Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 391 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 384
Uživatelů: 7
Celkem: 391

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.10. 2009
Příspěvků: 56 | Témat: 2

23.01 2010 22:07


Ano, četl jsi správně, asi prasknul spojkový koš. Jsem nováček u audinek, čekal jsem možná moc velkou výdrž. Je sice fakt, že jí mám od října a najeto asi 4000 km, což je trošku brzo na poruchy při ujištění, že vše bylo zkontrolováno a vyměněno. Proto byla má reakce trošku překvapivější na tu A8 z Prahy. Jinak svezení je parádní a teď do práce jezdím manželčiným KA a zase si zvykám
Naposledy upravil Ondrasek dne 24.01 2010 17:39, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





23.01 2010 22:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.01 2010 22:13


Ondrasek:
Ano, četl jsi správně, asi prasknul spojkový koš. Jsem nováček u audinek, čekal jsem možná moc velkou výdrž. Je sice fakt, že jí mám od října a najeto asi 4000 km, což je trošku brzo na poruchy při ujištění, že vše bylo zkontrolováno a vyměněno. Proto byla má reakce trošku překvapivější na tu A8 z Prahy. Jinak svezení je parádní a teď do práce jezdím manželčiným KA a zase si zvykám

5ky byly nejhorší převodovky, ty 6ky jsou už kapánek lepší, řekl bych že dělá hodně i stáří lamel, přECI* jenom ten materiál v tom oleji nevydrží věčně. Zajmavé ovšem je, že 4ky tak časté problémy nemívají. Ale důležité je, že tam máš 5ku, požitek skoro stejný, rozdíl poznáš jak ty říkáš ale v Ka...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

24.01 2010 7:31


jizan.com:
Dělám v práci, tohle je jen psaní a virtuální svět, nic to neznamená...
Málokdo tady vychválí své auto, tys to dokázal aniž bys ho ukázal...všichni čekají a ty nic..no nic, asi se té A1 nedočkáme...tak ztm páčko..


Nikdo na nic nečeká. Psal si o tom jen ty sám, a neustále velmi slušně řečeno věci převracíš.

Nic vlastního jsem nevychvaloval, jen jsem řekl co mi pověděli v Audi a STK*. Naopak poukazuju na vlastní fatální vady auta, problém s rozvody a pod.

Jsem strašně rád, že mi tady lidi poradili, tím ušetřili mraky zbytečných nákladů, a za to moc díky. Nejvíc mi pomohl Lumpiq, a příjemě mě překvapil, při znovuoživení navi a pod. Problému se nezalekne, jde do důsledku, dokud to nevyřeší - to se dnes moc nevidí.


Prosím už to tady nezasírat, a vyjadřovat se jen k tématu Rozvodů.
Prosím už to tady nezasírat, a vyjadřovat se jen k tématu Rozvodů.
Prosím už to tady nezasírat, a vyjadřovat se jen k tématu Rozvodů.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

24.01 2010 7:35


Ondrasek:
Ano, četl jsi správně, asi prasknul spojkový koš. Jsem nováček u audinek, čekal jsem možná moc velkou výdrž. Je sice fakt, že jí mám od října a najeto asi 4000 km, což je trošku brzo na poruchy při ujištění, že vše bylo zkontrolováno a vyměněno. Proto byla má reakce trošku překvapivější na tu A8 z Prahy. Jinak svezení je parádní a teď do práce jezdím manželčiným KA a zase si zvykám


Držím ti palce, ať ti to dobře dopadne.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

24.01 2010 9:48


jizan.com:

5ky byly nejhorší převodovky, ty 6ky jsou už kapánek lepší, řekl bych že dělá hodně i stáří lamel, přECI* jenom ten materiál v tom oleji nevydrží věčně. Zajmavé ovšem je, že 4ky tak časté problémy nemívají. Ale důležité je, že tam máš 5ku, požitek skoro stejný, rozdíl poznáš jak ty říkáš ale v Ka...


Já si myslím že 6 HP-26 je super Převodovka*,, krasně řadí kdyby ses nedival na otáčkoměr tak to ani nepoznáš že přeřazuje ,, Jasné že staré 4 kvalty byly nesmrtelné,,ale vše má své meze,ale poruchy mají také své příčiny !! A ty já vidím hlavně v zanedbaném přístupu k oil servisu ,,, Prakticky veškeré nadměrné opotřebení či částečné nebo dokonce totální destrukce automat převodovek jsou zaviněny hodně přejetým olejem kdy je plný oderu,filtr je ucpaný a množství nasávaného oleje zejména za studena je menší,,jeho absence pak způsobuje nadměrný otěr všech kluzných částí a zanášení ventilů//zadření// ty pak mají za následek různé výpadky elektroniky.

