Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 141 lidí (10 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 131
Uživatelů: 10
Celkem: 141

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 22.5. 2008
Příspěvků: 173 | Témat: 23

01.08 2008 9:43


no prave jen z jedny strany druha krasne bezi a ta druha je tam slyset tenhle debilni zvuk,je nejakej zpusob jak poznam ze je spatnej hydrostel?
nahoru

sponzor





01.08 2008 9:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

01.08 2008 16:18


ano je popros niekoho kto má manual je tam popísaný spôsob ako sa kontroluju hydráky.
Je to jednoduché,zhodíš kryt ventilov prezreš vačky a celé to tam či neuvidíš niečo totálne kaput a ak je na pohlad všetko OK tak sa skontrolujú jednotlivé hydroštely tak že sa na ne zatlačí a nesmú klesnúť.

myslím že to tu už niekde bolo tak skús pohladať.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

01.08 2008 20:49


Octava: Tu je priklad na moje auto (neviem aku AUDI mas ty), je to priamo z opravarenskeho manualu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.5. 2008
Příspěvků: 173 | Témat: 23

02.08 2008 11:20


diky,ale tenhle manual jsem si to tu uz sehnal....Audi nemam,ale mam Passata 2,5Tdi V6 AKN 110Kw
nahoru

Anonymní





02.08 2008 13:39


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.7. 2007
Příspěvků: 114 | Témat: 6

02.08 2008 23:24


Zdravim vsechny!
Ty vacky mam jeste v reklame, ale uz jim uplynula lhuta 30 dnô, tak du na ne pekne zatlacit a tim, ze mi nedali vedet do 30 dnu nic, jsem uz vlastne vyhral, ale, jak uz jsme psal, porad to neni vono.

Uz si nevim, rady, pri pohledu zepredu, je leva rada valcu hlucnejsi, myslim tim vacky, vahadla, hydraky, tkal mam na volnobehu s novym olejem 2 atm, pťi 2000ot/min. 4.1atm, nekde jsem se docetl, ze tam ma byt 5.3-6.3atm a co je nejlepsi, uz potreti kdyz vymenim olej (davam mibil 1 0w-40) po ujeti +- 8000km ten motor fakt poradne stichne a hydraky neni slyset vubec, ale do tech 8000 to je fakt celkem hlucne. Uz fakt nevim, olej jak starne tak ridne, ze by to bylo tim? Zitra du shodit vanu a podivat se tam, jestli neni neco povolene, jinak uz me fakt nic nenapada, zpetne ventily byly menene origo koupene z audi. Nebo mi neco uslo? Uz me to zajim ze zvedavosti, kdyz uz nic vic, co to vlastem muze delat. Obycejne se vsem zvysuje hluk motoru smerem k vymene, nebo vubec, ale ja musim byt zase neco extra. Premyslim ze tam DAM* rovnou long life 0w-30 at se nabasti ridkeho uz od zacatku a je sticha hned.
nahoru

Anonymní





03.08 2008 0:05


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.7. 2007
Příspěvků: 114 | Témat: 6

03.08 2008 0:22


Udelam asi to same, 5w je dobra volba. Mozna proste, ze prave tomu memu motoru 0w-40 jednoduse nesedi a chtelo by to neco hustsiho 5w/10w. Kazdopadne to zlusim.
nahoru

sponzor





03.08 2008 0:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

03.08 2008 0:31


to jo, ale jestli jsi naměřil, že to málo maže, tak nejdřív zjisti proč. aby ti ten motor neztichnul úplně
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.7. 2007
Příspěvků: 114 | Témat: 6

03.08 2008 1:33


Podle etky maze dobre, jen me trochu znepokojuje ten tlak 4.1atm, ktery je nastaven redukcnim ventilem, mam ho totiz uz od 2000ot, ale nejlip kdyby to nekdo zmeril na svem motoru v dobrem stavu a napsal tady at vim jesli mam patrat, nebo to ignorovat. Ale zmerim to jeste jednou s jinym tlakomerem a poradne zahratym motorem.
nahoru

Anonymní





03.08 2008 12:38


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

03.08 2008 20:44


šesť atmosfer natlačí ani zetor.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

03.08 2008 21:34


MUFTY:
šesť atmosfer natlačí ani zetor.

