Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 532 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 528
Uživatelů: 4
Celkem: 532

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: sportovy filter
tagy:
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2008
Příspěvků: 597 | Témat: 68

10.05 2008 14:48


zistil som ze mi treba vymenit vzduchovy filter rozmyslam ze tam DAM* nejaky sportovy len sa chcem opytat ci to ma aj nejaky efekt realny okrem zvuku mam 1.8 benzin bez turba
nahoru

sponzor





10.05 2008 14:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

12.05 2008 13:58


morituning:
zistil som ze mi treba vymenit vzduchovy filter rozmyslam ze tam DAM* nejaky sportovy len sa chcem opytat ci to ma aj nejaky efekt realny okrem zvuku mam 1.8 benzin bez turba


Tak vyplatí se ti to i finančně ale jinak u tvojeho motoru to asi nepoznáš ale chtělo by se to zeptat někoho kdo má filtr s motorem jako máš ty. Dost to je znát na velkým obsahu a turbu ale u tebe nevim nevim.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

12.05 2008 14:55


Už jsem to psal vícekrát,dle mě se to zase tak moc finančně nevyplatí např na moje auto.
replika originálu z papíru stojí cca 160-200 kč (na A6 1.8 stojí Bosch 280 kč),ten věčný (KN apod.)stojí cca 2200 + čistící sada a olej 500 kč.
papírový měníš co cca 30 000km,takže by jsi na autě musel najet 300-350 000km,aby jsi byl na svém,což je nereálné.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 496 | Témat: 63

12.05 2008 15:35


já mylsím že neprohloupíš...je fakt že na tomto motoru to asi nijak nepoznáš, možná malinko na vzduchu, ale celkově to bude malinko klidnější chod....rozhodně tím ničemu neublížíš....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

13.05 2008 10:56


Kovi:
Už jsem to psal vícekrát,dle mě se to zase tak moc finančně nevyplatí např na moje auto.
replika originálu z papíru stojí cca 160-200 kč (na A6 1.8 stojí Bosch 280 kč),ten věčný (KN apod.)stojí cca 2200 + čistící sada a olej 500 kč.
papírový měníš co cca 30 000km,takže by jsi na autě musel najet 300-350 000km,aby jsi byl na svém,což je nereálné.


No Kovi je to asi fakt jak na kterým autě, ale mě stál papírák 380 Kč v Kelly a měnil jsem ho každých 15 tis (+-3 měsíce) a KN mě vyšel na 2000, čístící sada na 500 což je cena za 6 papíráků který mam rok a půl a to jsem ty papíráky měnil fakt po 15 tis km a byly úplně v řiti (Filtron, Mann myslim) ale fakt záleží na uživateli auta, znam lidi který vzduchový filtry ani nemění a ani mi nevěří že se něco takovýho dělá...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

13.05 2008 14:46


tfbilly:


No Kovi je to asi fakt jak na kterým autě, ale mě stál papírák 380 Kč v Kelly a měnil jsem ho každých 15 tis (+-3 měsíce) a KN mě vyšel na 2000, čístící sada na 500 což je cena za 6 papíráků který mam rok a půl a to jsem ty papíráky měnil fakt po 15 tis km a byly úplně v řiti (Filtron, Mann myslim) ale fakt záleží na uživateli auta, znam lidi který vzduchový filtry ani nemění a ani mi nevěří že se něco takovýho dělá...

Ja jsem ho ještě neměnil a auto mám rok a půl
Chystám se ho vyměnit,ale za KN,když už tak už...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

13.05 2008 16:09


Rob:

Ja jsem ho ještě neměnil a auto mám rok a půl
Chystám se ho vyměnit,ale za KN,když už tak už...


No tak to si dej rovnou facku Riskuješ kvůli 400 Kč že ti odejde Turbo* i na výkonu to je potom znát ale tomu turbu to fakt vůbec neprospívá
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

13.05 2008 19:45


tfbilly:


No tak to si dej rovnou facku Riskuješ kvůli 400 Kč že ti odejde Turbo* i na výkonu to je potom znát ale tomu turbu to fakt vůbec neprospívá

Jejda,tak to jsi něco prošvich a to se mně podívat do profilu,to teprve budeš koukat
nahoru

sponzor





13.05 2008 19:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

13.05 2008 22:22


pozor na Turbo*...inak ak vymenis, tak napis aky je rozdiel, som zvedavy...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

14.05 2008 9:51


Rob:

Jejda,tak to jsi něco prošvich a to se mně podívat do profilu,to teprve budeš koukat


aha tak to nic
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

14.05 2008 13:04


zepon:
pozor na Turbo*...inak ak vymenis, tak napis aky je rozdiel, som zvedavy...

Jasný dám vedět,musim ho rychle vyměnit aby mi neodešlo Turbo*
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

28.07 2008 21:50


Tak KN filtr je v autě a musim říct,že se docela změnil zvuk motoru,samozřejmě k lepšímu...je ostřejší,čistější a jde líp do otáček...a na výkonu je to znát jen trochu,ale s tim jsem počítal...s filtrem jsem měnil i svíčky NGK
Jinak jsem moc spokojen,je to přesně tak jak jsem očekával...
Filtr mě stál 1850 a svíčka 300
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2008
Příspěvků: 597 | Témat: 68

28.07 2008 22:18


asi pojdem aj do toho filtra aj ked mam len 1.8
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.11. 2007
Příspěvků: 275 | Témat: 31

30.07 2008 8:52


Fakt hrozí tím že dám sportovní filtr na motor 2,5tdi že odejde Turbo*?..taky mě čeká výměna:-P
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2008
Příspěvků: 265 | Témat: 14

