Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 19 března 2024
Celkem je zde 131 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Honzadragon
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 371
Online návštěvníků
Návštěvníků: 127
Uživatelů: 4
Celkem: 131

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 16 | Témat: 2

04.02 2010 12:02


Ahoj,

včera jsem koupil krásnou a6q v nejhorším autobazaru v čechách Zkontroloval jsem co jsem mohl a líbila se mi. Ale když jsem s ní přijel domů měl jsem čerstvý kapky oleje na vaně. Motorový olej se zdá že za 500km neubyl. Samozřejmě áčkaři před předvedením auto zahřáli a vanu utřeli. Dneska ráno jsem ji natočil až na potřetí. Nevím jestli jsou to žhaviče a nebo motor v háji. Žhavící kontrolka svítila adekvátně dlouho. Pořád jsem chtěl vědět proč dal někdo to auto do bazaru, tak už to vím. Vím, že víte, kde koupit za dobře díly. Chtěl bych vás poprosit o vaše názory, co tomu autu je a jestli v nejhorším případě někdo nemá motor, který je ok, případně kolik stojí GO a kde to nechat udělat. Typ motoru zatím nevím. Chci nechat vyměnit rozvody a olej, ale nevím, jestli to má cenu dělat na tomhle motoru.

Díky za odpovědi,

Petr
nahoru

sponzor





04.02 2010 12:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

04.02 2010 12:14


Ahoj . Co k tomu říct, kdyby sis přečetl forum před koupí, tak nikdy takovýhle auto nekoupíš bez někoho kdo tomu bude rozumět. Už to že ho nejdřív zahřejou je dost podezřelý. Je možný že to budou jen žhavičky, to jo , ale taky to může bejt něco daleko dražšího.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

04.02 2010 12:20




nejdriv se informuju, pak kupuju je to smutny...

ale, podivej se vlevo najdes sluzby a slevy... treba ti pomuzou mistri Satas a Vlasta...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

04.02 2010 12:21


určitě si to nech prohlídnout někým kdo těmto motorům rozumí at ti řekne co a jak.
Vypln si pořádně typ auta atd at kluci ví s čím mají tu čest
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

04.02 2010 12:26


xpert:
Je-li to jen trochu možné, tak okamžitě vrátit, vysypeš se do toho. Nikdy nepochopím proč to ty lidi kupujou
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

04.02 2010 12:32


root: je to vybornej adrenalinovej sport
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 16 | Témat: 2

04.02 2010 12:32


není to možné vrátit, do 200km najeto a to jsem najel za cestu domů
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

04.02 2010 12:33


skrytou závadu můeš uplatnit vždy, bez ohledu na jejich podmínky.
nahoru

sponzor





04.02 2010 12:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

04.02 2010 12:34


xpert:
není to možné vrátit, do 200km najeto a to jsem najel za cestu domů


Tak stoč tachometr, neber si servitky ... Fakt to není prdel s tím 2.5TDi
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

04.02 2010 12:36


xpert: jsi nepoucitelny a za blbost ted zaplatis, vic snad neni co dodat
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.9. 2009
Příspěvků: 523 | Témat: 73

04.02 2010 12:44


lumirs:
xpert: jsi nepoucitelny a za blbost ted zaplatis, vic snad neni co dodat


to bych rekl ze je moc drsny

Predpokladam, ze audi koupil jeste predtim, nez se dostal na toto forum, stejne jako ja. Take jsem koupil 2,5TDi 110kW, diky tomuto foru ( hlavne Satasovi ) je to bezproblemove auto. Nemusi to bejt hned motorshade apod.

Jak rikal andreas, at to prohlidne nekdo kdo tomu rozumi

hodne stesti
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 16 | Témat: 2

04.02 2010 12:57


jj, mooc dobry na nervy
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

04.02 2010 13:00


xpert: Kolik si za ní dal? a jakej rok? nevěš hlavu nemusí to bejt tak hrozný, zkontroluj žhavičky.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 16 | Témat: 2

04.02 2010 13:04


deejayvenca:
xpert: Kolik si za ní dal? a jakej rok? nevěš hlavu nemusí to bejt tak hrozný, zkontroluj žhavičky.


