Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 492 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 489
Uživatelů: 3
Celkem: 492

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

05.06 2008 17:49


jen 800??? já mám cca 830 a už to mi přijde málo, že ten motor jakoby víc drčí...jestliže máš tedy 800 tak otáčky zvyšovat nebudu...
nevíte někdo popřípadě o novým výfuku?nebo použitým v dobrým stavu(např. z bouračky nebo tak)?? jestli ne celý tak alespoň poslední část..díky moc...
nahoru

sponzor





05.06 2008 17:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2007
Příspěvků: 633 | Témat: 63

09.06 2008 13:52


Stasaj: Rád bych ti pomohl, ale vyměnil jsem loni půl výfuku, kvůli rezonanci a letos rezonuju spokojeně dál. Takže nevim.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

09.06 2008 17:19


Tak to sem z toho jelen..
no už jen jedině zkusit dát ten vlnovec na prostřední díl výfuku...

a rezonuje ti to až na poslední části výfuku nebo už od motoru??
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

09.06 2008 17:36


chlapi, a jste si jistý, že vlnovec je tam kvůli rezonanci? vždyť je to taky pevná trubka. jak by měl rušit chvění?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

09.06 2008 18:03


jarajede:
chlapi, a jste si jistý, že vlnovec je tam kvůli rezonanci? vždyť je to taky pevná trubka. jak by měl rušit chvění?


Pevná trubka? Malo by to byť také pletené a pohyblivé
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

09.06 2008 18:55


jo, opletený to je. ale zkus si ho rozříznout
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

09.06 2008 20:05


Je to železný, ale tím jak je to pletené tak to tu rezonaci pohltía nepustí ji dál...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

09.06 2008 20:12


To je nejake divne nie? Fakt je to jeden kus trubky okolo s vlasatym?
nahoru

sponzor





09.06 2008 20:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

09.06 2008 20:12


ale uvnitř toho opletu je trubka. a je zvlněná - od toho vlnovec. to opletení by moc netěsnilo. tím spíš hned za motorem, víte jakej randál nadělá i malá dírka hned za svodama.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

09.06 2008 20:14


názorná ukázka
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

09.06 2008 20:15


tak napr tuto to vyzera inak:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


vo vnutry je pohybliva trubka
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

09.06 2008 20:18


přesně tak jak říká flashmajster!!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

09.06 2008 20:23


chlapi, jakákoliv netěsnost je blbost. oplet nic neudrží... to co tam dal flash je jen složitější varianta, ale zvlněná trubka je tam taky. jinak to nebude těsnit. vlnovec neslouží jako antirezonátor
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

09.06 2008 20:34


není dělaný na to, ale může tak posloužit..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

09.06 2008 20:40


to si právě nejsem tak jistej. zkusili jste třeba ten vejfuk k něčemu přichytit pružinou? jen na zkoušku, dát na trubku objímku a pružinou ji přitáhnout k nějakýmu třeba šroubu na podvozku. když se chci zbavit vibrací a s tím spojených rezonancí, musim je někam "vybít".
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

09.06 2008 20:59


jarajede: Dobrá myšlenka.

Nečetl jsem sice všechny příspěvky, ale jak píše jarajede: rezonance se musí někam "uzemnit". Také bych se zamyslel nad tím jak starý výfuk je, jestli nejsou vypálené přepážky a Katalyzátor*. To by pak způsobylo nesoulad v tlacích, což by mohlo způsobovat ty rezonance.
nahoru

sponzor





09.06 2008 20:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

09.06 2008 21:05


jo, petane, to mě taky napadlo, jestli je ta rezonance způsobená dlouhou trubkou nebo právě rozpadlýma přepážkama v tlumičích. to, že je obal tlumiče neporušenej, ještě neznačí bezvadnej vejfuk
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

09.06 2008 21:16


jarajede: Přesně tak.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.5. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 8

09.06 2008 21:43


Vlnovec je to isté čo pružná spojka ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

09.06 2008 21:48


vlnovec moc pružnej není, jakou pružnou spojku máš na mysli?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

10.06 2008 15:32


to mě nenapadlo tu rezonaci nekam "uzemnit"...ale jak a čím teda? za zkoušku to stojí..díky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

10.06 2008 15:38


Ale vlnovec je pružnej, dokonce se tomu říká pružná trubka a je tam práve proto aby nepřenášel vibrace Nebo se pletu?

Aneb o vlnovcích výrobce:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 326 | Témat: 3

10.06 2008 16:13


to je zase debata ,doufám že jsi byl vlezený pod autem a zkusil s tím výfukem zatřepat ,popřípadě pěstí pobouchat !nebo to řešíš koukáním do motoru ? a těch tvých 800 ot ,taky není nic moc ,to ti musí rezonovat i koule
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

10.06 2008 16:19


hohol:
Nemám v autě motor z traktoru, nejezdím na předraženej odpad při rafinaci benzínu, tudíž mám volnoběžné otáčky cca 800, pokud mě na škole naučili odečítat stupnice, bo mám pocit, že jedna čárka je za 200^-1

Jinak si ty kecy nech na sraz ...
nahoru

sponzor





10.06 2008 16:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 326 | Témat: 3

10.06 2008 16:28


root ! jdu po tobě !!!!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

10.06 2008 16:30


hohol:
Čekuju Tě šakale
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 326 | Témat: 3

10.06 2008 16:33


stasaj:
Zdravím všechny,
chtěl bych se zeptat jestli s tím taky už měl někdo někdy problém..při neutralu(když je noha z plynu) nebo při jízdě v době řazení mi rezonuje výfuk, když malinko sešlápnu plyn třeba jen o 100 ot./min,tak to přestane..rezonuje už od motoru skoro od toho vlnovce...možná je to nizkými otáčkami, měl s tím už taky někdo problém..mám A4 1,9TDI 66kw r.v.96..děkuji

a ještě jsem se chtěl zeptat těch kdo má stejný motor jako já jakou má výšku otáček na volnoběh...já mám cca 850..díky..


chceš mi říc že to je něčím jiným než nizkýma ot .? nebo rozpadlým katalyzátorem ? zkus odporovat a na srazu si tě podám !!!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

10.06 2008 16:37


hohol:
Ale jo, neříkám, že ne. Jen jsem reagoval na tu debatu o tom jestli je vlnovec pružnej, nebo nepružnej

To jestli má stastaj v kelu kat, nebo nízký otáčky nevím. 1.9tky natolik neznám.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 326 | Témat: 3

10.06 2008 16:39


konečně jsi mi udělal radost !!! a to jak mi dáš ještě ten znak to bude teprv něco
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

11.06 2008 17:21


Katalyzátor* mám 100% v cejku..jde o to že ta trubka je moc dlouhá...dělá to prej i u novějších aut, který mají tu trubku dlouho rovnou..můj známý, který dělá TDI* hrozně dlouho tak mi tohle řek..a poradil mi i že mám na tu trubku přidělat vlnovec, kteej tu rezonaci pohltí...nebo ji minimálně aspoň ztlumí na minimum aby vejfuk nedělal takový zvuky jako ted
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email