Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 363 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 359
Uživatelů: 4
Celkem: 363

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.9. 2008
Příspěvků: 99 | Témat: 6

01.10 2008 9:30


o vodni pumpe to vim ... je to muj teprve druhy diesel (za dva roky ) ale ty hydrostely ani nevim co je
nahoru

sponzor





01.10 2008 9:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

01.10 2008 9:39


No oficialne sa to vola hydraulicky vyrovnavaci prvok, je to sucast hlavy valcov, v nasich V6 je ich 24 (na kazdy ventil jeden). Ich problem je ten, ze ak sa casom niektory zanesie, nielen ze motor straca vykon lebo je zle riadeny ventil, ale aj vacka na ktorej je ten hydrostel moze byt zle mazana a viac sa odierat. Napr. vlasta ked meni niekomu rozvody na V6 tak meni aj hydrostely (ked su dole rozvody staci uz len zhodit kryty hlav a vymenit ich, jeden od slusnej znacky stoji tusim okolo 300,- Kc). Ale v ziadnom pripade to nie je povinne, a ak ma motor pekny pravidelny chod tak asi ani odporucane.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.9. 2008
Příspěvků: 99 | Témat: 6

01.10 2008 9:44


motor slape ... akoratta teplota me stve ... cidlo je nove a zatim zadna vyrazna zmena, budu to muset poradne projet bo ten termostat ... sice to delat nebudu ... ale platit jo
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

01.10 2008 9:51


Ked uz to budes davat robit, premysli si ci pritom nedas spravit aj rozvody. Ak ti do povinnej vymeny chyba este 100 000 km tak sa to asi neoplati, ale ak je to nejakych 40-50 000 tak ja by som to asi dal spravit cele naraz, a mam pokoj. Kedze material na rozvody je mozno tak 15 000 Kc, na 40 000 km pripada 5000 Kc ktore tym stratis - ci sa oplati ich usetrit a o 40 000 km davat znovu rozoberat cely predok, alebo ich radsej zahodit a mat na 120 000 km pokoj je na uvahu.
Okrem toho, ak je to cerstvo kupene auto u ktoreho nevies kedy vlastne boli menene rozvody a kolko to ma odvtedy najazdene, niektori ludia ich menia preventivne, aby kvoli remenu a kladkam za 15 000 neprisli o motor za 50 000.
Kazdopadne drzim palce aby ti tu vymenu (ci uz termostatu alebo aj rozvodov) spravili kvalitne a za dobru cenu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.9. 2008
Příspěvků: 99 | Témat: 6

01.10 2008 9:56


za rozvody puvodni majitel dal ruku do ohne ze byli delany nekdy v 163 - 165 km a ted tam je 180 ... takze je necahm akorat tak zkontrolovat zda vypadaji nove a kdyby ne tak se do nich bude muset jit ... ale vubec ale vubec se mi do nich nechce jak rikas 15 byku ... tak se mi jezi vlasy na hlave ... nechtel bych aby bylo auto hlavnim zroutem mich tezce vydrenych penez
ne mel sem oktavku 1,9 TDI* a ta sezrala v motoru asi 50 litru ... takze sem si radeji poridil audi s tim ze je to uz o necem jinem ... jen doladit ty mouchy ....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

01.10 2008 10:26


Z.e.T.o.R:
za rozvody puvodni majitel dal ruku do ohne ze byli delany nekdy v 163 - 165 km a ted tam je 180 ... takze je necahm akorat tak zkontrolovat zda vypadaji nove a kdyby ne tak se do nich bude muset jit ... ale vubec ale vubec se mi do nich nechce jak rikas 15 byku ... tak se mi jezi vlasy na hlave ... nechtel bych aby bylo auto hlavnim zroutem mich tezce vydrenych penez
ne mel sem oktavku 1,9 TDI* a ta sezrala v motoru asi 50 litru ... takze sem si radeji poridil audi s tim ze je to uz o necem jinem ... jen doladit ty mouchy ....

No ak je to takto tak by som ich ani ja nemenil. Inak, 110 kW V6 motory nie su zrovna preslavnene svojou spolahlivostou a nizkymi nakladmi na udrzbu, skor naopak... fakt velmi odporucam prestudovat forum, zistis napr. ze treba davat iba kvalitny synteticky olej a nepretahovat intervaly, oplati sa vymenit odlucovac olejovej hmly za novy (aby nezacalo tlacit olej cez prsia motora), a ine pikosky...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.9. 2008
Příspěvků: 99 | Témat: 6

01.10 2008 10:33


tak vis jak ... kazde auto ma neco svojeho ... neni auta bez chyby ... a ja hlavne potrebuju takove kter se vysplha na velkou racu na chalupu v zime ... a myslim si ze 4x4 s 2,5 TDI* by to zvladnout mela ...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

01.10 2008 10:49


Tak s tym problem nebude mat...
nahoru

sponzor





01.10 2008 10:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2007
Příspěvků: 186 | Témat: 36

28.04 2014 7:01


zdravim, nechcem zakladat dalsiu temu... mam A3 8L 1.9 TDI* 66kW (rok 66) a motor mi nedrzi 90 stupnov... stale sa mi zohrial na 90, potom schladil na 60 a potom sa to pohybovalo medzi 60-80 hore dole... dal som robit rozvody a pri nich mi vymenili aj vodnu pumpu a termostat... asi 2 tyzden sa tepolota drzala na 90, teraz vystupy na 90, schladi sa na 60 a uz sa vobec nedvihne... kde dalej by som mal hladat problem? inak, to ze je potor podchladeny sa mi na spotrebe vobec neprejavilo, stale si drzim priemernu spotrebu pod 5 litrov... (4.7-4.9)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email