2001, 130kkc
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

04.02 2010 13:07


a neni to černej avant?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 16 | Témat: 2

04.02 2010 13:10


nn, cernej, nebyl na netu
nahoru

sponzor





04.02 2010 13:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

04.02 2010 13:12


Koukám že chceš asi hodně rozebírat tvoje auto no nic no já se ti tu snažim pomoct a ty takhle odsekáváš
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7136 | Témat: 19

04.02 2010 14:13


xpert:
Ahoj,

včera jsem koupil krásnou a6q v nejhorším autobazaru v čechách Zkontroloval jsem co jsem mohl a líbila se mi. Ale když jsem s ní přijel domů měl jsem čerstvý kapky oleje na vaně. Motorový olej se zdá že za 500km neubyl. Samozřejmě áčkaři před předvedením auto zahřáli a vanu utřeli. Dneska ráno jsem ji natočil až na potřetí. Nevím jestli jsou to žhaviče a nebo motor v háji. Žhavící kontrolka svítila adekvátně dlouho. Pořád jsem chtěl vědět proč dal někdo to auto do bazaru, tak už to vím. Vím, že víte, kde koupit za dobře díly. Chtěl bych vás poprosit o vaše názory, co tomu autu je a jestli v nejhorším případě někdo nemá motor, který je ok, případně kolik stojí GO a kde to nechat udělat. Typ motoru zatím nevím. Chci nechat vyměnit rozvody a olej, ale nevím, jestli to má cenu dělat na tomhle motoru.

Díky za odpovědi,

Petr
Tak tebe si dovolim přirovnat k nejodvážnejším sebevrahum co snad existujou,protože kombinace jakou jsi provedl AAA vs.V6 TDI* je uctyhodná.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

04.02 2010 14:24


Satas: ale nekup to za 130.... by me zajimalo jakou mu tam nechali baterku
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

04.02 2010 14:27


a za kolik to auto vykoupili, tipuju těch 85 tis.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.9. 2009
Příspěvků: 523 | Témat: 73

04.02 2010 15:23


deejayvenca:
a za kolik to auto vykoupili, tipuju těch 85 tis.


Nemusel to byt vykup, AAA uz dlouho prijmaj vozy do komise...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 16 | Témat: 2

04.02 2010 17:11


deejayvenca:
Koukám že chceš asi hodně rozebírat tvoje auto no nic no já se ti tu snažim pomoct a ty takhle odsekáváš

Omlouvám se, ale musel jsem jen krátce. Samozřejmě si vážím tojí pomoci, stejně jako všech reakcí které tu byly. Že to vykoupili za 85 to je jasná věc, známe je všichni jak to dělají a pískujou lidi. Mno každopádně jsem chtěl vědět váše odhady na možné příčiny a přibližné ceny.

Díky,

Petr
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

04.02 2010 17:41


xpert: Natankuj dobrú naftu, daj tam aditívum VIF. Zabeni za niekym nech ti spraví diagnostiku, skontroluje žhaviče, teplotné čidlo a hlavne skontroluje/nastaví predvstrek.
Pred tým ale môže zhodiť dole kryty na hlavách a skontrolovať vačky či už to nemajú za sebou
Odporúčam ti kontaktovať skúsených fachmanov na 2.5 TDI* - uživatelia: Satas, Lumpiq alebo Vlasta
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

04.02 2010 17:42


xpert: A odkud si?
nahoru

sponzor





04.02 2010 17:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 16 | Témat: 2

04.02 2010 19:14


deejayvenca:
xpert: A odkud si?

dacice/JC, ale dojizdim do prace do phy
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

04.02 2010 21:11


experte nezoufej. jestli to aspoň teplý jede dobře a nic nepatřičnýho se z toho neozývá. tak by to nemuselo bejt tak strašný. jak ti raděj chlapci. natankovat kvalitní naftu, a hlavně odbornou prohlídku. víc či míň odkapává každá (já vim, kromě nově postavených...) a hůř to může chytat páč auto před prodejem málokdo dává do super stavu. takže zatim klid
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

