Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 540 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 531
Uživatelů: 9
Celkem: 540

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

25.01 2010 20:32


vmike:


diky! to je ale mazec!
su rad ze mam starou karu

to ma mgrr uz 30ti ventil? sakra ani nema fotku pak se v tom ma clovek vyznat coma vlastne za karu jestli pred nebo po faceliftu..
co MGRR?

Mgrr má 40ventil, ty máš klasiku co byla před tím 32 ventil. Každý motor má své výhody i nevýhody, ale pořád je to držák. Tak přECI* jen to byl nakonec unikát jak to tak čtu co tam vše je, každé zlato není jak se třpití a s lampičkou na zakrytovaném autě toho moc nenjadeš, ani na STK*.
nahoru

sponzor





25.01 2010 20:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

25.01 2010 20:35


jasne mel jsem na mysli 40ti ventil.. tak to potom jooo...
220kw 299hp co se daval do A6tek taky ...
toz to pak jooo
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

25.01 2010 21:08


vmike:
jasne mel jsem na mysli 40ti ventil.. tak to potom jooo...
220kw 299hp co se daval do A6tek taky ...
toz to pak jooo

4ventil se dával do S6 C4, 5ventil A6, S6 C5...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

25.01 2010 21:40


Já facelift od 1999 5V kupoval na doporučení záměrně, kvůli lepší kvalitě.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

27.01 2010 18:57


Tak jsem nechal ještě vyměnit olej v motoru. Filt originál, olej vlastní (neměli s tím problém, jejich stál skoro 3x tolik.
Filtr v převodovce jsme prozatím neudělali a odložili, jelikož jsme našli únik (za převodovkou, před mezinápravovým diferákem), a nerozhodl jsem se co s ním - otevřít převodovku je blbost a zbytečně do ní lézt 2x není taky to pravé ořechové. Takže jsem jej nechal jen zkontrolovat a doplnit. Původní olej je krásný, čistý, bez jakéhokoli zápachu. Zkoumali jsme jej pohledově na skle i na bílém papíře. Ten chlap který přijímal mé auto je naštěstí šéf celého servisu.

Resimé 41.000,- auto bylo kompletně opravené za 2 a 1/2 dne, takže skvělá práce. Teď jen doufám, že to udělali poctivě.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

27.01 2010 21:14


MGRR:
Tak jsem nechal ještě vyměnit olej v motoru. Filt originál, olej vlastní (neměli s tím problém, jejich stál skoro 3x tolik.
Filtr v převodovce jsme prozatím neudělali a odložili, jelikož jsme našli únik (za převodovkou, před mezinápravovým diferákem), a nerozhodl jsem se co s ním - otevřít převodovku je blbost a zbytečně do ní lézt 2x není taky to pravé ořechové. Takže jsem jej nechal jen zkontrolovat a doplnit. Původní olej je krásný, čistý, bez jakéhokoli zápachu. Zkoumali jsme jej pohledově na skle i na bílém papíře. Ten chlap který přijímal mé auto je naštěstí šéf celého servisu.

Resimé 41.000,- auto bylo kompletně opravené za 2 a 1/2 dne, takže skvělá práce. Teď jen doufám, že to udělali poctivě.

Olej v automatu bývá u 80-90% aut čistý, počkej co bude na magnetech ve vaně...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

28.01 2010 19:05


Ale to my všechno víme... Špatně sis to přečetl

Předce nebudu bez rozmyslu během 1/2 roku měnit 2x olej, filtr, těsnění po cca 7-9.000,- Ty magnety tam jsou proto aby zachytávali částěčky a něco se najde v každé převodovce. (opravuju převodovky off-roadů, takže o tom něco málo...)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

28.01 2010 19:52


MGRR:
Ale to my všechno víme... Špatně sis to přečetl

Předce nebudu bez rozmyslu během 1/2 roku měnit 2x olej, filtr, těsnění po cca 7-9.000,- Ty magnety tam jsou proto aby zachytávali částěčky a něco se najde v každé převodovce. (opravuju převodovky off-roadů, takže o tom něco málo...)

