132kw, je to aj o soferovi ale s kludom som ho zobral, mali sme trasu dlhu 10km startovali sme na rovine vedla seba a uz tam som mu usiel

ja mam audinku tiez 132kW, nemohol by si ma prist niekedy sfuknut
Este sa to podarilo iba takym vozom ako tuareg ci co, jednemu tunerovi na nissane neviem akom ale bol zeleny . Ale ked nemam naladu tak ma sfukne i felicia
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.01 2009 14:25


Siki:
No, celkem rad bych to zkusil. Ale chci ji prodat
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

06.01 2009 14:46


miroslav.naivert:
Ne mam speciální chiptuning na míru. Ze 110KW na 150KW a točivý moment z 210 na 300N/m. K tomu mám větší tlak v turbu a filtry od greenu. Takže klido si dám sprint s 2.5 TDI a klidně pojedu o papíry. Než se rozjedete budu v tahu!!!

tady se nekdo moc kouka na televizi...... mozna jediny papiry co mas jsou ty na hlavu
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

06.01 2009 14:50


No tak musim povedat ze toto je prva diskusia odkedy sem chodim, kde som videl nejaku cesko-slovensku trenicu...
Inak ja si tiez myslim ze A6 si zasluzi 6-valec. Moj 110kW 2,5TDI je sice uz riadny dochodca, a vacsinou s nim chodim po dialnici pianko 120 km/h a vobec sa nerozculujem ked ma predbiehaju Fabie s MPI, ale ked sa rozhodnem ze chcem byt doma z Bratislavy za 25 minut, tak sa to da. Este pri 170 km/h to vie krasne zrychlovat, a ta rychlost mu sedi ako usita. Objem sa neda nahradit.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

06.01 2009 16:31


SCORPION:

ja mam audinku tiez 132kW, nemohol by si ma prist niekedy sfuknut
Este sa to podarilo iba takym vozom ako tuareg ci co, jednemu tunerovi na nissane neviem akom ale bol zeleny . Ale ked nemam naladu tak ma sfukne i felicia

mas benzin ci diesel?132KW
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

06.01 2009 16:33


wakko:
No tak musim povedat ze toto je prva diskusia odkedy sem chodim, kde som videl nejaku cesko-slovensku trenicu...
Inak ja si tiez myslim ze A6 si zasluzi 6-valec. Moj 110kW 2,5TDI je sice uz riadny dochodca, a vacsinou s nim chodim po dialnici pianko 120 km/h a vobec sa nerozculujem ked ma predbiehaju Fabie s MPI, ale ked sa rozhodnem ze chcem byt doma z Bratislavy za 25 minut, tak sa to da. Este pri 170 km/h to vie krasne zrychlovat, a ta rychlost mu sedi ako usita. Objem sa neda nahradit.

CESKO-SLOVENSKU trenicu, po prvý krát
Vsak ja som vsade kde sa nieco mele a niekedy aj tam kde sa nic nedeje.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

06.01 2009 16:34


quattro99:

mas benzin ci diesel?132KW

Pozri v profile
2,5 tdi,132kW, r.v 2000 kod motora AKE strucne a jasne nie
nahoru

sponzor





06.01 2009 16:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

06.01 2009 16:40


SCORPION:

Pozri v profile
2,5 tdi,132kW, r.v 2000 kod motora AKE strucne a jasne nie

diesel je ina kava, to by som ta asi nefukol keby som mal dajaky dobry chip tak hej ale v serii ne, no hovoril som o benzine 1.8T132kw, a kazdy kto tomu rozumie vie, ze kw niesu vsetko
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

06.01 2009 16:42


quattro99:

diesel je ina kava, to by som ta asi nefukol keby som mal dajaky dobry chip tak hej ale v serii ne, no hovoril som o benzine 1.8T132kw, a kazdy kto tomu rozumie vie, ze kw niesu vsetko

kw nie su nic. Zalezi na tom medzikuse medzi volantom a plynovým pedálom
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.01 2009 16:46


quattro99:

Srovnavat 1.8T z 2.5TDi je kapku mimo - pokud jsou oba motory v C5. Byt ta 1.8ma v A4 sedanu, tak bych to tak jednoznacne nevidel. Co ale co jednoznacne vidim, je ze pokud mam srovnat turbobenzin a turbodiesel o stejnem obsahu, tak na tom ropa bude hur. No a to tam snad ani nemusi byt to turbo ..
Naposledy upravil root dne 06.01 2009 17:05, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

06.01 2009 17:04


hoši, proč si kupujete A6, když jste všichni závodníci?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

06.01 2009 17:21


root:
quattro99:

