Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 457 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 456
Uživatelů: 1
Celkem: 457

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: sportovy filter
tagy:
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

28.06 2009 10:14


teraz mam normalny, so sportovym som najazdil cca 250km , to som ho len na skusku vytiahol z Golfa, kamosi maju na diesloch sportove filtre a jazdia, no dokedy, alebo ci sa niekomu preto vysipalo Turbo*, tak to ti neviem
nahoru

sponzor





28.06 2009 10:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 90 | Témat: 7

03.07 2009 22:44


inak som troska tuto debatu nepochopil. hore niekto spomenul, ze ked sa pravidelne nemeni vzduchovy filter, tak moze odist Turbo* a niekto to tu pretocil, ze ked sa nahodi sportovy, tak moze odist Turbo*...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

05.07 2009 20:43


Pity:
nazdarek ,
dnes sem vymenil na mojej A4 vzduchac papierovy za KN.
Prebehol som a mojje poznatky: tah je vyzsi cca do 5 %, a zvuk motora je rovnaky len pri vyzsich otackach cca 1800 a viac okrem turba pocut slabunko aj dalsie svistanie,co na papieraci nebolo.
Mne to zni tak exkluzivne
Mam plnu nadrz takze az ju vyjazdim uvidim , co to dela so spotrebou, ale bude to diskutabilne pretoze ju asi trochu budu tocit aby bolo pocut trn svist ..



Tak to si dobrý ak spoznáš ťah o 5 percent lepší , mohol by si chodiť merať výkon.

Je to len tvoj subjektívny pocit ,športový filter je len zmena zvuku a pekný kšeft .... teda na normálnom seriovom aute a nič viac.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

05.07 2009 22:00


bossko:
inak som troska tuto debatu nepochopil. hore niekto spomenul, ze ked sa pravidelne nemeni vzduchovy filter, tak moze odist Turbo* a niekto to tu pretocil, ze ked sa nahodi sportovy, tak moze odist Turbo*...

No jo, to neber vazne.. Ja testoval jak hriba, tak i vlozku. Mam i kamarada v naftove Cupre, ktery taky testoval oboji. Ja se vratil zpet ke K&N vlozce a on ma furt hriba a nemuze si ho vynachvalit..

Oboum Turbo* funguje a jezdime spanila dal
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

13.08 2009 10:12


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.4. 2012
Příspěvků: 131 | Témat: 13

21.04 2013 13:42


Keed vymenis klasicky filter za KN tak je vsetko OK. Aby sa ti nieco pokakalo napr s vahou vzduchu musel by si klasiku vymenit za sisku. Siska taha teply vzduch z motoroveho priestoru a to nieje dobre rovnaku aj pre vahu vzduchu preto ak DAS* origo tvar filtru (napr KN) sa nic nestane
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.1. 2015
Příspěvků: 2 | Témat: 0

15.01 2015 18:28


Dobry, snazim se najit sportovni filtr na audi A6 avant 3.0 TDI* 171 kw. r.v 2008, ale bezuspesne jak v kamenych prodejnach tak na internetu.Je to kulaty a ne hranaty filtr.Neda se treba zamenit motorizace a pro ni objednat?Dekuji predem za pomoc
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2014
Příspěvků: 70 | Témat: 8

15.01 2015 20:13


Mám ten stejný problém - motor 2.7TDI
nahoru

sponzor





15.01 2015 20:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

15.01 2015 20:35


Majitélé 2.5TDi má někdo zkušenost s tímto filtrem?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

16.01 2015 0:57


Kluci, kašlete na to, vážně to nemá smysl.

Aby ten vzduchový filtr mohl být propustnější, tak samozřejmě musí mít větší otvory a mimo více vzduchu propuští i více prachových částic, které se připalují na váze vzduchu a na lopatkách turbodmychadla.
Nehledě na to, že o bavlněný sportovní filtr je třeba se starat, prát ho, impregnovat ho k tomu určeným olejem. A právě ten olej se zase (i když jen ve velmi malém množství) strhává se vzduchem a ulpívá na váze vzduchu. A co udělá takový olej na rozžhaveném drátku ve váze vzduchu? Rozhodně nic dobrého...

Takový sportovní filtr stojí cca kolem 2.000 + k tomu ta impregnace a to sraní s tím. Spousta lidí to navíc nečistí, a pak ten filtr ztrácí úplně smysl.

A tohle všechno jen pro ten pocit že si na rodinný traktor DAM* něco rádoby sportovního? Ať mi někdo tvrdí, že to na výkonu pozná, o 5% lepší průchodnost vzduchu. Zvlášť u dieslu, který z principu pracuje s téměř trvalým přebytkem vzduchu.

U atmosférických benzínových motorů, nejlépe bez váhy vzduchu, a s trochou úprav na motoru u auta na zábavu o víkendu to má nějaký smysl, jinak ne.

Každý rok vyměním obyč vzduch filtr, pro jistotu ho ještě mezi výměnami tak 2x zkontroluji a vyfoukám (samozřejmě i filtrbox) a vím že jsem pro motor udělal to nejlepší co jsem mohl.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.12. 2013
Příspěvků: 353 | Témat: 14

16.01 2015 1:11


já hlavně nechápu sportovní filtr na Turbo* motoru, snad to Turbo* má nějaký požadavek na tlak a ten tam musí natlačit, jinak spadne do nouze, takže když ho tam natlačí, tak mu je jedno jestli přes super sportovní filtr, nebo přes punčochu, takže můj názor je ten, nechat tam to, co tam ma bejt a hotovo, přece jen vyrobce ten filtr nevymyslel jen tak, cely ten system sani a pod. musel projit nekolika testy a pochyuju ze pak nejaky filtr za par korun z benzinky odvede lepsi praci
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

16.01 2015 7:43


Hoši ja viděl místo filtru nataženou punčochu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

16.01 2015 10:55


pohodarkajik:
Citace:
pochyuju ze pak nejaky filtr za par korun z benzinky odvede lepsi praci

Tak tady to hoši nemohou sehnat ani po specializovaných obchodech a stojí to s olejem cca 2500,- Kč.
Dej jim tip na benzínku za pár korun a utrhnou ti ruce
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.1. 2015
Příspěvků: 2 | Témat: 0

16.01 2015 11:12


Ja nevím každej na to ma svůj názor...mam KN na Vw sciroccu 2.TDI* ciply na 230 ps a před čipem jsem poznal trochu lepší tah a spotřebu min o půl litru.A k cípu doporučuji sportovní filtr pro lepší pruzdusnost.Najeto od 3000 t.km do tedka 110 000 a žádnéj problém.Vaha vzduchu 2 zkontrolovana a čistá.Cistim filtr cca po 15 t.km to je 2x do roka.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

16.01 2015 11:38


S KN vlozkou se mi potvrdilo u kazdeho auta, ze jede lepe od spodu. Jak jedes treba na 1500ot a pridas tak s papirakem se to nezbira a s bavlnou je to nekde jinde. Mel jsem vlozku KN v 1.9tdi, 3.0i a 2.7T a ve vsem jsem to poznal. U toho biturba jdou s bavlnou jeste trochu vic slyset turba, ale tak to je nepodstatne.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

16.01 2015 12:03


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





16.01 2015 12:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email