Ahoj "MUFTY" .Čekal jsem co z Tebe vypadne,a o5 jsi zabodoval!
A k tématu,myslím,že 4.1 při 2000ot/min je dostatečný tlak.Je několik druhů zpětných ventilů,Ty máš zřejmě 400-500kPa,jsou i 570-670 kPa.Ale NEVÍM který přesně patří k Tvému motoru.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.7. 2007
Příspěvků: 114 | Témat: 6

03.08 2008 23:39


Tak to jste mne uklidnili, diky moc. Jeste kdyby nekdo vedel, proc je jedna strana hlucnejsi.
Ted me napada jetli to nemuzou byt vstrikovace, jinak koukali jste se do vagu na ten kanal, kde ukazuje rozdil ve vstrikovanem mnozstvi mezi jednotlivymi valci? Je to zajimave, nejdo rika ze to je mnozstvi ktere musi to cerpadlo doregulovat, aby sa udrzel hladky chod motoru a nekdo zase, ze to jen meri. Tak ci tak neukazuje mi to vzdycky stejne, ale zatim v tolernaci jsem.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.7. 2007
Příspěvků: 114 | Témat: 6

03.08 2008 23:48


Avatar:
nemyslim si ze ten olej 0w40 muze za to ze ty vacky jsou vydrene je to spise materialem. Protoze ten olej je jeden z nejlepsich v rade

ja to budu menit na 5W jen aby mi to trosku ztichlo je to jako traktor rano.


Taky tam DAM* 5w, me to stichne s 0w az tak kolem 6000km, jak je tam dost sazi na to , aby byl ten olej hustejsi. A to jsem si myslel, ze ten olej jak starne tak ridne. U dislu pry prave navopak.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

05.08 2008 20:48


SamotZdeny:

Ahoj "MUFTY" .Čekal jsem co z Tebe vypadne,a o5 jsi zabodoval!
A k tématu,myslím,že 4.1 při 2000ot/min je dostatečný tlak.Je několik druhů zpětných ventilů,Ty máš zřejmě 400-500kPa,jsou i 570-670 kPa.Ale NEVÍM který přesně patří k Tvému motoru.



Pozdravujem ťa a som rád,že som ťa pobavil
nahoru

sponzor





05.08 2008 20:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

05.08 2008 20:50


Flash:
Tak to jste mne uklidnili, diky moc. Jeste kdyby nekdo vedel, proc je jedna strana hlucnejsi.
Ted me napada jetli to nemuzou byt vstrikovace, jinak koukali jste se do vagu na ten kanal, kde ukazuje rozdil ve vstrikovanem mnozstvi mezi jednotlivymi valci? Je to zajimave, nejdo rika ze to je mnozstvi ktere musi to cerpadlo doregulovat, aby sa udrzel hladky chod motoru a nekdo zase, ze to jen meri. Tak ci tak neukazuje mi to vzdycky stejne, ale zatim v tolernaci jsem.


VP 44 nedokáže korigovať jednotlivé dávky do válcov.
Ak by ti to robili vstrekovče tak po ubratí plynu musí motor stichnuť.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.7. 2007
Příspěvků: 114 | Témat: 6

06.08 2008 0:54


Ved aj stichne, z kopca nepocujem vobec nic, len take tichucke dunenie v pozadi, absolutne bez kovovych zvukov, tedy von z okna, idealne by bolo dat pod kapotu mikrofon a na usi sluchadla, to by sa potom pocuvalo! Z tej jednej strany som uz chori, este ma napada, zhodit viko a zmerat volu ventilov, ci tie hydrostely nie su chytene, aj ked nemaju byt z coho, je pravda, ze coraz je to tichsie ako mi starne olej a to o hodne! Este som nepocul na vlastne usi tento motor s 0w-40, moznoi pri tejto viskozite tie hydraky pocut viacej, ved aj long life je 5w-30!

PS: niekedy som chod motora nahraval a v pocitaci oddelil jednotlive frekvencie, ventily, kluka.... To je uz asi trochu uchylne, priznavam.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

06.08 2008 7:22


Ehm pokial motor po ubrani plynu stichne, asi zbytocne patras po hydrosteloch. To skor treba ist po tryskach, ev. rozvodoch (aj ked si neviem predstavit dosledok skoceneho remena na jednej strane).
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

06.08 2008 14:15


Milos1:
Ehm pokial motor po ubrani plynu stichne, asi zbytocne patras po hydrosteloch. To skor treba ist po tryskach, ev. rozvodoch (aj ked si neviem predstavit dosledok skoceneho remena na jednej strane).



Ak by mal skočený remeň na jednej strane tak by mohli narážať ventily o piesty a to by robilo ramus aj po ubratí plynu ,a ak by to bola šoferova strana ,tak by to pravdepodobne padalo do núdzaku kôli predvstreku.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

06.08 2008 21:36


Flash:
Ved aj stichne, z kopca nepocujem vobec nic, len take tichucke dunenie v pozadi, absolutne bez kovovych zvukov, tedy von z okna, idealne by bolo dat pod kapotu mikrofon a na usi sluchadla, to by sa potom pocuvalo! Z tej jednej strany som uz chori, este ma napada, zhodit viko a zmerat volu ventilov, ci tie hydrostely nie su chytene, aj ked nemaju byt z coho, je pravda, ze coraz je to tichsie ako mi starne olej a to o hodne! Este som nepocul na vlastne usi tento motor s 0w-40, moznoi pri tejto viskozite tie hydraky pocut viacej, ved aj long life je 5w-30!

