Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 342 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 339
Uživatelů: 3
Celkem: 342

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 8 | Témat: 4

29.04 2008 17:13


zdravim vas potrebujem pomoct a poradit dal som Turbo* na repas a z vyfuku ide stale dym uz nie tak velmo ale ide a zistil som za sa mi spod motora zacal valit olej
nahoru

sponzor





29.04 2008 17:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 365 | Témat: 80

29.04 2008 17:51


možná trochu oleje zůstalo ve výfukovém potrubí
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

29.04 2008 21:01


Tak jako kdyz nevime co mas za motor, tak tezko radit..pokud je to 2.5TDi V6, tak koukni na filtr odvetrani kliky, ten to casto dela...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 8 | Témat: 4

29.04 2008 22:36


mam motor 2,5tdi V6 presiel som asi 3000 tisic km tak to uz urcite olej z vyfuku muselo vytlacit.Toto je moja premiera na naftovom motora tak sa do toho nerozumiem rad si DAM* poradi t lebo som tu uz dlhsie a zistujem ze su tu kuuul ludia co ma nenechaju a poradia mi.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 8 | Témat: 4

29.04 2008 22:44


kde presne sa nachadza ten filter odvetrania kluky a ako sa to prejavuje? Ja ked odkrutim nalievaciu zatku na mot.olej tak je tam podla mna dost vysoky tlak.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

30.04 2008 0:16


svist800:
kde presne sa nachadza ten filter odvetrania kluky a ako sa to prejavuje? Ja ked odkrutim nalievaciu zatku na mot.olej tak je tam podla mna dost vysoky tlak.


Tak to je ono, pokud povolis vicko oleje a foukne ti to, je to on. U 110kw verzi je z nejake tkaniny, ktera se casem zanese a vytvari se tak tlak v klikovce. Bleje to olej turbem do sani a vyfuku, zpoza gufer, vany atd.....Vyprani v benzinu nepomaha, spise naopak.

Najdes ho ve stejnem telese/bloku, v kterem je nasroubovany olejovy filtr, vzadu dole. Turbo* kvuli tomu musi dolu myslim..

Jinak stoji 2000 Kc, kup na 132kw verzi, tam uz je novejsi typ co se neucpava a jsou uplne identicke tvarove. Ma stejne cislo dilu, jen na konci je B.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

30.04 2008 16:07


Lumpiq píšeš že keď je zanesený ten filter odvetrania tak to bleje olej turbem,Ja tomu asi moc nerozumiem tak by ma to zaujímalo,že kade cez Turbo* bleje ten olej,pretože mám aj ja ten filter zasratý a dosť to už tlakuje.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

30.04 2008 18:41


MUFTY:
Lumpiq píšeš že keď je zanesený ten filter odvetrania tak to bleje olej turbem,Ja tomu asi moc nerozumiem tak by ma to zaujímalo,že kade cez Turbo* bleje ten olej,pretože mám aj ja ten filter zasratý a dosť to už tlakuje.


Me to blilo ze dvou mist, pravdepodobne krz pouzdra a ne malo(bylo nablito jak v sani, tak i vyfuku) a pak u prepadu/vracecky oleje zpet do motoru. Po vymene filtru to prestalo, nejen me, ale i spousty dalsim lidem.
nahoru

sponzor





30.04 2008 18:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

30.04 2008 20:22


No ale aj tak nerozumiem čo má zvýšený tlak v motorovej skrini s mazaním tuba ,aký to môže mať vplyv,možno by nám vedel Satas poradiť,neviem toťiž či mám ten filter urýchlene vymeniť,aby mi to Turbo* neodišlo.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

30.04 2008 20:32


To fakt nevim proc..Tipuji, ze v te vracecce je pak velky protitlak z klikovky, ktery brani vraceni se oleje zpet do motoru. Ale to je fakt spekulace jen. Koukni na forum dieselpower, tam je zpousty podobnych zkusenosti.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

30.04 2008 20:36


To by bolo možné,radšej ten filter vymením ale strašne sa mi nechce sa v tom rýpať.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

