Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 510 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 508
Uživatelů: 2
Celkem: 510

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2008
Příspěvků: 9 | Témat: 1

11.08 2008 23:06


Mám podobný problém po GO vršku, když jsem schodil víko tak jsem zjistil že vačka na prostředním válci (na straně spolujezdce) škrtá o držák ventilů (ten prohnutý).Jinak vačky mají najeto cca 100Km a nelíbí se mi, jsou znatelné zářezy.Měnil jsem též všechno, rozvody nastavoval mechanik co by se nespletl.Radši to znova zkontroluji, ale teď momentálně řeším váhu vzduchu.Vačky jsou od výrobce vaček je Eurocarms.
nahoru

sponzor





11.08 2008 23:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

12.08 2008 22:05


Avatar:
no ja sem mel auto preskocene o 2 zuby a normalne to jelo jen strasne to klepalo na hydrostelech.

a cerpadlo sem mel o zub a taky to nastartovalo)))

ale tezko)))



tak to ti už narážali piesty do ventilov,preto ti to klepalo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.7. 2007
Příspěvků: 114 | Témat: 6

14.08 2008 0:53


Pedro.ostr:
Mám podobný problém po GO vršku, když jsem schodil víko tak jsem zjistil že vačka na prostředním válci (na straně spolujezdce) škrtá o držák ventilů (ten prohnutý).Jinak vačky mají najeto cca 100Km a nelíbí se mi, jsou znatelné zářezy.Měnil jsem též všechno, rozvody nastavoval mechanik co by se nespletl.Radši to znova zkontroluji, ale teď momentálně řeším váhu vzduchu.Vačky jsou od výrobce vaček je Eurocarms.


Nemyslis ten drziak vstrekovacov? No na to sa pozriem! To som si nevsimol. Ja sa chystam odskusat vahu vzduchu za jazdy najblizsie dni, kupujem stary notebook za facku len na diagnostiku, ten motor a jeho hlucnost, to kedy stichne proste nema logiku, kazdopadne je tichsi cim viac Km ma olej najazdene. Inac kupu neorigo vaciek som uz 1000x tazko oplakal. Tieto zatial drzia, tak uvidim.

Inac nemeral si tlak oleja? Pri volnobehu a 2000 ot/min, strasne by ma to zaujimalo, kolko tlaci niekomu inemu V6 TDI*.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2008
Příspěvků: 9 | Témat: 1

14.08 2008 21:38


Tlak se chystám změřit, až budu vědět tak se určitě ozvu.Na té levé straně je po ohřátí slyšet takový přidíravý kovový zvuk.Motor je podstatně tišší než před opravou, ale ta levá strana....Nevím si s tím moc rady, ale kilometry ukážou.Váhu vzduchu už jsem vyřešil, mám tam Hitaschi a byla OK (měněnou místo Bosch) při opravě vlezl pavouk do podtlaků a udělal si tam hnízdo, přímo ve ventilu N75, tak nefungoval.Už to zase táhá.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2008
Příspěvků: 9 | Témat: 1

14.08 2008 21:41


Myslel jsem přesně ten držák, dával jsem nové podložky pod ventily, jsou o 1,5mm silnější než ty staré.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.7. 2007
Příspěvků: 114 | Témat: 6

16.08 2008 1:50


Prave som odskusal vahu vzduchu aj tlak turba za jzdy a vsetko je ok, vaha dava pri maxim. zatazeni 1000mg/R a Turbo* tlaci pri max zatazi +-2.2 atm, este skontrolujem cidla rano po schladeni vsetkych naplni - kanal 7.

Mne to auto zase rapidne tichne cim viacej km na oleji, teraz mam 12000km a je to o 300% tissie nez po vymene, som z toho idiot, este idem zmerat viskozitu noveho oleja co som tam dal s viskozitou oleja v motore, ak bude mensia, tak tam DAM* 5w-30, ak vyssia, tak prechadzam na 5w-40, teraz mam 0w-40,

aku specifikaciu davas ty?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.7. 2007
Příspěvků: 114 | Témat: 6

16.08 2008 1:57


Pedro.ostr:
Myslel jsem přesně ten držák, dával jsem nové podložky pod ventily, jsou o 1,5mm silnější než ty staré.


To myslis podlozky medzi vahadlom a vrchom ventilu? Ja som kupoval origo, kde si kupil hrubsie?