V6dy když jsem koupil at Pajero , nebo ted A-8 ///to jsou momentálně 2 auta v rodině/// tak jsem okamžitě koupil také 20 ltr oleje do aut. přev. a vyměnil a to vše zopakoval po40 tis a pak už jen měním po 60 vždy čistý olej.

A nemám strach z nějaké poruchy převodovky.

PS je velmi důležité hlídat také hladinu oleje!!

ŘADA* převodovek je na vanách dotesněna jen na tmel a to chce pečlivou praci aby nedocházelo k ůkapům oleje spousta lidí vůbec toto nehlídá mnohdy ani netuší kolik mají oleje v automatu!!

Je pravda že když si to člověk může udělat sám tak je to pohoda páč když čtu zaco náš kolega vyplázne 50 tis ,, taj je mi nevolno,, ale vem čert ty peníze ale když už tak at to udělají tak jak mají!! Ale je to ranec prakticky za jednoduché ůkony.Tot je můj názor
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.01 2010 10:36


Giovany:

Asi tak, 6ky jsou lepší protože už se více dbá na olej servis, lepší novější Převodovka*..chci vidět tu převodovku až bude mít půl mega jako ty 4kvalty kde budou..) Nejhorší je časté přeřazování, to jim škodí nejvíce a za využití výkonu a bohužel, to u té 6ky dochází dost často když je tam 6kvaltů. A co terpve ty nové 7kvalty..
Neodbočujme od tématu, jsem rád že dělají pořád řemen u benzínové verze 4,2 V8!!!
Snadno přístupný, rychlá a nenáročná výměna!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

24.01 2010 10:58


jizan.com:

Asi tak, 6ky jsou lepší protože už se více dbá na olej servis, lepší novější Převodovka*..chci vidět tu převodovku až bude mít půl mega jako ty 4kvalty kde budou..) Nejhorší je časté přeřazování, to jim škodí nejvíce a za využití výkonu a bohužel, to u té 6ky dochází dost často když je tam 6kvaltů. A co terpve ty nové 7kvalty..
Neodbočujme od tématu, jsem rád že dělají pořád řemen u benzínové verze 4,2 V8!!!
Snadno přístupný, rychlá a nenáročná výměna!


Jasné že jde i o zacházení s autem,,pak i živitnost převodovky??

Stím rozvodem souhlas,, nedokážu si představit kuchat V-8 kvuli nejakému napínáku řetězu ,či vodítku které klekne po 100 tis km a pak kuchat celé auto,a opravy se šplhají do astronom částek.Já mám tuhle V-8 v A-8 moc rád A LPG* bych tam určitě nedal,ta spotřeba i na benál jeli motor a obslužnost o.k. tak je velmi rozumná ,, at mi nikdo neřiká že 9-12 ltr je moc?? a to jezdim naprostonormálně
Naposledy upravil Giovany dne 24.01 2010 11:46, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.01 2010 11:41


[quote="Giovany"]

Nikdy neříkej nikdy...taky jsem si říkal nikdy a dnes...nevíš co nás čeká za 5, 10let, na co nebo s čím se vlastně bude jezdit? Elektro?
Schválně jestli někdo víte, s jakým motorem přišlo první auto na svět..?
nahoru

sponzor





24.01 2010 11:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

24.01 2010 11:59


Ondrasek: Spis se lidi drzej prislovi: kdyz je na opicku,musi byt i na banany. Koupit si ojete auto a nemit zadnou finacni rezervu na jeho prvotni servis je prinejmensim hloupost.jizan.com: auta z vlady jsou snad ty nejudrzovanejsi vozy co znam. Je videt ze jsi jich asi vazne moc nevidel...
MGRR: promin ze jsem ti to tady i pres tve prosby trosku zasral
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

24.01 2010 12:02


vlasta:
Ondrasek: Spis se lidi drzej prislovi: kdyz je na opicku,musi byt i na banany. Koupit si ojete auto a nemit zadnou finacni rezervu na jeho prvotni servis je prinejmensim hloupost.jizan.com: auta z vlady jsou snad ty nejudrzovanejsi vozy co znam. Je videt ze jsi jich asi vazne moc nevidel...
MGRR: promin ze jsem ti to tady i pres tve prosby trosku zasral


