Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 261 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 260
Uživatelů: 1
Celkem: 261

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

19.01 2010 12:12


Prosím o radu ohledně mého problému. A6 2.5 TDI*, BDG, Multitronic* 120kw. Začalo to přibližně před 14 dny. Na display se mi zobrazoval servis 100km, myslel jsem, že to bude asi olej. Dnes ráno jsem vyjel od baráku a zjistil jsem, že mám převodovku v nouzovém režimu (všechny stupně svítily červeně). Auto jede úplně normálně, řadí v pohodě, výkon v pohodě. Zastavil jsem se u kámoše na Vag a vyjelo to tyto závady:

Sporadická závada 18162 (u toho bylo napsáno, že máme nahlédnout do dokumentace), nic jiného, závada se smazala, pak vše ok, Převodovka* zase svítila normálně, ale jak jsem se rozjel, tak mi tam zase skočila a vše červené.

Tak mrknul na další chybu a ta byla: Snímač zdvihu jehly G80, tahle chyba ani nejde odstranit

Má někdo nápad, co by s tím mohlo být? Může to být jen tím čidlem? Může to čidlo mít vliv na převodovku? A kde to čidlo přibližně je? A přibližná cena? ))

Váš názor?

Moc díky za jakoukoliv radu.

Vyřešení dotazu:
Takže už mam opraveno, chyba byla opravdu díky přerušenému kabelu k řídícímu vstřiku.
Naposledy upravil tfbilly dne 23.01 2010 13:28, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





19.01 2010 12:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

20.01 2010 11:31


Tak jsem to tu vše prolezl a ještě se bavil s kámošem a on říkal, že s tou chybou G80 to vypadá na řídí vstřik nebo že by to čidlo mělo být někde tam..

Ale je možné aby to mělo vliv na převodovku? Jako že by třeba to čidlo dávalo špatné hodnoty a Převodovka* by přepla do nouzáku aby předešla poškození???

Dnes vyskoušíme proměřit ten řídící vstřik nebo nevim...

Jinak auto jede pořád stejně, nehulí to nic, spotřeba pořád stejná,...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

20.01 2010 12:09


u mně Tiptronic* takhle zareagoval na špatně nastavený čerpadlo. auto jelo úplně bez problémů, jediný co se přihlásilo, byla Převodovka* nouzzovým režimem. já nejdřiv myslel že je po smrti, ale fakt se chránila tim nouzákem.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

20.01 2010 17:03


jarajede:
u mně Tiptronic* takhle zareagoval na špatně nastavený čerpadlo. auto jelo úplně bez problémů, jediný co se přihlásilo, byla Převodovka* nouzzovým režimem. já nejdřiv myslel že je po smrti, ale fakt se chránila tim nouzákem.


Aha, super, díky za postřeh. Asi bude taky problém někde v tom řídícím vstřiku nebo čerpadle, ale aspon vim, že by to mohlo mít vliv na ten nouzovej režim převodovky.

Díky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

21.01 2010 1:29


Ano, muze to tak byt. Ono to nemusi bych ani umyslna sebeochrana, ale to, ze motor spadne do nouzaku pac nema signal z piezo snimace jehly/G80 a nemuze regulovat predvstrik (napr u 2.5 TDI*, kde je dynamicka regulace). Nouzovy rezim se projevuje tak, ze se omezi davka paliva, tim dojde k poklesu vykonu a potazmo vlivu na kroutici moment...

A protoze prevodovka se ridi krouticim momentem motoru,zacne z toho blbnout..radit spatne, nebo spadne taky do nouzaku "pro nedostatek vykonu/krouticiho momentu"...uz jsem se s tim xkrat setkal...casto se pak majitele zbytecne hrouti, ze jim odesla prevodovka a nekteri automechanici na tom i vydelavaji bohuzel, pac se hrnou hned do prevodovky....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

21.01 2010 7:36


jojo, taky sem se hroutil. čerstvě vyměněný čerpadlo a následně Převodovka* v háji. strašný. naštěstí stačilo posunout předvstřik a Tiptronic* byl "opravenej". manuálisti to vlastně nepoznaj, páč auto jede dobře, ale špatně
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

21.01 2010 10:07


Díky moc kluci!

A chápu to dobře, že ten snímač je v řídím vstřiku? Nebo to je samostatná jednotka?

Musim počkat na kámoše co mi to má proměřit, má kotel práce, tak se vrací domů pozdě a já se s tim bojim jezdit po servisech..