Srovnavat 1.8T z 2.5TDi je kapku mimo - pokud jsou oba motory v C5. Byt ta 1.8ma v A4 sedanu, tak bych to tak jednoznacne nevidel. Co ale co jednoznacne vidim, je ze pokud mam srovnat turbobenzin a turbodiesel o stejnem obsahu, tak na tom ropa bude hur. No a to tam snad ani nemusi byt to turbo ..

si vsimni ze audi uz montuje diesel aj do sportu asi na tom diesli nieco bude, bavime sa stale o A6 tu je same keby toto, keby tamto, keby bola 2.5V6tdi v A4 zas by to bolo o inom, kolko ludi tolko chuti, take tema tu asi ani nemalo byt lebo kazdy pise daco ine a nakoniec ako aj teraz sa uplne odbocilo od temy, takze poradte chlapcovi k jeho otazke a nepisme tu o uplne inych veciach
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.01 2009 17:27


quattro99:
Jo bude, nizsi spotreba coz je na LeMans jeden z nejdulezitejsich faktoru. Ale taky je ten motor po zavodu na odpis

Poradime: na 1.8 se meni jen olej a svicky, jednoduchej spolehlivej motor. (narozdil od 2.5V6)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

06.01 2009 17:29


root:
Poradime: na 1.8 se meni jen olej a svicky, jednoduchej spolehlivej motor. (narozdil od 2.5V6)

Aky problem? Na 2,5V6 sa meni dokonca len jedna vec. Motor.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

06.01 2009 17:38


root:
quattro99:
Jo bude, nizsi spotreba coz je na LeMans jeden z nejdulezitejsich faktoru. Ale taky je ten motor po zavodu na odpis

Poradime: na 1.8 se meni jen olej a svicky, jednoduchej spolehlivej motor. (narozdil od 2.5V6)

myslis ze benzin robi kolko zavodov a ide na odpis?

to mas pravdu, ze 1.8 je nakladovo menej narocny, keby som nejazdil na dlhe trasy, tak by som mozno volil benzin, A6 je prvy diesel v rodine po 20 rokoch vlady benzinu a nejak nakladnost na prevadzku nieje nejak extra vacsia oproti benzinu. filtre, zhavice, olej

mimochodom nafta je lahsie dostupna z roznych zdrojov a na ukrajine, co mam za rohom stoji 15sk
nahoru

sponzor





06.01 2009 17:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

06.01 2009 17:57


quattro99:
...a na ukrajine, co mam za rohom stoji 15sk

A ako je na tom s kvalitou? To ma vzdy zaujimalo, a drzim si od takychto zdojov odstup, kedze nase cerpadla su take fajnovky ako su...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

06.01 2009 18:08


vykaslite sa uz na to . ten chlapec neporebuje radu uz od maja a ta druha tema tiez nejako moc dobrym smerom nejde
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.01 2009 19:05


SCORPION: quattro99:
Tak tak, kazdemu co mu vyhovuje Osobne doufam, ze Vam ty motory budou slapat bez poruchy poradne dlouho. Ja bych z toho ovsem mel docela strach ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

06.01 2009 19:21


root:
SCORPION: quattro99:
Tak tak, kazdemu co mu vyhovuje Osobne doufam, ze Vam ty motory budou slapat bez poruchy poradne dlouho. Ja bych z toho ovsem mel docela strach ...
tak tak len nech to frci
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

06.01 2009 19:38


SCORPION:
tak tak len nech to frci

cely vychod jazdi na ukrajinu uz dlhe roky,v nafte jak PD ci klasika diesel alobo comon rail, este nikomu nic neodyslo a to tu nato jazdia chlapci fakt roky bez poruchy, co sa tyka benzinu, lial som ho do vsetkeho co slo na benzin ten stoji 13sk a kazde jedno auto mi slo lepsie ako na slovensky benzin, ale musel som tankovat sam, ked kupis od dakoho uz je to trusku pririedene jak benzin tak nafta najlepsie priamo z ukrajiny alebo fakt spolahlivy zdroj
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

06.01 2009 19:42


quattro99:

cely vychod jazdi na ukrajinu uz dlhe roky,v nafte jak PD ci klasika diesel alobo comon rail, este nikomu nic neodyslo a to tu nato jazdia chlapci fakt roky bez poruchy, co sa tyka benzinu, lial som ho do vsetkeho co slo na benzin ten stoji 13sk a kazde jedno auto mi slo lepsie ako na slovensky benzin, ale musel som tankovat sam, ked kupis od dakoho uz je to trusku pririedene jak benzin tak nafta najlepsie priamo z ukrajiny alebo fakt spolahlivy zdroj

priamo od zdroja: ropovod Druzba
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email