PS: niekedy som chod motora nahraval a v pocitaci oddelil jednotlive frekvencie, ventily, kluka.... To je uz asi trochu uchylne, priznavam.

Ahoj.Zkusil jsi přehodit vstřiky mezi sebou?Myslím z levé strany na pravou,pokud by se to přesunulo,věděl bys:vstřiky!Když ne,napadají mně už jen samé nepříjemné možnosti.Zdeny
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.7. 2007
Příspěvků: 114 | Témat: 6

07.08 2008 22:36


Vstreky som prehadzovat neskusal, netrufam si na to sam, ale asi to DAM* urobit,ale ako mozu vstreky reagovat na hustotu oleja? Respektive na jeho nabehanych pocet Km? Ono to naozaj reaguje na ten olej. Vzdy po vymene to stichne a dokonaca mi to robilo aj s povodnymi vackami a hydrostelmi! Vstreky tam boli povodne!

No neviem, ale asi to naozaj mozu byt tie vstreky! Keby sa tak dali odpojit, ma napada, co keby som zkusil za chodu len povolit maticu vzdy na jednom vstreku, a pocuval ked ho takto vyradim, ci to stichne?

Co sa tyka preskoceneho remena, to by muselo ist asi aj nepravidelne, alebo ked to vytocim na 4000, tak by sa to muselo seknut, nie?

Inac dakujem Vam, ze sa mi snazite pomoct. Taketo chyby su tie z tych neprijemnejsich, kde sa pricina nehlada lahko.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

08.08 2008 22:43


Flash:
Vstreky som prehadzovat neskusal, netrufam si na to sam, ale asi to DAM* urobit,ale ako mozu vstreky reagovat na hustotu oleja? Respektive na jeho nabehanych pocet Km? Ono to naozaj reaguje na ten olej. Vzdy po vymene to stichne a dokonaca mi to robilo aj s povodnymi vackami a hydrostelmi! Vstreky tam boli povodne!

No neviem, ale asi to naozaj mozu byt tie vstreky! Keby sa tak dali odpojit, ma napada, co keby som zkusil za chodu len povolit maticu vzdy na jednom vstreku, a pocuval ked ho takto vyradim, ci to stichne?

Co sa tyka preskoceneho remena, to by muselo ist asi aj nepravidelne, alebo ked to vytocim na 4000, tak by sa to muselo seknut, nie?

Inac dakujem Vam, ze sa mi snazite pomoct. Taketo chyby su tie z tych neprijemnejsich, kde sa pricina nehlada lahko.

Ahoj.Přeskočený řemen o 1 zub je jen hlučný rozvod(většinou),a pokud není volný řemen,tak se na 4000 nesekne.O těch vstřicích píšu jen proto,že ostatní možnosti co MNE napadají jsou mnohem nepříjemnější,a tak o nich zatím ....P.S.NEJSEM žádný velký odborník,tak se mými názory nenech otrávit. Doufám,že se skutečně mýlím,a Ty to dáš snadno do pořádku.Měj se.Zdeny
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

10.08 2008 10:06


SamotZdeny:

Ahoj.Přeskočený řemen o 1 zub je jen hlučný rozvod(většinou),a pokud není volný řemen,tak se na 4000 nesekne.O těch vstřicích píšu jen proto,že ostatní možnosti co MNE napadají jsou mnohem nepříjemnější,a tak o nich zatím ....P.S.NEJSEM žádný velký odborník,tak se mými názory nenech otrávit. Doufám,že se skutečně mýlím,a Ty to dáš snadno do pořádku.Měj se.Zdeny



Ak nahadzuješ čerpadlo a posunieš o zub auto už nejde,nedá sa naštartovať.
nahoru

sponzor





10.08 2008 10:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

10.08 2008 10:07


Flash:
Vstreky som prehadzovat neskusal, netrufam si na to sam, ale asi to DAM* urobit,ale ako mozu vstreky reagovat na hustotu oleja? Respektive na jeho nabehanych pocet Km? Ono to naozaj reaguje na ten olej. Vzdy po vymene to stichne a dokonaca mi to robilo aj s povodnymi vackami a hydrostelmi! Vstreky tam boli povodne!