Hmm, tak to mas aspon ake alebo novsi motor, ked tam mozes dat aj Hitashi váhu bez upravy, alebo sa mylim? S tym tlakom oleja sa urcite ozvi, strasne ma to zaujima.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2008
Příspěvků: 9 | Témat: 1

16.08 2008 14:22


Sorry, napsal jsem tam nesmysl, myslel jsem měděné podložky pod vstřiky.Na ventily jsem nesahal, akorát ty podložky mezi ventily a vahadla, ty jsou taky origo.Motor je 110KW AKN 3/2001
nahoru

sponzor





16.08 2008 14:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.7. 2007
Příspěvků: 114 | Témat: 6

21.08 2008 23:42


Tak vacky mi vratili, maju predpisanu tvrdost, ze vraj maju mat 50-60 HRC a tie co som reklamoval maju na vsetkych zodretych vackach tvrdost 57HRC, takze ma poslali do prde... Ze si to mozem aj dat odskusat aj sam ak chcem. Takze bud to zle maze, alebo som to startoval dlho nez to naskocili=zle som to odvzdusnil, takze to sle dlho na starteri.

PS: ten navod ELSE na odvzdusneni, jak tam radia premostit poistku myslim ze 28, proste aby cerpadlo tahalo a zaklipovat urcene na filri paliva a odpojit prepad od cerpdla od pravej strany valcov v smere jazdy a cakat, az potecie nafta mi ale vobec nefungoval, cerpadlo vrcalo v nadrzi a nafta z prpadu netiekla vobec, nevite ci to funguje, alebo ako sa to odvzdusnuje?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

22.08 2008 23:03


Flash:
Tak vacky mi vratili, maju predpisanu tvrdost, ze vraj maju mat 50-60 HRC a tie co som reklamoval maju na vsetkych zodretych vackach tvrdost 57HRC, takze ma poslali do prde... Ze si to mozem aj dat odskusat aj sam ak chcem. Takze bud to zle maze, alebo som to startoval dlho nez to naskocili=zle som to odvzdusnil, takze to sle dlho na starteri.

PS: ten navod ELSE na odvzdusneni, jak tam radia premostit poistku myslim ze 28, proste aby cerpadlo tahalo a zaklipovat urcene na filri paliva a odpojit prepad od cerpdla od pravej strany valcov v smere jazdy a cakat, az potecie nafta mi ale vobec nefungoval, cerpadlo vrcalo v nadrzi a nafta z prpadu netiekla vobec, nevite ci to funguje, alebo ako sa to odvzdusnuje?


To že si to dlho točil štarterom nemohlo poškodiť vačky,dúfam,že si ich pri montáži namazal olejom.Mal si dať ZMERAť TVDOSť VAHADIEL AJ tie to mohli spôsobiť.
AK batole
AK batole


Registrace: 24.7. 2007
Příspěvků: 114 | Témat: 6

23.08 2008 1:57


Vahadla mam AE, tie som nemeral. Chyba bude asi v tom tlaku oleja, i ked 2atm na volnobehu a 4atm pri 2000 nieje malo, nieco s tym tlakom nebude v poriadku, keby to niekto zmeral a napisal tu, bolo by to super. Vacky mam doma, tak ich ako som slubil nafotim len tak pre zaujimavost a DAM* tu.
AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

23.08 2008 21:44


Flash:
Vahadla mam AE, tie som nemeral. Chyba bude asi v tom tlaku oleja, i ked 2atm na volnobehu a 4atm pri 2000 nieje malo, nieco s tym tlakom nebude v poriadku, keby to niekto zmeral a napisal tu, bolo by to super. Vacky mam doma, tak ich ako som slubil nafotim len tak pre zaujimavost a DAM* tu.



nafoť to zaujíma ma to a ten tlak je v poriadku aj keby nebol tak tej vačke musí stačiť na 600 kilometrov kvapka oleja


Tie vahadlá boli nové ?
AK batole
AK batole


Registrace: 24.7. 2007
Příspěvků: 114 | Témat: 6

23.08 2008 23:07


Boli uplne nove, cely vrch komplet bol novy, proste vsetko. Nikdy na to asi nepridem co sa vlastne stalo, fotky poslem, len musim pozicat schopny fotak co robi dobre makro. Do par dni tu budu! Tie vacky co mam teraz su zatial take ake som ich tam dal, tak uvidim....
Anonymní





24.08 2008 9:38


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

24.08 2008 17:58


Flash:
Boli uplne nove, cely vrch komplet bol novy, proste vsetko. Nikdy na to asi nepridem co sa vlastne stalo, fotky poslem, len musim pozicat schopny fotak co robi dobre makro. Do par dni tu budu! Tie vacky co mam teraz su zatial take ake som ich tam dal, tak uvidim....



bolo treba dať odpichnúť aj tie vahadla akú majú tvrdosť,boli potom aj tie zničené ?
AK batole
AK batole


Registrace: 24.7. 2007
Příspěvků: 114 | Témat: 6

24.08 2008 21:51


Aj vahadla aj vacky a nie vsetky! Vzdy zodrata vacka mala pod sebou aj zodrate vahadlo. Ta co bola zodrata najviac, je prave vidiet cez vicko oleja a ked sa pozeram teraz tak je zatila ok a pri chode motora, pekne zaliata olejom, tak uz neviem...