Ale nezasral Cokoli rozumné je vítané.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.01 2010 12:08


vlasta:
Ondrasek: Spis se lidi drzej prislovi: kdyz je na opicku,musi byt i na banany. Koupit si ojete auto a nemit zadnou finacni rezervu na jeho prvotni servis je prinejmensim hloupost.jizan.com: auta z vlady jsou snad ty nejudrzovanejsi vozy co znam. Je videt ze jsi jich asi vazne moc nevidel...
MGRR: promin ze jsem ti to tady i pres tve prosby trosku zasral

Jo máš pravdu, auta ze státní kasy jsou jak nové, když to jde z našich peněz, akorát jsem se nesetkal s a8, ale dělal jsem pro změnu u jiného st.resortu, takové auta se potom dobře kupují za pár kaček a jak nové...))
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

24.01 2010 12:16


jizan.com:

Jo máš pravdu, auta ze státní kasy jsou jak nové, když to jde z našich peněz, akorát jsem se nesetkal s a8, ale dělal jsem pro změnu u jiného st.resortu, takové auta se potom dobře kupují za pár kaček a jak nové...))

Ven se jich dostane málo. Často si je odkupují řidiči co v nich léta jezdí.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.01 2010 12:41


MGRR:

Ven se jich dostane málo. Často si je odkupují řidiči co v nich léta jezdí.

Taky jsem si všim...a když tak jí něco chybí, třeba kužička nebo jiné přednosti a8...připomíná mi to éru 613...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

24.01 2010 13:02


MGRR: presne tak, Dva takove kousky (A8 a BMW 7er) ke me jezdi...a i pres sve "stari" jsou ty vozy jako nove - radost na nich cokoliv delat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.10. 2009
Příspěvků: 56 | Témat: 2

24.01 2010 15:43


Asi máš pravdu, s holou prdelí si troufnout na A8, to udělá jen .... , Někdy máš něco odježděno a po létech dřiny a dávání jen rodině si splníš velký klukovský sen. Krize mi pomohla takový sen splnit i za cenu obrovských dluhů jsem si dovolil koupit A8 a to i s podporou rodiny. Ne každému se hrnou prašule a přesto nezávidí, ale pomalu si plní něco málo ze svých snů. Každopádně je škoda každé porouchané Audinky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

24.01 2010 16:20


Ondrasek:
Asi máš pravdu, s holou prdelí si troufnout na A8, to udělá jen .... , Někdy máš něco odježděno a po létech dřiny a dávání jen rodině si splníš velký klukovský sen. Krize mi pomohla takový sen splnit i za cenu obrovských dluhů jsem si dovolil koupit A8 a to i s podporou rodiny. Ne každému se hrnou prašule a přesto nezávidí, ale pomalu si plní něco málo ze svých snů. Každopádně je škoda každé porouchané Audinky.


....pomalu si plní něco málo ze svých snů.

A to je správné, bez toho by to nebylo ono.
Můžu tě ubezpečit, že většina lidí co znám a peníze mají, to "nějak" více méně plácá stejně jako když je neměli, ať se tváří sebelíp. Jen zdatně klamou tělem...
Prachy ke štěstí nepomůžou, spíš od něj.
nahoru

sponzor





24.01 2010 16:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.10. 2009
Příspěvků: 56 | Témat: 2

24.01 2010 17:39


V září jsem si vyhlídnul A6 2,5 TDI* v Budějovicích, večer před odjezdem jsem pročítal různé recenze na tyto vozy. Hlavně tady mi otvírali oči jak nekupovat tuto verzi audi. Přesto vše jsem tam zajel, auto vyzkoušel a byl nadšen tichostí a ladností pohybu. Cena byla 95000,-, jak začal povídat co vše budu muset zkontrolovat a dát nové(rozvody, pneu, kapaliny,přihlásit) tak jsem byl odhadem na 160000,- a pořád bylo riziko, že vznikne nějaká větší porucha. Teprve po příjezdu domů jsem dostal nabídku od známého na A8 v benzínu. Ujistil mě,že vše nechal vyměnit a nemusím mít strach, že něco odejde. Vidíš odešlo - spojkový koš, takže ani záruky nepomohou. Samozřejmě nechám hned prověřit rozvody a ten zbytek. Pokud něco zjistím, tak doufám, že ten mechanik, který na ní ty opravy dělal, už si začal sám kopat ..... Je tady super parta, jejich rady hodně pomáhají nám snílkům užít si chvíli svého snu....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