Jo ty myslíš kvůli tomu úniku..ale já nemyslel že jsi ho měl měnit, že jsi jen tak sebejistě napsal olej čistý atd...čistý olej je základ, magnety zachytávají částečky ale když už jsou piliny tak je potom jasné co má za sebou a před sebou...když teda děláš offroad divím se že si netroufneš na starou osmu, zajímavé...jinak co se týče toho úniku z převodovky, neteče ti to z nějaké přivodní hadice či z motoru? On motor když teče třeba z vík, tak se to za jízdy tak pěkně rozlívá, že to teče až po převodovce a celé nápravě až dozadu...
nahoru

sponzor





28.01 2010 19:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

28.01 2010 21:00


jizan.com:

Jo ty myslíš kvůli tomu úniku..ale já nemyslel že jsi ho měl měnit, že jsi jen tak sebejistě napsal olej čistý atd...čistý olej je základ, magnety zachytávají částečky ale když už jsou piliny tak je potom jasné co má za sebou a před sebou...když teda děláš offroad divím se že si netroufneš na starou osmu, zajímavé...jinak co se týče toho úniku z převodovky, neteče ti to z nějaké přivodní hadice či z motoru? On motor když teče třeba z vík, tak se to za jízdy tak pěkně rozlívá, že to teče až po převodovce a celé nápravě až dozadu...


Dělám manuály s náplněmi Dextron pro korejce. Takže pokud něco s Dextronem je, měl bych to poznat.

Mám dost své práce, a nemusím umět všechno. Tiptronic* neznám, nemám potřebu se v něm šťourat jen proto, že ho mám v autě Trochu to rosí - je tam široká kapka, která se so-st co to stálo v servisu nezvětšila. Otázkou je co to dělá při jízdě. Dokud je sníh a na silnici bordel nic nepozám, takže jsem si dal nějakou dobu na pozorování.
Nechat to na Audi servis, tahají to ven i s motorem ) Až bude hezky, můžu zkoumat jestli, kolik a co z toho kape.

Možná jí nechám vymontovat a zrepasovat. Nebo budu jezdit a až se něco přihodí, přijde na repas taky a ... babo raď V Audi mi řekli, že to nedělají, ale na Quattru+TT už viděli několikrát krvácení zastavené zalepením zvenku tvrdým dvousložkovým Loctite :/ prý prasárna, ale řešení za 150kč.

Nemám fotku, neumím dobře popsat odkud teče. Teče to za převodovkou, v místě kde se vše zužuje - mezinápravový dif?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

28.01 2010 21:08


MGRR:

Slzení bych vůbec ale vůbec neřešil, koli věcí slzí..spíš zkontrolovat hladinu ve všech třech převodovkách, spíš teče ta zadní.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2011
Příspěvků: 78 | Témat: 10

21.12 2011 1:14


mike:
melo by to byt stejny...


Náhled, klikni pro zvětšení.


velký dotaz na odborníky,jak se podíváte na ten chladič co leží na zemi, vede z něj ze spodku drát a konektorem... mám ho připojený v autě ale pod chladičem ho nemám kam připojit,kam to patřilo?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

21.12 2011 6:14


Je to čidlo teploty aby klima věděla kolik je venku a má být zacvaklé ve spodním krytu co je před chladičem. To tak běžně zpravuješ auta a nerozumíš jim? Odvaha se cení
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

21.12 2011 11:02


MGRR:



Blábol S tebou se vždy pobavím na tři dny dopředu
Buď mám S8, nebo ne. Já ji záměrně nechtěl, a nechci si na ni hrát.

Jsem se stabilitou orig. 17" velmi spokojený. Jezdím v silničním provozu, "ne na dráze".
Život je zkušenost a boj. Proto dobojujeme až umřeme. Míra


S tými 17 kami máš pravdu načo su komu na cestách ČR a SR 20 placove kola.. Vidím v tom jedine optický príNOS* inak žiaden.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2011
Příspěvků: 78 | Témat: 10

21.12 2011 14:54


jizan.com:
Je to čidlo teploty aby klima věděla kolik je venku a má být zacvaklé ve spodním krytu co je před chladičem. To tak běžně zpravuješ auta a nerozumíš jim? Odvaha se cení


běžně spravuju jednodušší věci na jednodušších autech a díky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2012
Příspěvků: 217 | Témat: 26

10.10 2012 22:13


na stare a8 D2 je ten rozdil mezi 17 a 18 palcovymy koly takovy? predtim jsem mel omegu sport a na 16 kolech bylo rizeni nasobkem ostrejsi a citelnejsi nez na a8 na 17. gemoterii jsem ted udelal, silenty a cepy, vse vypada zdrave, tak mne hned nekamenujte zkratka nevim jestli je to tipicka vlastnost nebo je nekde chyba..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email