30.07 2008 9:31


to je trochu šok....mám svou A6 šest doma rok a mám měnit filtr?? aby mi neodešlo Turbo*??? uffff
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

30.07 2008 9:37


teda pánové, vy si neměníte vzducháč při každý výměně oleje?
nahoru

sponzor





30.07 2008 9:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

30.07 2008 9:42


Abych pravdu řekl, tak myšlenka, že odejde Turbo* při použití filtru KN je děsivá.
Otázkou je, proč by vlastně Turbo* mělo odejít. Napadá mě, že filtr typu KN umožní větší proudění vzduch, ale otázkou je o kolik. Sice je celá sací soustava spočítaná na nějaký průchod vzduchu, ale neřekl bych, že by Turbo* mělo použitím filtru KN odejít. Stejně je to tak jako tak závislé na otáčkách motoru a to jinak u dieslu a jinak u benzínu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2008
Příspěvků: 265 | Témat: 14

30.07 2008 11:09


no filtr mi měnili při výměně oleje.....ale chtěl jsem pořídit sportovní....vůbec tomu nerozumím asi nepořídím nic
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 4.8. 2007
Příspěvků: 1077 | Témat: 2

30.07 2008 11:44


Měním filtry úplně všechny při každé výměně oleje. Jistota je jistota. Zatím mi všechno funguje super, ale je to asi i tím, že jsem ještě nepřekročil 90 tisíc km. Když to tu všechno čtu kolem a kolem, tak se děsím představy, co se stane až budu mít najeto 150 tisíc.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

30.07 2008 11:50


Mirek: Neděs se ničeho. Je dobře, že měníš pravidelně vše, co je potřeba.

Tady je spíše diskuse jestli použít místo standardního filtru filtr od K&N.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 4.8. 2007
Příspěvků: 1077 | Témat: 2

30.07 2008 11:56


Petan:
Mirek: Neděs se ničeho. Je dobře, že měníš pravidelně vše, co je potřeba.

Tady je spíše diskuse jestli použít místo standardního filtru filtr od K&N.

Jsem konzervativní a tak bych se toho filtru asi bál. Dávám tam jen to, co je tam originální.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.11. 2007
Příspěvků: 275 | Témat: 31

30.07 2008 17:48


Takže mám do toho filtru K&N jít?změní se teda ten zvuk motoru?:-)nebo teda ne:-D
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

30.07 2008 18:55


luky111: Raději počkej na názor někoho, kdo má diesel. Většinou jsme to tu řešili u beznínových motorů.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

30.07 2008 19:19


luky111: tfbilly ho má v dýzlu,tak mu napiš
Ale stejně si myslim,že je to blbost,aby s filtrem KN odešlo Turbo*
nahoru

sponzor





30.07 2008 19:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.5. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 0

25.05 2009 13:36


ahoj
mohl by mi nekdo prosim napsat,jestli muzu normalne tankovat benzin 95 do Audi 4,2 quttro 2006.???trvrdili mi,ze bych tam mel lit jen benzin 98.....dikes
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

25.05 2009 14:17


neilbomb:
ahoj
mohl by mi nekdo prosim napsat,jestli muzu normalne tankovat benzin 95 do Audi 4,2 quttro 2006.???trvrdili mi,ze bych tam mel lit jen benzin 98.....dikes


No pokud je předepsaná 98 tak bys jí měl tankovat. Samozřejmě pojede to i na 95, ale s o něco menším výkonem a o něco vetší spotřebou, takže o šetřit se tím nedá.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

25.05 2009 15:29


Já do toho nedělám,ale viděl jsem u kluků na dílně několikrát že když mělo auto 1,8Turbo a mělo ten kit (košíček) tak po čase auto začlo tarokovat a jelo na 3 válce a odcházela ta váha vzduchu nebo ten snímač to je za filtrem.
udělalo to i paiovi z vaacuum.
s vložkou do boxu by to dělat nemělo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.5. 2009
Příspěvků: 16 | Témat: 2

27.06 2009 20:31


nazdarek ,
dnes sem vymenil na mojej A4 vzduchac papierovy za KN.
Prebehol som a mojje poznatky: tah je vyzsi cca do 5 %, a zvuk motora je rovnaky len pri vyzsich otackach cca 1800 a viac okrem turba pocut slabunko aj dalsie svistanie,co na papieraci nebolo.
Mne to zni tak exkluzivne
Mam plnu nadrz takze az ju vyjazdim uvidim , co to dela so spotrebou, ale bude to diskutabilne pretoze ju asi trochu budu tocit aby bolo pocut trn svist ..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

27.06 2009 20:48


ja som jazdil z univerzalnym-hruskou, cca14 dni, auto slo lepsie a malo pekny zvuk, spod kapoty bolo pocut ako saje Turbo* a pri radeni ked odfukovlo Turbo* zvuk ako z blow off ventilu, pri ustalenych otackach kludnou jazdou s otvorenym oknom bolo pekne pocut zvuk V6
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

28.06 2009 9:54


quattro99:
ja som jazdil z univerzalnym-hruskou, cca14 dni, auto slo lepsie a malo pekny zvuk, spod kapoty bolo pocut ako saje Turbo* a pri radeni ked odfukovlo Turbo* zvuk ako z blow off ventilu, pri ustalenych otackach kludnou jazdou s otvorenym oknom bolo pekne pocut zvuk V6
a teraz mas aky filter, ja som uvazoval nad tym sportovym aby sa mu ,,lepsie dychylo,, ale nevedel som ako to je s dieslom a turbom
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email