24.01 2010 18:11


Ondrasek:
V září jsem si vyhlídnul A6 2,5 TDI* v Budějovicích, večer před odjezdem jsem pročítal různé recenze na tyto vozy. Hlavně tady mi otvírali oči jak nekupovat tuto verzi audi. Přesto vše jsem tam zajel, auto vyzkoušel a byl nadšen tichostí a ladností pohybu. Cena byla 95000,-, jak začal povídat co vše budu muset zkontrolovat a dát nové(rozvody, pneu, kapaliny,přihlásit) tak jsem byl odhadem na 160000,- a pořád bylo riziko, že vznikne nějaká větší porucha. Teprve po příjezdu domů jsem dostal nabídku od známého na A8 v benzínu. Ujistil mě,že vše nechal vyměnit a nemusím mít strach, že něco odejde. Vidíš odešlo - spojkový koš, takže ani záruky nepomohou. Samozřejmě nechám hned prověřit rozvody a ten zbytek. Pokud něco zjistím, tak doufám, že ten mechanik, který na ní ty opravy dělal, už si začal sám kopat ..... Je tady super parta, jejich rady hodně pomáhají nám snílkům užít si chvíli svého snu....


Něco podobného znám.
Kolik ti řekli za opravu koše? Vůbec nevím o co jde, nebo k čemu tam slouží.
Je fakt, že "rozbitý koš, nebo nějaký píst na zpátečce" jsem tady zaznamenal hodněkrát, tak se modlím, aby mě to nepotkalo taky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.10. 2009
Příspěvků: 56 | Témat: 2

24.01 2010 18:51


ten spojkový koš má v sobě uložené lamely v převodovce a stojí asi 5000,- a zpátečkový píst 1000,-. Nehledal jsem levnější nebo někde bokovku. Jak jsem pochopil mechanika, moc se na tom ušetřit nedá, spíše naopak. takže raději originál a doufat, že neodejde tak brzo. Taky říkal, že se dá trošku prodloužit životnost správným zacházením s autem. Jestli řadit s P na D, tak né s plným plynem, ale ve volnoběhu, včas měnit olej a v zimě do zahřátí oleje, vše s citem a né na vše hrrr. Ta práce je na tom drahá, protože to neudělá dobře kdejaký ňouma a pak taky musí zkontrolovat tlaky v tryskách, které po určité době jsou opotřebované a tudíž dávají větší tlak oleje tam kde to není dobré.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

24.01 2010 19:15


Ondrasek:
Taky říkal, že se dá trošku prodloužit životnost správným zacházením s autem. Jestli řadit s P na D, tak né s plným plynem, ale ve volnoběhu, včas měnit olej a v zimě do zahřátí oleje, vše s citem a né na vše hrrr. Ta práce je na tom drahá, protože to neudělá dobře kdejaký ňouma a pak taky musí zkontrolovat tlaky v tryskách, které po určité době jsou opotřebované a tudíž dávají větší tlak oleje tam kde to není dobré.


Tiptronic* zatím mi řadí sametově, zatím ťuky, ťuk. Když se tahá ven z auta Tiptronic*, tak jde odmontovat samostatně, nebo musí ven i s motorem jak mě někde strašili.

U Land Cruiseru, ale i u naší Octavie I TDI* automat, po městě nikdy nejezím na D, ale o rychlost míň. Tzn. např. u Octavie je PRND(3)21 a po městě do 70km/h jezdím na 3.
Jak najedu někam kde pojedu rchleji, např. na hlavní, teprve přeřadím na D. Ono totiž pokud jedu kolem 70km/h tak právě v té rychlosti se neustále zařazuje, vyřazuje a zamyká nejvyšší rychlost a to je špatně. Ovšem pokud se právě tou 70tkou táhnu mezi vesnicema za pomalým kamionem, tak taky podřadím na 3
U Toyoty mám vypnutý OD, takže taky neřadí nejvyšší rychlost - v podstatě je to to samé. Tím se strašně šetří Převodovka*, a zvyšuje její životnost.Jenže jak se správně používá automat málo lidí ví, naopak se hádají do krve, že se má jezdit za každou cenu na D - což je nesmysl.

Tiptronic* by se měl po městě používat podle mě stejně, aby to neustále na chvilinku neřadilo sem a tam zbytečně při malé rychlosti.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.10. 2009
Příspěvků: 56 | Témat: 2

24.01 2010 19:47


Vytahuje převodovku samostatně, takže motor zůstal. To cukání kolem 70 jsem taky zaregistroval a okolo této rychlosti ve městě používán +-.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.01 2010 20:00


Ondrasek:
Vytahuje převodovku samostatně, takže motor zůstal. To cukání kolem 70 jsem taky zaregistroval a okolo této rychlosti ve městě používán +-.

