Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 13 prosince 2025
Celkem je zde 1457 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: M4rt1nkl
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 490
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1455
Uživatelů: 2
Celkem: 1457

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

07.05 2008 18:55


zdar chlapi,auto mi ve vyšších otáčkách nechce táhnout a je nad 3000 ot tupý.prošel sem a vyměnil většinu podtlaků,paliv.filtr,proměřil sem lambádu,regulátor studenýho chodu,čidla bla bla bla.poslední co mě napadá,tak je čerpadlo.je slyšet slabý bzučení,ale to je tím,že ho mam v nádrži.jak se dá změřit výkon?předpokládám průtok a tlak.jaký mají být hodnoty? je to Audi 100 Turbo* motor MC. dík
nahoru

sponzor





07.05 2008 18:55


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

07.05 2008 20:00


jooo kamarade preju hodne stesti, K-Jetronic* u nas neumi nikdo dat poradne dohromady.....
Naposledy upravil vlasta dne 07.05 2008 20:20, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

07.05 2008 20:03


hmmm díky za podporu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

07.05 2008 20:11


K-Jetronic* má čerpadlo v nádrži?já myslel že ho má venku.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

07.05 2008 20:17


Výkon čerpadla má 2 zásadní veličiny!
Tlak v barech a průtok v litrech/min.
Tlak je daný konstrukcí palivové soustavy, má na něj vliv samotné čerpadlo a regulátor na zpátečce. Závada palivového čerpadla vede ke snížení jedné z veličin, nebo obou veličin.

Tlak se měří nejlépe na rozdělovací hlavě paliva, vyšroubováním přívodu k6-té trysce a nasazením manometru s příslušným rozsahem. K-Jet potřebuje min. 5 barů, pětiválec i 6,5 barů.

Litráž se měří vymontováním trysek, umístěním do patřičných odměrek a po určitou dobu chodu čerpadla musí naplnit určité množství paliva. Poté můžeš zkontrolovat i vstřikovače a to tak, že v každé odměrce musí být stejné množství paliva.


Špatný tlak a litráž ovlivňují negativně nejčastěji:

- defektní čerpadlo
- neprůchozí palivový filtr
- defektní regulátor paliva
- závada rozdělovací hlavy paliva
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

07.05 2008 20:19


nejde o to jestli K,KA,KE nebo KE III-jet.jde o typ auta.doutník=čerpadlo v nádrži
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

07.05 2008 20:19


rocky33: Tak i tak je to správně.
Audi řady 80 B2 mají pod autem, B3 vyjma coupe taktéž, B4 v nádrži a řady A 100/200 taktéž v nádrži.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

07.05 2008 20:21


tenkrat na ahc měl někdo na MC před filtrem manometr.myslíš,že to bude stačit na diagnózu?
nahoru

sponzor





07.05 2008 20:21


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

07.05 2008 20:22


Jo díky teď mám jasněji
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

07.05 2008 20:23


quattromas: No není to úplně ideální, lepší je to měřit na hlavě, protože máš dopravní a pracovní tlak.
Když na té hlavě povolíš tu hadici, co vede do trysky, nasadíš manometr a zapneš čerpadlo, víš hned na čem jsi, ale jinak se dá samozřejmě měřit kdekoli na tlakové větvi před regulátorem.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

07.05 2008 20:28


cece ja mel za to ze se v pripade tlaku /prutoku cerpadla jedna o primou umeru...... alespon neco takoveho me utkvelo ze skoly v hlave
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

07.05 2008 20:30


teď nevím,kterou hadici myslíš.ta co vstupuje do rozdělovače od filtru?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

07.05 2008 20:50


vlasta: Tak to tě učili špatně. Tlak čerpadla je vždy konstantní a nemění se v závislosti na otáčkách, mění se jen průtok. Samozřejmě u těchto čerpadel jsou otáčky konstantní a ze špatným čerpadlem klesají oboje veličiny současně.