04.02 2010 21:21


by me zajimalo proc ho zenete do nemecka pro naftu... ten clovek nevi v jakym stavu ma auto a vy ho zenete pro kvalitni naftu
hlavne to HOD* na diagnostiku nech to prohlidnout znalce a pak teprve uvidis co dal... to je jako ledovat nekomu bricho kdyz ho boli... pak prijede zachranka a nic nezjisti protoze bricho diky ledu neboli, takze nevis jeslti to je zlucnik, slepak, jatra, zaludek a nebo jenom papirova horecka
mne to taky nechtelo v pri -12 nastartovat, pri -16 to chytlo skoro hned... tam to bylo nejspis naftou, ale vzhledem k tomu ze tankuju Shell / OMW tak vim ze to nebyla zadna velka brecka, spis nejspis zahralo roli ze v nadrzi byl jeste letni VIF a ne zimni... a taky tam nekde v ty dobe probehla vymena baterky
takze si napis kroky zimni VIF, diagnostika, prohlidka, vymena oleje, popripadne vymena baterky...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 16 | Témat: 2

05.02 2010 0:46


sanysek:
by me zajimalo proc ho zenete do nemecka pro naftu... ten clovek nevi v jakym stavu ma auto a vy ho zenete pro kvalitni naftu
hlavne to HOD* na diagnostiku nech to prohlidnout znalce a pak teprve uvidis co dal... to je jako ledovat nekomu bricho kdyz ho boli... pak prijede zachranka a nic nezjisti protoze bricho diky ledu neboli, takze nevis jeslti to je zlucnik, slepak, jatra, zaludek a nebo jenom papirova horecka
mne to taky nechtelo v pri -12 nastartovat, pri -16 to chytlo skoro hned... tam to bylo nejspis naftou, ale vzhledem k tomu ze tankuju Shell / OMW tak vim ze to nebyla zadna velka brecka, spis nejspis zahralo roli ze v nadrzi byl jeste letni VIF a ne zimni... a taky tam nekde v ty dobe probehla vymena baterky
takze si napis kroky zimni VIF, diagnostika, prohlidka, vymena oleje, popripadne vymena baterky...


mno, nevim jestli tam byla letní ropa, protože jsem hned v Ostravě bral u OMV cca 65ltr, pak jsem jel domů, ráno do Prahy a tam to teprve nechtělo chytnout. Uvidíme ráno co to udělá. Každopádně sháním ňakýho šmata, kterej na to koukne abych zbytečně nelítal na starej olej a rozvody. Aspoň vyčíst závady z ECU* a kouknout odkud to teče, protože jsem nic na heveru neviděl, všechno je zakrytovaný Na tachometru mám 150tis. km, ale nevěřím tomu. Takovýhle auta mají těch 150 tak možná už v německu za 2 roky. Moje olejová audinka má odhadem dobrejch 3pade i když vnitřek na to nevypadá. Nevíte jak to funguje s těma najetejma kilometrama? Umí to ta pakáž bazarnická stočit i v ECU*, nebo to hackujou jen nahoře?

Jinak tady
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
jsem to vyfotil, je to celkem brutální. Zajímalo by mě odkud se to bere, když z motoru nemizí.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.2. 2010
Příspěvků: 1 | Témat: 0

05.02 2010 2:18


Čau dej si bacha na altík jestli Ti to hrčí na straně u filtru a jestli jo tak to a hrčí z pod víka ventilů je tam vymačkaný tísko.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

05.02 2010 7:39


xpert:
Na tachometru mám 150tis. km

Tak možná na zpátečku
Jízdou dopředu je tam tak 2x, 3x víc.
Stočený na milion procent..
Jinak často olej teče z těsnění z prsou. Taktéž by to chtělo přetěsnit olejovou vanu (myslim že tam jsou dokonce dvě..)

Ale fuckt seš střelec. AAA a 2.5 TDI* je černá díra na prachy. Ani se radši neptej co všechno na tom může odejít... (a odejde
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email