Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 390 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 385
Uživatelů: 5
Celkem: 390

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 230 | Témat: 6

29.11 2012 20:58


Atrix24:
Na poslednu nadrz som ja so svojou A6 4F 3.0TDi ABT spravil 1190km a to by som pocitam tych 60km este spravil na rezerve



velmi slusne si myslim ...
nahoru

sponzor





29.11 2012 20:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2012
Příspěvků: 155 | Témat: 3

29.11 2012 21:05


Jsem zatim sjel dvě nádrže, ale u mě je průser, že jezdim denně do práce a z práce cca 14 km, ale je to jen z kopce a dokopce. Kdo zná úsek Týn nad Vltavou - Temelín, tak ví a proto mám průměrku skoro 10 litrů...
Když už vyjedu mimo, tak to stejně honim, takže ta spotřeba pořád nemá moc šanci skočit dolů. Přiznám se, že kvůli spotřebě jsem to taky kupoval, ale s touhle spotřebou jsem počítal. Chtěl jsem napřed něco sportovního(SEAT LEON CUPRA), ale tam už spotřeba 12-15 by mě srala.
Mám ještě OPEL VECTRA 2.2 Direct 114KW a ten žere to co AUDINKA, ale to se nedá srovnávat.
Suma sumárum, tenhle motor a tohle auto je prostě úžasný!!!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

29.11 2012 23:49


no a kamaratovi neviem ani za boha vyhovorit v A4 2,0tdi... ze ho chce kvoli spotrebe
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2012
Příspěvků: 214 | Témat: 21

30.11 2012 0:03


Sranda, kamarat ma tak isto A4 s 2.0TDi, teraz tam dal CHIP na 175PS.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

30.11 2012 0:11


lubomt: 2.0 na spotrebu az tak uzasny nie je. Ked uz, tak 1.9..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

30.11 2012 10:04


Na spotřebu je 1.9, na výkon je 2.0 a na spotřebu a výkon je potom 3.0
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

30.11 2012 13:27


jizan.com: nebo 4.2tdi
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

30.11 2012 16:30


No ale co jsem slyšel tak tam se jezdí od 10 nahoru tak je to sice míň jak 4.2Ba ale pořád už to není zrovna nej.
nahoru

sponzor





30.11 2012 16:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

30.11 2012 19:01


8 valcov uz treba niecim uzivit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 565 | Témat: 41

30.11 2012 20:32


Nevim co resite, ja mam 4.2 benzin a dlouhodobou mam 12.1
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

30.11 2012 23:32


No jasně to ale nejezdíš nějak dravě bych řek spíš naopak...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 565 | Témat: 41

01.12 2012 10:48


Rekl bych, ze zcela normalnim zpusobem, brzda provozu nejsem A na dalnici jezdim okolo 150 Tempomat*. Kdyz jsem to kupoval, cekal jsem spotrebu okolo 15ti, takze ja jsem velmi spokojen A miluju zvuk toho motoru
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

01.12 2012 11:45


Jojo zlatá 4.2..Tempomat* a hned si na 12 jinak 15
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 565 | Témat: 41

01.12 2012 17:33


Po dalnici cca 10,5 litru. Opravdu proti spotrebe nemuzu rict kriveho slova, cekal jsem ji o par litru vyssi.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

01.12 2012 19:01


Jak říkám při minimálním využití výkonu je tento motor se spotřebou v normě, ovšem to není jízda hodna v8.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 565 | Témat: 41

01.12 2012 20:30


A ja zase rikam, ze brzda provozu rozhodne nejsem Rychleji jezdim jen na dalnici v Nemecku, kde jsem si parkrat zkusil i maximalku s motorkarem nebo podobne vykonnym autem A tam uz se palivove potrubi neodpociva
sponzor





01.12 2012 20:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

01.12 2012 20:42


Dnes už auta co poskytují téměř stejný využitelný výkon jako stará 4.2 žerou skoro polovic, někdy maj i větší dynamiku a je s nima i větší vzrůšo.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

01.12 2012 21:29


Jedine co ma krajsi zvuk
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

01.12 2012 23:24


zvuk, chod motoru, ale krouťák a zátah odspod uplně jinde...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 565 | Témat: 41

01.12 2012 23:58


Jizan: Najezdil jsem toho dost s radou ruznych motorizaci a nesouhlasim. Stara 4.2ka rozhodne neni dokonala, ale malo co se ji vyrovna. Ten motor ma neuveritelne charisma. Ne nadarmo se rika, ze objem nicim nenahradis. Ale to uz zabredavame do hlubokeho offtopic. Vratme se k 3.0 TDI*, to jsem jeste neridil, chtel bych to zkusit
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

02.12 2012 0:02


No vidíš to, co názor to člověk..já měl před tím co mám zrovna 4.2 a stačilo
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 565 | Témat: 41

02.12 2012 0:09


No a kdy me svezes? Nachipovanou A6 3.0 TDI* bych rad otestoval
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

02.12 2012 0:17


Těch aut je tolik že budeš mít problém natrefit na a6 4F s jiným motorem..
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

09.12 2012 9:02


jizan.com:
Těch aut je tolik že budeš mít problém natrefit na a6 4F s jiným motorem..



A este si porovnaj aj AUTOMAT a MANUAL manual je trosku rychlejsi ako automat
sponzor





09.12 2012 9:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

09.12 2012 10:10


manuál nepatří do vyšší střední, to je učiliště.
AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2012
Příspěvků: 214 | Témat: 21

09.12 2012 10:56


Presne tak, kto ma Manual v A6 je extremista
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

09.12 2012 15:02


Chichi, s motorkarom som sa aj ja nahanal na jednej nemenovanej ceste cca 40km a nepodarilo sa mu predbehnut ma... Ked som potom odbacal na pumpu a bolo tam aj spomalenie , pribrzdil vedla mna a dostal som palec hore, pochvalu, ze dobre mi to ide . A to este nevedel, ze nemam S6 ale 3,0tdi . Fakt vyborny motor, nic lepsieho som zatial v rukach nemal
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

09.12 2012 15:09


sTeblo:
Chlapi, tu spotrebu tady nerikejte, Ričí se zblazni


nezblázní.. já se slušně bavím.. někteří to mají jako hlavní ukazatel kvality vozu..

já si posraným passatem jezdím za 7,5 a je mi to fakt jedno.. hlavně jezdím jako běloch

a nemaž to po sobě když to sem hodíš ju..
AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

09.12 2012 15:13


ricimond: riciiii, priteli, kopes na spatnem hrobe ja jsrm nic nemazal za sve nazory se nestydim
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 582 | Témat: 24

09.12 2012 16:05


ricimond: to máš ve 4motionu?
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email