quattromas: Z hlavy rozdělovače paliva vede 6 pancéřových hadic do vstřiků. Měří se to na té, co vede do trysky obohacovače paliva, tam je totiž stálý tlak. V těch ostatních je tlak tvořen až nastavením pístu, tedy musel by jsi pohybovat vahou vzduchu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

07.05 2008 21:03


ok tak teď už vim.manometr mam do 6 baru,tak uvidíme co to udělá.ještě ho tam ňák připojit.
nahoru

Anonymní





07.05 2008 21:44


a co vaha vzduchu?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

07.05 2008 21:49


vahu mam seřízenou a nezadrhává,když ji zvedam.
nahoru

sponzor





07.05 2008 21:49


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

07.05 2008 21:58


no vsak o tom jsem mluvil,pokud je cerpadlo spatne je nameren nizky tlak.tlak je urcen otackama cerpadla.pokud se snizi tak se snizi i tlak a tim padem i mnozstvi precerpane latky.cerpadlo jako takove se dokaze tocit mnohem rychleji a tim padem davat vysi tlak.zvys mu napeti o 2V. a uvidis -jen musis vyradit jeho tlakovou regulaci z okruhu.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

08.05 2008 0:49


vlasta: oprosti se nyní od problému. Napsal jsi, že tlak je určen otáčkami čerpadla. Blbost!
V hydraulickém okruhu je vždy tlak konstantní, otáčkami čerpadla se mění pouze průtok, nebo-li litráž !!! Jinak by jsi mohl veškeré redukční ventily zahodit, protože by neměly žádnu funkci.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

08.05 2008 1:00


chces jit proti udajum vyrobce?? ne snad.......
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

08.05 2008 8:48


ještě mě napadá,ucpanej kat?je to možnýzdá se totiž,že slyšim pod autem šustění a Turbo* to není.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

08.05 2008 9:22


taky moznost, ucpanej kat u takhle staryho auta neni zadnou vyjimkou
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

08.05 2008 11:12


vlasta: Ne, nejdu proti údajům výrobců, jen obhajuji základy fyziky a praxi z hydraulických okruhů. V každém takovém okruhu máš tlak konstantní a otáčkami čerpadla zvyšuješ, nebo snižuješ pouze průtok. Zamysli se, kdyby jsi zvyšoval tlak, tak jsou ti veškeré regulační ventily k hovnu a hadice by ti střílela jedna za druhou...

Napsal jsem svůj názor a už na to seru se dohadovat s pitomcem od Prahy
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

08.05 2008 11:26


pitomec jsi sam
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

08.05 2008 11:28


vlasta: Ne, ne, ne...já to napsal první o tobě, tak to platí. Ty se jen opičíš!
nahoru

sponzor





08.05 2008 11:28


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

08.05 2008 11:38


oukej tak jsi.......blb......
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

08.05 2008 11:54


no tak chlopi,serte na to
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

08.05 2008 12:05


vlasta:
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

08.05 2008 12:08


ja bych volil osvedceny Mufty system!

Protoze Mufty dokaze hubou utahnout Turbo* ... tak si zapni to cerpadlo .. a zacni foukat na vystupu do nej ... no a pokavad ho pretlacis .. je spatny ))
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

08.05 2008 12:56


2Pix:
ja bych volil osvedceny Mufty system!

Protoze Mufty dokaze hubou utahnout Turbo* ... tak si zapni to cerpadlo .. a zacni foukat na vystupu do nej ... no a pokavad ho pretlacis .. je spatny ))


tys na to přišel pokud se tady déle neukážu,tak sem na jipce s otravou benalem.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

09.05 2008 19:42


ještě mě napadlo.poslední dobou sleduju,že když jdu tankovat,tak je v nádrži docela velkej podtlak.skoro mi to víčko vcucne zpátky tohle už sem taky někde četl,že když jsou ucpaný odvzdušňovací hadičky,tak auto nechce jet.stalo se vám to už,nebo řešil ste to někdo?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email