Jinak nevim jestli to může mít něco společného, ale auto mi v zimě hůř startovalo a to i když jsem měnil baterku a žhaviče a vždy mi valil dost kouř, když jsem nastartoval, jako že mi přišla hrozně vysoká startovací dávka, ale třeba to bylo ok. A pak mi ještě říkal Satas, když jsem byl na opravě xenonů, že mam asi blbě nastavej předvstřik, že se mi auto občas na volnoběh trochu klepe(vybruje), ale jen když se nedotknu plynu, jen na volnoběh.. ale říkal jsem, že to vyřešim s rozvodama protože mam 235 tis km ale na rozvody ted nejsou prachy tak uvidíme no.

Jestli to bude čerpadlem tak u toho budu muset udělat asi rovnou rozvody ale jestli jen tim vstřikem, tak na to kašlu..

Nepočítam s tim, že to bude jen závada elektroniky, určitě bude něco v řiti, ale aspon auto 2 a půl roku sloužilo v poho.

Ještě jednou díky moc kluci.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 7 | Témat: 0

21.01 2010 11:52


...snímač je součástí řídícího vstřiku. Ten předvstřik díky chybě na snímači vykazuje špatnou hodnotu...

...nech vyměnit ten vstřik a myslim si, že se i ten předvstřik srovná.
...stojí výměnou cca 10tis.Kč u Bosche
nahoru

sponzor





21.01 2010 11:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

21.01 2010 14:31


Rupino:
...snímač je součástí řídícího vstřiku. Ten předvstřik díky chybě na snímači vykazuje špatnou hodnotu...

...nech vyměnit ten vstřik a myslim si, že se i ten předvstřik srovná.
...stojí výměnou cca 10tis.Kč u Bosche


OK, díky za info! Pokud to bude opravdu tím vstřikem tak asi poprosím kluky tady na foru, jestli mi ho z Elitu seženou a vyměnit bych to asi nechal v Bosch, maj docela přijatelný ceny, občas jsem tam nechal něco měnit a ceny mě překvapily, jako za hodinu a tak, jsem čekal, že to bude jak v Audi a oni měli tak poloviční.

No nevim co všechno se s tim vstřikem dá udělat, vyzkoušíme ho proměřit a uvidíme no, doufam, že to nebude ničim jiným.


A neumíte někdo prosím zjistit, co to je za tu sporadickou poruchu, kod: 18162

Tu to načte až když se rozjedu, přidam plyn a je tam a hned skočí MT do nouzáku. Pak se smaže, Převodovka* nesvítí, vše je ok i při řazeni na místě ale jak se rozjedu tak se rozsvítí, asi to bude něco s tim vstřikem no..

Každopádně díky kluci.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

21.01 2010 15:26


tfbilly:
Cinkni mi na 120 KW umim novej vstřik za pakatel.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 7 | Témat: 0

21.01 2010 16:24


tfbilly:


...ten snímač jde bez problémů přeměřit...je to vlastně jenom cívečka, takže stačí změřit odpor...

...konektor je přidělán vedle paliv.filtru a je to ten černý dvoupól...Přesnou ohmickou hodnotu teď nevim, nesmí být hlavně přerušená...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

21.01 2010 23:14


Saty díky za info, přeměřim to a určitě bych se ozval, pokud bude v řiti.

Rupino díky za návod Změřim to a uvidíme co z toho vyleze.

Dneska mi ještě jden kámoš potvrdil to, co tu psal Jarajede, že už se taky setkal s tím, že bylo špatně nastavený čerpadlo a taky to házelo převodovku do nouzáku. A že to po přenastavení rozvodů přestalo. Otázka je, proč až teď a jestli to je ono.

No snad zjistíme víc po přeměření toho vstřiku.

Díky.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

22.01 2010 8:57


tfbilly:
Saty díky za info, přeměřim to a určitě bych se ozval, pokud bude v řiti.

Rupino díky za návod Změřim to a uvidíme co z toho vyleze.

Dneska mi ještě jden kámoš potvrdil to, co tu psal Jarajede, že už se taky setkal s tím, že bylo špatně nastavený čerpadlo a taky to házelo převodovku do nouzáku. A že to po přenastavení rozvodů přestalo. Otázka je, proč až teď a jestli to je ono.

No snad zjistíme víc po přeměření toho vstřiku.

Díky.
Vstřik musí mít min 90 ohmů,pokud ne je v pičce a díky tomu nezměříš ani předvstřik portože to ukazuje 0.0 stále.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

22.01 2010 11:00


Satas:
Vstřik musí mít min 90 ohmů,pokud ne je v pičce a díky tomu nezměříš ani předvstřik portože to ukazuje 0.0 stále.


ok díky moc Tome.

Dneska jsem se vrhnul na měření řídícího vstřiku a po 5 minutách hledání jsem zjistil, že mi nějaká svině řádila v motoru, mam komplet překouslej kablik do řídícího vstřiku a ještě jeden, kterej nevim na co je, ale určitě to půjde dohledat.. hlavně to je na úplně debilním místě, že to nebylo ani vidět. Auto mam stát pořád před barákem nebo panelákem, nechápu to, jak mi tam může nějaká myš překousnout kabel, když se mi většinou vyhřívaj kočky na kapotě. Každopádně budu doufat, že až to opravim, tak to bude ok.. Nechtěl jsem se do toho hned pouštět, necham to na víkend ať je na to klid a udělam to pořádně, je tam docela na řit přístup.