No neviem, ale asi to naozaj mozu byt tie vstreky! Keby sa tak dali odpojit, ma napada, co keby som zkusil za chodu len povolit maticu vzdy na jednom vstreku, a pocuval ked ho takto vyradim, ci to stichne?

Co sa tyka preskoceneho remena, to by muselo ist asi aj nepravidelne, alebo ked to vytocim na 4000, tak by sa to muselo seknut, nie?

Inac dakujem Vam, ze sa mi snazite pomoct. Taketo chyby su tie z tych neprijemnejsich, kde sa pricina nehlada lahko.


Ano za chodu môžeš povolovať jednotlivé vstrekovače a počúvať čo to bude robiť,
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.7. 2007
Příspěvků: 114 | Témat: 6

10.08 2008 22:13


Poznam jedneho cerpadlara, dobry odborník, uz som pocul niekolko motorov co im robil cerpadla a vstreky, za tyzden beriem dovolenku a idem, na 99% to robia tie vstreky, alebo cerpadlo, i ked dlhodobu priemernu spotrebu mam 6.2, ale to ked samozrejme jazdim predpisovo a vacsinou 60. To bude ale zase penazi za repas cerpadla, kamosa to stalo na AKN 25000 Sk, ale to bola generalka bez vymeny riadiacej jednotky, odislo mu a nez sa to stalo, mal spotrebu 12.5 Ale ten motor som nespoznal, neuveritelny rozdiel! Ten motor ide ako novy. To len tak buble, absolutne ziaden ostry zvuk ci klepot a to mu to pred tym islo ako stary 50 rocny Zetor. DAM* potom vediet.

PS: za tie vacky mi maju za 2 tyzdne dat peniaze, tak dufam ze som to nezakrikol.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

10.08 2008 22:42


Flash:
Poznam jedneho cerpadlara, dobry odborník, uz som pocul niekolko motorov co im robil cerpadla a vstreky, za tyzden beriem dovolenku a idem, na 99% to robia tie vstreky, alebo cerpadlo, i ked dlhodobu priemernu spotrebu mam 6.2, ale to ked samozrejme jazdim predpisovo a vacsinou 60. To bude ale zase penazi za repas cerpadla, kamosa to stalo na AKN 25000 Sk, ale to bola generalka bez vymeny riadiacej jednotky, odislo mu a nez sa to stalo, mal spotrebu 12.5 Ale ten motor som nespoznal, neuveritelny rozdiel! Ten motor ide ako novy. To len tak buble, absolutne ziaden ostry zvuk ci klepot a to mu to pred tym islo ako stary 50 rocny Zetor. DAM* potom vediet.

PS: za tie vacky mi maju za 2 tyzdne dat peniaze, tak dufam ze som to nezakrikol.


mám doma jedno čerpadlo ak by sa dalo použiť bez RJ teda kov nemá moc najazdene.

Neviem presne ale zdá sa mi že je to pasat rok 2002 132kw

popýtaj sa to mechanika
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.7. 2007
Příspěvků: 114 | Témat: 6

11.08 2008 18:05


Samozrejme, ak by to moje bolo ko, tak by som zhanal ine, ale problem je vtom, ze ja mam motor AKE, ale cerpadlo a riadiacu jednotku mam AKN, tak by mi tam asi cerpadlo z ake mepasovalo. Ale DAM* urcite vediet, ak by som kupoval.

Dakujem za ponuku!
nahoru

Anonymní





11.08 2008 18:16


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.7. 2007
Příspěvků: 114 | Témat: 6

11.08 2008 22:35


Avatar:
no ja sem mel auto preskocene o 2 zuby a normalne to jelo jen strasne to klepalo na hydrostelech.

a cerpadlo sem mel o zub a taky to nastartovalo)))

ale tezko)))


No do certa, tak to kludne mozu byt aj nepresne nastavene rozvody! Ale zase mechanik co mi to robil by sa o zub ani o dva nesekol, teda dufam ze nie!?

Ale dalsia vec, ked vo Vagu DAM* automaticky zkusat rozsah regulacie predvstreku, tak pri -15° to ide naozaj ako traktor, detonacene horenie ale poriadne a ten zvuk z tej jednej strany pocujem stale rovnako, no kazdopadne za tyzden idem za tym manikom cez cerpadla a potom sa uvidi, lebo to cerpadlo bolo na motore, ktory mal piesty volne skoro na milimeter, spotreba oleja pri maximalnom zatazeni 1l/50Km.

Keby som uz nepocul niekolko motorov ako krasne dokazu ist, tak by som sa na to uz davno vykaslal. Zvuk DOBRE SPRAVENEHO 6 valca je proste jedna basen.

Ja na to pridem a DAM* vediet do tohoto vlakna. Dakujem za rady!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email