01.05 2008 9:28


svist800: Ja som ten filter nedavno menil. Nadava sa tomu aj odlucovac olejovej hmly, je to vedla filtra, vid prilozene PDF, diel cislo 17. Kupis to jedine v origo servise AUDI, nikto iny to nevyraba. Su dva druhy - pre stare motory AFB/AKN a pre nove motory. Su navzajom zamenitelne, a kup si ten novsi typ, tie sa nezapchavaju. Neviem ci to pomoze s tym unikom oleja ked uz raz ho pretlacilo cez tesnenia, ale malo by to pomoct s tlakom v klukovej skrini, takze uz dalsie tesnenia by mali mat pokoj.
V tom PDF je vidiet aj odkaz na kapitolu o vymene toho filtra, ale ked na to v else kliknem tak mi vyhodi chybu, a nikde v zozname som to nenasiel...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

06.05 2008 18:19


Pokud je tohle ucpaný,tak se to skutečně tlakuje a valí to olej kde může.Z turba pak volně neodtéká olej do bloku a tlak ho štosuje vzhůru a olej pak nekdy prolíná do výfukové a tlakové komory turba.Stačí sundat turbínu,EGR* a jste u filtru.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

06.05 2008 21:13


To ano ale ten odlučovač musí byť teda už riadne KO ,inak myslím že v servise na to majú dáky tlakomer a ten tlak by nemal byť v motore viac ako cca pol baru .
Malo by sa to kontrolovať a meniť to je jasné.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

07.05 2008 18:56


Lumpiq:


Tak to je ono, pokud povolis vicko oleje a foukne ti to, je to on. U 110kw verzi je z nejake tkaniny, ktera se casem zanese a vytvari se tak tlak v klikovce. Bleje to olej turbem do sani a vyfuku, zpoza gufer, vany atd.....Vyprani v benzinu nepomaha, spise naopak.

Najdes ho ve stejnem telese/bloku, v kterem je nasroubovany olejovy filtr, vzadu dole. Turbo* kvuli tomu musi dolu myslim..

Jinak stoji 2000 Kc, kup na 132kw verzi, tam uz je novejsi typ co se neucpava a jsou uplne identicke tvarove. Ma stejne cislo dilu, jen na konci je B.


JJ přesně tohle to dělalo kámošovi, má taky 110 KW, vyměnil Turbo* a nic a potom po kontrole všeho zjistil že to je timhle, hulilo to brutálně a žralo olej moooc.

V NDR za něj dal litr u nás říkal kolem 2 tis jak píše Lumpiq.

Edit: Jinak o tom určitě bude i tady vlákno ale nevim přesně kde, je to už tak rok a řešil to tu s klukama, má nick MichalA6Avant nebo tak nějak, červenej A6 Avant a byl z toho vyřízenej, nemohl na to přijít čim to je a nakonec to bylo takovou blbostí.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.12. 2007
Příspěvků: 340 | Témat: 31

08.09 2008 21:36


Lumpiq:
Tak jako kdyz nevime co mas za motor, tak tezko radit..pokud je to 2.5TDi V6, tak koukni na filtr odvetrani kliky, ten to casto dela...

lumpigu, neviš jestli neni nahodou takovyhle filtr i na 1.6 td u B3 (asi ne,co)? Taky me začalo za studena kouřit modře ale olej moc neubyva.
Jo, a ješte, když se zapne Turbo* tak hadice od turba se nafoukne (melo by to tak bejt) ale u mne se nenafukuje a když ji lehce zmačknu tak po zapnuti turba spiš se scvrkne (jako podtlak). Nevim jestli si mne pochopil.
nahoru

sponzor





08.09 2008 21:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





10.09 2008 10:29


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.12. 2007
Příspěvků: 340 | Témat: 31

10.09 2008 21:27


Avatar:
Pokud tma mate starej filtr u klikovky s tkaninou tak poklud to dela tlak ve skrini tak se zvysuje tlak i v potrubi olejovem a Turbo* muze propoustet. pokud ne tak Turbo* je pekne debilne udelane asi polskej repas

Ja sem si s repasama uzil sve tekli mi 3 REPASY (zjistovani jeslti tece je jednoduche nastartovat projet to na rychlovku aby se Turbo* zatocilo vypnout u A4 lze odmontovat jen koleno vyfuku co je u turba a hned vite nacem jste u A6 tam to mozna jde taky nejak tam presne nevim nemel sem ji))

nakonec sem stejne koupil nove Turbo* a mel sem klid.