PS: odvzdusnovat tento motor je katastrofa, alebo je v ELSE blby postup!
sponzor





24.08 2008 21:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

25.08 2008 6:57


Mno nie som technolog, ale asi by som nespajal tvrdost materialu s odolnostou voci oteru. Podla mna sa kvalita vaciek stale nepreukazala.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

25.08 2008 8:55


Milos1:
No já taky ne, ale materiálové jsme na strojárně museli mít všichni, takže mě nenapadá s čím jiným tu odolnost spojit

Ale možná se na to zase koukám špatně
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

25.08 2008 9:19


Milos1:
Mno nie som technolog, ale asi by som nespajal tvrdost materialu s odolnostou voci oteru. Podla mna sa kvalita vaciek stale nepreukazala.


No já také nejsem technolog, ale každopádně porvch vačky musí být odolný a musí něco vydrže.

Pokud dochází k výraznému opotřebení vačky, tak to znamená, že výrobce nedodržel technologický postup při "cementování", "nitridování" kovů nebo jiná technologie. Tím se zajistí, že materiál zůstane uvnitř houževnatý a povrch získá potřebnou tvrdost.

A samozřejmě dalším klíčem k úspěchu je použití správné oceli z normované řady
AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.7. 2008
Příspěvků: 30 | Témat: 13

13.09 2008 16:57


chci se zeptat ...možná hloupě... při těch špatných vačkách ...jde poznat hodně změna zvuku motoru ? a taky... je možné aby tenhle problém s vačkama rozblikal červenou olejničku ? nebo to má jinej průběh díky
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.09 2008 18:38


kny:
Ptáš se nešťastně. Nejdřív je poznat změna zvuku motoru, pak olejnička a v důsledku toho, že se to nedomazává jsou sedřený vačky.
Anonymní





13.09 2008 18:54


Olejnicky je pocit ridici jednotky v dudicich , ze motor ma nedostatek oleje... budiku si to mysli podle cidla tlaku oleje , ktery je u turba a meri tlak oleje. Nojvejsi motory maji na vane jeste TOG cidlo.

Takze, bud je tam opravdu nizky tlak oleje nebo je to cidlo vadne, pripadne pokud by to svitilo hned a porad , muze byt urvany drat na konektoru toho cidla. Coz je mimochodem docela casty problem, konektor je pod takovou gumovou sedou cepickou, ale pesar od audi a drat je namahany vibracemi motoru. Takze kdyz se to urve, ve vyssich otackach, kdy se to vice trepe, to ztraci kontakt a sviti...pipa.

Zkontrolovat cidla , draty , konektory a pak nechat zmerit tlak oleje. pak se uvidi. pokud tam tlak neni, bud je opravdu nejaky problem na olejovem cerpadle, resp. regulacnim pretlakovem ventilu, ktery ten tlak reguluje, nebo jsou ucpane mazaci kanalky.

vyzkum vyvoj
AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

13.09 2008 20:42


Už som niekolko ráz písal,vačkám k životu stačí trocha oleja,to čo sa deje pri chode motora myslím tú záplavu oleja tak to je aj tisícnásobok toho čo potrebujú ,ak je nizky tlak oleja tak sú miesta ktoré odídu skôr.Pod zodratými vačkami boli aj vahadlá zničené takže problám môže byť vo vačkách alebo vahadlách a tvrdossť na životnosť týchto dielov má zásadný vplyv a nielen tvrdosť ale aj hlbka nasýtenia uhlíkom ,cementačná vrstva ktorá zostane po finuálnom opracovaní ,brúsení.
Ono stačí použiť staršie vahadla a novú vačku a už je katastrofa na svete.V mazaní by som v tomto prípade chybu nehladal.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.09 2008 20:55


Já zapomněl, ten olej tam vlatně ani nemusí být

Pokud jančí olejnička, tak tam asi není tlak, pokud tam není tlak, není tam olej, pokud tam není olej ... zafunguje staré známé Kdo nemaže, nejede.