Spojkový koš za 5tis? Máš na mysli asi materiál, můžeš potom vyfotit a dám to sem na web co ti přesně měnil..My posíláme převodovky k Prajzlerovi, ten dělá měnič za 12tis, lamely komplet kolem 20tis.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.10. 2009
Příspěvků: 56 | Témat: 2

24.01 2010 20:51


jo, je to jen cena materialu, ale ještě nevím co tam bude v tom špatné. pak to vyfotím a dám pro ostatní. Zítra budu vědět více a připravuji se na to
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

24.01 2010 20:57


MGRR:
Zase tak moc bych to nepřeháněl. Stačí s citem a nechat to zahřát, nešlapat na to jako do zeli - od toho je to automat, abych s tím nemusel imrvére kvedlat a starat se o to jak o tamagoči
nahoru

sponzor





24.01 2010 20:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.01 2010 21:12


root:
MGRR:
Zase tak moc bych to nepřeháněl. Stačí s citem a nechat to zahřát, nešlapat na to jako do zeli - od toho je to automat, abych s tím nemusel imrvére kvedlat a starat se o to jak o tamagoči

Taky jsem musel dostat cit do nohou, než jsem přišel na to že kolem té 50, 60 je čtyřka pomalá ale dá se i tak jezdit když se jen dotýkáš nohou. Hodně lidí říká automat to není ono..hovno naopak, automat to je ono, poslouchá na slovo co chceš a podle toho řadí a jede..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

25.01 2010 19:14


vmike:
tak jestli mas volnej rozvodak tak STOP a hura do toho...
jak ti to skoci mel byc hstrach za se potka...
ten tlumic vibraci rozvodaku by tam ale mel byt.. myslim to je standart a ne jen S8..
treba to pujde jen dosponovat.. uvidis az se k tomu dostanes...
napinaci kladka je ta jak jsou dve u sebe vlevo ta spodni..


1 - napinaci
2 - vodici
3 - vodni pumpa
4 - kladka sprazena s tlumicem vibraci
5 - tlumic vibraci


Náhled, klikni pro zvětšení.


Ten můj rozvoďák se při vypnutém motoru má a může opravdu hýbat, a je to v pořádku. Vše se úplně napne až po nastartování - mám tam nějaký hyraulický napínák.
Na mém motoru
3 - vodní pumpa je identická jako 2 -vodící kladka.
5 - Tam vůbec nemám - žádný podobný napínák, ani nic s čím je to zařízení spojené, žádná ta křížová věc, koník, nebo páka,nebo co to je tam taky není.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

25.01 2010 19:18


Tak mi volali ze servisu, abych se raději zastavil...
(pohledově když stojím před autem)
1.Prasklý/utržený malý gumový silentblock pod L horním rozvodovým kolem - výměna za nový
--------------------------------------------
Tím pádem se motor hýbal, a při prudkém přidávání za svou dobu ZNIČIL:

--------------------------------------------
2. Rozvodové kolo L horní je zepředu cca 3mm do hloubky směrem k rozvoďáku doslova ufrézované. Rozvoďák je těsně za touto hranicí, ale nechal jsem vyměnit rozvodové kolo za nové
3. Kryt plechový zadní, L horního rozvodového kola (je prostě za ním a kolem celého kola i řemenu. Dotýkal se rozvodového řetězu a lehce jej dřel) - výměna nového
4. Kryt rozvodů plastový přední "velký", od kliky někam ke kladkám/vodní pumpě. Vše bylo zamáčknuto směrem na rozvody a lehce odřeno - výměna nového
5. Nějak to vše způsobilo, že se lehce poškodilo ložisko/monolit s přírubou na kterém je visco. Naštěstí se na to přišlo včas a promazalo - jen se poškodila krytka samomazného ložiska. Chtěl jsem měnit novou, ale stojí nesmysl,cca 6.000,-
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

25.01 2010 19:51


no tak to je hezky..
nemelo to nejakou tafku zepredu a vsechno bylo vrazeny do sebe..?
nechapu ze to mas jinak nez ja..
a remen se napne az po nastartovani? to je nejaky divny...
na co je pak napinaci kladka? tu tam doufam mas:)
treba nam to nekdo tady vysvetli
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

25.01 2010 19:57


vmike: ty mas stary typ motoru,v A8 MGRR je novejsi, je tam napinak co se napina tlakem oleje
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

25.01 2010 20:14


vlasta:
vmike: ty mas stary typ motoru,v A8 MGRR je novejsi, je tam napinak co se napina tlakem oleje


diky! to je ale mazec!
su rad ze mam starou karu

to ma mgrr uz 30ti ventil? sakra ani nema fotku pak se v tom ma clovek vyznat coma vlastne za karu jestli pred nebo po faceliftu..
co MGRR?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email