V Pardubicich taky repas turba od polaku a davaji 1 rok zaruku a jsou nejlevnejši (do 8 tis.), když jsou všude jen 0,5 roku a min. o 20% dražši.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 551 | Témat: 8

18.11 2008 23:49


ja mam tiez repas turba z PL, po nastartovania to grclo nejaky olej do vyfuku ale po 10km zrazu sucho..
nahoru

Anonymní





19.11 2008 10:59


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

21.11 2008 16:27


Ja mam repas od Andreho a jede jak ma...
nahoru

Anonymní





21.11 2008 17:14


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.2. 2009
Příspěvků: 13 | Témat: 1

06.02 2009 17:46


Audi a6 2,5 TDI* rv1995 Ja mam stejny problem s tím dýmenim ale vy tu popisujete novejší model a ten PDF soubor je určite od rv.98. Nejhorší je to za studena to je dýmu jak svina ale po dvou minutach se to trochu ustáli Turbo* mam po repasu, nový vzduchový filtr a stale to delá Už si fakt nevým rady čím to je. Jo a olej taky musim doplnovat
nahoru

Anonymní





06.02 2009 18:06


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

sponzor





06.02 2009 18:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.2. 2009
Příspěvků: 13 | Témat: 1

06.02 2009 18:10


Žhaviče Bosh jsem daval nove asi před rokem
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.2. 2009
Příspěvků: 13 | Témat: 1

06.02 2009 19:13


Jo a jak poznam že ty žhaviče jsou vadne protože kdyz je motor studený tak to nastartuje na drc
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.2. 2009
Příspěvků: 13 | Témat: 1

06.02 2009 21:26


ješte jsem zapomněl kdyz nastartuji a necham motor běžet na prazdno než klesnou otáčky na 900 tak jedu asi 1km zastavým, motor teda ještě není skoro vubec zahřatý tak si sem tam škytne a z výfuku vyleti dým
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.2. 2009
Příspěvků: 13 | Témat: 1

06.02 2009 21:34


ješte jsem zapomněl kdyz nastartuji a necham motor běžet na prazdno než klesnou otáčky na 900 tak jedu asi 1km zastavým, motor teda ještě není skoro vubec zahřatý tak si sem tam škytne a z výfuku vyleti dým
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

26.07 2009 22:55


wv motory 2,5tdi su velmi zname olejnicky, vsetko je sposobene zlym odvetranim bloku
ako ste pisali treba vymenit ten filter - odlucovac oleja

inak odide Turbo*, motor dymi, a rozltacaju sa vsetky tesnenia a gufera na motore

takze po vymene filtra, pretesnenie celeho motora

a este, mali by ste sa vykaslat na 30tisicovu vymenu oleja, radsej dat lacnejsi olej a menit ho po 10tisic km, lebo inak budete plakat ze sa vam zadreli vacky a rozbilo hlavy

toto su jedine dve vady tohto motora - odvdusnenie, a stary olej znici vacky

inak podla mna najsuper motor
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

27.07 2009 18:41


ciko_pp:
wv motory 2,5tdi su velmi zname olejnicky, vsetko je sposobene zlym odvetranim bloku
ako ste pisali treba vymenit ten filter - odlucovac oleja

inak odide Turbo*, motor dymi, a rozltacaju sa vsetky tesnenia a gufera na motore

takze po vymene filtra, pretesnenie celeho motora

a este, mali by ste sa vykaslat na 30tisicovu vymenu oleja, radsej dat lacnejsi olej a menit ho po 10tisic km, lebo inak budete plakat ze sa vam zadreli vacky a rozbilo hlavy

toto su jedine dve vady tohto motora - odvdusnenie, a stary olej znici vacky

inak podla mna najsuper motor
Přesně tak!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email