2.5TDi evergreen ...
sponzor





13.09 2008 20:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.7. 2008
Příspěvků: 30 | Témat: 13

14.09 2008 12:38


děkuju moc za pomoc ,ale zapoměl sem dodat můj problém je takovej ,že jsem minutku před výměnou oleje trochu vletěl do zatáčky a bliklo řikám ...málo , vyměnime.... a pak se vyměnil olej a najednou se rozjedu a nad 1700 ot . to jančí ... tak první co nas napadlo je čidlo ... ze spoda vany je vyměněné a v ut bude čidlo tlaku .... zároveň vyměňujem čerpadlo jelikož to dělá právě při vyšších otáčkách ...jednou se mi stalo ,že v afektu po dlouhým důmání sem tomu naložil tak ,že byl v tu chvíli klid ..pak sem vypl motor za HOD* příjdu zpět a chci to zkusit a ....zas to hučelo
AK batole
AK batole


Registrace: 12.6. 2008
Příspěvků: 277 | Témat: 41

18.10 2009 23:11


Mám Audi A4 avant quattro* 2,5 TDI* 132kw motor AKE
a jak tak čtu o těch vačkách,tak to jste mě moc nepotěšili soudruzi 8
Hned jsem se šl kouknout přes nelévací víčko oleje na kousky vačky která je vidět a vypadá ok zatím .
Před měsícem jsem v servisu na výměnu oleje atd podle servisní knížky a taky používám long life olej,jsem druhý majitel,najeto 130 000.
Jinak zatím plná spokojenost.
Ale když čtu co tady někoho potkalo,tak potěš pánbůh !!!
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

19.10 2009 9:54


a.mader:
Mám Audi A4 avant quattro* 2,5 TDI* 132kw motor AKE
a jak tak čtu o těch vačkách,tak to jste mě moc nepotěšili soudruzi 8
Hned jsem se šl kouknout přes nelévací víčko oleje na kousky vačky která je vidět a vypadá ok zatím .
Před měsícem jsem v servisu na výměnu oleje atd podle servisní knížky a taky používám long life olej,jsem druhý majitel,najeto 130 000.
Jinak zatím plná spokojenost.
Ale když čtu co tady někoho potkalo,tak potěš pánbůh !!!
Tak ten prašivejj Long rychle vylej do hajzlu a začni tam dávat normal olej a po 10 tisicaich ho měn!Jinak k tomu vydírání vaček nečekejte Hollywood skvosty když tam strkáte díly v podobe Eurocams a podobné libustky,original je original a ten jedinnej funguje.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

19.10 2009 11:58


FrantaCech:
Olejnicky je pocit ridici jednotky v dudicich , ze motor ma nedostatek oleje... budiku si to mysli podle cidla tlaku oleje , ktery je u turba a meri tlak oleje. Nojvejsi motory maji na vane jeste TOG cidlo.

Takze, bud je tam opravdu nizky tlak oleje nebo je to cidlo vadne, pripadne pokud by to svitilo hned a porad , muze byt urvany drat na konektoru toho cidla. Coz je mimochodem docela casty problem, konektor je pod takovou gumovou sedou cepickou, ale pesar od audi a drat je namahany vibracemi motoru. Takze kdyz se to urve, ve vyssich otackach, kdy se to vice trepe, to ztraci kontakt a sviti...pipa.

Zkontrolovat cidla , draty , konektory a pak nechat zmerit tlak oleje. pak se uvidi. pokud tam tlak neni, bud je opravdu nejaky problem na olejovem cerpadle, resp. regulacnim pretlakovem ventilu, ktery ten tlak reguluje, nebo jsou ucpane mazaci kanalky.

vyzkum vyvoj


RJ motoru, pokud ma signal o slabem tlaku oleje hazi motor do nouzaku...alespon tak to pisou v dokumentaci...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

19.10 2009 12:49


Tak pridám fatálnu skúsenost...Nedávno som riešil problem typu: Po štarte motora sa olej dostava na vačky cca po 5 sekundách...To bolo pri vonkajších teplotách cca 15 stupnov.(dopracovali sme sa k problemu tlakových ventilov a padniu oleja). Dnes som auto naštartoval (teplota vonku 2 stupne) Auto išlo na zvyšene otáčky(sitič ),a čo nevidím.. asi po 1 minute otvorím nalievacie hrdlo, a olej NIKDE!!! Proste pri studenom štarte sa mi nedostáva olej vobec na vačky!!! Skusil som teda na studeno pomaly pridat auta cca na 2500 otáčok, s tým, že tlak oleja bude vyšší a dostane sa na vačky..NEPOMOHLO...Až po zahriatí auta cca o 20 stupnov sa olejj dostane na vačky a husto ich obalí..Už to riešim s viacerími ludmi, no zatial sa nikdo k tomu nevie vyjadrit!!!! Auto po štarte zazračne nehrkoce ide normalne...Ale vačky bez oleja!! Som zúfalí.....
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

19.10 2009 12:54


Mippi: ako mozu hydrostely neklepat bez oleja? Myslis ze by si bez oleja vrcal dlho - eeee
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email