Díky moc všem za pomoc a až to opravím, dám vědět, jestli je po problému.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

22.01 2010 13:16


tfbilly: To spíš bude kuna než myš. Žijou normálně i ve městech...

Třeba v Praze běhaj v kinskýho sadech zajíci, v košířským lesíku jsem pár let zpátky vyplašil párek srnek. Skoro bych se nedivil, kdyby mi popelnici vybíral medvěd...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

22.01 2010 14:08


Kratz:
tfbilly: To spíš bude kuna než myš. Žijou normálně i ve městech...

Třeba v Praze běhaj v kinskýho sadech zajíci, v košířským lesíku jsem pár let zpátky vyplašil párek srnek. Skoro bych se nedivil, kdyby mi popelnici vybíral medvěd...


Nemůžu se ubránit pobavenýmu výrazu, když čtu, jak se měšťák rozplývá nad pobíhajícím zajícem a před lety vyplašenou srnkou.

Njn, my vidláci z vesnice v tom žijem.

Nic ve zlým.
nahoru

sponzor





22.01 2010 14:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

22.01 2010 14:22


valmet: Spíš rozplývám, že takováhle havěť pobíhá i "uprostřed" Prahy...

Ale i my měšťáci máme chalupy a chodíme do lesa, takže o nějakou tu naturu občas taky zavadíme...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

22.01 2010 14:36


Takovejch zvířat je, co žije s lidma.
Já třeba musim ze schodů skopat jelena, když jdu do schránky.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

22.01 2010 14:39


ted by me zajimalo, jestli je tam opravdu piezo snimac nebo civka...sem to nikdy nemel rozdelane detailne...a todle me zajima...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

22.01 2010 15:56


Lumpiq:
ted by me zajimalo, jestli je tam opravdu piezo snimac nebo civka...sem to nikdy nemel rozdelane detailne...a todle me zajima...
Cífka je tam mam doma jeden kuchlej.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

22.01 2010 23:45


Tak dobrý no, tu proberem vše, od vstřiku po zvířata

A kluci, ještě jedna věc mě napadla, jak poznam, jak ty kabely napojit, když nebudou poznačený? Myslim, že jsou jen černý..

Říkam si, jestli to vůbec poznam, že to je už třeba ok, když tam bude asi zase pár chyb a na vag se dostanu až asi v pondělí. Možná se to bude muset nejdříve smazat, než bude zase ok Převodovka*, nevim no. Jako jak poznam, že to mam správně zapojený

A asi v případě opačného zapojení, nemůžu to čidlo nebo vstřik nějak skratovat ne?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

23.01 2010 13:30


Takže už mam opraveno, chyba byla opravdu díky přerušenému kabelu k řídícímu vstřiku.

Vstřik jsem napojil, ale závada tam byla pořád, ale po smazání na Vas nebo jak se jmenuje ta grose mašina, bylo už vše v poho, Převodovka* už je ok a nikde žádná chyba.

Ale je zajímavý, že na Vagu to psalo jen 2 závady a na Vas nebo co to je, to psalo o závadu víc v převodovce, myslim že to byla chyba nějakýho snímače v převodovce a byla statická.

Po opravě a smazání už vše ok.


Snad to někdy někomu pomůže.

Díky moc všem, co mi tu pomohli a doufam, že už bude zase klid.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.5. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 1

05.03 2010 13:20


Krasne jste to s tema srnkama rozebrali

Nicmene mam taky trosku problem s multitronicem na A4 2.5TDi BDG. Kdyz se prevodovka dostane do "nejake" teploty, zacne mi menit mod z D na S a nejde s tim nic delat. Kdyz se dostane do modu S, tak nejde zaradit zpatecka (fyzicky ano, ale necouva). Jedinym resenim je preradit na N chvilku pockat, pak se rozsviti vsechny rychlostni stupne a kdyz DAM* R tak to jede i dozadu. Jediny problem je, ze v tu chvili nesviti couvaci svetla a nefunguji couvaci senzory.

No a jednou se stalo, ze prevodovka nebyla "ochotna" zaradit vubec nic. Vyresilo se to kratkou zastavkou a pak uz pracovala ochotneji, i kdyz ne tak, jak ma...

Napada vas nekoho neco??
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 57 | Témat: 17

25.04 2014 21:08


Satas:
Cinkni mi na 120 KW umim novej vstřik za pakatel.
pisni kolik je pakatel
nahoru

sponzor





25.04 2014 21:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email